das t enige dat ik wel jammer zou vinden...k hou echt niet van voetbal. En als ie van voetbal houdt dan komt dat door zn geboortedagquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik wilde heeeel graag een jongen toen ik zwanger was van Jen en ik was ook echt teleurgesteld dat ze een meisje was. Ik zag mezelf als stoere jongens mama langs de zijlijn staan van het voetbalveld... Maar nu!!! Oh jee ik zou me geen raad weten met een jongen. Ik ben echt een meisjes mama. Jen is gewoon Jen en past 100% bij mij. Ik was zelfs een beetje bang dat deze een jongen zou zijn, want wat moet ik nou met een jongen??
ik riep dat altijd wel en daarbij dat ik niet zou weten wat ik met een jongen moet...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:28 schreef mijsje het volgende:
[..]fijn Saffier, dat klinkt goed.
[..]
zo "wil" ik al jaren een meisje, maar dat zeg je niet inderdaad... terwijl het heel normaal is om voorkeur te hebben. en als ik zwanger word en het een jongetje wordt, tja, ik denk dat ik toch net zo blij ermee zal zijnmijn schoonmoeder heeft ook vaak laten weten graag een meid te willen, maar daar zijn haar twee zonen echt niet slechter van geworden, gewoon jammer dat dat niet gelukt was...
BRRRRRquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kijk er ook heel erg naar uit, de jurken, de staartjes, de poppen, de meidenavonden.
I second that....quote:
Nou, ík kijk er heel erg naar uit. Laat me lekker.quote:
QFT!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:32 schreef Basboussa het volgende:
[..]
I second that....
Ik begin al te griezelen bij het idee dat mijn 1.5 jarige dame toch echt tut-trekjes heeft, en dan het idee alleen al dat ze op haar 9de verjaardag nagellak gaat vragen aan haar vriendinnetjes... YUK!
En prinsessenfeestjes... En van die ordinaire plastic sieraden.... en van die lippenstift rondjes op de wangen... en van die knipperende oogleden...
Ik zou niet weten wat er ik mee moet...
je groeit erin. heus!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:32 schreef Basboussa het volgende:
Ik begin al te griezelen bij het idee dat mijn 1.5 jarige dame toch echt tut-trekjes heeft, en dan het idee alleen al dat ze op haar 9de verjaardag nagellak gaat vragen aan haar vriendinnetjes... YUK!
En prinsessenfeestjes... En van die ordinaire plastic sieraden.... en van die lippenstift rondjes op de wangen... en van die knipperende oogleden...
Ik zou niet weten wat er ik mee moet...
I do hope so, kind heeft nu al een trek naar het roze... En van die poezen (Hello Kitty), glitters, haren kammen, lotion smeren, luchtjes spuiten....quote:
juistem.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Cantare het volgende:
Mja, ik heb dan het idee van: je weet toch dat je er geen invloed op hebt, of je een jongetje of een meisje krijgt? Je kunt je wel enorm gaan verheugen op het één, maar dan maak je het jezelf toch alleen maar moeilijk als het het ander blijkt te zijn? Ik vind bijvoorbeeld niet dat een jongen maar op voetbal moet omdat ik het zo leuk vind om aan de zijlijn te staan (not) of dat een meisje geen roze kamer mag omdat ik ervan zou walgen. Verder kun je ook weinig zeggen over het karakter van je kind, daar moet je het ook maar gewoon mee doen. Misschien krijg ik wel een jongetje dat graag prinsessenjurken draagt, who knows?
ben ik het helemaal met je eens hoor!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Cantare het volgende:
Mja, ik heb dan het idee van: je weet toch dat je er geen invloed op hebt, of je een jongetje of een meisje krijgt? Je kunt je wel enorm gaan verheugen op het één, maar dan maak je het jezelf toch alleen maar moeilijk als het het ander blijkt te zijn? Het is gewoon je kind, een eigen persoontje, en daar pas je je op aan. Ik vind bijvoorbeeld niet dat een jongen maar op voetbal moet omdat ik het zo leuk vind om aan de zijlijn te staan (not) of dat een meisje geen roze kamer mag omdat ik ervan zou walgen. En... misschien krijg ik wel een jongetje dat graag prinsessenjurken draagt, who knows? Ik ben benieuwd naar dat wezentje in mijn buik!
mee eens!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Cantare het volgende:
Mja, ik heb dan het idee van: je weet toch dat je er geen invloed op hebt, of je een jongetje of een meisje krijgt? Je kunt je wel enorm gaan verheugen op het één, maar dan maak je het jezelf toch alleen maar moeilijk als het het ander blijkt te zijn? Het is gewoon je kind, een eigen persoontje, en daar pas je je op aan. Ik vind bijvoorbeeld niet dat een jongen maar op voetbal moet omdat ik het zo leuk vind om aan de zijlijn te staan (not) of dat een meisje geen roze kamer mag omdat ik ervan zou walgen. En... misschien krijg ik wel een jongetje dat graag prinsessenjurken draagt, who knows? Ik ben benieuwd naar dat wezentje in mijn buik!
ja he, vond ik ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja toch
vind ik ook wel
Floris stond ook heel goed bij je!
tuurlijk, de (onzichtbare) navelstreng zit er nog hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja he, vond ik ook
komt ie morgen mee??
Leuk!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
tuurlijk, de (onzichtbare) navelstreng zit er nog he
(en vind t veel te leuk om m te showen natuurlijken heb geen zin om te kolven)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |