quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Stiekem kijk ik dagelijks het Turkse nieuws.quote:
Euh, zo.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Stiekem kijk ik dagelijks het Turkse nieuws.
Nee, maar dit is wel eens eerder ter sprake gekomen. Dat het Turkse nieuws altijd van die dramatische muziekjes gebruikt of zo.
Inwendige stokslagen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:35 schreef IHVK het volgende:
Wik weet teveel, ik denk dat we maatregelen moeten treffen.
ohquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:55 schreef zarGon het volgende:
Ja, dat had ik al door. Maar ik wou meer weten over je mobiel (merk en model), ja toch.
Wat heeft je gestoptquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:55 schreef Disko.Krali het volgende:
Ik zit wat oude foto's van mij te bekijken (van 4-5 jaar geleden), Ik was bijna gothic geworden![]()
Ah okay. Kun je niet gewoon op de laatste post klikken zodat je niet telkens (zoveel) hoeft te scrollen?quote:
ja..quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah okay. Kun je niet gewoon op de laatste post klikken zodat je niet telkens (zoveel) hoeft te scrollen?
Ik had vrij lange haren en we gingen naar Turkije. Ik heb nog een foto van mezelf met zwart t-shirt van HIM. Ik denk dat ik m'n haren er af heb laten knippen omdat het een beetje meh werd en ik voor meisje werd aangezienquote:
Waar zei ik de mond snoeren?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij wil maatregelen treffen en hem de mond snoeren.
Hahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:01 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Ik had vrij lange haren en we gingen naar Turkije. Ik heb nog een foto van mezelf met zwart t-shirt van HIM. Ik denk dat ik m'n haren er af heb laten knippen omdat het een beetje meh werd en ik voor meisje werd aangezien(like wtf!
) -edit- Geen baardgroei, lang haar = meisje in Turkse dorpen
En zwarte t-shirt in de Turkse zon is niet zo fijn
Ik heb een suggestie!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waar zei ik de mond snoeren?
Ik wilde gewoon een cadeautje voor hem kopen.![]()
Dat jij nu zulke rare dingen bedenkt.
Mannen soms ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
En het waren inwendige stokslagen. Vrouwen houden daarvan.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb een suggestie!
http://www.uselessmachine.nl/!
Ze kunnen niet meer leveren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb een suggestie!
http://www.uselessmachine.nl/!
iTunes upgraden duurt een half uur bij jou?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:05 schreef IHVK het volgende:
Je moet wel eerst verplicht een half uur je Itunes upgraden en daarna verplicht je iPhone synchroniseren want anders mag je niet updaten hoor!!
Apple -1
Ah toequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:05 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Misschien
Ik zie wel of ik um upload
Wat wil je nog meer weten ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kom steeds nieuwe dingen over je te weten.
Jij bent niet van de inwendige stokslagen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kom steeds nieuwe dingen over je te weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |