quote:Engine Specifications
- 5.4 Liter V8
- DOHC 4 valves per cylinder
- Carrillo Rods, CP Pistons
- Ported Heads
- 95mm Throttle Body
Drivetrain
- Stock 6-speed Manual
- Spec Twin Disc Clutch
Custom Twin Turbo System
- 2 Garret GT4067R Turbos
- 2 Tial 44mm V-Band Wastegates
- Custom Stainless Up-pipes
- Custom Stainless Down-pipes
- Tial 50mm Blow Off Valve
- Custom Upper Intake Manifold
- Polished Aluminum Filter Piping
- Stainless Oil Supply Lines
- Stainless Return Lines
- Super High Flow Air Filter and MAF
Performance
- Horsepower: 1,453 WHP
- Torque: 1,250 WTQ
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
crewbash, 2 weken banquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:58 schreef PeuRac het volgende:
Kruip ik gewoon ff bij Anne tussen dr benen
maar niet met 1453pkquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
op autogespot staan ook veel leuke foto's van dit type Ford!
post ff wat onder mijn account wil je?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:59 schreef PeuRac het volgende:
hmm, gelukkig kunnen ze er geen IP ban van maken, met 1200 man op dit complex, zitten vast meer Fok!ers tussen
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:58 schreef PeuRac het volgende:
Kruip ik gewoon ff bij Anne tussen dr benen
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
post ff wat onder mijn account wil je?altijd leuk voor de kloonscan
Das snel!quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:59 schreef PeuRac het volgende:
hmm, gelukkig kunnen ze er geen IP ban van maken, met 1200 man op dit complex, zitten vast meer Fok!ers tussen
Je zat gister trouwens te zeuren dat k niks deed als mod.. Maar toen jij een ban had, en hier met kloontjes aan het posten was deed ik ook niks, toen klaagde je nietquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je zat gister trouwens te zeuren dat k niks deed als mod.. Maar toen jij een ban had, en hier met kloontjes aan het posten was deed ik ook niks, toen klaagde je niet
Kloontje komt om zijn loontje.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Je zat gister trouwens te zeuren dat k niks deed als mod.. Maar toen jij een ban had, en hier met kloontjes aan het posten was deed ik ook niks, toen klaagde je niet
Mijn meeste FA PMs gingen er altijd over dat ik het vertikte om kloontjes te verlinken toen ik nog mod wasquote:
Je moet even wachten op toestemming van ook_gek voor je hier bij de SCers toevoegen, dat is de toelatingscommissiequote:Op maandag 16 augustus 2010 19:06 schreef drumminggod het volgende:
Ik voeg me ook maar eens in deze SC
FB, PM vertrouw ik nietquote:
Je PMde veel met FA's?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn meeste FA PMs gingen er altijd over dat ik het vertikte om kloontjes te verlinken toen ik nog mod was![]()
En Anne heeft de lijst gezien, ik was aardig op de hoogte
Haha, U is een boefje!quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, de FA's met mij, als ik weer eens buiten mn boekje ging![]()
Oh. gaat dat zoquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je moet even wachten op toestemming van ook_gek voor je hier bij de SCers toevoegen, dat is de toelatingscommissieStuur hem ff een PM om toegang aan te vragen zou ik zeggen.
OK, top! Ik denk dat je antwoord krijgt zodra hij hem gelezen heeftquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:19 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Oh. gaat dat zo. Pm wordt nu gestuurd
Topic die ik later ga bekijken natuurlijkquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Topic die ik later ga bekijken natuurlijkTVP mag niet meer heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Topic die ik later ga bekijken natuurlijkTVP mag niet meer heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
quote:[img]http://i.fok een heuse TVP-knop gebouwd. Bij het reageervenster kun je behalve voor 'preview' en 'inkzine.net/templates/forum2009/i/p/4s.gif[/img] Op maandag 7 juni 2010 14:19 schreef Danny het volgende:
Onze lokale devheld Glowmouse heeft recentelijvoeren' nu ook kiezen voor 'topic volgen'. Als je hierop klikt wordt het topic vanaf dat moment ook opgenomen in je my active topics lijst. Effectief doet het dus hetzelfde als het plaatsen van de beruchte 'tvp' (ook bekend als de terugvindpost).
In je myat staat nu ook een kruisje waarmee je een topic kunt verwijderen uit je myAT lijst. Iets dat voorheen onmogelijk was.
Deze nieuwe functionaliteit zorgt ervoor dat onze moderators de instructie hebben gekregen 'tvp' posts en varianten daarop die niets bijdragen aan een topic te verwijderen.
We nemen bij deze graag, met weemoedig afscheid van een FOK! traditie. De TVP is niet meer.
Vaarwel en RIP aan de nabestaanden!
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:13 schreef Anne het volgende:
http://www.suzukicoupegxfanclub.nl/pageID_9818973.html
Ik dacht ff dat ik mijn lenzen niet in had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |