Reminder in je telefoon?quote:Op zondag 5 september 2010 15:00 schreef DaviniaHR het volgende:
nu nog in mijn systeem krijgen om iedere avond dat pilletje te nemen.![]()
En als jij nou ook een reminder in jouw telefoon zet?quote:Op maandag 6 september 2010 10:39 schreef PhysicsRules het volgende:
Dan moet je wel weten waar je telefoon ligt en moet deze opgeladen zijn
quote:Op maandag 6 september 2010 10:39 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dan moet je wel weten waar je telefoon ligt en moet deze opgeladen zijn
Zo keek ik er ook altijd tegenaan als ik verhalen van anderen hoordequote:Op woensdag 8 september 2010 14:53 schreef DaviniaHR het volgende:
weet verder eigenlijk niets nuttigs toe te voegen. mn eigen misere lijkt hiermee vergeleken weer een stuk minder...
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:38 schreef Sandoval het volgende:
Zo, vannacht heeft het universum me een heleboel perspectief gegeven.
Goed opgevangen door vrienden, ben ik gisteravond naar de kroeg gegaan met ze. Ik was toe aan de afleiding. Toen we bij de kroeg aankwamen kwam ik in gesprek met de eerste persoon die ik tegenkwam, een meisje, verloofd, dus ik wist ook dat ik me niet bezig zou hoeven houden met dingen waar ik nog niet aan toe was.
Het was echt een geweldig meisje, ontzettend lief voor me, zo lief dat ik het niet kon geloven. Naarmate de avond vorderde bleven we bij elkaar staan, en op een gegeven moment zei ze dat ze me wilde zoenen. Ik was op dat punt ook wel zo ver het te willen. Ik was natuurlijk niet bepaald stabiel ofzo, en was wel echt toe aan zoiets. Maar gelukkig heb ik mijn eigen integriteit kunnen behouden, en heb ik het niet gedaan, zelfs toen ze (toen ze vrij dronken begon te worden) me letterlijk stond te smeken om haar te zoenen. Maar ik wist dat ze dronken en verloofd was, en eigenlijk gewoon haar verloofde miste, dus met heel veel moeite heb ik het af gehouden. Ik geloof dat ik wel een medaille verdien daarvoor
Wel telefoonnummer en e-mail gekregen van haar, eigenlijk met geen ander doel dan gewoon vriendschappelijk contact houden. Ik vraag me af of ze dat nu ze nuchter is nog steeds wel wil, dus ik twijfel of ik contact moet opnemen met haar. Ik denk dat ik het gewoon één keer probeer en dan het balletje bij haar laat liggen.
Het aller mooiste voor mij ego was dat op een gegeven moment een neef o.i.d. van haar ook kwam opdagen. Ze wilde me toen net gaan zoenen, dus ze was betrapt op vreemdgaan, als ik het niet had afgehouden. Tien minuten later bleek die neef me ook al te willen zoenen (maar ik ben hetero dus dat zat er niet in).
Best goed voor je ego als je de hele avond twee leuke mensen hebt die jou gelijk zo leuk vinden. Uiteindelijk dus onverrichter zake weer naar huis gegaan, maar wel met een heel goed gevoel. Wetende dat er mensen zijn die me wel willen zoals ik ben, en dat dat dan ook nog eens hele leuke mensen zijn, doet me veel goed. Weten dat ik zelfs in die situatie toch mijn moraliteit op de eerste plaats kon houden, in plaats van mijn hormonen achterna te lopen, doet me ook veel goed. Dat was een overwinning op mijzelf, en op mijn ex.
mja dat is wel erg klote zeg. duurt ook wel heel erg lang daar bij jullie. zijn er geen instellingen in de buurt die sneller werken?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:04 schreef Sylvana het volgende:
Ja, dat is wel het grootste punt ja. Ik ben al eerder in behandeling geweest voor depressies, toen ging het weer even goed en omdat ik sinds half maart thuis zat omdat ik moest stoppen met mn jaarstage ging het steeds slechter en wilde ik dus zo snel mogelijk in behandeling, om erger te voorkomen zeg maar. Maar omdat ik dus zolang moet wachten zak ik dus wel steeds dieper in mijn depressie, wat ik dus juist wilde voorkomen...
Ik heb ook geprobeerd om tot die tijd gewoon bij een "losse psycholoog" sessies te gaan doen, maar die zeggen allemaal dat ik maar gewoon moet wachten tot ik bij Dimence/Adapt terecht kan. En voor de studentenpsycholoog is ook een wachttijd.
Ik heb gelukkig wel steun aan mn vriend, een vriendin en wat mensen op internet, dat is wel heel fijn, maar natuurlijk toch anders dan dat je echt behandeld wordt.
Nee, want alle instellingen zijn hier dus samengegaan in 1 instelling.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mja dat is wel erg klote zeg. duurt ook wel heel erg lang daar bij jullie. zijn er geen instellingen in de buurt die sneller werken?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, want alle instellingen zijn hier dus samengegaan in 1 instelling.
Ja dat ben ik wel van plan ja, om tijdens de intake er flink druk achter te zetten ( niet dat ik heel erg ga overdrijven ofzo, maar ze wel duidelijk maken dat het hard nodig is)quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]lekker dan!
dan je voorlopig maar op de intake richten, 3 weken is wel te overzien. misschien geeft dat wel weer een stukje steun? en misschien kan je dan proberen te pushen dat ze meer haast maken?
ja...slim!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja dat ben ik wel van plan ja, om tijdens de intake er flink druk achter te zetten ( niet dat ik heel erg ga overdrijven ofzo, maar ze wel duidelijk maken dat het hard nodig is)
Um.niemand??quote:Op woensdag 8 september 2010 17:34 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ga denk ook maar beginnen aan de medicijnen.
Geen zin in maar moet maar denk ik(ik wuifel dit advies van mensen wiens werkgebied dit is, al een tijdje wat weg) Maar echt geen zin er in.
wil je iets vragen dan?quote:
Geen idee. Mn psycholoog raad me iig aan om iets tegen de depressie te nemen en met een psychiater te praten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:47 schreef Sandoval het volgende:
Wat voor medicijnen gaat het om? Antidepressiva?
Het schijnt aan het begin inderdaad flink klote te zijn, maar ik heb ook hele goede dingen gehoord van mensen die er al lang aan zitten. Het is een moeilijke keuze, maar dat het je door professionals wordt aangeraden zegt misschien wel dat je er ook baat bij kan hebben. En het hoeft natuurlijk niet gelijk permanent te zijn, veel mensen stoppen er na een tijdje weer mee.
Sorry lieverd, ik ben aan het verhuizen en daardoor wat minder geconcentreerd aan het lezen.quote:
Wat super!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:49 schreef summer29 het volgende:
Ik ben sinds april gestopt met anti depressiva na 8 jaar lang te hebben gesliktIk was ruim 11 jaar lang depressief geweest en vanaf 2002 aan medicatie. Vanaf 2006 minder depressief en nu af en toe depressief.
Af en toe val ik in zwarte gat maar red prima zonder medicatie.
Dank je!! Met jou komt ook weer goed, het heeft tijd nodig.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:41 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Wat super!
Fijn om zulke positieve verhalen te horen! Ik ben sinds een paar maanden begonnen met ad.. In een lage dosering weliswaar, ik begin nu het idee te krijgen dat het wel helpt. Maar ik heb er dubbele gevoelens bij, het is fijn dat het helpt! Maar ik wil geen ad gebruiken, het voelt (voor mij) zo suf om medicatie te moeten gebruiken om m'n stemming onder controle te houden. Vandaar ook dat ik er pas redelijk laat mee begonnen ben.
Niet doen san... probeer jezelf van de gedachten af te leiden, ga fietsen ofzo, opruimen, of iemand bellen die je bezig houdt... sterktequote:Op zondag 12 september 2010 14:23 schreef Sandoval het volgende:
Bah, vannacht uitgebreid gedroomd over het 'vreemdgaan' van m'n ex. Heb weer zin om er de messen goed in te zetten...
niet doen, hoor!quote:Op zondag 12 september 2010 14:23 schreef Sandoval het volgende:
Bah, vannacht uitgebreid gedroomd over het 'vreemdgaan' van m'n ex. Heb weer zin om er de messen goed in te zetten...
Ai, dat ken ik al te goed. Had aantal nachten terug dezelfde droom. En vrij intens. Dus dan wordt je ook wakker met dat soort gevoelens. Gelukkig gisteravond super leuke avond gehad met haar, dus niets aan het handje. Bewijst maar weer eens hoe gek je jezelf kan makenquote:Op zondag 12 september 2010 14:23 schreef Sandoval het volgende:
Veel mensen denken dan nog steeds: "Zie je wel, zelfs iemand zonder armen en benen staat nog beter in het leven dan een mislukking als ik. wat een loser ben ik."quote:Op zondag 12 september 2010 16:52 schreef Mercer het volgende:
Joepie!!!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:01 schreef Sylvana het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn eigen huisarts heeft de medische verklaring ondertekend
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus kan nu alles naar mijn oude decaan opsturen zodat zij haar gedeelte kan invullen en het op kan sturen naar de IBG. En dan maar afwachten wat de IBG beslist. Maar de eerste stap is gezet
Ja, als dit toegekend wordt dan scheelt dat echt zoveel zorgenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:23 schreef Sandoval het volgende:
Het topic wordt zo wel een stuk vrolijker dan de titel suggereertmaar heel leuk om te horen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |