Um.niemand??quote:Op woensdag 8 september 2010 17:34 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ga denk ook maar beginnen aan de medicijnen.
Geen zin in maar moet maar denk ik(ik wuifel dit advies van mensen wiens werkgebied dit is, al een tijdje wat weg) Maar echt geen zin er in.
wil je iets vragen dan?quote:
Geen idee. Mn psycholoog raad me iig aan om iets tegen de depressie te nemen en met een psychiater te praten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:47 schreef Sandoval het volgende:
Wat voor medicijnen gaat het om? Antidepressiva?
Het schijnt aan het begin inderdaad flink klote te zijn, maar ik heb ook hele goede dingen gehoord van mensen die er al lang aan zitten. Het is een moeilijke keuze, maar dat het je door professionals wordt aangeraden zegt misschien wel dat je er ook baat bij kan hebben. En het hoeft natuurlijk niet gelijk permanent te zijn, veel mensen stoppen er na een tijdje weer mee.
Sorry lieverd, ik ben aan het verhuizen en daardoor wat minder geconcentreerd aan het lezen.quote:
Wat super!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:49 schreef summer29 het volgende:
Ik ben sinds april gestopt met anti depressiva na 8 jaar lang te hebben gesliktIk was ruim 11 jaar lang depressief geweest en vanaf 2002 aan medicatie. Vanaf 2006 minder depressief en nu af en toe depressief.
Af en toe val ik in zwarte gat maar red prima zonder medicatie.
Dank je!! Met jou komt ook weer goed, het heeft tijd nodig.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:41 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Wat super!
Fijn om zulke positieve verhalen te horen! Ik ben sinds een paar maanden begonnen met ad.. In een lage dosering weliswaar, ik begin nu het idee te krijgen dat het wel helpt. Maar ik heb er dubbele gevoelens bij, het is fijn dat het helpt! Maar ik wil geen ad gebruiken, het voelt (voor mij) zo suf om medicatie te moeten gebruiken om m'n stemming onder controle te houden. Vandaar ook dat ik er pas redelijk laat mee begonnen ben.
Niet doen san... probeer jezelf van de gedachten af te leiden, ga fietsen ofzo, opruimen, of iemand bellen die je bezig houdt... sterktequote:Op zondag 12 september 2010 14:23 schreef Sandoval het volgende:
Bah, vannacht uitgebreid gedroomd over het 'vreemdgaan' van m'n ex. Heb weer zin om er de messen goed in te zetten...
niet doen, hoor!quote:Op zondag 12 september 2010 14:23 schreef Sandoval het volgende:
Bah, vannacht uitgebreid gedroomd over het 'vreemdgaan' van m'n ex. Heb weer zin om er de messen goed in te zetten...
Ai, dat ken ik al te goed. Had aantal nachten terug dezelfde droom. En vrij intens. Dus dan wordt je ook wakker met dat soort gevoelens. Gelukkig gisteravond super leuke avond gehad met haar, dus niets aan het handje. Bewijst maar weer eens hoe gek je jezelf kan makenquote:Op zondag 12 september 2010 14:23 schreef Sandoval het volgende:
Veel mensen denken dan nog steeds: "Zie je wel, zelfs iemand zonder armen en benen staat nog beter in het leven dan een mislukking als ik. wat een loser ben ik."quote:Op zondag 12 september 2010 16:52 schreef Mercer het volgende:
Joepie!!!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:01 schreef Sylvana het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn eigen huisarts heeft de medische verklaring ondertekend
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus kan nu alles naar mijn oude decaan opsturen zodat zij haar gedeelte kan invullen en het op kan sturen naar de IBG. En dan maar afwachten wat de IBG beslist. Maar de eerste stap is gezet
Ja, als dit toegekend wordt dan scheelt dat echt zoveel zorgenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:23 schreef Sandoval het volgende:
Het topic wordt zo wel een stuk vrolijker dan de titel suggereertmaar heel leuk om te horen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |