Ik zeg:quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:42 schreef Empathologica het volgende:
Ik denk ik google ff voor een quote ofzo maar ik kan titel niet wijzigen
'Just once I'd like to not find a dead body in my house. Is that asking too much?'
klopt! Maar denk dat daar haar kracht ook vandaan komt om die Debbie te grazen nemen en het helpt natuurlijk ook dat ze vol met Bills bloed zatquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:36 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Dat werd toch in de vorige aflevering uitgelegd? Dacht in ieder geval dat Sookie dat voorval met die ketting aanhaalde bij Claudine.
En schiet op download! Stomme laptop ook, heb niet langer dan een paar minuten internet en dan kakt ie weer in
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:34 schreef Redisformurder het volgende:
Download staat aan, nog even wachten!
Dat was volgens mij gewoon om te laten zien dat zij ook niet helemaal kosjer is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:48 schreef Empathologica het volgende:
Awesome aflevering
Alleen was ff in de war door die Flanagan, die is toch zo pro-tru blood? Hoezo zit ze dan die chick af te lebberen? Of mogen ze wel snacken maar niet compleet leegzuigen?
Dat vriendje mag nog wel even blijven.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:22 schreef criminal_mind het volgende:
Russel was echt super. En Lafayette erg schattig met ze nieuwe vriendje verdient die wel.
Ik ook niet, het past op zich ook wel. Bij Twilight hebben die weerwolven meteen weer kleren aan als ze terug veranderen naar mens, wat dat betreft is TB veel realistischer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:10 schreef Redisformurder het volgende:
Geweldig! Ik heb het idee dat het steeds bloediger en naakter wordt. Niet dat ik daar problemen mee heb.Kan niet wachten tot volgende week.
Of alle vampieren worden verketterd, wat ik ook niet zo heel vreemd zal vinden. Die 'gelijke rechten' kunnen ze nu wel vergeten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:37 schreef Platina het volgende:
Wat een vette aflevering, hopelijk blijft Russel nog een paar seizoenen. Maar logischerwijs zal hij in de komende 3 afleveringen wel tegengehouden worden.
Oja, dat ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:01 schreef PhalanX het volgende:
I'm still shocked about seeing all that pubic hair!
Sam reageerde zo omdat Tommy hem eerder deed beseffen dat iedereen eigenlijk maar over hem heen loopt. Daarom knakte er iets bij hem.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de historie tussen Sam en de vader van dat meiske ( ben haar naam even kwijt die chick van Jason ) althans "the kin"
Daar moet meer tussen zitten anders reageert Sam niet zo.. hij zal vast wel geroken hebben wat hun "kin" is en daarom zo enorm heftig reageren
Maar ik zit wel te wachten op wat daar achter steekt. Dat is het irrante van een serie als deze, er steekt bijna altijd wel wat achterquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:03 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Dat vriendje mag nog wel even blijven.
Die Jésus is idd niet normaal vermoed ik, die moet iets hebben van LaFayettequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:44 schreef rena het volgende:
[..]
Maar ik zit wel te wachten op wat daar achter steekt. Dat is het irrante van een serie als deze, er steekt bijna altijd wel wat achterOf zouden ze iemand voor de verandering een keer een normale relatie gunnen
?
Heeft misschien iets te maken met die tatto ( panter oid)quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die Jésus is idd niet normaal vermoed ik, die moet iets hebben van LaFayette
Kin is een ander woord voor familie niks speciaals.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de historie tussen Sam en de vader van dat meiske ( ben haar naam even kwijt die chick van Jason ) althans "the kin"
Daar moet meer tussen zitten anders reageert Sam niet zo.. hij zal vast wel geroken hebben wat hun "kin" is en daarom zo enorm heftig reageren
van haar eerste vriend,quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:47 schreef Aventura het volgende:
Van wie dacht die rode serveerster ook alweer dat haar baby was? Ze had het over pure evil. Die nieuwe serveerster is trouwens creepy.
Van Rene haar vriendje uit seizoen 1 die ook degene was die al die vrouwen vermoordequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:47 schreef Aventura het volgende:
Van wie dacht die rode serveerster ook alweer dat haar baby was? Ze had het over pure evil. Die nieuwe serveerster is trouwens creepy.
Dat met Mary-Ann was veel later. Het is logischer als ze zwanger is van René. Anders was ze nu zo'n 8/9 weken gewoon geloof ik. Dat dacht ze toen toch ook bij haar gynaecoloog? Maar die vertelde haar in een aflevering, weet zo niet welke, dat ze dus al verder was. En het kind van René moet zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:03 schreef Empathologica het volgende:
Vond het wel maf, ze is 3 maanden zwanger ofzo, is dat dan allemaal in zo'n korte tijd gebeurd?
Leek me logischer als ze zwanger was van iemand tijdens MaryAnne gedoe.
Zpannend!!!!quote:
Nee, Tara ging naar een praatgroep en daar was zij ook. Wat Tara daar heeft gezegd hebben we niet gezien. Vond die serveerster ook al zo beschermend over Arlene, zij zal ook wel speciaal zijn denk ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:52 schreef Salamander het volgende:
Hoe in de naam van de Goden heeft Tara opeens zo een contact met die creepy nieuwe serveerster? Heb ik iets gemist? Zal wel een undercover Soldier of the LIght zijn ofzo.
Dat herinner ik me nog, maar toen dacht ik dat het dus wel van die orgie moest zijn. Voor mijn gevoel was dat met Rene al veel langer geleden. Niet dus!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:18 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Dat met Mary-Ann was veel later. Het is logischer als ze zwanger is van René. Anders was ze nu zo'n 8/9 weken gewoon geloof ik. Dat dacht ze toen toch ook bij haar gynaecoloog? Maar die vertelde haar in een aflevering, weet zo niet welke, dat ze dus al verder was. En het kind van René moet zijn.
Een muziekblad, geloof ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:02 schreef Empathologica het volgende:
To be honest; geen idee wat voor blad het is. Maar ik ga het kopen
Ja, maar ik ben benieuwd of luffyd hem al gelezen heeft en zo ja, of er nog wat leuks in staat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:39 schreef Beach het volgende:
Komop zeg; het blad Rolling Stone is toch aardig bekend dacht ik.
Wordt het in Nederland verkocht? Maar als het een muziekblad is kan het goed kloppen dat ik het niet ken, die sla ik over. Maar deze zou ik wel kopen hehe.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:39 schreef Beach het volgende:
Och, het is alleen maar het meest toonaangevende blad op muziekgebied wereldwijd...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:39 schreef Beach het volgende:
Je moet je daar ook maar net voor interesseren. Ik ken dat blad ook niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Och, het is alleen maar het meest toonaangevende blad op muziekgebied wereldwijd...
Wat onze True Bloodfreakjes op de cover doen is wel een interessante vraag.
Ik niet! LaLa is tof!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef PassThisOn het volgende:
seizoen 3 is inderdaad veel boeiender
vond het einde van de laatste ep geweldig.
eric is geil.
<3
alleen mag wel minder homogedoe in voorkomen... word een beetje moe van lafayette![]()
Die zou ik nog kopen ookquote:
http://truebloodnet.com/true-blood-season-4-hbo-official/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Vivi op 18-08-2010 22:10:22 ]Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
Hoe is dat géén spoiler?!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:09 schreef Vivi het volgende:
Nou ja, dit is toch niet een echte spoiler? Maar goed, ik zet het wel tussen tags
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Maar als heel seizoen 2 zich maar afspeelde binnen enkele weken, dan kan het best wel zijn dat ze zwanger is van René.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat herinner ik me nog, maar toen dacht ik dat het dus wel van die orgie moest zijn. Voor mijn gevoel was dat met Rene al veel langer geleden. Niet dus!
Seizoen 2 duurde geen eens 5 weken. en alles wat er tot nu toe is gebeurd speelt zich af in een kleine 4 maandenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar als heel seizoen 2 zich maar afspeelde binnen enkele weken, dan kan het best wel zijn dat ze zwanger is van René.
Lucky bastard.quote:Op zondag 22 augustus 2010 08:39 schreef Vivi het volgende:
Romance! Some actress on@HBO who plays a Southern-fried waitress just married the fella who plays her vampire lover: http://bit.ly/coZ78J
Haha, ja.. ben wel benieuwd wat Sookie is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:48 schreef planethugo het volgende:
geweldig seizoen tot nu toe en de laatste aflevering was ook weer top. En dan dat einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sookie, sugarbuns, I totally agree with you.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:42 schreef Ang3l het volgende:
En ik had het wel verwacht bij Lafayette. Was zo duidelijk at er iets was!
Spannendquote:Op maandag 23 augustus 2010 04:01 schreef luffyd het volgende:
Sam zijn verhaal word weer eens interessant
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:38 schreef d1ce het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
2000 light years from home
Je hebt wel gekeken?quote:
Het begint met g en eindigt op eld.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:35 schreef HiZ het volgende:
Panters is natuurlijk niet heel veel anders dan mensen die veranderen in wolven of honden. Wat ik me wel afvraag is waarom HBO heeft gekozen voor zulke korte seizoenen.
Dat is bijna bij alle HBO series met afleveringen van een uur.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:35 schreef HiZ het volgende:
Panters is natuurlijk niet heel veel anders dan mensen die veranderen in wolven of honden. Wat ik me wel afvraag is waarom HBO heeft gekozen voor zulke korte seizoenen.
Eigenlijk zijn 't allemaal shfters, toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:35 schreef HiZ het volgende:
Maar de afleveringen bestaan zoals hierboven al gezegd wel wel uit een uur. Andere series is het vaak maar 40 minuten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:35 schreef HiZ het volgende:
Nee, ik vond het ook niet echt schokkend. Maar ik vraag mij af of de vorige aflevering nog te evenaren valt. Die was echt goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:37 schreef Adelante het volgende:
Deze aflevering was wel aardig om wat verhaaleindjes aan elkaar te knopen, maar echt shocking was het niet
Je zag Steve toch sowieso al op tv? Ik dacht alleen dat ie dood was maar dat heb ik waarschijnlijk verkeerd onthoudenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:46 schreef Aventura het volgende:
The Fellowship is terug
http://www.hbo.com/true-b(...)ay=true&cmpid=ABC123
Ja, de orgie van de maenad. Ik heb nu wel weer zin om seizoen twee te kijken, terwijl ik die eigenlijk best stom vondquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:11 schreef Empathologica het volgende:
Was dat in het 2e boek ja? Dacht veel later pas
Toch maar weer is gaan lezen haha, was geniaal stukje.
Direct na al dat gedoe met Godric was hij toch ook al op tv? En de laatste aflevering inderdaad ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je zag Steve toch sowieso al op tv? Ik dacht alleen dat ie dood was maar dat heb ik waarschijnlijk verkeerd onthouden
Te langquote:
Daar zit hij idd in (kan ik me herinneren uit een eerdere editie van deze topicreeks).quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Speelt Eric trouwens niet mee in de clip Paparazzi van Lady Gaga ?
Anders speelt daar in een acteur mee die echt sterk op hem lijkt.
Lijkt me redelijk accuraat jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:27 schreef Adelante het volgende:
Nou even voor volgende week: Pam bevrijdt Bill, Bill voedt Sookie, Sookie redt Eric en Russell sterft.
Zoiets?
Dat was ook wat ik dachtquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:02 schreef Platina het volgende:
Overigens is het van de zotte dat Eric met die zielige handboeien Russell kan vasthouden. Russell is veel sterker en we hebben al gezien hoe hij de zilveren kettingen van die Pam wist te verwijderen. Verder blijven de vampierkrachten behouden zoals eerder bij Bill was te zien toen hij wegsprintte vanuit de truck.
Dus dit is gewoon ontieglijke bullshit mocht Russell zo aan zijn einde komen.
Vergeet niet Russell stond vol in de zon dat verzwakt nog extra.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:02 schreef Platina het volgende:
Overigens is het van de zotte dat Eric met die zielige handboeien Russell kan vasthouden. Russell is veel sterker en we hebben al gezien hoe hij de zilveren kettingen van die Pam wist te verwijderen. Verder blijven de vampierkrachten behouden zoals eerder bij Bill was te zien toen hij wegsprintte vanuit de truck.
Allemaal non-argumenten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vergeet niet Russell stond vol in de zon dat verzwakt nog extra.
Ook ging hij niet als Eric en Bill de vorige keer gelijk naar buiten na het drinken van Sookie´s blood.
Er ging zeker 4 minuten overheen die 4 minuten is juist hoe lang het bloed werkt. Eigenlijk ging Russel dus gewoon onbeschermd naar buiten. Hij moet zich nu concentreren op twee dingen tegelijk en raakte gelijk in paniek.
True. Dat kan de verklaring zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er ging zeker 4 minuten overheen die 4 minuten is juist hoe lang het bloed werkt. Eigenlijk ging Russel dus gewoon onbeschermd naar buiten.
Nee, denk het niet, Pam reageert net zo op Eric als Eric op Godric.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef June. het volgende:
Hmja, dat zou kunnen. Of dat ze huilt van blijdschap
Dat zegt niets als hij wel dood zou gaan zou hij dat tijdens de Emmy's echt niet gaan vertellen natuurlijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:38 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Nee Eric gaat niet dood want hij tijdens de Emmys al volop aan het praten over het feit dat hij nog niets wist wat hij in het 4e seizoen ging doen omdat hij het script voor zijn personage nog niet had gelezen. Dus hij blijft wel.
Ik ook.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik beken; ik schrok bij de scene van Jezus en Lafayette.
Ik ook en dat terwijl ik tijdens dat homo gedoe zo min mogelijk kijk....quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:57 schreef k_i_m het volgende:
Dat is altijd zo verwarrend he, de grondregels van waar vampieren wel en niet tegen kunnen worden altijd weer aangepast. Bij Anne Rice is het weer precies andersom, daar maken de oudste vampieren de meeste kans om verbranding door de zon te overleven.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:10 schreef Empathologica het volgende:
Omdat ze volgens mij denkt dat d'r maker dood gaat en ze er niks tegen kan doen.
Maareh, oudere vampieren verbranden sneller dus ik denk dat Eric het op het nippertje overleeft en Russell poef weg is. Of was dat alleen in de boeken dat hoe ouder ze worden hoe gevoeliger ze zijn voor zonlicht?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ook en dat terwijl ik tijdens dat homo gedoe zo min mogelijk kijk....
Heb niks tegen homo's, maar man op man vind ik gewoon vies.
Niet iets wat ik wil zien, maar sookie met Crystal ..... GIMME!
Klopt en bij Blade , Daybreakers , Dracula, Van Helsing , Underworld, Is het weer anders.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:04 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat is altijd zo verwarrend he, de grondregels van waar vampieren wel en niet tegen kunnen worden altijd weer aangepast. Bij Anne Rice is het weer precies andersom, daar maken de oudste vampieren de meeste kans om verbranding door de zon te overleven.
Ik vloog bijna uit mijn stoelquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:57 schreef k_i_m het volgende:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt en bij Blade , Daybreakers , Dracula, Van Helsing , Underworld, Is het weer anders.
Twillight telt niet dat is gewoon kut. Maar het is gewoon een beetje troebel elke regisseur/schrijver vult het naar eigen wens in. Gek eigenlijk dat dit alleen bij Vampiers en Weerwolven vaak zo is. Het monster van Frankenstein Mummies en Hobbits zijn bijvoorbeeld altijd hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:02 schreef Zhenar het volgende:
Zag ik daar in de promo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:02 schreef Zhenar het volgende:
Zag ik daar in de promo...Volgens mij wel helaas ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met stip de meest irritante rol die ik ooit in een serie gezien heb.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij wel helaas ookMet stip de best geacteerde rol ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met stip de meest irritante rol die ik ooit in een serie gezien heb.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Hoe gestoord hij ook is, hij heeft wel diepte. Meer diepte dan Bill eigenlijk...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:23 schreef Rechterbal het volgende:
Ontroerend hoe Russel voor het eerst weer in de zon liep.
Ik was verbaasd toen ik me gisteren hier realiseerde dat er nog maar 1 aflevering komt dit seizoen. Heb het idee dat het nog op gang moet komen. Te veel losse verhalen ook die me niet genoeg interesseren om het echt spannend te vinden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:42 schreef Rechterbal het volgende:
Ik vind hem ook een van de leukere karakters, ja. Ik vind dit seizoen wel enigzins jammer, er was vanaf het begin geen grote gezamenlijke vijand, geen opbouw naar een climax en een finale die waarschijnlijk een anti-climax gaat zijn, omdat het al die verschillende sidestory's nooit fatsoenlijk kunnen ontknopen.
Dat gaat me ook iets te snel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 06:52 schreef IV_Xample het volgende:
ik vind het wel jammer dat ze ineens zo'n omslag hebben gemaakt in Sam zijn karakter...
Bij seizoen 2 had ik jouw gevoel veel sterker, vond dat echt bagger.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:42 schreef Rechterbal het volgende:
Ik vind hem ook een van de leukere karakters, ja. Ik vind dit seizoen wel enigzins jammer, er was vanaf het begin geen grote gezamenlijke vijand, geen opbouw naar een climax en een finale die waarschijnlijk een anti-climax gaat zijn, omdat het al die verschillende sidestory's nooit fatsoenlijk kunnen ontknopen.
Beetje hetzelfde als wat gebeurde bij het laatste seizoen van Californication. Leuke losse afleveringen, maar gezamenlijk als seizoen is het niet veel waard.
Volgens mij klopt wat je zegt. Dit was ook al te zien met Bill en Godric. In seizoen 1 toen Bill in daglicht achter Sookie aanging, kwam hij een heel eind en verbrandde hij alleen ernstig. (ze konden hem natuurlijk wel op tijd uit de zon halen) In seizoen 2 hoefde Godric maar een paar tellen aan de zon blootgesteld te worden om tot as te vergaan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:10 schreef Empathologica het volgende:
Maareh, oudere vampieren verbranden sneller dus ik denk dat Eric het op het nippertje overleeft en Russell poef weg is. Of was dat alleen in de boeken dat hoe ouder ze worden hoe gevoeliger ze zijn voor zonlicht?
was dat niet de eerste aflevering van dit seizoen? Idd helemaal niets mee gedaan. niet dat ik daarop zit te wachten ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:52 schreef wonderer het volgende:
Vraag me af of ze nog wat met Sams verlangen naar Bill gaan doen, of dat dat gewoon een losse flodder was om een bepaald deel van het publiek een beetje lekker te maken.
als je lang niet in de zon komt verbrand je eerder. Logisch tochquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:48 schreef Ang3l het volgende:
Je zou verwachten dat je beter tegen de zon kan naarmate je ouder (sterker) wordt )zoals bij Anne Rice ook)
Maar hier is dat dus andersom?
Die is 12 sept pasquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
was dat niet de eerste aflevering van dit seizoen? Idd helemaal niets mee gedaan. niet dat ik daarop zit te wachten ook![]()
vind t weer een goed seizoen maar er zijn nu wel iets teveel verhaallijnen die erbij gesleept worden. Dat van LaFayette boeit me weinig, maar zal wel opstap voor S4 zijn. Het verhaal van Jason met die werepanther wordt er ook met de haren bijgesleept en het Jessica verhaal hebben we vorig seizoen al precies hetzelfde gezien. Iets minder aandacht voor deze verhalen en iets meer voor het hoofdverhaal was wel wenselijk.
Maar ach waar zeik ik over, ik kijk uit naar de grand finale volgende week
euhm over 2 wekenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
was dat niet de eerste aflevering van dit seizoen? Idd helemaal niets mee gedaan. niet dat ik daarop zit te wachten ook![]()
vind t weer een goed seizoen maar er zijn nu wel iets teveel verhaallijnen die erbij gesleept worden. Dat van LaFayette boeit me weinig, maar zal wel opstap voor S4 zijn. Het verhaal van Jason met die werepanther wordt er ook met de haren bijgesleept en het Jessica verhaal hebben we vorig seizoen al precies hetzelfde gezien. Iets minder aandacht voor deze verhalen en iets meer voor het hoofdverhaal was wel wenselijk.
Labour day weekend.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:37 schreef planethugo het volgende:
why god whyyyyyyyyyy?
das wel echt kut. is er weer een feestdag of finale ergens van in amerika?
gezellige man, die alan ballquote:Op woensdag 1 september 2010 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.hbo.com/true-b(...)ay=true&cmpid=ABC123
Dat verhaal van Lala wordt er jkuist met de haren bijgesleept.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Russel is een ontzettend oude vampier. Hoe ouder de vampier, hoe slechter hij tegen de zon kan. Dat zagen we ook al bij Godric. De impact van de zon op Russel is dus vele malen groter dan op Eric.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:02 schreef Platina het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat ze weer wat verhaallijnen aan elkaar gaan knopen want het wordt nu wel heel versnipperd.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:24 schreef Wepeel2 het volgende:
Het is een doorlopend verhaal. Ik vermoed dat alle dingen rond de baby en Lafayette een opzet zijn voor het komende seizoen.
Net zoals dat Maryanne ook al in seizoen 1 aan de orde kwam als voorbereiding op seizoen 2.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:24 schreef Wepeel2 het volgende:
Het is een doorlopend verhaal. Ik vermoed dat alle dingen rond de baby en Lafayette een opzet zijn voor het komende seizoen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:28 schreef luffyd het volgende:
Ik dacht even dat ik Lorena zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shine bright like a diamond.
quote:Op zondag 5 september 2010 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Gisteravond de eerste 4 afleveringen van seizoen 1 gezien op DVD.... ik ben nu al verslaafd
Het wordt alleen maar geiler beter.quote:Op zondag 5 september 2010 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Gisteravond de eerste 4 afleveringen van seizoen 1 gezien op DVD.... ik ben nu al verslaafd
Labor Day.quote:
SJONGEJONGEJONGEquote:Op maandag 6 september 2010 15:52 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Labor Day.
Volgende week de ontknoping...
Ok dan stop ik bij deze met elk uur checken op usenetquote:Op maandag 6 september 2010 15:52 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Labor Day.
Volgende week de ontknoping...
[ Bericht 17% gewijzigd door miss_bleu op 07-09-2010 17:14:04 ]
Damn ja dat deed ik ook elk uur. Jammer nog even wachten tot volgende week maandag!quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:57 schreef zoz het volgende:
[..]
Ok dan stop ik bij deze met elk uur checken op usenet
Ik hoop dat Eric het wel overleeft. Coole dude.
Maar dan moet je wel UPC, KPN etc hebben. VPRO zou eigenlijk de serie moeten kopen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:27 schreef Oliviertje1994 het volgende:
hij word al in NL uitgezonden Foxlife!
quote:Bloot en bloedstollend
Rode draad van de stemmige vampierserie True Blood is de romance tussen de sterfelijke schone Sookie Stackhouse en haar minnaar Bill Compton. Omdat hij een vampier is, zorgt dat voor nogal wat ingewikkelde situaties in haar woonplaats, het dorpje Bon Temps in Louisiana. Hoewel vampiers in de maatschappij van True Blood wel min of meer geaccepteerd zijn, zijn er nog steeds veel onderlinge vooroordelen. Desondanks was het liefde op het eerste gezicht tussen Sookie en Bill. In de eerste seizoenen vonden er dan ook heel wat stomende scènes tussen de twee plaats, met veel bloot en nog meer bloed.
Naakt
De twee hoofdrolspelers Anna Paquin en Stephen Moyer hoefden niet hun best te doen tijdens de opnames. Want niet alleen Sookie en Bill, maar ook Anna en Stephen vielen als een blok voor elkaar. Werk en privé raken op deze manier wel verstrengeld, maar Paquin ziet de voordelen van hun werk- en privérelatie in. “Als je zo’n scène opneemt met je partner dan is dat een stuk minder ongemakkelijk dan wanneer je naakt naast iemand ligt die je eigenlijk maar half kent.” (US Magazine).
Romance
Ondanks de heftige wederzijdse gevoelens besloten de twee hun romance de eerste maanden stil te houden. “We wilden het pas vertellen als we er zeker van waren dat het geen tijdelijke bevlieging was”, aldus Moyer in US Magazine. Dat bleek niet het geval en het hevig verliefde koppel maakte vorig jaar de verloving bekend. Afgelopen maand traden de twee op het strand van Malibu in het huwelijk.
Bloedstollend
In de serie ligt er ook een huwelijk tussen Sookie en Bill in het verschiet. Maar dat verloopt een stuk minder soepel dan de romance van hun vertolkers. Sterker nog, in de eerste aflevering van het derde seizoen wordt Bill ontvoerd en Sookie gaat op zoek naar hem. Dat levert bloedstollende confrontaties op met alpha-weerwolven en vampierkoningen. FOXlife zendt vanaf deze week het derde seizoen van de serie uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat was brilliant!
oh maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
Nee, op eigen risico, moet je maar niet in dit topic kijken.quote:Op maandag 13 september 2010 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor dat ik inhoudelijk inga even een vraagje. De Episode is uit sinds vandaag moeten we dan nog spoiler tag gebruiken ?
quote:Op maandag 13 september 2010 20:39 schreef June. het volgende:
Ik heb Eric altijd al leuker gevonden dan Bill
En mrs. Fortenberry probeert Jessica om te leggen, wat natuurlijk hopeloos mislukt. Jessica zuigt haar vervolgens leeg tot de laatste druppel, waarop Hoyt haar spiest.quote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Rechterbal het volgende:
Never kill the fucking characters!
Damn Sam!Haat wat ze met je deden
En wat je met Tommy deed
Voor seizoen 4
- Bill is niet wie we denken die hij is, hij is een psychopaat die Sookie voor haar bloed wil.
- Sookie is een elfje![]()
- Eric is veel liever en betrouwbaarder dan we denken?
- Russel ligt in cementlaag, maar volgens PerezHilton heeft hij gewoon een rol in seizoen 4. Dus wtf gaat gebeuren volgend seizoen!
- Sookie is een fucking bitch met haar actie tegen Tabbot.![]()
- Jesus en Lafayette zijn heksen.
- Goderic is at peace, maar kan Eric nog bijstaan in advies.
- Tara verlaat het dorp.
- Andy heeft interesse in V
- Jason wordt leider van een cult.
- Sam doet precies hetzelfde als in zijn vorige leven, maar dood nu zijn broertje.
[ afbeelding ]
True Blood jumped the shark.
Volgens mij wil hij Sookie echt beschermen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Rechterbal het volgende:
Never kill the fucking characters!
Damn Sam!Haat wat ze met je deden
En wat je met Tommy deed
Voor seizoen 4
- Bill is niet wie we denken die hij is, hij is een psychopaat die Sookie voor haar bloed wil.
Dat is geen cultquote:- Sookie is een elfje![]()
- Eric is veel liever en betrouwbaarder dan we denken?
- Russel ligt in cementlaag, maar volgens PerezHilton heeft hij gewoon een rol in seizoen 4. Dus wtf gaat gebeuren volgend seizoen!
- Sookie is een fucking bitch met haar actie tegen Tabbot.![]()
- Jesus en Lafayette zijn heksen.
- Goderic is at peace, maar kan Eric nog bijstaan in advies.
- Tara verlaat het dorp.
- Andy heeft interesse in V
- Jason wordt leider van een cult.
We weten nog niet zeker of hij dood is.quote:- Sam doet precies hetzelfde als in zijn vorige leven, maar dood nu zijn broertje.
quote:
Ben een grooooooot SFU fan en ik merk wel echt de Alan Ball stempel op de characters hier, incl de lugubere humorquote:Op maandag 13 september 2010 21:49 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vond het eigenlijk niet storend dat de finale geen "echt" finale-gevoel had. Je merkt nu heel erg dat Alan Ball inzet op de verdieping van de karakters. Gezien zijn geschiedenis met Six Feet Under is dat niet eens heel onverwacht. Ook dat was vooral een character-driven serie.
Ik heb er eigenlijk wel van genoten.
Tegelijkertijd bestaat het risico dat mensen juist naar dit soort series kijken voor spetterende actie en pulp. Als je dit soort personages te veel gaat verdiepen loop je het risico dat het te kitscherig wordt. Uiteindelijk zijn het grotendeels karikaturen en dat maakt het kijken ook zo leuk.
Ik vind het ook wel goed gedaan hoor tot nu toe. Maar omdat je werkt met karikaturen (althans in mijn beleving) is het een stuk moeilijker om de mensen op hetzelfde niveau als Six Feet Under mee te laten leven.quote:Op maandag 13 september 2010 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben een grooooooot SFU fan en ik merk wel echt de Alan Ball stempel op de characters hier, incl de lugubere humorIk hou d'rvan. Ook al is het een totaal ander genre weer.
Uhu. Me too. En ik heb al 2 vrienden aan de lijn gehad die ik het aangeraden had, en die dan na het zien van de laatste aflevering me huilend opbeldenquote:Op maandag 13 september 2010 22:25 schreef Wepeel2 het volgende:
SFU is overigens de enige serie OOIT waar ik bij de allerlaatste aflevering heb moeten huilen.Die briljanet eindscene. die ontzettend veel verdriet maar ook blijdschap bevatte....
![]()
Talbot was al dood. Ik vond het eigenlijk wel grappigquote:Op maandag 13 september 2010 21:21 schreef Ang3l het volgende:
SOOKIE YOU FUCKING SPITEFULL BITCH!!!!!!!!!!! You killed any chance for Talbot te retuuuuuuuuuuuuurn! I HATE YOU!!!!!!!!!!!!!!!
Zo. Dat moest even. That was about as usefull as tits on a turtle. I know.
nee, ik erger me toch alleen maar aan hemquote:Op maandag 13 september 2010 22:38 schreef Ang3l het volgende:
Ja het werd te duidelijk NIET in beeld gebracht.
Of een poll: Willen de kijkers Tommy terug, ja / nee?
Inderdaad tof moment van Sookie hoe ze met een evil glimlach Talbot door de gootsteen spoeldequote:Op maandag 13 september 2010 22:45 schreef June. het volgende:
[..]
Talbot was al dood. Ik vond het eigenlijk wel grappig. Mis alleen wel de mooie oneliners van Pam..
En Tara, leek wel of ze van iedereen aan het afscheid nemen was om vervolgens er een einde aan te maken..
Lala en Jezus heb je toch nog ?quote:
Talbot was gewoon tofquote:Op maandag 13 september 2010 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lala en Jezus heb je toch nog ?
http://eztv.it/quote:Op maandag 13 september 2010 21:28 schreef Empathologica het volgende:
Hmn normaal staat het meteen op TPB of whatever, nu heb ik een laptop zonder nieuwsgroepenshizzle, en dan is ie er niet!
Ik gok 1 of andere voodoo warlock of zoquote:Op dinsdag 14 september 2010 06:40 schreef Terpentin07 het volgende:
Had eigenlijk de pop in het huis van Hoyt en Jessica enige betekenis? Ik bedoel er wordt ingezoomd op die pop met bijbehorende muziek.
owja? Kan me dat niet herinneren.quote:
In ieder geval de stem van iemand imiteren is nieuw volgens mij.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:12 schreef Kinga het volgende:
Sinds wanneer kunnen vampieren (in TB) iemand zijn stem overnemen en vliegen?
Dat deed ie toch ook niet? Ik vond hem gewoon als Bill klinken, tenminste. En Bill zou inderdaad niet moeten kunnen vliegen, dat vroeg Sookie toch aan Eric, en die zei dat niet iedere vampier kon vliegen, net als dat niet ieder mens kan zingen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:18 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
In ieder geval de stem van iemand imiteren is nieuw volgens mij.
Dat zag je toch in de eindfittie dat de queen en hij allebei leviteerden.quote:
Ja, in die Matrix-scenequote:
hij deed heel duidelijk de stem van eric na hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat deed ie toch ook niet? Ik vond hem gewoon als Bill klinken, tenminste. En Bill zou inderdaad niet moeten kunnen vliegen, dat vroeg Sookie toch aan Eric, en die zei dat niet iedere vampier kon vliegen, net als dat niet ieder mens kan zingen.
Maar dat was in een droom.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat deed ie toch ook niet? Ik vond hem gewoon als Bill klinken, tenminste. En Bill zou inderdaad niet moeten kunnen vliegen, dat vroeg Sookie toch aan Eric, en die zei dat niet iedere vampier kon vliegen, net als dat niet ieder mens kan zingen.
Sookie vroeg toch aan Eric of Bill ook kon vliegen en toen ontkende hij het (for all intents and purposes) door te zeggen dat ook niet alle mensen kunnen zingen. Toch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:24 schreef Wepeel2 het volgende:
[..] En er is nooit beweerd dat ze dat niet kunnen.
Zingen kan iedereen wel, of je goed kunt zingen is iets andersquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook niet bedachtquote:Op woensdag 15 september 2010 04:24 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Zingen kan iedereen wel, of je goed kunt zingen is iets anders
en met wie vergelijk je dan russel uit prisonbreak?quote:Op woensdag 15 september 2010 06:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kreeg dat prisonbreak gevoel omdat ze die russel niet lieten verbranden maar perse terug in de serie wilden.
I couldn' t hold a tune even if I had a bucket with a lid on it!quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sookie vroeg toch aan Eric of Bill ook kon vliegen en toen ontkende hij het (for all intents and purposes) door te zeggen dat ook niet alle mensen kunnen zingen. Toch?
denk t-bag.quote:Op woensdag 15 september 2010 08:37 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
en met wie vergelijk je dan russel uit prisonbreak?
Heeft ook te maken met het simpele feit dat Russel in de boeken blijft terugkomen. Dan is het wel handig als je een verhaallijn met hem wilt gebruiken dat je hem uit het beton kunt halen.quote:Op woensdag 15 september 2010 06:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kreeg dat prisonbreak gevoel omdat ze die russel niet lieten verbranden maar perse terug in de serie wilden.
Pam heeft Eric uit het beton gehaald.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:42 schreef Aventura het volgende:
Dat heb ik gemist. Wat ik me wel afvraag is hoe Eric en Pam uit het beton zijn gekomen.
Wellicht, maar Pam zat ook in het beton. Maar op zich is dat cement nog niet meteen hard, en in tegenstelling tot Russel, waren zij niet verbrand.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:03 schreef HiZ het volgende:
[..]
Pam heeft Eric uit het beton gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |