Gewoon een nieuwe Dordtse fietsclub beginnen, word ik ook lidquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:23 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ga vanavond een rondje fietsen met een lurker. Die las op het forum dat ik ging fietsen maar ik zie m nooit postenIs wel gezellig want alleen fietsen is ook maar alleen.
Alleen voor bijzondere meetingsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:32 schreef CyclingGirl het volgende:
Hij komt niet uit dordt dat is helemaal grappig
Maar je mag er wel bij hoor als ik een fietsclub begin, maar dan moet je straks wel vanaf de andere kant van het land ook komen fietsen
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:06 schreef CyclingGirl het volgende:
Shit zeg dat ik mij op te maken voor een avond trainen belt mij moeder of ik op de hond wil passen want die moet naar een oom waar wat mee is
Doe je hem in een mandje voorop?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Nee het is ook een pup dat kan ik niet maken.
Dan maar op de tacx?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Nee het is ook een pup dat kan ik niet maken.
Die van mij ook, zat de FM vandaag ook nog over te zeurenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:33 schreef Marurk het volgende:
Oh ja, en mijn fiets is weer toe aan een poetsbeurt na vandaag (en dat terwijl hij helemaal schoon was).
Niet gek, maar zeker wind mee?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:09 schreef Freddeh het volgende:
*bonk bonk bonk*
![]()
Nieuw record! 42 Minuten, 25km!
Zo... En nu douchen
Tuurlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:15 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Niet gek, maar zeker wind mee?
Ik ben van plan deze winter een serie crosswedstrijden te doen. Het grootste gedeelte op mijn cyclocrossfiets, maar ook een paar op de ATB. Dus de komende tijd maar weer lekker klooien op de crosser.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:24 schreef tomaat52 het volgende:
Pret met wielrennen.![]()
Het is toch veel leuker om door bossen te crossen?
![]()
Met de Tarrel? Dat was ik van plan vanmorgen maar toen belde een of andere kneus van een uitzendbureau wat uiteindelijk tot gevolg had dat ik de tarrel niet meer kon halen. Maar weer lekker gebeukt dus?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:02 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vandaag zo'n 80km weggetrapt met wat gasten van de club. Op een gegeven moment had ik een inzinking (te weinig gegeten en gedronken), maar daarna ging 't heerlijk. Toen we 'n finale gingen rijden kon ik de A's goed volgens, alleen sprinten zat er niet meer in.
Was idd voor mijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:25 schreef FJD het volgende:
Zo mooie trainig zegEerst lekker tegen de wind in om voor (ik meen?) Fredduh t effect van inspanning op je HR duidelijk te laten zien, toen een km of 5 à 10 met hartslag van bijna 200 volle bak op kop tegen de wind in om een plakker eraf te krijgen
lukte niet maar kreeg wel een complimentje van hem
toen nog een stuk achter een brommer aan en daarna nog volle bak met wind in de rug terug naar huis. Ben helemaal dood
Uiteindelijk 83km in 2:42
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |