Ik las "beter vinger je je blauw"quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:26 schreef Toverheks het volgende:
beter je vinger blauw dan wat anders
Zo is 't maar net, retteketet!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:26 schreef Toverheks het volgende:
beter je vinger blauw dan wat anders
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las "beter vinger je je blauw"
Niksquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar ben jij allemaal meer bezig, waar denk jij allemaal aan
Dat wil je niet weten Heksquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
't Is gewoon een gezonde jonge vent, niks mis meequote:Op maandag 16 augustus 2010 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke oke ik zeg niks meerquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is gewoon een gezonde jonge vent, niks mis mee
Doe het anders hier posten, dan kunnen de vrouwmensen oordelen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja 4 september, ik zal me nu alvast zorgen maken over wat ik aan moet.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meertje, nu hoef ik me er geen zorgen meer over te maken!
* in armen valt
Ter ere van het feit dat ik een maand later in het vliegtuig zit?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja 4 september, ik zal me nu alvast zorgen maken over wat ik aan moet.
Mogge Meraquote:
Fokmeet!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ter ere van het feit dat ik een maand later in het vliegtuig zit?
Goedemorgen!
Wat een eer!quote:
Hmmm, op hongernegertjes zonder ouders slaap ik altijd beter. Tip!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:58 schreef Copycat het volgende:
Ik word echt oud. Vannacht was ik ook weer rond vier uur klaarwakker. Toen heb ik maar een aflevering van XXS op mijn telefoon gekeken. Geen beter slaapmutsje dan anorexic mutsjes, tenslotte.
Ik heb nog even Afghaanse baby's met een heroïneverslaving geprobeerd, maar dan moest ik mijn bril weer opzetten voor de ondertiteling. Dus toen maar de anorexiaatjes, dat hielp vorige week ook al als een charm.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:27 schreef Noek het volgende:
Hmmm, op hongernegertjes zonder ouders slaap ik altijd beter. Tip!
Ik vind Yvonne niet zo maar wat het is weet ik niet.
Ik heb gister even naar een iPad gekeken, en dan alleen gekeken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:25 schreef Copycat het volgende:
En ik heb besloten: eind deze maand komt er een iPad in huize Copycat.
Oehoehoehoeee, ahahahahalles!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:34 schreef Noek het volgende:
Oh, ik kijk ook even en ik weet al wat het is met Yvonne. Het is alles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |