quote:Engine Specifications
- 5.4 Liter V8
- DOHC 4 valves per cylinder
- Carrillo Rods, CP Pistons
- Ported Heads
- 95mm Throttle Body
Drivetrain
- Stock 6-speed Manual
- Spec Twin Disc Clutch
Custom Twin Turbo System
- 2 Garret GT4067R Turbos
- 2 Tial 44mm V-Band Wastegates
- Custom Stainless Up-pipes
- Custom Stainless Down-pipes
- Tial 50mm Blow Off Valve
- Custom Upper Intake Manifold
- Polished Aluminum Filter Piping
- Stainless Oil Supply Lines
- Stainless Return Lines
- Super High Flow Air Filter and MAF
Performance
- Horsepower: 1,453 WHP
- Torque: 1,250 WTQ
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
crewbash, 2 weken banquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:58 schreef PeuRac het volgende:
Kruip ik gewoon ff bij Anne tussen dr benen
maar niet met 1453pkquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
op autogespot staan ook veel leuke foto's van dit type Ford!
post ff wat onder mijn account wil je?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:59 schreef PeuRac het volgende:
hmm, gelukkig kunnen ze er geen IP ban van maken, met 1200 man op dit complex, zitten vast meer Fok!ers tussen
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:58 schreef PeuRac het volgende:
Kruip ik gewoon ff bij Anne tussen dr benen
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
post ff wat onder mijn account wil je?altijd leuk voor de kloonscan
Das snel!quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:59 schreef PeuRac het volgende:
hmm, gelukkig kunnen ze er geen IP ban van maken, met 1200 man op dit complex, zitten vast meer Fok!ers tussen
Je zat gister trouwens te zeuren dat k niks deed als mod.. Maar toen jij een ban had, en hier met kloontjes aan het posten was deed ik ook niks, toen klaagde je nietquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je zat gister trouwens te zeuren dat k niks deed als mod.. Maar toen jij een ban had, en hier met kloontjes aan het posten was deed ik ook niks, toen klaagde je niet
Kloontje komt om zijn loontje.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Je zat gister trouwens te zeuren dat k niks deed als mod.. Maar toen jij een ban had, en hier met kloontjes aan het posten was deed ik ook niks, toen klaagde je niet
Mijn meeste FA PMs gingen er altijd over dat ik het vertikte om kloontjes te verlinken toen ik nog mod wasquote:
Je moet even wachten op toestemming van ook_gek voor je hier bij de SCers toevoegen, dat is de toelatingscommissiequote:Op maandag 16 augustus 2010 19:06 schreef drumminggod het volgende:
Ik voeg me ook maar eens in deze SC
FB, PM vertrouw ik nietquote:
Je PMde veel met FA's?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn meeste FA PMs gingen er altijd over dat ik het vertikte om kloontjes te verlinken toen ik nog mod was![]()
En Anne heeft de lijst gezien, ik was aardig op de hoogte
Haha, U is een boefje!quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, de FA's met mij, als ik weer eens buiten mn boekje ging![]()
Oh. gaat dat zoquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je moet even wachten op toestemming van ook_gek voor je hier bij de SCers toevoegen, dat is de toelatingscommissieStuur hem ff een PM om toegang aan te vragen zou ik zeggen.
OK, top! Ik denk dat je antwoord krijgt zodra hij hem gelezen heeftquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:19 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Oh. gaat dat zo. Pm wordt nu gestuurd
Topic die ik later ga bekijken natuurlijkquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Topic die ik later ga bekijken natuurlijkTVP mag niet meer heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Topic die ik later ga bekijken natuurlijkTVP mag niet meer heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
quote:[img]http://i.fok een heuse TVP-knop gebouwd. Bij het reageervenster kun je behalve voor 'preview' en 'inkzine.net/templates/forum2009/i/p/4s.gif[/img] Op maandag 7 juni 2010 14:19 schreef Danny het volgende:
Onze lokale devheld Glowmouse heeft recentelijvoeren' nu ook kiezen voor 'topic volgen'. Als je hierop klikt wordt het topic vanaf dat moment ook opgenomen in je my active topics lijst. Effectief doet het dus hetzelfde als het plaatsen van de beruchte 'tvp' (ook bekend als de terugvindpost).
In je myat staat nu ook een kruisje waarmee je een topic kunt verwijderen uit je myAT lijst. Iets dat voorheen onmogelijk was.
Deze nieuwe functionaliteit zorgt ervoor dat onze moderators de instructie hebben gekregen 'tvp' posts en varianten daarop die niets bijdragen aan een topic te verwijderen.
We nemen bij deze graag, met weemoedig afscheid van een FOK! traditie. De TVP is niet meer.
Vaarwel en RIP aan de nabestaanden!
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:13 schreef Anne het volgende:
http://www.suzukicoupegxfanclub.nl/pageID_9818973.html
Ik dacht ff dat ik mijn lenzen niet in had.
Ja, als je er op klikt snap je waarom ze zo wazig zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
de laatste foto is de enige die nog in de buurt van scherp komt
![]()
Ongelooflijk hoe simpel mensen soms zijn
Ik vind het wel knapquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:13 schreef Anne het volgende:
http://www.suzukicoupegxfanclub.nl/pageID_9818973.html
Ik dacht ff dat ik mijn lenzen niet in had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, als je er op klikt snap je waarom ze zo wazig zijn. Dat zijn blijkbaar de originele foto's.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind het wel knapHuh? Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kut hequote:Op maandag 16 augustus 2010 20:24 schreef Anne het volgende:
Als ik mijn lenzen uit zou doen, zou het er zo uit zien
[ afbeelding ].
Ik durf dat ook nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kut heIk zou echt vrij veel over hebben op een lens vrij leven. Maar laseren blijf ik een beetje freaky vinden
bij laseren snijden ze toch niet of wel?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik durf dat ook niet. Niemand die in mijn ogen gaat snijden
![]()
.
Wel toch? Ze halen eerst het bovenste laagje eraf toch?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
bij laseren snijden ze toch niet of wel?![]()
Maar laatst weer in het nieuws dat een of andere eppo een aantal mensen blijven blind had gemaakt
quote:Hierbij werd door een uiterst precies mesje een scharnierend flapje gemaakt van het buitenste hoornvlies.
Het doet ook geen pijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh my fucking god![]()
Bojo heb dat ook laten doen, maar hier heb ik hem nooit over gehoord?!
Ik ken meerdere mensen die het hebben gedaan en die zeggen dat het alleen een raar gevoel is, maar geen pijnlijk gevoel. Maarja, dat zei mijn omgeving ook van de kaakchirurgquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee dat zeggen ze allemaalEen wimper onder je lens en je vergaat al van de pijn.
Met zwemmen ok, maar met die andere dingen horen lenzen niet uit te vallen eigenlijk hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ken meerdere mensen die het hebben gedaan en die zeggen dat het alleen een raar gevoel is, maar geen pijnlijk gevoel. Maarja, dat zei mijn omgeving ook van de kaakchirurg(in tegenstelling tot de chirurg/tandarts/assisentes zelf gelukkig). Dus ik geloof er inderdaad ook niks van
.
Ik blijf wel gewoon mijn lenzen erin prakken [ afbeelding ].
Ik vind lenzen trouwens niet eens echt irritant (als ze er in willen), behalve met douchen, zwemmen en niezen. Dan raak ik ze altijd kwijt.
Merk lenzen scheelt wel een heleboel trouwens. Heeft wel even geduurd voor ik lenzen had die goed waren.quote:
Ik heb al 6 verschillende merken gehad. Ik nies misschien gewoon heel hard?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Merk lenzen scheelt wel een heleboel trouwens. Heeft wel even geduurd voor ik lenzen had die goed waren.
Same, heb nu ook siliconen ofzo.. en tegenwoordig heb ik ook een cilinder in mijn linker oog. Alles het goed zit en ik zie weer goed dan vind ik het wel primaquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Merk lenzen scheelt wel een heleboel trouwens. Heeft wel even geduurd voor ik lenzen had die goed waren.
Ogen dicht doen met niesen geen optie? Volgens mij gaat dat bij mij vanzelfquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb al 6 verschillende merken gehad. Ik nies misschien gewoon heel hard?.
En bij douchen komt net zoals bij zwemmen gewoon water in m'n ogen, dus da's niet zo gek nie.
Ik doe ze gewoon niet in met zwemmen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:50 schreef BaraCuda het volgende:
Zwemmen is echt kut. kom je boven water en dan moet je als een wijf je gezicht eerst helemaal droog maken voor je je ogen open kan doen
Ik heb inderdaad ook eentje met een cilinder. Scheelt vet veel in prijs manquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:50 schreef invine het volgende:
[..]
Same, heb nu ook siliconen ofzo.. en tegenwoordig heb ik ook een cilinder in mijn linker oog. Alles het goed zit en ik zie weer goed dan vind ik het wel prima
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat ik best vaak een verkeerd iemand de nek om ben gevlogen per ongeluk.
Tjeempie, zo blind ben ik zonder lenzen gelukkig niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik doe ze gewoon niet in met zwemmen.
Nadeel is wel dat ik best vaak een verkeerd iemand de nek om ben gevlogen per ongeluk.
Klopt, maar zie wel beterquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook eentje met een cilinder. Scheelt vet veel in prijs man. Meteen 20 euro duurder.
De een is -3,50 en de ander is -2,75 met dan een cilinder van -0,75.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:57 schreef Anne het volgende:
Ik heb ook een keer een hand van een verkeerde man vastgepakt. En die man liep gewoon met mij verder hand in hand. Totdat ik tegen hem begon te blaten, hij terug blaatte en ik van zijn stem, die ik niet herkende, schrok
![]()
.
Ik heb ook een keer een hand van een verkeerde man vastgepakt. En die man liep gewoon met mij verder hand in hand. Totdat ik tegen hem begon te blaten, hij terug blaatte en ik van zijn stem, die ik niet herkende, schrok
![]()
.
Dat is hetzelfde principe als dat mensen wel eens tegen je praten in een winkel, terwijl ze het eigenlijk bedoelen voor iemand anders, maar die is dan net weg gelopen (heb ik ook best vaak last van).quote:
*proest*quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:57 schreef Anne het volgende:
![]()
.
Ja maar da's toch wel iets heel anders dan als iemand je hand vastpakt die gewoon vasthouden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde principe als dat mensen wel eens tegen je praten in een winkel, terwijl ze het eigenlijk bedoelen voor iemand anders, maar die is dan net weg gelopen (heb ik ook best vaak last van).
Ik blaat dan ook gewoon altijd terug naar die mensen. Ook al heb ik vaak geen flauw idee waar ze het over hadden/hebben.
![]()
.
Goeie actie van die kerelquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
ja, maar dat die vent je handje vast blijft houden
Ja, weet ik veel, misschien zag hij de humor er wel van inquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
ja, maar dat die vent je handje vast blijft houden
Als je jou een PM vraagt voor toestemming ben je wat mij betreft inderdaad goedgekeurdquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:10 schreef ook_gek het volgende:
Beste Mensen,
[PTA SC] Ford GT Twin Turbo @ 1453hp
Hij heeft me inderdaad een PM gestuurd. En ik hem hem van harte welkom geheten hier.
Dus graag allemaal even lief en aardig doen tegen hem!
Ik heb hem goed gekeurd
Wás ??quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:43 schreef drumminggod het volgende:
oh. Leuk. Ik was een proefkonijn?
We kijken bij iedereen die nieuw is hoe idioot we ze kunnen laten gedragen. Nieuwe mensen die erg graag ergens bij horen, kun je veel laten doen, ontgroenen noemen ze dat.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:43 schreef drumminggod het volgende:
oh. Leuk. Ik was een proefkonijn?
Dat kan mááánden duren; ze zijn hier redelijk éénkennigquote:
Of sexquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de tijd vliegt als je plezier hebt
Noem eens namen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat kan mááánden duren; ze zijn hier redelijk éénkennig
Welkom hequote:
JIJ!quote:
Is je opblaasdraak nou alwéér lek ??quote:
Heb je niet effe de douchekop er op gezet dan?quote:
quote:Bout (verbinding)
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Een bout
Een bout is een ronde staaf van metaal of ander materiaal waarop schroefdraad is aangebracht en die voorzien is van een kop. In combinatie met een moer, is het een middel om twee of meer voorwerpen met elkaar te verbinden.
Inhoud
[verbergen]
* 1 Spraakverwarring schroef en bout
* 2 Kop van de bout
* 3 Schroefdraad
* 4 Draairichting
* 5 Staalkwaliteit
* 6 Vervaardiging
[bewerken] Spraakverwarring schroef en bout
In de volksmond is het verschil tussen een schroef en een bout het verschil tussen een verlopende schroefdraad en een gelijkblijvende schroefdraad-diameter over de lengte van de bout. De 'juiste' definitie is echter dat bij een bout de steel voorzien is van een kop die meestal zeskantig is en waarmee de bout aan de buitenkant aangedraaid kan worden (volgens NEN5501). Wordt de mogelijkheid tot aandraaien verkregen door een uitsparing in de kop, dan spreekt men van een schroef. De uitsparing daarbij kan bijv. zijn een rechte sleuf, een kruissleuf, een binnenvierkant of -zeskant, een zespuntige ster of een twaalfpuntige ster. Bijvoorbeeld: een "moerbout" en een "houtschroef".
[bewerken] Kop van de bout
zware bout (en moer)
Een bout bestaat uit een cilindervormig deel waaromheen een schroefdraad is aangebracht. Aan één einde heeft een bout een verbreding, de zgn. kop. De kop van een bout kan er verschillend uitzien, en daarom verschillend gereedschap vereisen. Het meest voorkomend is echter:
* een zeshoekige kop voor gebruik met een sleutel, oftewel een zeskantbout
Doordat er echter vaak verwarring is tussen de verschillen van een schroef en een bout, is het vrij normaal dat de volgende middelen als bout worden genoemd in de volksmond, maar volgens de definitie onder een schroef vallen:
* een zeszijdig gat in de kop, een inbus of schroef met binnenzeskant
* een zespuntig stervormig gat in de kop, een torx
* een sleuf in de kop, voor gebruik met een schroevendraaier.
[bewerken] Schroefdraad
Er bestaan verschillende soorten schroefdraad voor bouten en schroeven:
* Metrisch: hierbij zijn de diameter en de spoed afgeleid van de millimeter en metrisch-fijn, waarbij de spoed kleiner is. Tegenwoordig het meest toegepast. Ontwikkeld in het midden van de 20e eeuw.
* Diameter en spoed afgeleid van de inch;
o Whitworth. Ontwikkeld in het midden van de 19e eeuw in Engeland door Joseph Whitworth.
o Unified Coarse (UNC), Unified Fine (UNF)
Ook de vorm van de schroefdraad is anders, de tophoek is 60° bij metrische draad, en 55° voor Whitworth draad
[bewerken] Draairichting
De schroefdraad is meestal dusdanig dat om een bout ergens in te draaien er met de klok mee moet worden gedraaid met het stuk gereedschap dat geschikt is voor de boutkop. Er bestaan echter ook bouten (en moeren) met de schroefdraad in de 'verkeerde' richting, dit worden bouten met linkse schroefdraad genoemd. Deze bouten zijn soms gemerkt met een streep in de zijkant van de kop. Deze linkse bouten kwamen vroeger relatief veel voor in niet-metrische draad, tegenwoordig alleen nog maar voor speciale toepassingen.
[bewerken] Staalkwaliteit
Op de boutkop is met een ISO code aangegeven wat de staalkwaliteit is, bijv. 8.8 of 12.9. Hierbij is het getal vóór de punt de 1% van de treksterkte in N/mm2. Het getal achter de punt is het tienvoudige van de verhouding tussen treksterkte en vloeispanning.
Bijv. 12.9:
Berekening treksterkte (met getal vóór de punt):
100 \cdot 12 = 1200 \frac{N}{mm^2}
Berekening vloeispanning (met getal achter de punt):
9 = \frac{vloeispanning}{treksterkte} \cdot 10
\frac{9}{10} \cdot (treksterkte) = vloeispanning = 1080 \frac{N}{mm^2}
[bewerken] Vervaardiging
Stalen bouten worden gemaakt van cilindervormige staven. De staven worden op de gewenste dikte gemaakt door ze door een hardmetalen mal te persen. Vervolgens wordt er in enkele stappen een zeskantige kop op geperst, waarna de onderkant van de bout wordt afgeschuind en de schroefdraad erin wordt gewalst. (Vroeger werd de draad ook wel gesneden, maar dit is nadelig voor de sterkte en is bovendien veel duurder) Bij dit proces worden de bouten tot nu toe niet verwarmd. Omdat de bouten nu nog bros zijn worden ze enkele uren verhit, waardoor ze hun sterkte krijgen. De snelheid van afkoelen heeft ook invloed op de sterkte, te snel afkoelen maakt het materiaal brozer. Vervolgens kunnen ze al of niet gegalvaniseerd of gecoat worden om roestvorming tegen te gaan.
Voor minder zwaar belaste verbindingen (bijvoorbeeld in speelgoed) worden ook bouten uit andere metalen (messing, brons) of uit kunststof vervaardigd.
quote:
quote:Is je opblaasdraak nou alwéér lek ??
Alex zoekt nog iemand om tot het einde der tijden de liefde mee te bedrijvenquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Alex zoekt nog iemand om tot het einde der tijden de liefde mee te bedrijven
Anne is geen optiequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Alex zoekt nog iemand om tot het einde der tijden de liefde mee te bedrijven
Want ??quote:
Die zijn zeldzaamquote:
quote:
Ontkenningsfase, ik voel de liefde al bloeienquote:
Wel ontopic blijven heah ->> kutbrommerquote:
doe het dan in één keerquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat kan mááánden duren; ze zijn hier redelijk éénkennig
Ja hoor, het lokken kost je alleen hoop tijd , ze zijn nogal ehhh... eigenzinnigquote:
Wat een random opmerkingquote:
Niks tegen brommers? Als we hier over brommers wilden praten was het wel PTAB (of PTAM natuurlijk...) geweestquote:
Ow, dat heb ik niet. Tijdquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja hoor, het lokken kost je alleen hoop tijd , ze zijn nogal ehhh... eigenzinnig
Niet mijn smaak qua vrouwquote:
strafpunt! nooit berichten editten in de PTA SC. dat laat je doen, de mods zijn er niet voor niks!quote:
Dan wordt het plakken en weer opblazenquote:
Jij mag zelf ook heul niet in je Niva rijden nu.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet mijn smaak qua vrouw
Te dun
Te klein
Te grote verschillen op religieus vlak
Bij bdsm breek ik haar dwars doormidden![]()
Ze mag niet in mn niva rijden![]()
[..]
strafpunt! nooit berichten editten in de PTA SC. dat laat je doen, de mods zijn er niet voor niks!
Je hoeft niet perse in detail te gaan hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Te dun
Te klein
[..]
strafpunt! nooit berichten editten in de PTA SC. dat laat je doen, de mods zijn er niet voor niks!
hij rijd nog hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij mag zelf ook heul niet in je Niva rijden nu.
sorry, ik ben te eerlijk altijd, nare eigenschap, als iemand een vraag stelt, ben ik geneigd een antwoord te geven, dat schijnt niet te horenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse in detail te gaan hoorDat doe je al genoeg
Daar ga je Beekman!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:20 schreef Barcaconia het volgende:
even kijken of ze inderdaad editten.
Ik was te snelquote:
ja, absoluutquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:22 schreef BaraCuda het volgende:
wacht ff even terugben jij religieus?
je kent de term?quote:
Jaaaaaa ja......quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, absoluutik ben overtuigd pagan
[..]
* Alfisti leestquote:Onder heidendom of paganisme (uit het Engels, betekent letterlijk heidendom) worden in het algemeen alle religies begrepen die noch monotheïstisch zijn, noch op de Bijbel zijn gebaseerd. In West-Europa gaat het om voorchristelijke, niet-Abrahamitische religies van voornamelijk Keltische en Germaanse oorsprong.
Ziet er erg gezellig uit he?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jaaaaaa ja......
[..]
* Alfisti leest
* Alfisti vraagt zich af of je voor een bezem ook een parkeervergunning nodig hebt en hoe ze dat gaan doen met een wielklem.......quote:Welkom op de vernieuwde pagina van paganisme.nl. Op deze pagina kunt u informatie vinden over onderwerpen als hekserij en wicca, maar ook over diverse vormen van alternatief genezen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Te dun
Te klein
wel goedkoop in de belastingquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti vraagt zich af of je voor een bezem ook een parkeervergunning nodig hebt en hoe ze dat gaan doen met een wielklem.......
grapje hoor Lexxx, iedereen moet zelf weten welk geloof hij aanhangt
We zien hier in PTA hequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:34 schreef BaraCuda het volgende:
Voordeel van Anne is dat je der gewoon in je binnenzak kan steken
In de binnenzak van de motorjas dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
We zien hier in PTA heDashboard kastje
Kinderkaartje @ Autotron enzeauwquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
We zien hier in PTA heDashboard kastje
Sorry, maar daar trappen ze dan weer niet in helaasquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kinderkaartje @ Autotron enzeauw
Je moet ook wel een beetje lief giechelen hequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Sorry, maar daar trappen ze dan weer niet in helaas.
yupquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jaaaaaa ja......
[..]
* Alfisti leest
En dat is precies het probleem inderdaadquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:33 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Ik heb geeneens een religieus vlak.
Klinkt juist als mijn type.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Te dun
Te klein
[..]
0900-........quote:
Ga jij dan voor die seniorenkaart?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je moet ook wel een beetje lief giechelen he
Heb ik al ??quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ga jij dan voor die seniorenkaart?.
nee jij moet een watje hebben die je alles kan laten doen wat je wilt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:54 schreef Anne het volgende:
Ik val dan weer niet op arrogante zakken![]()
.
Waar je dan weer gelijk in hebtquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:54 schreef Anne het volgende:
.
Nee, die had ik. Maar da's dus niksquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee jij moet een watje hebben die je alles kan laten doen wat je wilt.
't is alleen m'n zak die arrogant is.... ik als persoon niet.....quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:54 schreef Anne het volgende:
.
Whehehe, dan is het goed.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
't is alleen m'n zak die arrogant is.... ik als persoon niet.....
Nou ja, of het all-in goedkoper is, is nog maar de vraag. Op wat voor brandstof vliegt een bezem bijvoorbeeld en hoeveel vliegt-ie dan?quote:
Goed oefenen op "Ik ben 4 jaar" zeggen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:44 schreef Anne het volgende:
Sorry, maar daar trappen ze dan weer niet in helaas.
A.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:07 schreef BaraCuda het volgende:
En het is 8:00 en wie is er weer wakker
Ik! Stapte ik in me auto om naar me werk te gaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:07 schreef BaraCuda het volgende:
En het is 8:00 en wie is er weer wakker
Werken? Bah!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik! Stapte ik in me auto om naar me werk te gaan
Spannende plannen Lexxxx?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensen, vandaag eens fatsoenlijk op tijd er uit!![]()
Zo weer druk aan de bak
Stel je niet aan gek. Het is maar half 4!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:21 schreef PeuRac het volgende:
Blijf vandaag maar eens thuis, UIT-week hier in Utrecht, lag er om half 4 in vannacht
ik word ook steeds verstandiger, naar is datquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:52 schreef Anne het volgende:
Sommige mensen zijn een klein beetje verstandig.
Bummerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lekker aan de slag op.. euhm... mijn site
Straks naar de lokale handenarbeider om zijn bezem van nieuwe haren te voorzien of wat ??quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Bummerik had iets erotisch / paganistisch / spannends / wereldschokkends verwacht
Precies helemaal mee eens! Daarom wil ik ook een robot stofzuiger!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:52 schreef Anne het volgende:
Sommige mensen zijn een klein beetje verstandig.
En ik een robot grasmaaierquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:48 schreef ook_gek het volgende:
Als je stoer gaat vermelden dat je wel tot een bepaalde tijd bemt gaan stappen. Moet je jet wel indrukwekkend maken.
Half 4 is kinderbedtijd!
Medicijnen of niet, drink je gewoon door heen
En ik wil een robot stofzuiger!!
http://www.facebook.com/profile.php?id=654393873&v=photos&ref=ts#!/album.php?aid=194404&id=654393873 de zwartequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
PICSSS!!!!!!!!!!!!!!!!111111111oneoneone
Ja, je vriendin?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies helemaal mee eens! Daarom wil ik ook een robot stofzuiger!
Mogen we niet zien.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/profile.php?id=654393873&v=photos&ref=ts#!/album.php?aid=194404&id=654393873 de zwarte
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/profile.php?id=654393873&v=photos&ref=ts#!/album.php?aid=194404&id=654393873 de zwarte
.quote:De opgevraagde pagina kan niet worden gevonden
te weinig geld.. en als ik weer geld heb, heb ik geen tijd meer, en ik wil wel de eerste weken in de buurt blijvenquote:
Oeh, wat een snoetjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
te weinig geld.. en als ik weer geld heb, heb ik geen tijd meer, en ik wil wel de eerste weken in de buurt blijven
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Nee een roomba!quote:
Oeh die moet ik ook nog hebben!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:25 schreef Anne het volgende:
Ik heb nog wel een leuke krabpaal voor je.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
te weinig geld.. en als ik weer geld heb, heb ik geen tijd meer, en ik wil wel de eerste weken in de buurt blijven
[ afbeelding ]
Het is maar goed dat ie het even zegtquote:Ger says:
morgen zijn we 33 jaar getrouwd
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oeh, wat een snoetje![]()
Sja, ze kosten wel een paar eurie in het begin, en wat tijd idd.. heb je verder nog huisdieren ?? of zou ze dan 'enigspoes' zijn ??
Je zit nu toch tijdelijk thuis ??ik heb nog 2 katten, datis het probleem juist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk niet dat de PTA SC vrolijk word van mijn krabpaal fotoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:25 schreef Anne het volgende:
Ik heb nog wel een leuke krabpaal voor je.
![]()
Ik was hem eigenlijk vergeten. Bedanktquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:35 schreef Alexxxxx het volgende:
ik denk niet dat de PTA SC vrolijk word van mijn krabpaal foto
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik was hem eigenlijk vergeten. Bedankt.
Datquote:
Oke, donequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat
En doe hem ze de groeten !
Defenieer krabpaal eens...........quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:35 schreef Alexxxxx het volgende:
ik denk niet dat de PTA SC vrolijk word van mijn krabpaal foto
Doe maar nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Defenieer krabpaal eens...........
Het is een normale krabpaalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Defenieer krabpaal eens...........
edit: op advies van SD: toch maar niet
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:47 schreef Alfisti het volgende:
Over Alexxxx's krabpaal gesproken..................... wanneer komt 2cv weer terug eigenlijk?
een andere paalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is een normale krabpaalAlleen staat er iets achter.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:04 schreef ook_gek het volgende:
Mag hopen dat hij lekker de rest van ze leven op vakantie blijft en ons vergeet!
Vroegah mocht ik in die privéfora van je.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kan me al niet herinneren dat ik die foto ooit aan Anne heb laten zien, maar hoe SD er dan weer van af weet is me helemaal een raadsel![]()
Gewoon eerlijk zijn zeg ik je!quote:
oh ja die foto heeft in bee sexy gestaan, in het topic "buzzybee's naakt op de foto'. Maar jij was de enige die leuke foto's daar heeft gezetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Vroegah mocht ik in die privéfora van je.
Kan ik zijn jah!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en ook zo vriendelijk, warm en sociaal
Doe je een beetje rustig in 'mijn wijk' ??quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:24 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti gaat buiten spelen en naar Rotterdam
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat
En doe hem ze de groeten !
quote:Ger says:
zeg maar dank je
Anne says:
En de groeten terug?
Ger says:
ja
quote:
er bestaat een naaktfoto van mij waar ik mijn eigen paal camoufleer door achter mijn krabpaal te poserenquote:
Ah, zodoende.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:30 schreef Alexxxxx het volgende:
er bestaat een naaktfoto van mij waar ik mijn eigen paal camoufleer door achter mijn krabpaal te poseren![]()
hij is offline btw, dus bespaar je de moeite van het zoeken
InterwebZ dudequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
blijft de vraag hoe SD die foto kent
dus hij stond op tafel, anders zag je nog allesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:32 schreef Anne het volgende:
Was wel maar een kleine krabpaal. Dusss....
Whehe.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ik kwam toevallig net op deze site terecht, er staan wel wat toffe oneliners tussen
quote:De emancipatie van de vrouw houdt op wanneer haar auto het begeeft.
quote:De doorsnee Nederlandse vrouw heeft twee problemen: ze heeft niets om aan te trekken en ze heeft geen kasten genoeg om het allemaal in te hangen.
Da's al een weekje of wat zoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:27 schreef Anne het volgende:
Ik heb na jááááren ook eens een andere sig.
Ja, ik zeg ook niet dat ik hem nét heb aangepastquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's al een weekje of wat zo
quote:Werken is zoet, helaas ben ik suikerpatient!
True, staat een spelfout in trouwensquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook niet dat ik hem nét heb aangepast. Maar het is wel uniek
!
Nee en neequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:41 schreef Anne het volgende:
Nu dan?.
Zo nee, zeg dan even wat het wel is.
quote:Vroeger stond ik met mijn mond vol tanden. Nu sta ik zonder modem langs de digitale snelweg.
Uhm nee?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Ben je ze daarom allemaal aan het lezen?.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:41 schreef Anne het volgende:
Nu dan?.
Zo nee, zeg dan even wat het wel is.
quote:I wanna do baEd things with you.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:51 schreef Anne het volgende:
[..]
.
WEET JE HOE VAAK IK DIE ZIN HEB GELEZEN OM TE KIJKEN WAT ER FOUT KON ZIJN?!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:51 schreef Anne het volgende:
[..]
.
WEET JE HOE VAAK IK DIE ZIN HEB GELEZEN OM TE KIJKEN WAT ER FOUT KON ZIJN?!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe je een beetje rustig in 'mijn wijk' ??
Wat een pokke stad zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat me raden: file, overstekende apen, kamikazefietsers, wegafsluitingen, opengebroken straten, belachelijke parkeertarieven voor onvindbare parkeerplaatsen...quote:
Nee, dat was het wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Laat me raden: file, overstekende apen, kamikazefietsers, wegafsluitingen, opengebroken straten, belachelijke parkeertarieven voor onvindbare parkeerplaatsen...
mis ik nog wat ??
je vergeet de stank en de verkeerslichen die achterlijk lang op rood staan, en achterlijk kort op groen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Laat me raden: file, overstekende apen, kamikazefietsers, wegafsluitingen, opengebroken straten, belachelijke parkeertarieven voor onvindbare parkeerplaatsen...
mis ik nog wat ??
MC ?? of de Uni ??quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee, dat was het wel.
* Alfisti zit in het erasmus nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |