Ik las "beter vinger je je blauw"quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:26 schreef Toverheks het volgende:
beter je vinger blauw dan wat anders
Zo is 't maar net, retteketet!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:26 schreef Toverheks het volgende:
beter je vinger blauw dan wat anders
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las "beter vinger je je blauw"
Niksquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar ben jij allemaal meer bezig, waar denk jij allemaal aan
Dat wil je niet weten Heksquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
't Is gewoon een gezonde jonge vent, niks mis meequote:Op maandag 16 augustus 2010 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke oke ik zeg niks meerquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is gewoon een gezonde jonge vent, niks mis mee
Doe het anders hier posten, dan kunnen de vrouwmensen oordelen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja 4 september, ik zal me nu alvast zorgen maken over wat ik aan moet.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meertje, nu hoef ik me er geen zorgen meer over te maken!
* in armen valt
Ter ere van het feit dat ik een maand later in het vliegtuig zit?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja 4 september, ik zal me nu alvast zorgen maken over wat ik aan moet.
Mogge Meraquote:
Fokmeet!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ter ere van het feit dat ik een maand later in het vliegtuig zit?
Goedemorgen!
Wat een eer!quote:
Hmmm, op hongernegertjes zonder ouders slaap ik altijd beter. Tip!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:58 schreef Copycat het volgende:
Ik word echt oud. Vannacht was ik ook weer rond vier uur klaarwakker. Toen heb ik maar een aflevering van XXS op mijn telefoon gekeken. Geen beter slaapmutsje dan anorexic mutsjes, tenslotte.
Ik heb nog even Afghaanse baby's met een heroïneverslaving geprobeerd, maar dan moest ik mijn bril weer opzetten voor de ondertiteling. Dus toen maar de anorexiaatjes, dat hielp vorige week ook al als een charm.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:27 schreef Noek het volgende:
Hmmm, op hongernegertjes zonder ouders slaap ik altijd beter. Tip!
Ik vind Yvonne niet zo maar wat het is weet ik niet.
Ik heb gister even naar een iPad gekeken, en dan alleen gekeken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:25 schreef Copycat het volgende:
En ik heb besloten: eind deze maand komt er een iPad in huize Copycat.
Oehoehoehoeee, ahahahahalles!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:34 schreef Noek het volgende:
Oh, ik kijk ook even en ik weet al wat het is met Yvonne. Het is alles!
Beterschapquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:35 schreef remlof het volgende:
Goeiemorgen.
In verband met de behoefte aan een watercloset in mijn onmiddellijke nabijheid heb ik besloten vandaag de arbeid ten huize te verrichten.
't Is eigenlijk een heel duur netbook toch, een iPad?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:38 schreef CarOnline het volgende:
Maar ik zit me echt af te vragen of het niet een hele grote iPhone is, zonder dat je dan kan bellen, zeg maar.
Thanks Mera, het valt mee hoor. Zolang ik weet dat ik binnen 10 seconden m'n broek kan laten zakkenquote:
Ziet er ook wel tof uit, moet ik zeggenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:42 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is eigenlijk een heel duur netbook toch, een iPad?
Volgens mij is een iPhone een mooie handige smartphone die er in vrijwel alle tests als beste uit komt, en is de iPad vooral een duur en mooi hebbedingetje.
Volgens de brief van Ziggo wel. Maar we moeten ná het testen of het signaal aanwezig is alles nog aanleggen. Dwz wandcontactdoos monteren etc, dat werk. Dus als Ian zich niet elektrocuteert vanmiddag hebben we als het meezit vanavond internet. En tv en telefoonquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks Mera, het valt mee hoor. Zolang ik weet dat ik binnen 10 seconden m'n broek kan laten zakken
Ow en internet vandaag?
Voor mij zit 't 'm voornamelijk in de grootte, wat het gebruiksgemak voor bijvoorbeeld internetten, kranten en tijdschriften lezen, televisie kijken enorm verhoogd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:38 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb gister even naar een iPad gekeken, en dan alleen gekeken.
Wat is nou het ENORME voordeel van een iPad t/o een iPhone?
Ik kan de 4 bestellen, want ik mag weer een nieuwe.
Maar ik zit me echt af te vragen of het niet een hele grote iPhone is, zonder dat je dan kan bellen, zeg maar.
Oei!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor mij zit 't 'm voornamelijk in de grootte, wat het gebruiksgemak voor bijvoorbeeld internetten, kranten en tijdschriften lezen, televisie kijken enorm verhoogd.
Ach... ook dáár zou je wel overheen komen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ziet er ook wel tof uit, moet ik zeggen![]()
Gelukkig heb ik geen klap geld liggen
Ik denk dat je dan sowieso lang kan wachten. Echt een grote USP heeft de iPad volgens mij niet. Maar er een keer mee klooien en ik was verkocht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:47 schreef CarOnline het volgende:
Ah ja. Nou ja, ik wacht wel tot het moment dat ik vind dat ik ECHT niet zonder kan.
Voorlopig lukt het wel even.
Ja ze zijn tof. En een aaipad met 3G nemen is onzin als je als je al een aaifoon hebt, dan kan je die laatste gewoon als draadloos modem gebruiken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan sowieso lang kan wachten. Echt een grote USP heeft de iPad volgens mij niet. Maar er een keer mee klooien en ik was verkocht.
Ik slaap meestal in Hotel Oliver. Lekker dichtbij Earls Court (5 min lopen) en een simpel doch voedzaam ontbijt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:49 schreef Noek het volgende:
Ryanair is echt vies goedkoop hè. Heb zin om wat dagen London te boeken maar ik wil dan ook goedkoop slapen anders heeft het nog geen zin. CarO, heb je tips?
Daar moet ik me nog even verder in verdiepen, maar zo te zien is 3G inderdaad een beetje een overbodige luxe.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:50 schreef remlof het volgende:
Ja ze zijn tof. En een aaipad met 3G nemen is onzin als je als je al een aaifoon hebt, dan kan je die laatste gewoon als draadloos modem gebruiken.
Zo'n ding wil je bijvoorbeeld in de trein gebruiken, daar is geen WiFi. Je koopt toch ook geen ferrari zonder hoofdsteunquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar moet ik me nog even verder in verdiepen, maar zo te zien is 3G inderdaad een beetje een overbodige luxe.
Even gecheckt: de villa in Yogya heeft gratis wifi. No 3G it is!
Ik ga bijna nooit met de trein. En een Ferrari zou ik sowieso nooit kopen. Laat staan met een hoofdsteun.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo'n ding wil je bijvoorbeeld in de trein gebruiken, daar is geen WiFi. Je koopt toch ook geen ferrari zonder hoofdsteun.
Jij gaat volgende maand. Alweer!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:55 schreef CarOnline het volgende:
Ik slaap meestal in Hotel Oliver. Lekker dichtbij Earls Court (5 min lopen) en een simpel doch voedzaam ontbijt.
Kamers zijn schoon, tv, föhn, wc, badkamer en vriendelijk personeel. Tis eenvoudig maar ik vind het prima.
Wij waren met 4 personen voor een 4 persoonskamer 400 euro kwijt voor 3 nachten.
Volgende maand zit ik in een hostel, dan gaan we met een groepje en dat is meestal écht goedkoop overnachten. En ontbijten bij de Mac en zo
Wanneer gaan we?
Dan ga je op internet met je iPhone. Dan heb je ook maar 1 simkaart nodig. Zo doe ik dat ook met mijn netbook in combo met m'n Nokia.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo'n ding wil je bijvoorbeeld in de trein gebruiken, daar is geen WiFi. Je koopt toch ook geen ferrari zonder hoofdsteun.
Voornamelijk wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Koop je zo'n ding dan echt voor thuisgebruik?
Ja dan ga ik naar Musequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij gaat volgende maand. Alweer!![]()
Ontbijten bij de Mac zou ik overheen komen. Best aardige koffie ook. 'k zal eens kijken zo. Thanks love.
Alweer?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:09 schreef Toverheks het volgende:
cs den bosch is ontruimt, is een bommelding binnen gekomen.
SInds kort wel toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo'n ding wil je bijvoorbeeld in de trein gebruiken, daar is geen WiFi.
Ik reis bijna elke dag met de trein en ik heb so far 1 treinstel gezien met een wifi-logo er op. En daar zat ik niet inquote:
Nog iets té nieuw dus, duurt natuurlijk een jaar of vijf voor alle treinstellen het hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik reis bijna elke dag met de trein en ik heb so far 1 treinstel gezien met een wifi-logo er op. En daar zat ik niet in
Je hebt thuis Wifi? Dan kun je toch met je iPad op dat net en hoef je volgens mij geen 3G aan te schaffen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:15 schreef hondjes het volgende:
Ik download een boek en kranten.
Vervolgens wil ik buiten internetten en de boel lezen.
De vraag, kan dit of heb je dan een speciale Ipad nodig met Wifi.
Vraag ...moet je altijd downloaden via Itunes, of kan je gewoon downloaden via je laptop.
oh het gebeurt dus vaker daar, ja was net op journaal.quote:
Een wifi verbinding van je foon met een router is altijd gratisquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:22 schreef hondjes het volgende:
Ik heb Wifi in Spanje en Nederland.
De boekhouder heeft het netwerk buiten de grens van Nederland uitgeschakeld op mijn Iphone, i.v.m. hoge kosten buitenland?
Dus die kan ik niet in Spanje als Wifi gebruiken, maar is dus niet nodig.
'iPad is niet geschikt als e-reader'quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:15 schreef hondjes het volgende:
Ik download een boek en kranten.
Vervolgens wil ik buiten internetten en de boel lezen.
De vraag, kan dit of heb je dan een speciale Ipad nodig met Wifi.
Vraag ...moet je altijd downloaden via Itunes, of kan je gewoon downloaden via je laptop.
Dus je Iphone 3G krijgt geen hoge rekeningen, ook al zit je op b.v. Spaanse Vodafonequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Een wifi verbinding van je foon met een router is altijd gratis
Jawel,want dat is een mobiel netwerk, daar moet je wel voor betalen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dus je Iphone 3G krijgt geen hoge rekeningen, ook al zit je op b.v. Spaanse Vodafone
ohhhhh nou maar weer verder duimen, hoop het zo voor julliequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
De woningbouwmevrouw heeft daarnet gebeld. We staan 3e en nu is het aan de gemeente om te bepalen wie er het meest geschikt is...de mevrouw van de woningbouw heeft wel 4 keer gezegd dat we echt een reële kans maken. Hier gaat dus sowieso een tijd overheen....ook is het traject van onze urgentie opgestart...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhh nou maar weer verder duimen, hoop het zo voor jullie
Dat klinkt alsof je nog weken moet duimendraaien... En dat je dan ineens binnen twee dagen over bentquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
De woningbouwmevrouw heeft daarnet gebeld. We staan 3e en nu is het aan de gemeente om te bepalen wie er het meest geschikt is...de mevrouw van de woningbouw heeft wel 4 keer gezegd dat we echt een reële kans maken. Hier gaat dus sowieso een tijd overheen....ook is het traject van onze urgentie opgestart...
Zijn jullie getrouwd?quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je nog weken moet duimendraaien... En dat je dan ineens binnen twee dagen over bent![]()
*duimendraait mee
quote:Vrouwen staan 2,5 jaar van hun leven achter fornuis
AMSTERDAM - Vrouwen zijn gemiddeld 2,5 jaar van hun volwassen leven, bezig met koken. Mannen staan 'slechts' 1,4 jaar achter het fornuis.
Klinkt wel goedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
Top! Jij was afgelopen nacht niet de enige. Had vanmorgen iemand aan de telefoon die dat ook gedaan heeftquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
gisteren heb ik over jou gedroomd
ja he...nah...ik ga toch minder blij zijn even....quote:
Nou, geen smeuïg verhaalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Top! Jij was afgelopen nacht niet de enige. Had vanmorgen iemand aan de telefoon die dat ook gedaan heeft
Edit: vertel s.v.p.![]()
Vertel, nieuw programma? Klinkt wel gaaf!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja he...nah...ik ga toch minder blij zijn even....![]()
ik heb vannacht flink lopen spoken volgens DK...die arme schat lag kotsmisselijk wakker naast me in bed en ik heb heel de nacht in mn slaap liggen praten....toch maar niet meer medium kijken voor het slapen gaan![]()
Medium is al heel lang op tv....ik kijk nog maar eens een keer de herhalingen op net 5 tussen 0.00 en .1.00 uurquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vertel, nieuw programma? Klinkt wel gaaf!
Je kunt je enthousiasme maar beter even bewaren tot je een bevestiging hebt inderdaad.
Ok, matig verhaal Marrijequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, geen smeuïg verhaal![]()
Niet afgelopen nacht trouwens, maar die nacht ervoor.
Maar ik was op doorreis naar Denemarken en moest wachten op een boot of vliegtuig ofzo, dat deed ik aan een kustplaats. Daar stond 1 gebouw, een soort van wachthuis/kroeg met een biljart en daar was jij aan het biljarten. Dat gebouw stond pal aan zee en als je bij dat biljart stond dan kon je door een glazen wand dus de zee in kijken. Ik vroeg of je in de buurt woonde en jij zei 'ja om de hoek'.
Dat was het wel
is ook leuk....en vrijdagsnacht en zaterdags is er charmedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:34 schreef Marrije het volgende:
Laysa, nooit eerder van gehoord, ik zal eens kijken bij net 5 programma gemist, klinkt wel leuk![]()
Teun, ik kan een beeeetje biljarten al is het een jaar of 10 geleden dat ik dat heb gedaan.
Ja! Volgens mij ook, zo voelt dat.quote:
Jij bent ook altijd positief héquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is volgens mij al jaren achtereen dat het in juli lekker is en in augustus bagger.
In september is het dan weer lekker
Dat zal toch wel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:26 schreef Dementor het volgende:
Ik moet nog wat zon / bewolking zonder regen in een weekend hebben om de boel af te schilderen.
Hoi HiDiquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:27 schreef BONG4002 het volgende:
Een goedemiddag
Even kijken hoe het hier ookal weer was
quote:
Zekerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi HiDi
Dat is een tijd geleden zeg
Zie mijn vorige post op Mera, daarom keek ik ook ff DGK terug, dat waren nog eens de tijdenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeker![]()
Het is stil op het RLS-front
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeker![]()
Het is stil op het RLS-front
Dat is een zaak voor de rijdende rechter.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ian en ik zaten eraan te denken om een webcam op onze voortuin te plaatsen en onstream te zetten. Er gebeuren rare dingen in die tuinEr komen en verdwijnen steeds hekjes en paaltjes zonder dat we het merken
![]()
En toch hebben die gasten iets goed vout gedaanquote:
Dat klinkt wel erg spannendquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ian en ik zaten eraan te denken om een webcam op onze voortuin te plaatsen en onstream te zetten. Er gebeuren rare dingen in die tuinEr komen en verdwijnen steeds hekjes en paaltjes zonder dat we het merken
![]()
Mwah ik vind wat de publieke omroepen hebben gedaan nog steeds schandalig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En toch hebben die gasten iets goed vout gedaan
Wat deden die?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mwah ik vind wat de publieke omroepen hebben gedaan nog steeds schandalig.
Naja spannend, intrigerend lijkt het me wel als Ian in een uur tijd vier keer bij het schuurtje moet zijn en er staan de eerste keer geen paaltjes, de 2e keer 1, de 3e keer 2 en de 4e keer weer nietsquote:
Het zijn geen spoken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naja spannend, intrigerend lijkt het me wel als Ian in een uur tijd vier keer bij het schuurtje moet zijn en er staan de eerste keer geen paaltjes, de 2e keer 1, de 3e keer 2 en de 4e keer weer niets_!
Ook stond er vand e week ineens een nieuw hek om de tuin dat nu weer weg is gehaald, en het poortje is ook automagisch verdwenen
Kom op... die gasten kwamen merendeels zelf van de openbare omroepen en ze lachten Talpa zelf uit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alles wat maar ook iets te maken had met Talpa tot de grond toe afbranden.
Wie deden er dan negatieve uitspraken over Talpa om er volgens zelf te gaan werken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kom op... die gasten kwamen merendeels zelf van de openbare omroepen en ze lachten Talpa zelf uit.
Talpa maakt heel veel programma's, zo'n beetje alles wat aanslaat bij RTL4 op dit moment is van Talpa.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:43 schreef BONG4002 het volgende:
Talpa maakt nog wel programma's geloof ik? Zie het regelmatig voorbijkomen bij een willekeurig RTL programma op de aftiteling
Ik zal eens kijken wat ze maken tegenwoordig...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:43 schreef BONG4002 het volgende:
Talpa maakt nog wel programma's geloof ik? Zie het regelmatig voorbijkomen bij een willekeurig RTL programma op de aftiteling
Die indruk kreeg ik ook iddquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Talpa maakt heel veel programma's, zo'n beetje alles wat aanslaat bij RTL4 op dit moment is van Talpa.
Spijkerman zat er alleen voor het geld, dat wist iedereen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wie deden er dan negatieve uitspraken over Talpa om er volgens zelf te gaan werken?
Net alsof er alleen maar bagger was te zien, dat is wat de PO de kijker graag deed geloven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Spijkerman zat er aleen voor het geld, dat wist iedereen.
En de rest ook, werd helemaal niet serieus genomen als je het mij vraagt.
Iedereen hoopte wel dat het wat zou worden, maar met geld aleen trek je niet altijd kijkers
Niveau CBMLquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik ook idd
TMO (Take Me Out) bijv. en ook Lekker Slim -om maar 2 programma's te noemen die ik iig regelmatig bekijk-
Dát heb ik dan weer niet gevolgdquote:
Eerlijk gezegt keek ik alleen DGK en zelfs dat wisten ze te verneuken door er allerlei lolbroeken in te zettenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net alsof er alleen maar bagger was te zien, dat is wat de PO de kijker graag deed geloven.
Ho ho, ik keek ook Gooische Vrouwen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegt keek ik alleen DGK en zelfs dat wisten ze te verneuken door er allerlei lolbroeken in te zetten
Dan zijn we het daar over eensquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat hadden ze nooit moeten maken.
Ik ben op een gegeven moment gestopt met kijken, denk zo'n 6 maanden voordat DGK afgelopen wasquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegt keek ik alleen DGK en zelfs dat wisten ze te verneuken door er allerlei lolbroeken in te zetten
*krijgt uitslag van Lindaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ho ho, ik keek ook Gooische Vrouwen.
Tja...ik begon ook een stuk minder te kijken op een gegeven moment. Was ook gestopt met filmpjes enzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben op een gegeven moment gestopt met kijken, denk zo'n 6 maanden voordat DGK afgelopen was
Het lijkt wel herfst @the moment iddquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:53 schreef Gert het volgende:
Ja wat een schijtweer heee! En het blijft ook zo voorlopig, volgens het KNMI. Dus dat wordt donderdag met een lekker geile regenjas aan naar een openluchtfestival.
Ik zeg doén die webcam!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naja spannend, intrigerend lijkt het me wel als Ian in een uur tijd vier keer bij het schuurtje moet zijn en er staan de eerste keer geen paaltjes, de 2e keer 1, de 3e keer 2 en de 4e keer weer niets_!
Ook stond er vand e week ineens een nieuw hek om de tuin dat nu weer weg is gehaald, en het poortje is ook automagisch verdwenen
Kally was onvergetelijkquote:
De teaser.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zeg doén die webcam!![]()
En zit er ook geluid bij? Dat we mee kunnen genieten als die dronken buren weer lopen te ruzielallen?
En het is ook weer drukker op de weg, en op de parkeerplaats van het werk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het lijkt wel herfst @the moment idd
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:53 schreef Gert het volgende:
Ja wat een schijtweer heee! En het blijft ook zo voorlopig, volgens het KNMI. Dus dat wordt donderdag met een lekker geile regenjas aan naar een openluchtfestival.
zaj dat wal!quote:
Oh ben je aan het werk, morgen ben ik weer aan de beurt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
zaj dat wal!![]()
Dementor, die moet ik thuis maar even zien/luisteren, niet hier in een zaal vol flexplekken.
Hier in NHN nog niet, volgende week gaan de basisscholen weer openquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
En het is ook weer drukker op de weg, en op de parkeerplaats van het werk.
En de scholen zijn weer begonnen.
Pakkie is goed, handje moet zo:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
[ http://incentraleurope.radio.cz/pictures/valka2/hitler_adolf3.jpg&t=1]afbeelding ]
Lol, Tiny en Lau The Sequalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zeg doén die webcam!![]()
En zit er ook geluid bij? Dat we mee kunnen genieten als die dronken buren weer lopen te ruzielallen?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Pakkie is goed, handje moet zo:
[ afbeelding ]
Herken het geluid van de motor van onze eigen auto niet eens, laat staan van die van andere auto's.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:21 schreef BobdeStreamer het volgende:
Hup en allemaal even proberen![]()
Man bootst alle motorgeluiden na
Sommige mensen kunnen uitstekend dierengeluiden nabootsen, maar de man in onderstaand filmpje bootst motorgeluiden op schitterende wijze na.
Van Suzuki tot Yamaha en andere merken, voor hem is het allemaal een koud kunstje.
Deed me trouwens ineens denken aan dit......quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:21 schreef BobdeStreamer het volgende:
Hup en allemaal even proberen![]()
Man bootst alle motorgeluiden na
Sommige mensen kunnen uitstekend dierengeluiden nabootsen, maar de man in onderstaand filmpje bootst motorgeluiden op schitterende wijze na.
Van Suzuki tot Yamaha en andere merken, voor hem is het allemaal een koud kunstje.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:53 schreef Toverheks het volgende:
Hoorde deze net op de radio en moest ff aan laysa denken, laysa voor jou en we duimen voor een mooi huisje voor jou en D-K.
je bent een lieverdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:00 schreef Laysa het volgende:
Zit hier echt met een mega grijns te luisteren Heksie......en je weet het is geheel wederzijds
![]()
![]()
Alles ligt klaar en ze nemen het as maandag in behandelingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:10 schreef Laysa het volgende:
Urgentie aanvraag is binnen. Als ik vind dat alles goed is beschreven ( wat ik dus vind) dan wordt het officieel as maandag in behandeling genomen....Het gaat allemaal dus heel voorspoedig
???? Lieve schat....ik heb dus net de officiele papieren van de onafhankelijk urgentie commissie binnen.....dus ik ben al waar ik wezen moet meis...dat zijn de richtlijnen....Het gaat niet altijd foutquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alles ligt klaar en ze nemen het as maandag in behandeling![]()
Omfg![]()
Laysa mag tot maandag haar urgentieverklaring aanpassen doet ze dat niet dan beschouwen ze de versie de ze nu hebben als definitief en die neemt de urgentiecommissie dan na a.s. maandag in behandeling.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alles ligt klaar en ze nemen het as maandag in behandeling![]()
Omfg![]()
Nee joh! Alles ligt klaar maar je hebt natuurlijk eerst even een periode om zelf de complete urgentieverklaring te lezen en eventueel te corrigeren voordat ze die in behandeling gaan nemen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh ik las het alsof alles gewoon klaarligt om verwerkt te worden maar dat men wacht tot maandag om het te gáán verwerken. Want dat zou de bureaucratie ten voeten uit zijn![]()
Maar als het gaat zoals je wilt dan is het alleen maar super natuurlijk!![]()
![]()
Goed zoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:18 schreef Laysa het volgende:
Plus het staat zwart op wit...van de officiële urgentie commissie...soms doet het systeem wel hoe het moet
ja....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh ik las het alsof alles gewoon klaarligt om verwerkt te worden maar dat men wacht tot maandag om het te gáán verwerken. Want dat zou de bureaucratie ten voeten uit zijn![]()
Maar als het gaat zoals je wilt dan is het alleen maar super natuurlijk!![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....
En ik ben wel benieuwd naar jullie spooky tuinhekjes
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ookNaar wat er nu weer staat als ik m'n fiets in de schuur zet
Dus dit is een heel positief bericht neem ik aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa mag tot maandag haar urgentieverklaring aanpassen doet ze dat niet dan beschouwen ze de versie de ze nu hebben als definitief en die neemt de urgentiecommissie dan na a.s. maandag in behandeling.
Yep! Nu is het afwachten tot de commissie weer bijeenkomt en dan krijgen we de uitkomst toegestuurd. Officieel kunnen ze het dus nog steeds afwijzen, maar de mevrouw van de woningbouwcorporatie kon zich dat eigenlijk niet voorstellen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dus dit is een heel positief bericht neem ik aan.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
doe uns foto's maken
![]()
Wel een potentieel topic voor Thru
wordt steeds gekker in Amsterdamquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:31 schreef Jian het volgende:
Wat krijgen we nou zeg Eberhard "Kim Il Sung" van der Laan![]()
Amsterdam besteelt eigenaar tweede huis
door Richard van de Crommert
AMSTERDAM - Het aanhouden van een kleine tweede woning van enkele tientallen vierkante meters in Amsterdam is verboden. De hoofdstad heeft onlangs een heksenjacht geopend op eigenaren van zogenoemde pied-à-terres en hen bevolen hun appartementje voor een paar honderd euro per maand beschikbaar te stellen voor de sociale huurvoorraad.
http://www.telegraaf.nl/b(...)genaar__.html?p=30,1
't wordt steeds gekker in dit land
Mokum wat maak je me nou ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wordt steeds gekker in Amsterdam
Stiekem hoop ik dat de verklaring er is als de gemeente gaat bepalen wie die woning krijgt! Wie weet maken we dan wel meer kans!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
hebben jullie enig idee wanneer die commissie weer bij elkaar komt?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep! Nu is het afwachten tot de commissie weer bijeenkomt en dan krijgen we de uitkomst toegestuurd. Officieel kunnen ze het dus nog steeds afwijzen, maar de mevrouw van de woningbouwcorporatie kon zich dat eigenlijk niet voorstellen.
Nee. Officieel moet uiterlijk binnen 8 weken de uitspraak van die commissie aan ons bekend gemaakt worden. Dus nu is het duimen draaien!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
hebben jullie enig idee wanneer die commissie weer bij elkaar komt?
Waarom? Weet je hoeveel mensen er in Amsterdam willen wonen ivm hun werk maar er geen betaalbaar huis kunnen krijgen? Die staan nu elke morgen de A1, A2, A4, A9 en A10 te blokkeren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:31 schreef Jian het volgende:
Wat krijgen we nou zeg Eberhard "Kim Il Sung" van der Laan![]()
Amsterdam besteelt eigenaar tweede huis
door Richard van de Crommert
AMSTERDAM - Het aanhouden van een kleine tweede woning van enkele tientallen vierkante meters in Amsterdam is verboden. De hoofdstad heeft onlangs een heksenjacht geopend op eigenaren van zogenoemde pied-à-terres en hen bevolen hun appartementje voor een paar honderd euro per maand beschikbaar te stellen voor de sociale huurvoorraad.
http://www.telegraaf.nl/b(...)genaar__.html?p=30,1
't wordt steeds gekker in dit land
O.K., snap ik. Maar ik ga eerst nog maar even duimen voor dat andere huissiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee. Officieel moet uiterlijk binnen 8 weken de uitspraak van die commissie aan ons bekend gemaakt worden. Dus nu is het duimen draaien!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:51 schreef spuitje het volgende:
[..]
O.K., snap ik. Maar ik ga eerst nog maar even duimen voor dat andere huissie
Ik duim met je mee, want dat huisje zou wel heel fijn!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:51 schreef spuitje het volgende:
[..]
O.K., snap ik. Maar ik ga eerst nog maar even duimen voor dat andere huissie
Had het al gelezen, maar ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom de eigenaren van deze huizen verplicht worden het in de verhuur te gooien?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom? Weet je hoeveel mensen er in Amsterdam willen wonen ivm hun werk maar er geen betaalbaar huis kunnen krijgen? Die staan nu elke morgen de A1, A2, A4, A9 en A10 te blokkeren.
Oh, dus dan leg je maar even beslag op het eigendom van iemand. Bij ons in Mokum noemen ze dat klauwen of jatten. Zijn ze nou helemaal besodemieterd, stelletje PvdA-wouzenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom? Weet je hoeveel mensen er in Amsterdam willen wonen ivm hun werk maar er geen betaalbaar huis kunnen krijgen? Die staan nu elke morgen de A1, A2, A4, A9 en A10 te blokkeren.
Ik vind het niet zo raar dat je het huizenbezit beperkt tot 1 in een stad met enorme woningnood. En ze mogen dat tweede huis wel houden, als ze het maar verhuren, toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, dus dan leg je maar even beslag op het eigendom van iemand. Bij ons in Mokum noemen ze dat klauwen of jatten. Zijn ze nou helemaal besodemieterd, stelletje PvdA-wouzen
Men mag niet zelf kiezen wie erin komt,quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo raar dat je het huizenbezit beperkt tot 1 in een stad met enorme woningnood. En ze mogen dat tweede huis wel houden, als ze het maar verhuren, toch?
Die mensen hebben dat huis gekocht, het is hun eigendom! Ze hebben dat huis volkomen legaal gekocht om er mee te doen, wat ze er mee willen doen. Daar hebben ze dik geld voor betaald en daar betalen ze waarschijnlijk een dikke hypotheek voor. Misschien vind ik jou huis wel te groot voor jou alleen en verplicht ik je morgen om onder te verhuren, i.v.m. woningnood. Had je maar een klein huisje moeten kopen met 1 slaapkamerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo raar dat je het huizenbezit beperkt tot 1 in een stad met enorme woningnood. En ze mogen dat tweede huis wel houden, als ze het maar verhuren, toch?
pas jij nou maar op voor je huis in spanjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:09 schreef hondjes het volgende:
[..]
Men mag niet zelf kiezen wie erin komt,
en de huur mag maar 548 euro zijn.
Dus de staat vordert nu je huis
En morgen misschien je auto ..als je er twee hebt,![]()
Die zottigheid van je huis vorderen gebeurd voorlopig alleen in Amsterdam.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
pas jij nou maar op voor je huis in spanje...dadelijk klauwen ze die ook...omdat de '' minder bedeelden'' dan ook eens lekker op vakantie kunnen
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:59 schreef Jian het volgende:
Bij ons in Mokum noemen ze dat klauwen of jatten.
Wat een onzin. Dan verkoop je het huis, maak je er dikke winst op. Huizen leeg laten staan, of voor veel te veel geld verhuren in een stad met enorme woningnood vind ik echt not done.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:09 schreef hondjes het volgende:
[..]
Men mag niet zelf kiezen wie erin komt,
en de huur mag maar 548 euro zijn.
Dus de staat vordert nu je huis
En morgen misschien je auto ..als je er twee hebt,![]()
En die beelden zijn echt groot.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:20 schreef Jian het volgende:
Ze hebben er in Rusland tegenwoordig toch een stelletje over, misschien wat voor Eberhard om op de Dam te plaatsen![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dan verkoop je het huis, maak je er dikke winst op. Huizen leeg laten staan, of voor veel te veel geld verhuren in een stad met enorme woningnood vind echt not done.
Maar goed, ik ben dan ook geen VVDer voor wie alleen maar geld telt en die schijt heeft aan zijn medemens
Tis goed met je ReMAOlofquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dan verkoop je het huis, maak je er dikke winst op. Huizen leeg laten staan, of voor veel te veel geld verhuren in een stad met enorme woningnood vind ik echt not done.
Maar goed, ik ben dan ook geen VVDer voor wie alleen maar geld telt en die schijt heeft aan zijn medemens
Alsof jij twee huizen in Amsterdam hebtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:30 schreef Jian het volgende:
Ik steek m'n 2e huis nog liever in de fik! Punt uit!
Daarom steek ik die 2e ook zo makkelijk in de fikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof jij twee huizen in Amsterdam hebt
Ik weet niet hoe groot die groep is, maar ik denk op z'n hoogst een paar duizend mensen.
Je denkt toch niet dat die tweede huizen worden gevorderd he?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Daarom steek ik die 2e ook zo makkelijk in de fik![]()
Het gaat er niet om hoeveel het er zijn het gaat om het principe. Je blijft met je poten van iemands eigendom af. Er zijn mensen die zich de tyfus hebben gewerkt om aan zo'n 2e huis te komen. Afblijven PvdA-tuig!
Als je zegt "het is vanaf nu niet meer mogelijk om een 2e huis in Amsterdam te kopen" tot daar aan toe, maar dit is gewoon bezopen
ik denk dat Deissy wel verslag zou uitbrengen,en afgelopen zondagavond hadden ze weer zussenavond.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:11 schreef Laysa het volgende:
Ik moet heel de tijd aan Deissy en dr zus denken...vandaag zou ze toch beginnen met de chemo?
Wie zegt dat die mensen hun huis willen verkopen? Er zijn er zat die er een gedeelte van de tijd gewoon wonen! En dan mag de huur niet meer bedragen als 548 euro. Weet je wel wat een piepklein appartementje in Amsterdam aan hypotheek kost ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat die tweede huizen worden gevorderd he?
Daar krijgen ze gewoon de marktprijs voor betaald.
Als je twee huizen hebt en je verhuurt niet staat er één huis 100% van de tijd leeg.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Wie zegt dat die mensen hun huis willen verkopen? Er zijn er zat die er een gedeelte van de tijd gewoon wonen! En dan mag de huur niet meer bedragen als 548 euro. Weet je wel wat een piepklein appartementje in Amsterdam aan hypotheek kost ?
En dat alles doet er niet eens toe. Het is gewoon eigendom! Klaar uit over, afblijven met je tengels
Ik denk het ook....ik moet alleen heel de tijd aan haar denkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk dat Deissy wel verslag zou uitbrengen,en afgelopen zondagavond hadden ze weer zussenavond.
Ik ben het tot op zekere hoogte met je eens, al staat dat door de strot duwen van de maatregel me ook weer wat tegen. Dus ik zou zeggen, vanaf nu gaat de maatregel in, dan geldt het vanaf nu voor de nieuwe eigenaren van een 2e huis aldaar. Dan weet je van tevoren waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dan verkoop je het huis, maak je er dikke winst op. Huizen leeg laten staan, of voor veel te veel geld verhuren in een stad met enorme woningnood vind ik echt not done.
Ja, zoiets zal er wel uitkomen. En dan kan de gemeente nog een goed bod doen aan de Amsterdammers die al een pied-a-terre in Mokum hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben het tot op zekere hoogte met je eens, al staat dat door de strot duwen van de maatregel me ook weer wat tegen. Dus ik zou zeggen, vanaf nu gaat de maatregel in, dan geldt het vanaf nu voor de nieuwe eigenaren van een 2e huis aldaar. Dan weet je van tevoren waar je aan toe bent.
Eens! Je kan mensen niet achteraf verantwoordelijk stellen voor het iets dat het gevolg is van de regelgeving uit het verleden. Dan moeten ze maar komen met regelgeving waardoor het nu onmogelijk wordt om twee woningen te bezitten zolang er sprake is van schrijnende woningnood.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:43 schreef Jian het volgende:
En dat alles doet er niet eens toe. Het is gewoon eigendom! Klaar uit over, afblijven met je tengels
Je moet toch zelf weten wat je met je spullen doet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je twee huizen hebt en je verhuurt niet staat er één huis 100% van de tijd leeg.
En weet je waarom die woningprijzen zo hoog zijn in Amsterdam? Mede door dit gedrag.
Anyway, je verkoopt één van je huizen in Amsterdam voor de marktprijs, kan je er ergens anders in Nederland een heel mooi buitenhuis van kopen dat 10x zo groot is.
zuchtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je twee huizen hebt en je verhuurt niet staat er één huis 100% van de tijd leeg.
En weet je waarom die woningprijzen zo hoog zijn in Amsterdam? Mede door dit gedrag.
Anyway, je verkoopt één van je huizen in Amsterdam voor de marktprijs, kan je er ergens anders in Nederland een heel mooi buitenhuis van kopen dat 10x zo groot is.
Ik stel alleen maar het gemeenschappelijke belang boven dat van het individuquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:57 schreef Jian het volgende:
[..]
zucht![]()
Jij die bij Wilders altijd direct begint te roepen dat het slechts het begin is en dat straks de bruinhemden weer over straat marcheren, vindt het wel prima als burgers even gezegd wordt dat ze geen gebruik meer mogen maken van hun, volkomen legaal verkregen, eigendom en dat de staat wel even gaat bepalen wat ermee moet gebeuren. Da's het begin van Noord Korea aan de Amstel
Een verbod op twee vrouwen zeker ook..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:57 schreef remlof het volgende:
Een verbod op meer dan één auto per persoon zie ik ook wel zitten trouwens. Zal het eens voorstellen op het volgende PvdA-congres
Dat verbod staat al gewoon in de Nederlandse wetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:59 schreef hondjes het volgende:
[..]
Een verbod op twee vrouwen zeker ook..
Dan geef je er een gewoon aan iemand die niets heeft.
En alleen nog neuken na het huwelijk natuurlijk, dat zal je lerenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat verbod staat al gewoon in de Nederlandse wet
En ik dacht nog wel dat je politieke voorkeur links lag!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:57 schreef remlof het volgende:
Een verbod op meer dan één auto per persoon zie ik ook wel zitten trouwens. Zal het eens voorstellen op het volgende PvdA-congres
Voor Remlof;quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik stel alleen maar het gemeenschappelijke belang boven dat van het individu
Hebben we altijd gedaan, totdat de Reaganomics van de jaren tachtig onze economie hebben verziekt met rücksichtloos persoonlijk gewin.
Nee, die zijn beiden te extreem voor mij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor Remlof;
[ link | afbeelding ]
Als je hem al hebt mag je hem ook ruilen voor Het Rode Boekje
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die zijn beiden te extreem voor mij.
Kap eens D_K, je snapt het niet of wil het niet snappenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze worst zal je dan vast beter smaken!
En dat dan zelf gaan verhuren, voor meer dan 548 e natuurlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, zoiets zal er wel uitkomen. En dan kan de gemeente nog een goed bod doen aan de Amsterdammers die al een pied-a-terre in Mokum hebben.
Ik heb geen idee waar het nu sowieso overgaat, maar je hapt altijd zo lief!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Kap eens D_K, je snapt het niet of wil het niet snappen
En jij baggert altijd en overalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het nu sowieso overgaat, maar je hapt altijd zo lief!
Ik bagger alleen binnen de geijkte paden!quote:
is noodweer in spanje hoor ik op journaal.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:05 schreef hondjes het volgende:
Dit ging even niet goed.
Ga maar weer verder met inpakken, morgen naar mijn tweede huis..
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:51 schreef Leandra het volgende:
Die huizen staan niet leeg omdat niemand ze wil huren, die huizen staan leeg omdat niemand ze wil huren tegen de prijs die het moet kosten, geen hond betaalt ¤ 1.000,= per maand aan huur voor een pied-a-terre in Amsterdam, alleen mensen die bereid zijn het te kopen zijn ook bereid dat bedrag per maand ervoor neer te leggen.
Als ze een sociale huurwoning leeg laten staan dan snap ik dat de gemeente wil ingrijpen, maar het is van de zotte dat je door de gemeente verplicht kunt worden verlies te maken op je eigendom.
Ik neem aan dat degenen die een partner hebben dat oplossen door op papier ieder op één adres te gaan wonen, en dat degenen die geen partner hebben dat oplossen door het pand te verkopen.
Overigens is het wel Nederland op z'n smalst, het probleem voor de eigenaren van deze pied-a-terre's is vooral dat ze niet ingeschreven staan op het adres, en er zijn hele bungalowparken op de Veluwe waar mensen permanent wonen maar zich niet kunnen inschrijven op dat adres, want het is illegaal er permanent te wonen.
Ik voorzie een gat in de markt.... De bewoner van de recreatiewoning schrijft zich in op het adres van de pied-a-terre eigenaar, en beiden hebben geen last meer van de gemeente.
Nee, ze MOETEN het verhuren en daar zit hem nu net het verschil in! Hypotheeklasten en vaste lasten zijn hoger dan je er als huur vor kunt/mag vragen, dus je gaat er lekker op toe leggen. Dus gaan mensen die zo'n geval hebben nu massaal proberen het te verkopen. Los je daarmee het probleem op? Denk het dus niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaat de huizenprijs wel van zakken, als er ineens honderden of misschien zelfs duizenden woningen extra op de markt komen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:59 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, ze MOETEN het verhuren en daar zit hem nu net het verschil in! Hypotheeklasten en vaste lasten zijn hoger dan je er als huur vor kunt/mag vragen, dus je gaat er lekker op toe leggen. Dus gaan mensen die zo'n geval hebben nu massaal proberen het te verkopen. Los je daarmee het probleem op? Denk het dus niet.
Ik zie alleen maar voordelenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaat de huizenprijs wel van zakken, als er ineens honderden of misschien zelfs duizenden woningen extra op de markt komen.
Bied die vadsige rijke graaiers als alternatief maar een betonnen pied-a-terre om hun voeten met dikke worst-teentjes aan, op de bodem van de gracht.quote:
Ik mag toch hopen dat we dan voldoende immigratie hebben om de premies voor die oudjes te betalen en hun konten te wassenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Over 30 jaar zaken de huizenprijzen sowieso! Dan begint de periode van de afname van de bevolking van Nederland!![]()
Geduld!
Tegen die tijd hebben we Das vierte Reich onder leiding van Keizer Geert de Eerste, dus dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat we dan voldoende immigratie hebben om de premies voor die oudjes te betalen en hun konten te wassen
Ik weet alleen niet of er een recentere versie van is dan dat artikel.quote:Inwoners van Nederland op 1 januari
Grijze druk
Groene druk
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)003/2003-1175-wm.htm
Dat is precies nog een reden waarom de PVV heel slecht is voor Nederland.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Tegen die tijd hebben we Das vierte Reich onder leiding van Keizer Geert de Eerste, dus dan komt het wel goed![]()
Als middel om de zittende Politieke Partijen wakker te schudden is de PVV een zege voor Nederland ...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is precies nog een reden waarom de PVV heel slecht is voor Nederland.
Dat zie ik niet als het beleid dat ze voorstaan ons land alleen maar schade berokkent.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Als middel om de zittende Politieke Partijen wakker te schudden is de PVV een zege voor Nederland ...
Helaas, heiligt het doel de middelen in deze niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Als middel om de zittende Politieke Partijen wakker te schudden is de PVV een zege voor Nederland ...
Yep, tegen die tijd heeft de gevestigde politieke orde tijd genoeg gehad om na te denken over waarom dit soort bewegingen ontstaan. Om vervolgens hierop te reageren met het aanpassen van hun, door blinde arrogantie ontstane standpunten, waarmee de onderhuidse onvrede bij een (groeiend) deel van de bevolking kan worden weggenomen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zie ik niet als het beleid dat ze voorstaan ons land alleen maar schade berokkent.
Elke zoveel jaar heb je weer zo'n protestpartij die het zogenaamd beter weet maar zelf niet met oplossingen komt. Het duurt even voordat de kiezers dat doorhebben en dan verdwijnen ze weer.
Met ons huidig politiek systeem geloof ik daar helemaal niets van!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas, heiligt het doel de middelen in deze niet.
Daarbij is dat het doel niet, en is de schade die door Wilders kan worden aangericht veel groter dan de winst van het wakker schudden.
Nou ik mag toch hopen dat er van de PVV geen enkel standpunt wordt overgenomen. Het is één en al tokkiebeleid, daar kan je geen land mee besturen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Yep, tegen die tijd heeft de gevestigde politieke orde tijd genoeg gehad om na te denken over waarom dit soort bewegingen ontstaan. Om vervolgens hierop te reageren met het aanpassen van hun, door blinde arrogantie ontstane standpunten, waarmee de onderhuidse onvrede bij een (groeiend) deel van de bevolking kan worden weggenomen.
Op het moment dat Wilders in NY bij de bouwput van een moskee gaat lopen blaten, en hij wereldwijd bekend zal staan als de partijleider van de partij die gedoogsteun geeft, waardoor een minderheidskabinet kan gaan regeren, dan zal hij in sommige landen als semi-lid van de regering worden gezien.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Met ons huidig politiek systeem geloof ik daar helemaal niets van!
Het gaat niet over het overnemen van standpunten, het gaat over het gewaar worden van onvrede, hoe je daar dan adequaat mee omgaat is weer een ander verhaal.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ik mag toch hopen dat er van de PVV geen enkel standpunt wordt overgenomen. Het is één en al tokkiebeleid, daar kan je geen land mee besturen.
Nee, dat is gewoon makkelijk scoren en stemmen winnenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Het gaat niet over het overnemen van standpunten, het gaat over het gewaar worden van onvrede, hoe je daar dan adequaat mee omgaat is weer een ander verhaal.
Los daarvan is het brullen over geen enkel standpunt etc. in mijn optiek emotioneel gebrul, of is verbeteren van de zorg voor ouderen, alsook het verbeteren van de algemene zorg ook tokkiebeleid ?
Ja, maar het gaat niet zozeer om die onvrede, die had je op 25 andere manieren kunnen benoemen, maar Wilders volgt gewoon het pad wat jaren geleden ook al zo lekker succesvol was; een bepaalde groep de schuld geven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Het gaat niet over het overnemen van standpunten, het gaat over het gewaar worden van onvrede, hoe je daar dan adequaat mee omgaat is weer een ander verhaal.
Los daarvan is het brullen over geen enkel standpunt etc. in mijn optiek emotioneel gebrul, of is verbeteren van de zorg voor ouderen, alsook het verbeteren van de algemene zorg ook tokkiebeleid ?
Ik weet niet wat hij in die bouwput gaat zeggen, maar ik verwacht dat intelligent als hij is er wel voor zorgt dat hij bijvoorbeeld het CDA niet al te veel tegen de haren instrijkt en dat het dus wel los zal lopen. En los daarvan is dit natuurlijk wel een prachtig voorbeeld, waarbij even wordt vergeten dat 70% van de Amerikanen niet wil dat er een moskee in die bouwput komt (en terecht denk ik ), dus zo controversieel zal zijn standpunt nu ook weer niet worden ervaren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op het moment dat Wilders in NY bij de bouwput van een moskee gaat lopen blaten, en hij wereldwijd bekend zal staan als de partijleider van de partij die gedoogsteun geeft, waardoor een minderheidskabinet kan gaan regeren, dan zal hij in sommige landen als semi-lid van de regering worden gezien.
En dat is schadelijk, ongeacht of het aan het gebrek aan intelligentie van anderen te wijten is dat zij niet snappen dat zijn uitlatingen niet representatief zijn voor de Nederlandse regering of het Nederlandse volk.
Wilders weet heel goed dat hij met zijn uitlatingen telkens bepaalde groepen provoceert, en dat is dan ook de reden dat hij die uitlatingen doet, zijn doel is provocatie, en daar wordt een land niet beter van.
Ja, zo lust ik er nog wel (hoeveel politieke partijen hebben we) een paarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon makkelijk scoren en stemmen winnen
Als 70% van de Amerikanen die moskee niet wil, dan weet ik niet waarom uitgerekend Wilders daar naartoe moet om een verhaaltje te houden, onder die 70% moet het toch niet echt moeilijk zijn om iemand te vinden die een stuk beter kan speechen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij in die bouwput gaat zeggen, maar ik verwacht dat intelligent als hij is er wel voor zorgt dat hij bijvoorbeeld het CDA niet al te veel tegen de haren instrijkt en dat het dus wel los zal lopen. En los daarvan is dit natuurlijk wel een prachtig voorbeeld, waarbij even wordt vergeten dat 70% van de Amerikanen niet wil dat er een moskee in die bouwput komt (en terecht denk ik ), dus zo controversieel zal zijn standpunt nu ook weer niet worden ervaren.
Ja, sorry hoor, maar dat vind ik weer zo'n makkelijk populistisch scoren. Elke politieke partij weet dat ze bij coalitieonderhandelingen water bij de wijn moet doen. Dan kun je ook zeggen dat hij het slim gespeeld heeft om van die 65 jaar een breekpunt te maken, zodat het meteen als een zeer zwaar punt kan worden gezien (immers zelfs een breekpunt) waarvoor hij natuurlijk het nodige wisselgeld kan vragen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
En we hebben de dag na de verkiezingen al gezien hoe belangrijk hij de ouderen werkelijk vindt, breekpunt?
Hij is gevraagd en heeft ja gezegd, tsja schijnbaar zijn er mensen die er waarde aan hechten dat hij daar is ..... ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als 70% van de Amerikanen die moskee niet wil, dan weet ik niet waarom uitgerekend Wilders daar naartoe moet om een verhaaltje te houden, onder die 70% moet het toch niet echt moeilijk zijn om iemand te vinden die een stuk beter kan speechen.
Ik zal je maar voor een 4-op-een-rij behoeden hé? doordravert...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij is gevraagd en heeft ja gezegd, tsja schijnbaar zijn er mensen die er waarde aan hechten dat hij daar is ..... ?
Als ik niet ondertussen Ajax zou moeten coachen, had ik er een stuk of 7 gehad, trage Harryquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zal je maar voor een 4-op-een-rij behoeden hé? doordravert...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zal je maar voor een 4-op-een-rij behoeden hé? doordravert...
Nee, op het moment dat je zelf op voorhand al iets laat vallen kun je het niet meer inzetten voor wisselgeld.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar dat vind ik weer zo'n makkelijk populistisch scoren. Elke politieke partij weet dat ze bij coalitieonderhandelingen water bij de wijn moet doen. Dan kun je ook zeggen dat hij het slim gespeeld heeft om van die 65 jaar een breekpunt te maken, zodat het meteen als een zeer zwaar punt kan worden gezien (immers zelfs een breekpunt) waarvoor hij natuurlijk het nodige wisselgeld kan vragen.
Ajax coachen? Jij? Daar hebben we al één Ouwe Zeikert voor.. wat moet jij nou nog dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik niet ondertussen Ajax zou moeten coachen, had ik er een stuk of 7 gehad, trage Harry
Ja, er zijn er altijd wel een paar, als Hitler nog zou leven, dan zou hij ook regelmatig kunnen speechen voor bepaalde groepen Amerikanen. Dat hij gevraagd is door een groepje zegt alleen dat dat groepje hem wel een handig instrument vindt, niet dat de Amerikaanse bevolking dat vindt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij is gevraagd en heeft ja gezegd, tsja schijnbaar zijn er mensen die er waarde aan hechten dat hij daar is ..... ?
Hij heeft het gebruikt om aan tafel te komen, dat had bij het vasthouden niet gelukt omdat dat punt voor de anderen op voorhand onbespreekbaar was. Het, het niet met Wilders eens zijn of zelfs fel tegen hem gekant zijn maakt hem nog geen politiek onbenulquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, op het moment dat je zelf op voorhand al iets laat vallen kun je het niet meer inzetten voor wisselgeld.
Juist het feit dat hij het direct de volgende dag heeft laten vallen, nog voor er sprake was van enige coalitiebespreking, geeft aan dat het alleen maar een stemmentrekkertje was, en zeker geen welgemeend breekpunt.
En slim gespeeld is het zeker niet, als het dan toch een stemmentrekketje is, gebruik het dan om wisselgeld te krijgen, maar gooi het niet direct in de gracht.
Dus hij is gevraagd door mensen die hem daar willen hebben, dat zei ik dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, er zijn er altijd wel een paar, als Hitler nog zou leven, dan zou hij ook regelmatig kunnen speechen voor bepaalde groepen Amerikanen. Dat hij gevraagd is door een groepje zegt alleen dat dat groepje hem wel een handig instrument vindt, niet dat de Amerikaanse bevolking dat vindt.
Ach welnee, het is helemaal niet gebruikt om aan tafel te komen, hij heeft het al in de gracht gegooid voor er een tafel was.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft het gebruikt om aan tafel te komen, dat had bij het vasthouden niet gelukt omdat dat punt voor de anderen op voorhand onbespreekbaar was. Het, het niet met Wilders eens zijn of zelfs fel tegen hem gekant zijn maakt hem nog geen politiek onbenul
Ja, dat kan dus net zo goed een clubje zijn wat in NL verboden zou zijn....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus hij is gevraagd door mensen die hem daar willen hebben, dat zei ik dus
Clubje zal wel bestaan uit enkele Joodse mensen, die hem subsidieren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus net zo goed een clubje zijn wat in NL verboden zou zijn....
Ja, zo doet men het graag voorkomen, het gaat om een pand een paar blokken verderop, maar dat bekt niet zo lekker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
Een moskee neerzetten op de plaats waar de Twin Towers zijn neergehaald door Exreme Moslims? Waar gaat die discussie nou over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |