abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85438362
Moet je dan niet op een ander subforum zitten dan?
Haters gonna hate.
pi_85438463
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:23 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ga vanavond een rondje fietsen met een lurker. Die las op het forum dat ik ging fietsen maar ik zie m nooit posten :D Is wel gezellig want alleen fietsen is ook maar alleen.
Gewoon een nieuwe Dordtse fietsclub beginnen, word ik ook lid ;)
pi_85438510
Hij komt niet uit dordt dat is helemaal grappig :D
Maar je mag er wel bij hoor als ik een fietsclub begin, maar dan moet je straks wel vanaf de andere kant van het land ook komen fietsen :P
Haters gonna hate.
pi_85438566
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:32 schreef CyclingGirl het volgende:
Hij komt niet uit dordt dat is helemaal grappig :D
Maar je mag er wel bij hoor als ik een fietsclub begin, maar dan moet je straks wel vanaf de andere kant van het land ook komen fietsen :P
Alleen voor bijzondere meetings ;)
pi_85438614
Elke meeting is bijzonder :D

Ik ga wel in mijn non clubteam pakje. Alles lig nog in de was :@ en ik wil morgen op club rijden en dan moet ik het enige clubpakkie wat nog niet in de was ligt aan.
Haters gonna hate.
pi_85438711
Hmz... Dan word ik maar geen lid, anders moet ik wel veel heen en weer rijden steeds :')

Ik heb ook een clubpakje... Een oud shirt van RWV de Spartaan 8-)
pi_85439036
hahahah zie je nou wel :)

Nee hoor grapje.
Haters gonna hate.
pi_85440030
Shit zeg dat ik mij op te maken voor een avond trainen belt mij moeder of ik op de hond wil passen want die moet naar een oom waar wat mee is :{
Haters gonna hate.
pi_85440391
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:06 schreef CyclingGirl het volgende:
Shit zeg dat ik mij op te maken voor een avond trainen belt mij moeder of ik op de hond wil passen want die moet naar een oom waar wat mee is :{

^O^
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:30:56 #160
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_85441153
Nee het is ook een pup dat kan ik niet maken.
Haters gonna hate.
pi_85441538
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Doe je hem in een mandje voorop? :+
pi_85442441
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Dan maar op de tacx?
pi_85443300
Net wezen fietsen, 60 km door Belgisch Limburg. Mooie route met veel klimmen en dalen.
Op bepaalde plaatsen wel veel kuilen in de weg, waarvan ik er een paar helaas niet helemaal kon ontwijken. Niet zo goed die opdonders voor je frame, maar daar moet 't wel tegen kunnen denk ik? :'( Geen slag in m'n wielen in ieder geval.
pi_85443542
Oh ja, en mijn fiets is weer toe aan een poetsbeurt na vandaag (en dat terwijl hij helemaal schoon was). :')
  woensdag 18 augustus 2010 @ 17:49:34 #166
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_85444036
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 17:33 schreef Marurk het volgende:
Oh ja, en mijn fiets is weer toe aan een poetsbeurt na vandaag (en dat terwijl hij helemaal schoon was). :')
Die van mij ook, zat de FM vandaag ook nog over te zeuren :7

Ondanks alle spannende avonturen aan het begin van de middag heb ik daarna toch nog fijn 100 km gefietst. 8-)
.
pi_85444645
*bonk bonk bonk*

*O*

Nieuw record! 42 Minuten, 25km!

Zo... En nu douchen :9
pi_85444830
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:09 schreef Freddeh het volgende:
*bonk bonk bonk*

*O*

Niet gek, maar zeker wind mee?
pi_85444873
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:15 schreef FredWielergek het volgende:

[..]

Niet gek, maar zeker wind mee?
Tuurlijk.

En mocht je hier rondhangen, meneer in Banesto pak, respect voor het tempo en bedankt dat ik een paar km mocht meeliften _O_
pi_85445013
quote:

Goed bezig! *O*
pi_85445358
Denk overigens dat CyclingGirl nog in de file staat. Heel de rondweg van Dordrecht staat volgens mij stil, overgestoken bij afrit Stadspolders waar alles stil stond en mannen vrouwlief stonden te bellen naast hun auto: "Ik ben wat later, rij wel langs de Mc..."
:')
pi_85446166
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:24 schreef tomaat52 het volgende:
Pret met wielrennen. :') :') Het is toch veel leuker om door bossen te crossen? :9 :)
Ik ben van plan deze winter een serie crosswedstrijden te doen. Het grootste gedeelte op mijn cyclocrossfiets, maar ook een paar op de ATB. Dus de komende tijd maar weer lekker klooien op de crosser.

Vandaag zo'n 80km weggetrapt met wat gasten van de club. Op een gegeven moment had ik een inzinking (te weinig gegeten en gedronken), maar daarna ging 't heerlijk. Toen we 'n finale gingen rijden kon ik de A's goed volgens, alleen sprinten zat er niet meer in.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 19:38:12 #173
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_85447354
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:02 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Vandaag zo'n 80km weggetrapt met wat gasten van de club. Op een gegeven moment had ik een inzinking (te weinig gegeten en gedronken), maar daarna ging 't heerlijk. Toen we 'n finale gingen rijden kon ik de A's goed volgens, alleen sprinten zat er niet meer in.
Met de Tarrel? Dat was ik van plan vanmorgen maar toen belde een of andere kneus van een uitzendbureau wat uiteindelijk tot gevolg had dat ik de tarrel niet meer kon halen. Maar weer lekker gebeukt dus?
.
pi_85449186
Zo mooie trainig zeg :D Eerst lekker tegen de wind in om voor (ik meen?) Fredduh t effect van inspanning op je HR duidelijk te laten zien, toen een km of 5 à 10 met hartslag van bijna 200 volle bak op kop tegen de wind in om een plakker eraf te krijgen :') lukte niet maar kreeg wel een complimentje van hem :P toen nog een stuk achter een brommer aan en daarna nog volle bak met wind in de rug terug naar huis. Ben helemaal dood :')

Uiteindelijk 83km in 2:42 :)
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_85449702
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:25 schreef FJD het volgende:
Zo mooie trainig zeg :D Eerst lekker tegen de wind in om voor (ik meen?) Fredduh t effect van inspanning op je HR duidelijk te laten zien, toen een km of 5 à 10 met hartslag van bijna 200 volle bak op kop tegen de wind in om een plakker eraf te krijgen :') lukte niet maar kreeg wel een complimentje van hem :P toen nog een stuk achter een brommer aan en daarna nog volle bak met wind in de rug terug naar huis. Ben helemaal dood :')

Uiteindelijk 83km in 2:42 :)
Was idd voor mij :)

83Km met gemiddeld >30km/u is niet mis zeg. Gaat mij nog niet lukken, hoewel ik vandaag over 25km gemiddeld op bijna 36km/u zat 8-)
Heb gemerkt dat mijn hartslag toch redelijk vlug weer naar beneden gaat na flink te hebben doorgeknald met zo'n 38km/u op bijna 160BPM. Stond stil bij het verkeerslicht en voor ik het wist tikte hij al weer 'rustig' op 100BPM.
Vandaag was eigenlijk een bizarre tijdrit voor me. Ging de Brienenoord op met bijna 30km/u en dat ging zo lekker dat ik maar ben gaan doortrappen. Voor ik het wist zat ik op het buitenblad, en dat ging idioot soepel. Nog een paar km achter een andere wielrenner geplakt die er geen bezwaar tegen leek te hebben dat ik achter hem zat. Om 17:20 vertrokken van kantoor, om 18:02 thuis aangekomen met stampend hart... Voel me vandaag weer een echte wielrenner voor de verandering 8-)

Had uiteraard wél wind mee, maar dat mag de pret niet drukken. *O*
pi_85449986
100 is wel bizar laag zeg, ik denk dat ik dat nu niet eens heb terwijl ik al een half uur thuis ben en heb gedouched :+
pi_85450203
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:45 schreef FJD het volgende:
100 is wel bizar laag zeg, ik denk dat ik dat nu niet eens heb terwijl ik al een half uur thuis ben en heb gedouched :+
Ik heb wel eens 110 tijdens het fietsen :P
pi_85450212
Stond er eerlijk gezegd ook een beetje gek van te kijken dat hij zo hard naar beneden ging weer. Ben blijkbaar in betere conditie dan ik zelf dacht. Had ook niet verwacht ooit mijn record van 44 minuten te verbeteren, maar het ging vandaag 1000x beter dan ik dacht. Ik voelde me echt lekker vanmiddag :)
pi_85450286
Het wordt van het weekend (zaterdag + zondag) erg goed weer (zon en temperaturen rond 25 graden). Dus ik ga alvast een mooie en lange route inplannen voor dan. :P

Morgenvroeg een beetje vroeg opstaan en mijn fiets poetsen (heb er nu geen zin in :')).

En misschien dat ik begin september een keer ga meerijden op de baan in Geleen om kennis te maken met het wedstrijdrijden. :D
pi_85452316
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:38 schreef Yankee het volgende:

[..]

Met de Tarrel? Dat was ik van plan vanmorgen maar toen belde een of andere kneus van een uitzendbureau wat uiteindelijk tot gevolg had dat ik de tarrel niet meer kon halen. Maar weer lekker gebeukt dus?
Uiteraard! Ik had jou ook wel verwacht ;)
't Was echt een lekkere training. Heul veel klinkertjes, sprinten voor elk blauw bordje en een finale van Haren tot Groningen :D
Alleen gaat hard fietsen en de avond daarvoor bier drinken weer niet samen, ben echt kapot haha! :D
pi_85452362
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:50 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik heb wel eens 110 tijdens het fietsen :P
Ik ook, als ik met m'n vriendin fiets ;)

Wat rijdt iedereen hier hard trouwens de laatste tijd! _O_
pi_85452602
http://connect.garmin.com:80/activity/embed/45106513

Dit is de activity maar het is lastig om de juiste stukken terug te vinden. De site van Garmin is relatief beperkt geschikt voor dit soort dingen. Zo zie je niet direct op de map waar bv. het 20km punt was en kun je niet de HR lijn over de speed lijn leggen.

Iemand een idee waar dat soort dingen beter werken?
pi_85453067
Zo, da's een aardige klapper. Hoge hartslag (imho) voor bijna 3 uur lang. Wat deed je bij die hartslagen van 120-140 precies? Lijkt wat laag vergeleken met de rest van de grafiek.

Trouwens, als je de grafiek voor je hebt, moet je helemaal rechtsboven het grafiekje de tijd ff veranderen naar afstand. Dat geeft wat duidelijker aan waar je precies zat in je rit.
pi_85453837
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:02 schreef Freddeh het volgende:
Zo, da's een aardige klapper. Hoge hartslag (imho) voor bijna 3 uur lang. Wat deed je bij die hartslagen van 120-140 precies? Lijkt wat laag vergeleken met de rest van de grafiek.

Trouwens, als je de grafiek voor je hebt, moet je helemaal rechtsboven het grafiekje de tijd ff veranderen naar afstand. Dat geeft wat duidelijker aan waar je precies zat in je rit.
Stoplichten :P De HR pieken aan het begin zijn wat calibratie problemen van het apparaatje. Alles wat onder de 140 komt wordt veroorzaakt door stoplichten, lang wachten bij oversteken, route hervinden.

De trapsgewijze toename die je ziet vanaf 16.36km is gok ik dat met dat in etappes harder fietsen. Vind het voor dit soort dingen maar nare software dat Garmin maar ach ik gebruik t normaal gesproken nooit op deze manier. GPS uploaden en 10 tellen kijken en dat is alles ;)

In het rood is bij mij trouwens sowieso wel tegen de 200 aan. Dat heb ik hardlopend wel eens een kleine 2 uur als gemiddelde gehad :@

[ Bericht 0% gewijzigd door FJD op 18-08-2010 23:57:28 ]
pi_85456220
ow je bent nog erg dichtbij in de buurt geweest hier. Woon in De Lier ;)
Wat voor teller heb je eigenlijk want is best wel grappig zo'n gps erin..
pi_85459207
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:51 schreef Marurk het volgende:
Het wordt van het weekend (zaterdag + zondag) erg goed weer (zon en temperaturen rond 25 graden). Dus ik ga alvast een mooie en lange route inplannen voor dan. :P

Morgenvroeg een beetje vroeg opstaan en mijn fiets poetsen (heb er nu geen zin in :')).

En misschien dat ik begin september een keer ga meerijden op de baan in Geleen om kennis te maken met het wedstrijdrijden. :D
Als je in Geleen komt geef ik 1 tip: Kom (zeker de eerste keren) op een dinsdag! Dan rijden alleen de veteranen en de recreanten mee. Alhoewel dan ook het tempo erg hoog ligt. Eerste 20 minuten neutralisatie waarin "officieel gezien" max. 40 p/h mag worden gereden, maar in werkelijkheid ligt dat na 5 minuten al op 45. Na de neutralisatie gaat het "los" en rij je voortdurend tussen de 45 en 50. Ik moet wel zeggen dat het een stuk harder klinkt dan het in werkelijkheid is als je daar fietst in een groep van +- 35 man :) Kosten hiervoor zijn trouwens 3 euro per keer en er wordt apart afgesprint voor een bosje bloemen door de recreanten en de veteranen.

Laat me even weten wanneer je komt rijden in Geleen, dan zie ik je vast en zeker!
pi_85462368
Net als gisterochtend weer 51 minuten gereden over 25km. Als de wind weer netjes meedraait net als gisteren, denk ik dat vanmiddag ook weer een lekker snelle wordt :D
pi_85462477
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:31 schreef Stage het volgende:
ow je bent nog erg dichtbij in de buurt geweest hier. Woon in De Lier ;)
Wat voor teller heb je eigenlijk want is best wel grappig zo'n gps erin..
Garmin Edge 500 Team. Praktisch nieuw gekocht voor 200,- (excl. cadans). Leuk speelgoed en geen gedoe.
pi_85463670
Dalijk eens op de fiets stappen voor een tochtje van 50 km :)
pi_85464106
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 01:04 schreef 045represent het volgende:

[..]

Als je in Geleen komt geef ik 1 tip: Kom (zeker de eerste keren) op een dinsdag! Dan rijden alleen de veteranen en de recreanten mee. Alhoewel dan ook het tempo erg hoog ligt. Eerste 20 minuten neutralisatie waarin "officieel gezien" max. 40 p/h mag worden gereden, maar in werkelijkheid ligt dat na 5 minuten al op 45. Na de neutralisatie gaat het "los" en rij je voortdurend tussen de 45 en 50. Ik moet wel zeggen dat het een stuk harder klinkt dan het in werkelijkheid is als je daar fietst in een groep van +- 35 man :) Kosten hiervoor zijn trouwens 3 euro per keer en er wordt apart afgesprint voor een bosje bloemen door de recreanten en de veteranen.

Laat me even weten wanneer je komt rijden in Geleen, dan zie ik je vast en zeker!
Ok, ik laat 't je weten. ;) En dat van die dinsdag had ik begrepen inderdaad. Hoe lang rijden jullie dan op dat tempo? Want dat ligt wel hoog. :P Op het vlakke rijd ik gemakkelijk 37 km/h voor een poos, maar 45 km/h is toch wel wat hoger. Ligt eraan hoe lang je dat moet volhouden...
pi_85464997
WTF hier snap ik dus helemaal niets van. :{
Net dus met zo'n kettingchecker (deze) mijn kettingslijtage opgemeten, en hij geeft 0.75 aan terwijl ik net 800 km ermee heb gereden, compleet nieuwe fiets. :?
pi_85465035
quote:
*bonk bonk bonk*

*O*

Netjes!
Haters gonna hate.
pi_85465062
Hebben jullie ook dat artikel in de telegraaf gelezen? Ze willen serieus nadenken om ons fietsers de rijbaan op te sturen.

Nou gisteren een uurtje Tacx gedaan vanavond op club proberen. Kijken hoe dat gaat met maar 2 trainingsuren deze week.
Haters gonna hate.
pi_85465197
Zo :) Deal gesloten met het vrouwtje. Reiskostenvergoeding gaan worden gebruikt om een nieuwe fiets op te bouwen.

Zat al even te kijken naar een Willier Mortirolo frame (2010, rood/zwart/wit, of evt de wit/zwarte). Ziet er wel lekker uit :)
pi_85465287
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:41 schreef Freddeh het volgende:
Zo :) Deal gesloten met het vrouwtje. Reiskostenvergoeding gaan worden gebruikt om een nieuwe fiets op te bouwen.

Zat al even te kijken naar een Willier Mortirolo frame (2010, rood/zwart/wit, of evt de wit/zwarte). Ziet er wel lekker uit :)
Nice! Wiliers zijn echt :9~
pi_85465506
quote:
Gaaf!

Hey CyclingGirl... Je wordt een woest stoempende man genoemd :')

*edit*
Ik rijd overigens mét bel... Mag ik dan wel op het fietspad blijven? :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Freddeh op 19-08-2010 10:57:31 ]
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:32:40 #198
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_85466786
Ik rijd overigens zonder bel, ze horen dat ding toch veel te laat.

Meestal gaat het ongeveer zo,

SW: Pas d'r op...
60+er: kijkt om...
60+er: Maakt rare slingerbeweging naar links en valt daarbij bijna van zijn fiets
60+er: Maakt rare slingebeweging naar rechts en rijdt daarbij bijna zijn vrouw van haar sokken
SW: heeft inmiddels al vaart geminderd tot max. 25 km/h
60+er: maakt langzaam een beetje ruimte zodat SW kan passeren
SW: passeert Dank je wel...

Btw als ik alleen ben en ik zie een gaatje dan passeer ik (wel wat vaart geminderd natuurlijk) meestal zonder iets te roepen, ze schrikken in beide gevallen toch wel en in het eerste geval ben ik al voorbij voordat ze schrikken :')
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_85466823
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:34 schreef Marurk het volgende:
WTF hier snap ik dus helemaal niets van. :{
Net dus met zo'n kettingchecker (deze) mijn kettingslijtage opgemeten, en hij geeft 0.75 aan terwijl ik net 800 km ermee heb gereden, compleet nieuwe fiets. :?
Never mind. :P Ik had verkeerd afgelezen. Hij geeft 0.5% aan, en volgens de handleiding geven nieuwe kettingen doorgaans een waarde van 0.25%-0.5% speling aan, dus dan is dit normaal.
pi_85466919
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:32 schreef SuperWeber het volgende:
Ik rijd overigens zonder bel, ze horen dat ding toch veel te laat.

Meestal gaat het ongeveer zo,

SW: Pas d'r op...
60+er: kijkt om...
60+er: Maakt rare slingerbeweging naar links en valt daarbij bijna van zijn fiets
60+er: Maakt rare slingebeweging naar rechts en rijdt daarbij bijna zijn vrouw van haar sokken
SW: heeft inmiddels al vaart geminderd tot max. 25 km/h
60+er: maakt langzaam een beetje ruimte zodat SW kan passeren
SW: passeert Dank je wel...

Btw als ik alleen ben en ik zie een gaatje dan passeer ik (wel wat vaart geminderd natuurlijk) meestal zonder iets te roepen, ze schrikken in beide gevallen toch wel en in het eerste geval ben ik al voorbij voordat ze schrikken :')
Laatst ook iets achterlijks meegemaakt. :') Meneer + mevrouw rijden doodleuk naast elkaar en blokkeren daarmee het hele fietspad. Ik kwam van achteren aanrijden, en mevrouw die rechts fietste had dat door, meneer zelf niet. Dus mevrouw: "Henk, er wil iemand langs.".
Zegt die meneer tegen mevrouw: "Hij heeft toch een bel? Dan belt ie maar als ie langs wilt." :')
:r :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')