quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Stiekem kijk ik dagelijks het Turkse nieuws.quote:
Euh, zo.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Stiekem kijk ik dagelijks het Turkse nieuws.
Nee, maar dit is wel eens eerder ter sprake gekomen. Dat het Turkse nieuws altijd van die dramatische muziekjes gebruikt of zo.
Inwendige stokslagen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:35 schreef IHVK het volgende:
Wik weet teveel, ik denk dat we maatregelen moeten treffen.
ohquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:55 schreef zarGon het volgende:
Ja, dat had ik al door. Maar ik wou meer weten over je mobiel (merk en model), ja toch.
Wat heeft je gestoptquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:55 schreef Disko.Krali het volgende:
Ik zit wat oude foto's van mij te bekijken (van 4-5 jaar geleden), Ik was bijna gothic geworden![]()
Ah okay. Kun je niet gewoon op de laatste post klikken zodat je niet telkens (zoveel) hoeft te scrollen?quote:
ja..quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah okay. Kun je niet gewoon op de laatste post klikken zodat je niet telkens (zoveel) hoeft te scrollen?
Ik had vrij lange haren en we gingen naar Turkije. Ik heb nog een foto van mezelf met zwart t-shirt van HIM. Ik denk dat ik m'n haren er af heb laten knippen omdat het een beetje meh werd en ik voor meisje werd aangezienquote:
Waar zei ik de mond snoeren?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij wil maatregelen treffen en hem de mond snoeren.
Hahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:01 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Ik had vrij lange haren en we gingen naar Turkije. Ik heb nog een foto van mezelf met zwart t-shirt van HIM. Ik denk dat ik m'n haren er af heb laten knippen omdat het een beetje meh werd en ik voor meisje werd aangezien(like wtf!
) -edit- Geen baardgroei, lang haar = meisje in Turkse dorpen
En zwarte t-shirt in de Turkse zon is niet zo fijn
Ik heb een suggestie!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waar zei ik de mond snoeren?
Ik wilde gewoon een cadeautje voor hem kopen.![]()
Dat jij nu zulke rare dingen bedenkt.
Mannen soms ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
En het waren inwendige stokslagen. Vrouwen houden daarvan.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb een suggestie!
http://www.uselessmachine.nl/!
Ze kunnen niet meer leveren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb een suggestie!
http://www.uselessmachine.nl/!
iTunes upgraden duurt een half uur bij jou?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:05 schreef IHVK het volgende:
Je moet wel eerst verplicht een half uur je Itunes upgraden en daarna verplicht je iPhone synchroniseren want anders mag je niet updaten hoor!!
Apple -1
Ah toequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:05 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Misschien
Ik zie wel of ik um upload
Wat wil je nog meer weten ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kom steeds nieuwe dingen over je te weten.
Jij bent niet van de inwendige stokslagen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kom steeds nieuwe dingen over je te weten.
Haha okéquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:10 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Ik zie wel, foto staat niet op pc
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:10 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Ik zie wel, foto staat niet op pc
Geven, niet ontvangen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jij bent niet van de inwendige stokslagen?
zG weet hier volgens mij wel een antwoord op, hij is de expert.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:17 schreef Saekerhett het volgende:
Wat nou als je moslim bent, in Lapland woont en de ramadan in hartje zomer valt?
hahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:17 schreef IHVK het volgende:
Ik heb ongeveer op alle nieuwsmedia gelezen dat Marokkanen minder vaak kanker krijgen. En als klap op de vuurpijl komt mijn broertje net:
Abi! Marokkanen krijgen minder kanker!
![]()
![]()
Wat wel cool is, is als het in hartje winter valt. Dan kun je gewoon vreten wanneer je wil!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
zG weet hier volgens mij wel een antwoord op, hij is de expert.
Heeft zG. in Lapland gewoond ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
zG weet hier volgens mij wel een antwoord op, hij is de expert.
Moet je aan hem vragen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
haha
Maar waarom slaapt jouw broertje niet?
Het duurde even, maar ik heb het grondig opgezocht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:17 schreef Saekerhett het volgende:
Wat nou als je moslim bent, in Lapland woont en de ramadan in hartje zomer valt?
Psshh, ik moest dingen doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:41 schreef IHVK het volgende:
geen antwoord zie ik.
Dan ga ik maar slapen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:37 schreef IHVK het volgende:
Ik ben stiekem wakker gebleven in de hoop dat je toch antwoord zou geven.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:41 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik hoop dat mijn antwoord duidelijk is en jullie helpt.
Ik merk trouwens dat ik een aantal lidwoorden ben vergeten, Saekerhett. Dit komt doordat ik Turkse bronnen heb gebruikt, en omdat het Turks geen lidwoorden kent, zorgt dit ervoor dat ik soms/sommige lidwoorden vergeet te plaatsen. Excuses hiervoor.
NP, bedankt voor je antwoord. Heb ik me serieus tijden afgevraagdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:41 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik hoop dat mijn antwoord duidelijk is en jullie helpt.
Ik merk trouwens dat ik een aantal lidwoorden ben vergeten, Saekerhett. Dit komt doordat ik Turkse bronnen heb gebruikt, en omdat het Turks geen lidwoorden kent, zorgt dit ervoor dat ik soms/sommige lidwoorden vergeet te plaatsen. Excuses hiervoor.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar bedankt, het verschaft weer veel duidelijk over dit soort ingewikkelde kwesties. JIj verlicht ons pad met je heldere licht.Shoukraan
Graag gedaan, Saekerhett. Als je nog vragen hebt, beantwoord ik ze graag (natuurlijk na een grondig onderzoek).quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
NP, bedankt voor je antwoord. Heb ik me serieus tijden afgevraagd![]()
hey aycaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 03:52 schreef Ayca het volgende:
Hey gratau!
Alles goed? Lang niet gezien.
Volgens mij was het zo dat ze zelf bepaalde tijden moesten vaststellen aan de hand van de dichtsbijzijnde stad/plek in geval van geen zonsondergang of vica versa.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het duurde even, maar ik heb het grondig opgezocht.
Er is een passage in de Büyü (groot islamitisch geneeskundeboek, aanvulling op Koran en Ahadith) waarin staat dat mensen die te weinig zon tot zich toe nemen (onvoldoende blootstelling aan zonlicht), zullen lijden aan vitamine D deficiëntie en de infectieziekte androgynie. Een alinea verder staat dat mensen met een besmettelijke ziekte (zoals de hiervoor genoemde infectieziekte) niet mee kunnen doen met ramadan. Doen ze mee, riskeren ze de veiligheid van de gemeenschap en de maatschappij, waardoor ze zondigen (en is hun vasten niet geldig).
Om een antwoord op je vraag te geven: Aangezien de zon in Lapland in de zomer niet ondergaat, betekent dit dat moslims in Lapland geheid zullen zondigen wanneer ze meedoen met ramadan. Hier ontsnappen ze niet aan. Om deze mensen alsnog hun ramadan niet te ontnemen, wordt de ramadan die valt op een zomerperiode doorgeschoven naar de herfst. Ditzelfde geldt voor winter, dan wordt het doorgeschoven naar de lente. Door deze maatregel kunnen de mensen in Lapland zowel in de zomer als in de winter wel deelnemen aan de ramadan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |