Ik zeg:quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:42 schreef Empathologica het volgende:
Ik denk ik google ff voor een quote ofzo maar ik kan titel niet wijzigen
'Just once I'd like to not find a dead body in my house. Is that asking too much?'
klopt! Maar denk dat daar haar kracht ook vandaan komt om die Debbie te grazen nemen en het helpt natuurlijk ook dat ze vol met Bills bloed zatquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:36 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Dat werd toch in de vorige aflevering uitgelegd? Dacht in ieder geval dat Sookie dat voorval met die ketting aanhaalde bij Claudine.
En schiet op download! Stomme laptop ook, heb niet langer dan een paar minuten internet en dan kakt ie weer in
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:34 schreef Redisformurder het volgende:
Download staat aan, nog even wachten!
Dat was volgens mij gewoon om te laten zien dat zij ook niet helemaal kosjer is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:48 schreef Empathologica het volgende:
Awesome aflevering
Alleen was ff in de war door die Flanagan, die is toch zo pro-tru blood? Hoezo zit ze dan die chick af te lebberen? Of mogen ze wel snacken maar niet compleet leegzuigen?
Dat vriendje mag nog wel even blijven.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:22 schreef criminal_mind het volgende:
Russel was echt super. En Lafayette erg schattig met ze nieuwe vriendje verdient die wel.
Ik ook niet, het past op zich ook wel. Bij Twilight hebben die weerwolven meteen weer kleren aan als ze terug veranderen naar mens, wat dat betreft is TB veel realistischer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:10 schreef Redisformurder het volgende:
Geweldig! Ik heb het idee dat het steeds bloediger en naakter wordt. Niet dat ik daar problemen mee heb.Kan niet wachten tot volgende week.
Of alle vampieren worden verketterd, wat ik ook niet zo heel vreemd zal vinden. Die 'gelijke rechten' kunnen ze nu wel vergeten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:37 schreef Platina het volgende:
Wat een vette aflevering, hopelijk blijft Russel nog een paar seizoenen. Maar logischerwijs zal hij in de komende 3 afleveringen wel tegengehouden worden.
Oja, dat ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:01 schreef PhalanX het volgende:
I'm still shocked about seeing all that pubic hair!
Sam reageerde zo omdat Tommy hem eerder deed beseffen dat iedereen eigenlijk maar over hem heen loopt. Daarom knakte er iets bij hem.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de historie tussen Sam en de vader van dat meiske ( ben haar naam even kwijt die chick van Jason ) althans "the kin"
Daar moet meer tussen zitten anders reageert Sam niet zo.. hij zal vast wel geroken hebben wat hun "kin" is en daarom zo enorm heftig reageren
Maar ik zit wel te wachten op wat daar achter steekt. Dat is het irrante van een serie als deze, er steekt bijna altijd wel wat achterquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:03 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Dat vriendje mag nog wel even blijven.
Die Jésus is idd niet normaal vermoed ik, die moet iets hebben van LaFayettequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:44 schreef rena het volgende:
[..]
Maar ik zit wel te wachten op wat daar achter steekt. Dat is het irrante van een serie als deze, er steekt bijna altijd wel wat achterOf zouden ze iemand voor de verandering een keer een normale relatie gunnen
?
Heeft misschien iets te maken met die tatto ( panter oid)quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die Jésus is idd niet normaal vermoed ik, die moet iets hebben van LaFayette
Kin is een ander woord voor familie niks speciaals.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de historie tussen Sam en de vader van dat meiske ( ben haar naam even kwijt die chick van Jason ) althans "the kin"
Daar moet meer tussen zitten anders reageert Sam niet zo.. hij zal vast wel geroken hebben wat hun "kin" is en daarom zo enorm heftig reageren
van haar eerste vriend,quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:47 schreef Aventura het volgende:
Van wie dacht die rode serveerster ook alweer dat haar baby was? Ze had het over pure evil. Die nieuwe serveerster is trouwens creepy.
Van Rene haar vriendje uit seizoen 1 die ook degene was die al die vrouwen vermoordequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:47 schreef Aventura het volgende:
Van wie dacht die rode serveerster ook alweer dat haar baby was? Ze had het over pure evil. Die nieuwe serveerster is trouwens creepy.
Dat met Mary-Ann was veel later. Het is logischer als ze zwanger is van René. Anders was ze nu zo'n 8/9 weken gewoon geloof ik. Dat dacht ze toen toch ook bij haar gynaecoloog? Maar die vertelde haar in een aflevering, weet zo niet welke, dat ze dus al verder was. En het kind van René moet zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:03 schreef Empathologica het volgende:
Vond het wel maf, ze is 3 maanden zwanger ofzo, is dat dan allemaal in zo'n korte tijd gebeurd?
Leek me logischer als ze zwanger was van iemand tijdens MaryAnne gedoe.
Zpannend!!!!quote:
Nee, Tara ging naar een praatgroep en daar was zij ook. Wat Tara daar heeft gezegd hebben we niet gezien. Vond die serveerster ook al zo beschermend over Arlene, zij zal ook wel speciaal zijn denk ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:52 schreef Salamander het volgende:
Hoe in de naam van de Goden heeft Tara opeens zo een contact met die creepy nieuwe serveerster? Heb ik iets gemist? Zal wel een undercover Soldier of the LIght zijn ofzo.
Dat herinner ik me nog, maar toen dacht ik dat het dus wel van die orgie moest zijn. Voor mijn gevoel was dat met Rene al veel langer geleden. Niet dus!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:18 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Dat met Mary-Ann was veel later. Het is logischer als ze zwanger is van René. Anders was ze nu zo'n 8/9 weken gewoon geloof ik. Dat dacht ze toen toch ook bij haar gynaecoloog? Maar die vertelde haar in een aflevering, weet zo niet welke, dat ze dus al verder was. En het kind van René moet zijn.
Een muziekblad, geloof ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:02 schreef Empathologica het volgende:
To be honest; geen idee wat voor blad het is. Maar ik ga het kopen
Ja, maar ik ben benieuwd of luffyd hem al gelezen heeft en zo ja, of er nog wat leuks in staat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:39 schreef Beach het volgende:
Komop zeg; het blad Rolling Stone is toch aardig bekend dacht ik.
Wordt het in Nederland verkocht? Maar als het een muziekblad is kan het goed kloppen dat ik het niet ken, die sla ik over. Maar deze zou ik wel kopen hehe.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:39 schreef Beach het volgende:
Och, het is alleen maar het meest toonaangevende blad op muziekgebied wereldwijd...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:39 schreef Beach het volgende:
Je moet je daar ook maar net voor interesseren. Ik ken dat blad ook niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Och, het is alleen maar het meest toonaangevende blad op muziekgebied wereldwijd...
Wat onze True Bloodfreakjes op de cover doen is wel een interessante vraag.
Ik niet! LaLa is tof!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef PassThisOn het volgende:
seizoen 3 is inderdaad veel boeiender
vond het einde van de laatste ep geweldig.
eric is geil.
<3
alleen mag wel minder homogedoe in voorkomen... word een beetje moe van lafayette![]()
Die zou ik nog kopen ookquote:
http://truebloodnet.com/true-blood-season-4-hbo-official/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Vivi op 18-08-2010 22:10:22 ]Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
Hoe is dat géén spoiler?!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:09 schreef Vivi het volgende:
Nou ja, dit is toch niet een echte spoiler? Maar goed, ik zet het wel tussen tags
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Maar als heel seizoen 2 zich maar afspeelde binnen enkele weken, dan kan het best wel zijn dat ze zwanger is van René.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat herinner ik me nog, maar toen dacht ik dat het dus wel van die orgie moest zijn. Voor mijn gevoel was dat met Rene al veel langer geleden. Niet dus!
Seizoen 2 duurde geen eens 5 weken. en alles wat er tot nu toe is gebeurd speelt zich af in een kleine 4 maandenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar als heel seizoen 2 zich maar afspeelde binnen enkele weken, dan kan het best wel zijn dat ze zwanger is van René.
Lucky bastard.quote:Op zondag 22 augustus 2010 08:39 schreef Vivi het volgende:
Romance! Some actress on@HBO who plays a Southern-fried waitress just married the fella who plays her vampire lover: http://bit.ly/coZ78J
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |