Ik las "beter vinger je je blauw"quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:26 schreef Toverheks het volgende:
beter je vinger blauw dan wat anders
Zo is 't maar net, retteketet!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:26 schreef Toverheks het volgende:
beter je vinger blauw dan wat anders
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las "beter vinger je je blauw"
Niksquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar ben jij allemaal meer bezig, waar denk jij allemaal aan
Dat wil je niet weten Heksquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
't Is gewoon een gezonde jonge vent, niks mis meequote:Op maandag 16 augustus 2010 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke oke ik zeg niks meerquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is gewoon een gezonde jonge vent, niks mis mee
Doe het anders hier posten, dan kunnen de vrouwmensen oordelen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja 4 september, ik zal me nu alvast zorgen maken over wat ik aan moet.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meertje, nu hoef ik me er geen zorgen meer over te maken!
* in armen valt
Ter ere van het feit dat ik een maand later in het vliegtuig zit?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja 4 september, ik zal me nu alvast zorgen maken over wat ik aan moet.
Mogge Meraquote:
Fokmeet!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ter ere van het feit dat ik een maand later in het vliegtuig zit?
Goedemorgen!
Wat een eer!quote:
Hmmm, op hongernegertjes zonder ouders slaap ik altijd beter. Tip!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:58 schreef Copycat het volgende:
Ik word echt oud. Vannacht was ik ook weer rond vier uur klaarwakker. Toen heb ik maar een aflevering van XXS op mijn telefoon gekeken. Geen beter slaapmutsje dan anorexic mutsjes, tenslotte.
Ik heb nog even Afghaanse baby's met een heroïneverslaving geprobeerd, maar dan moest ik mijn bril weer opzetten voor de ondertiteling. Dus toen maar de anorexiaatjes, dat hielp vorige week ook al als een charm.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:27 schreef Noek het volgende:
Hmmm, op hongernegertjes zonder ouders slaap ik altijd beter. Tip!
Ik vind Yvonne niet zo maar wat het is weet ik niet.
Ik heb gister even naar een iPad gekeken, en dan alleen gekeken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:25 schreef Copycat het volgende:
En ik heb besloten: eind deze maand komt er een iPad in huize Copycat.
Oehoehoehoeee, ahahahahalles!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:34 schreef Noek het volgende:
Oh, ik kijk ook even en ik weet al wat het is met Yvonne. Het is alles!
Beterschapquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:35 schreef remlof het volgende:
Goeiemorgen.
In verband met de behoefte aan een watercloset in mijn onmiddellijke nabijheid heb ik besloten vandaag de arbeid ten huize te verrichten.
't Is eigenlijk een heel duur netbook toch, een iPad?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:38 schreef CarOnline het volgende:
Maar ik zit me echt af te vragen of het niet een hele grote iPhone is, zonder dat je dan kan bellen, zeg maar.
Thanks Mera, het valt mee hoor. Zolang ik weet dat ik binnen 10 seconden m'n broek kan laten zakkenquote:
Ziet er ook wel tof uit, moet ik zeggenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:42 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is eigenlijk een heel duur netbook toch, een iPad?
Volgens mij is een iPhone een mooie handige smartphone die er in vrijwel alle tests als beste uit komt, en is de iPad vooral een duur en mooi hebbedingetje.
Volgens de brief van Ziggo wel. Maar we moeten ná het testen of het signaal aanwezig is alles nog aanleggen. Dwz wandcontactdoos monteren etc, dat werk. Dus als Ian zich niet elektrocuteert vanmiddag hebben we als het meezit vanavond internet. En tv en telefoonquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks Mera, het valt mee hoor. Zolang ik weet dat ik binnen 10 seconden m'n broek kan laten zakken
Ow en internet vandaag?
Voor mij zit 't 'm voornamelijk in de grootte, wat het gebruiksgemak voor bijvoorbeeld internetten, kranten en tijdschriften lezen, televisie kijken enorm verhoogd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:38 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb gister even naar een iPad gekeken, en dan alleen gekeken.
Wat is nou het ENORME voordeel van een iPad t/o een iPhone?
Ik kan de 4 bestellen, want ik mag weer een nieuwe.
Maar ik zit me echt af te vragen of het niet een hele grote iPhone is, zonder dat je dan kan bellen, zeg maar.
Oei!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor mij zit 't 'm voornamelijk in de grootte, wat het gebruiksgemak voor bijvoorbeeld internetten, kranten en tijdschriften lezen, televisie kijken enorm verhoogd.
Ach... ook dáár zou je wel overheen komen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ziet er ook wel tof uit, moet ik zeggen![]()
Gelukkig heb ik geen klap geld liggen
Ik denk dat je dan sowieso lang kan wachten. Echt een grote USP heeft de iPad volgens mij niet. Maar er een keer mee klooien en ik was verkocht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:47 schreef CarOnline het volgende:
Ah ja. Nou ja, ik wacht wel tot het moment dat ik vind dat ik ECHT niet zonder kan.
Voorlopig lukt het wel even.
Ja ze zijn tof. En een aaipad met 3G nemen is onzin als je als je al een aaifoon hebt, dan kan je die laatste gewoon als draadloos modem gebruiken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan sowieso lang kan wachten. Echt een grote USP heeft de iPad volgens mij niet. Maar er een keer mee klooien en ik was verkocht.
Ik slaap meestal in Hotel Oliver. Lekker dichtbij Earls Court (5 min lopen) en een simpel doch voedzaam ontbijt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:49 schreef Noek het volgende:
Ryanair is echt vies goedkoop hè. Heb zin om wat dagen London te boeken maar ik wil dan ook goedkoop slapen anders heeft het nog geen zin. CarO, heb je tips?
Daar moet ik me nog even verder in verdiepen, maar zo te zien is 3G inderdaad een beetje een overbodige luxe.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:50 schreef remlof het volgende:
Ja ze zijn tof. En een aaipad met 3G nemen is onzin als je als je al een aaifoon hebt, dan kan je die laatste gewoon als draadloos modem gebruiken.
Zo'n ding wil je bijvoorbeeld in de trein gebruiken, daar is geen WiFi. Je koopt toch ook geen ferrari zonder hoofdsteunquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar moet ik me nog even verder in verdiepen, maar zo te zien is 3G inderdaad een beetje een overbodige luxe.
Even gecheckt: de villa in Yogya heeft gratis wifi. No 3G it is!
Ik ga bijna nooit met de trein. En een Ferrari zou ik sowieso nooit kopen. Laat staan met een hoofdsteun.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo'n ding wil je bijvoorbeeld in de trein gebruiken, daar is geen WiFi. Je koopt toch ook geen ferrari zonder hoofdsteun.
Jij gaat volgende maand. Alweer!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:55 schreef CarOnline het volgende:
Ik slaap meestal in Hotel Oliver. Lekker dichtbij Earls Court (5 min lopen) en een simpel doch voedzaam ontbijt.
Kamers zijn schoon, tv, föhn, wc, badkamer en vriendelijk personeel. Tis eenvoudig maar ik vind het prima.
Wij waren met 4 personen voor een 4 persoonskamer 400 euro kwijt voor 3 nachten.
Volgende maand zit ik in een hostel, dan gaan we met een groepje en dat is meestal écht goedkoop overnachten. En ontbijten bij de Mac en zo
Wanneer gaan we?
Dan ga je op internet met je iPhone. Dan heb je ook maar 1 simkaart nodig. Zo doe ik dat ook met mijn netbook in combo met m'n Nokia.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo'n ding wil je bijvoorbeeld in de trein gebruiken, daar is geen WiFi. Je koopt toch ook geen ferrari zonder hoofdsteun.
Voornamelijk wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Koop je zo'n ding dan echt voor thuisgebruik?
Ja dan ga ik naar Musequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij gaat volgende maand. Alweer!![]()
Ontbijten bij de Mac zou ik overheen komen. Best aardige koffie ook. 'k zal eens kijken zo. Thanks love.
Alweer?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:09 schreef Toverheks het volgende:
cs den bosch is ontruimt, is een bommelding binnen gekomen.
SInds kort wel toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo'n ding wil je bijvoorbeeld in de trein gebruiken, daar is geen WiFi.
Ik reis bijna elke dag met de trein en ik heb so far 1 treinstel gezien met een wifi-logo er op. En daar zat ik niet inquote:
Nog iets té nieuw dus, duurt natuurlijk een jaar of vijf voor alle treinstellen het hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik reis bijna elke dag met de trein en ik heb so far 1 treinstel gezien met een wifi-logo er op. En daar zat ik niet in
Je hebt thuis Wifi? Dan kun je toch met je iPad op dat net en hoef je volgens mij geen 3G aan te schaffen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:15 schreef hondjes het volgende:
Ik download een boek en kranten.
Vervolgens wil ik buiten internetten en de boel lezen.
De vraag, kan dit of heb je dan een speciale Ipad nodig met Wifi.
Vraag ...moet je altijd downloaden via Itunes, of kan je gewoon downloaden via je laptop.
oh het gebeurt dus vaker daar, ja was net op journaal.quote:
Een wifi verbinding van je foon met een router is altijd gratisquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:22 schreef hondjes het volgende:
Ik heb Wifi in Spanje en Nederland.
De boekhouder heeft het netwerk buiten de grens van Nederland uitgeschakeld op mijn Iphone, i.v.m. hoge kosten buitenland?
Dus die kan ik niet in Spanje als Wifi gebruiken, maar is dus niet nodig.
'iPad is niet geschikt als e-reader'quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:15 schreef hondjes het volgende:
Ik download een boek en kranten.
Vervolgens wil ik buiten internetten en de boel lezen.
De vraag, kan dit of heb je dan een speciale Ipad nodig met Wifi.
Vraag ...moet je altijd downloaden via Itunes, of kan je gewoon downloaden via je laptop.
Dus je Iphone 3G krijgt geen hoge rekeningen, ook al zit je op b.v. Spaanse Vodafonequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Een wifi verbinding van je foon met een router is altijd gratis
Jawel,want dat is een mobiel netwerk, daar moet je wel voor betalen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dus je Iphone 3G krijgt geen hoge rekeningen, ook al zit je op b.v. Spaanse Vodafone
ohhhhh nou maar weer verder duimen, hoop het zo voor julliequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
De woningbouwmevrouw heeft daarnet gebeld. We staan 3e en nu is het aan de gemeente om te bepalen wie er het meest geschikt is...de mevrouw van de woningbouw heeft wel 4 keer gezegd dat we echt een reële kans maken. Hier gaat dus sowieso een tijd overheen....ook is het traject van onze urgentie opgestart...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhh nou maar weer verder duimen, hoop het zo voor jullie
Dat klinkt alsof je nog weken moet duimendraaien... En dat je dan ineens binnen twee dagen over bentquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
De woningbouwmevrouw heeft daarnet gebeld. We staan 3e en nu is het aan de gemeente om te bepalen wie er het meest geschikt is...de mevrouw van de woningbouw heeft wel 4 keer gezegd dat we echt een reële kans maken. Hier gaat dus sowieso een tijd overheen....ook is het traject van onze urgentie opgestart...
Zijn jullie getrouwd?quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je nog weken moet duimendraaien... En dat je dan ineens binnen twee dagen over bent![]()
*duimendraait mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |