Ben jij al weer een beetje op niveau?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:26 schreef Wombcat het volgende:
Het waait daar idd bijna altijd hard.
Hopelijk heb je het erg naar je zin gehad!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:19 schreef 045represent het volgende:
Gisteren teruggekomen van mijn vakantie op Lanzarote, veel gefietst Heel anders dan in Nederland. Er stond erg veel wind en het was er bijna nergens vlak, echt heel anders fietsen, maar wel echt super! Elke ochtend om 7.40 opgestaan en getraind van 8 tot 10 uur of half 11. Overdag is het daar eigenlijk te warm om te fietsen en de vakantie is meer dan fietsen alleen.
nee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef No-P het volgende:
[..]
Ben jij al weer een beetje op niveau?
Dankje! Heb het erg naar mijn zin gehad ja!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:36 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hopelijk heb je het erg naar je zin gehad!En welkom terug.
Kan best lang duren maar dat is goed balen, al wel weer op de fiets toch?quote:
Seizoen is toch al zo ongeveer over, dus langzamerhand voorbereiden op het volgende maar. Ik merk ook dat ik zonder doelen voor dit seizoen, ik ook minder gemotiveerd ben om te fietsen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:42 schreef No-P het volgende:
[..]
Kan best lang duren maar dat is goed balen, al wel weer op de fiets toch?
Dat krijg je. Na veel fietsen daar, heeft je lichaam ook wat rust nodig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:41 schreef 045represent het volgende:
[..]
Er waren maar 10 man ipv de gebruikelijke 30 à 35 man waardoor je jezelf veel minder kon verstoppen en ik denk dat ik toch een deel van de snelheid ben verloren doordat ik op vakantie alleen maar bergen heb gefietst....
Balen balen balen.....
Ik woon in Hoorn. Echt mooie rondjes ken ik hier niet dus dan moet ik je teleurstellen. Het enige waar ik naar kijk als ik ga fietsen is waar de wind vandaan komt en dan probeer ik die kant op te fietsen. Dan keer ik na een x aantal kilometer om.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:38 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Waar woon je? Woon ook in West-friesland, kan nog wel een paar mooie rondjes gebruiken
En een beetje windstil zou ook fijn zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:08 schreef Marurk het volgende:
Hopelijk blijft het droog morgen... Heb geen zin om een nat geworden fiets te poetsen...
Alpe d'Huez is sowieso een kutberg, doe je niets aanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:34 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
Zo maar even naar hopmans toe voor een 2de setje, toch wel handig nu ik steeds vaker ga fietsen.
Daarnaast vrijdag richting de alpe d'huez om deze zaterdag te gaan beklimmen met collega's, zal een redelijke hel worden aangezien ik welgeteld iets meer als 1 maand heb getraind
Maar aangezien er collega's zijn die nog nooit op een racefiets hebben gezeten zal ik niet de enige zijn die het zwaar zal krijgen
Klopt. Ik heb een fiets met compact en een met dubbel. Op beide rij ik met schuine ketting.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:38 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Op een compact heb je hetzelfde probleem als op een dubbel met schuine kettingen. dit valt in de praktijk erg mee hoor. Is geen issue. Voor jou zou een compact handiger zijn, vooral in de hooggebergten en je rijdt geen wedstrijden dus die 3 extra tanden zul je niet missen.
Noem je nou net de Alpe d'Huez een venusheuvel?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:12 schreef Tommeke het volgende:
Alpe d'Huez is sowieso een kutberg, doe je niets aan
Dan doe je het nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:08 schreef Marurk het volgende:
Hopelijk blijft het droog morgen... Heb geen zin om een nat geworden fiets te poetsen...
Netjes hoor, ik ga vanavond een rondje Biesbosch doen. Wel weer klote mijn partner zit in canada en de telefoons die ze daar hebben hebben geen netwerk, de mobieltjes dus. Hij kan mij dus niet even bellen, plus het tijdsverschil. Als hij dus vrijdag de tijdrit heeft weet ik dus niks.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:22 schreef Freddeh het volgende:
Zo, in 49 minuten op de zaak. Tempo zat er weer aardig in, dat heb ik nog eens gemist zeg!
Dan heeft hij wel een oud mobieltje, als die niet werken. Misschien moet die handmatig een netwerk kiezen, dat wil bij mij wel eens helpen als ik in Amerika geen of slecht bereik heb.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:14 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Netjes hoor, ik ga vanavond een rondje Biesbosch doen. Wel weer klote mijn partner zit in canada en de telefoons die ze daar hebben hebben geen netwerk, de mobieltjes dus. Hij kan mij dus niet even bellen, plus het tijdsverschil. Als hij dus vrijdag de tijdrit heeft weet ik dus niks.
Op dit moment is het droog hier in Midden-Limburg, wel nog bewolkt. Dalijk toch trainen, gewoon een regenjasje meenemen voor de zekerheidquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:06 schreef Marurk het volgende:
Nu is nog alles nat, maar vanmiddag zou het wat opklaren. Dus waarschijnlijk dat ik tegen de namiddag even ga trappen.Wat een K*Tweer, het lijkt wel herfst.
Is het niet handiger om overschoenen over je schoene te dragen als je gaat fietsen in de regen? Dat doe ik in ieder geval altijd als het regent...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:33 schreef Freddeh het volgende:
Heb gisteravond nog dik een half uur met een föhn op m'n schoenen zitten blazen, maar die waren vanochtend nog vochtig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |