abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:35:59 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85414638
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85414693
Dat duurde op z'n minst 7 minuten.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:37:20 #3
241662 Jian
Well, well, well
pi_85414702
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef Copycat het volgende:
Welke bouwput? Dat bestaande gebouw waar naast onder meer zwembad en bieb ook een moskee in komt? Een paar blocks verderop? Waar de meerderheid van NY geen probleem mee heeft? Maar dat wordt gebracht als een ketting van minaretten op Ground Zero?
Ground Zero is niet van de New Yorkers, Ground Zero is een Amerikaanse (misschien zelfs "Westerse") aangelegenheid. Het overgrote deel van de Amerikanen, zoals blijkt uit onderzoek, is er geen voorstander van om een Moskee te plaatsen bij Ground Zero. Dat is hun recht! En ook al zijn de bedoelingen van de Stichting die dit voor ogen heeft nog zo goed, het ligt schijnbaar nog te gevoelig bij het grootste deel van de Amerikaanse bevolking. En dan wil ik het niet eens hebben over de betreffende stichting, haar bestuur, haar naam etc., waardoor je ook nog best vraagtekens zou kunnen plaatsen bij die "goede" bedoeling.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:38:26 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85414750
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
Clubje zal wel bestaan uit enkele Joodse mensen, die hem subsidieren.
Klopt, maar ook onder de diverse Joodse groeperingen in de VS is Wilders niet even populair, sommigen moeten hem juist helemaal niet omdat zij wel de overeenkomsten zien in het voornamelijk beschuldigen van mensen met één bepaalde religie.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:38:44 #5
241662 Jian
Well, well, well
pi_85414767
Ajax, had nog meer in gezeten, maar gezien mijn verwachtingen vooraf ben ik zeer tevreden. Goed gedaan jochies *O*
pi_85414809
Bloomberg heeft gezegd,,hier in New York mag je alles zeggen, dat is democratie.
Nu kijken of het waar is...
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:41:59 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85414901
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat duurde op z'n minst 7 minuten.
Dat is niet waar, exibit A:
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zo doet men het graag voorkomen, het gaat om een pand een paar blokken verderop, maar dat bekt niet zo lekker.

En hier verder: [RLS # SC 863] Het bekt niet zo lekker
En als je klaar bent met de verbazing over de tijdstippen in de lapo van het vorige topic en de OP van dit topic, dan mag je even naar die lapo klikken, alwaar je zult zien dat de link naar dit topic al was neergezet voor er automagisch een editregel in de post kwam te staan.
Het ontbreken van de automagische editregel betekent dat de lapo van het vorige topic dus binnen 5 minuten was voorzien van een link naar dit topic.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_85414987
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:38 schreef Jian het volgende:
Ajax, had nog meer in gezeten, maar gezien mijn verwachtingen vooraf ben ik zeer tevreden. Goed gedaan jochies *O*
mijn cluppie *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_85415151
Go hard or go home
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:48:37 #10
104871 remlof
Europees federalist
pi_85415196
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:37 schreef Jian het volgende:

[..]

Ground Zero is niet van de New Yorkers, Ground Zero is een Amerikaanse (misschien zelfs "Westerse") aangelegenheid. Het overgrote deel van de Amerikanen, zoals blijkt uit onderzoek, is er geen voorstander van om een Moskee te plaatsen bij Ground Zero. Dat is hun recht! En ook al zijn de bedoelingen van de Stichting die dit voor ogen heeft nog zo goed, het ligt schijnbaar nog te gevoelig bij het grootste deel van de Amerikaanse bevolking. En dan wil ik het niet eens hebben over de betreffende stichting, haar bestuur, haar naam etc., waardoor je ook nog best vraagtekens zou kunnen plaatsen bij die "goede" bedoeling.
Laat het lekker aan de New Yorkers. De rednecks uit de Midwest zullen vast wel tegen zijn, maar die zijn er nog maar net aan gewend dat zwarten ook gewoon mensen zijn.

Bovendien is Wilders daar alleen maar op uitnodiging van extremistische joden die tonnen in z'n partijkas storten, hij heeft daar echt niets te zoeken.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:49:33 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85415254
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:37 schreef Jian het volgende:
Ground Zero is niet van de New Yorkers, Ground Zero is een Amerikaanse (misschien zelfs "Westerse") aangelegenheid. Het overgrote deel van de Amerikanen, zoals blijkt uit onderzoek, is er geen voorstander van om een Moskee te plaatsen bij Ground Zero.
Gebaseerd op een volslagen verkeerde voorstelling van zaken. Er was niks aan de hand tot rechtse populisten zich ermee gingen bemoeien. Dat deel van Manhattan wordt al sinds jaar en dag ook bevolkt door moslims. Omdat een paar rednecks last van hun onderbuik hebben en op basis van suggestieve vraagstellingen een aanzienlijk deel van het klaarblijkelijk slecht geïnformeerde publiek achter zich krijgen, deze vergunning intrekken, vind ik juist eng polariserend. En ik ga er vanuit dat er niet gezwicht wordt hiervoor.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_85415313
:W wens iedereen nog veel plezier hier en voor straks slaap lekker :Z
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:51:44 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85415360
En voor langere teksten is een iPad dus hoognodig!
pi_85415490
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:51 schreef Copycat het volgende:
En voor langere teksten is een iPad dus hoognodig!
Doe je het op de iPhone?
Go hard or go home
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:55:18 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85415532
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gebaseerd op een volslagen verkeerde voorstelling van zaken. Er was niks. Aan de hand tot rechtse populisten zich ermee gingen bezoeken. Dat deel van Manhattan wordt al sinds jaar en dag ook bevolkt door moslims. Omdat een paar rednecks last van hun onderbuik hebben en op basis van suggestieve vraagstellingen een aanzienlijk deel van het klaarblijkelijk slecht geïnformeerde publiek achter zich krijgen, deze vergunning intrekken, vind ik juist eng polariserend. En ik ga er vanuit dat er niet gezwicht wordt hiervoor.
Overigens is dat in het Christelijke Amerika ook nog vrij eenvoudig, iedereen die niet in God gelooft (de Christelijke God) wordt gezien als duivels, alleen Joden komen ermee weg dat ze niet in Jezus als zoon van God geloven.

Het verkrijgen van die 70%, waarvan het gros nooit op Manhattan geweest is of zal komen, is dus niet zo moeilijk in een land waar dit type "Christen" niet eens een echte uitzondering is.

Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:56:19 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85415582
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:54 schreef Noek het volgende:

Doe je het op de iPhone?
Nu wel. Vanuit mijn bed. Terwijl ik naar de zoveelste hh van Cold Case kijk.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:57:50 #17
241662 Jian
Well, well, well
pi_85415650
Ja natuurlijk, het is inderdaad heeeel raar dat een groot deel van de Amerikanen het vreemd vindt dat er juist een moskee moet komen op de plaats waar, relatief kort geleden, fundementalistische moslims de zwaarste aanslag op Amerikaanse bodem in de Amerikaanse geschiedenis hebben gepleegd. Onbegrijpelijk dat dat een issue is of zelfs maar zou kunnen zijn.
Hoe stom van mij 8)7
pi_85415755
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:56 schreef Copycat het volgende:

Nu wel. Vanuit mijn bed. Terwijl ik naar de zoveelste hh van Cold Case kijk.
Ik vind de iPhone best kut tikken eigenlijk dus aan lappen tekst waag ik me dan niet. Hulde dus!
Go hard or go home
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:02:13 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85415907
Het is niet OP die plek! Damn, dat wil er maar niet in. Er wordt ook niets gebouwd.Vanaf deze plek is c/p moeilijk, maar L_V heeft al ettelijke malen een zeer verhelderende soep geplaatst in iig POL.

Vooral blijven gillen dat er een moskee op Ground Zero wordt gebouwd. Met minaretten. En een standbeeld voor Osama en Obama.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:04:20 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85416042
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:02 schreef Copycat het volgende:
Het is niet OP die plek! Damn, dat wil er maar niet in. Er wordt ook niets gebouwd.Vanaf deze plek is c/p moeilijk, maar L_V heeft al ettelijke malen een zeer verhelderende soep geplaatst in iig POL.

Vooral blijven gillen dat er een moskee op Ground Zero wordt gebouwd. Met minaretten. En een standbeeld voor Osama en Obama.
Het maakt ook niet uit waar het wel is, het is toch niet goed, behalve als het minstens 500 km oostwaarts van de geplande locatie is, dan is het geen probleem.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:08:16 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85416269
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:04 schreef Leandra het volgende:

Het maakt ook niet uit waar het wel is, het is toch niet goed, behalve als het minstens 500 km oostwaarts van de geplande locatie is, dan is het geen probleem.
Inmiddels lijkt het daar inderdaad op. En lijkt alle rede weg te zijn. Maar ja, hadden al die moslims in Manhattan maar geen Bin Laden fans moeten zijn.
Frustrerend.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:11:58 #22
241662 Jian
Well, well, well
pi_85416465
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:02 schreef Copycat het volgende:

Dat het niet exact in de roos van Ground Zero is, is echt geen nieuws...... Waarom daar in de buurt, waarom is de verbinding gemaakt met Ground Zero o.a. door de Stichting Cordoba zelf, (probeer de geschiedenis van Cordoba eens te lezen en dan iets verder terug dan Obama heeft gedaan met zijn vermeende verwijzingen naar het beschermen van Joden door Moslims voor de Inquisitie....... en kijk meteen eens naar het bestuur van die betreffende stichting) En waarom de weigering van die stichting om er dan maar een multireligieus centrum van te maken. Iedere gemiddelde denker zou kunnen inschatten, ook als zijn de bedoelingen nobel, dat dit gevoelig zou liggen bij veel Amerikanen. Uiterst, uiterst onhandig !
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:14:17 #23
241662 Jian
Well, well, well
pi_85416567
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Precies en dat wetende, waarom de boel dan op de spits drijven, omdat er in de 2300 (geloof ik) andere moskeeën geen plaats genoeg is ?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:14:46 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85416589
Ik begin zo moe te worden van die globalisering, en het feit dat we hier nu al beelden hebben van wat er 10 minuten geleden aan de andere kant van de wereld gebeurd is.

Is het werkelijk een vooruitgang ten opzichte van de tijd dat we amper ons eigen dorp uitkwamen, en een dagje naar de zee een bijzonder uitje was?
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:15:51 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85416637
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies en dat wetende, waarom de boel dan op de spits drijven, omdat er in de 2300 (geloof ik) andere moskeeën geen plaats genoeg is ?
Omdat het pas een probleem werd toen een paar fundamentalisten die er helemaal geen last van hebben een issue van gingen maken...

En met geen andere reden dan "Gewoon, omdat het kan".
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')