das t enige dat ik wel jammer zou vinden...k hou echt niet van voetbal. En als ie van voetbal houdt dan komt dat door zn geboortedagquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik wilde heeeel graag een jongen toen ik zwanger was van Jen en ik was ook echt teleurgesteld dat ze een meisje was. Ik zag mezelf als stoere jongens mama langs de zijlijn staan van het voetbalveld... Maar nu!!! Oh jee ik zou me geen raad weten met een jongen. Ik ben echt een meisjes mama. Jen is gewoon Jen en past 100% bij mij. Ik was zelfs een beetje bang dat deze een jongen zou zijn, want wat moet ik nou met een jongen??
ik riep dat altijd wel en daarbij dat ik niet zou weten wat ik met een jongen moet...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:28 schreef mijsje het volgende:
[..]fijn Saffier, dat klinkt goed.
[..]
zo "wil" ik al jaren een meisje, maar dat zeg je niet inderdaad... terwijl het heel normaal is om voorkeur te hebben. en als ik zwanger word en het een jongetje wordt, tja, ik denk dat ik toch net zo blij ermee zal zijnmijn schoonmoeder heeft ook vaak laten weten graag een meid te willen, maar daar zijn haar twee zonen echt niet slechter van geworden, gewoon jammer dat dat niet gelukt was...
BRRRRRquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kijk er ook heel erg naar uit, de jurken, de staartjes, de poppen, de meidenavonden.
I second that....quote:
Nou, ík kijk er heel erg naar uit. Laat me lekker.quote:
QFT!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:32 schreef Basboussa het volgende:
[..]
I second that....
Ik begin al te griezelen bij het idee dat mijn 1.5 jarige dame toch echt tut-trekjes heeft, en dan het idee alleen al dat ze op haar 9de verjaardag nagellak gaat vragen aan haar vriendinnetjes... YUK!
En prinsessenfeestjes... En van die ordinaire plastic sieraden.... en van die lippenstift rondjes op de wangen... en van die knipperende oogleden...
Ik zou niet weten wat er ik mee moet...
je groeit erin. heus!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:32 schreef Basboussa het volgende:
Ik begin al te griezelen bij het idee dat mijn 1.5 jarige dame toch echt tut-trekjes heeft, en dan het idee alleen al dat ze op haar 9de verjaardag nagellak gaat vragen aan haar vriendinnetjes... YUK!
En prinsessenfeestjes... En van die ordinaire plastic sieraden.... en van die lippenstift rondjes op de wangen... en van die knipperende oogleden...
Ik zou niet weten wat er ik mee moet...
I do hope so, kind heeft nu al een trek naar het roze... En van die poezen (Hello Kitty), glitters, haren kammen, lotion smeren, luchtjes spuiten....quote:
juistem.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Cantare het volgende:
Mja, ik heb dan het idee van: je weet toch dat je er geen invloed op hebt, of je een jongetje of een meisje krijgt? Je kunt je wel enorm gaan verheugen op het één, maar dan maak je het jezelf toch alleen maar moeilijk als het het ander blijkt te zijn? Ik vind bijvoorbeeld niet dat een jongen maar op voetbal moet omdat ik het zo leuk vind om aan de zijlijn te staan (not) of dat een meisje geen roze kamer mag omdat ik ervan zou walgen. Verder kun je ook weinig zeggen over het karakter van je kind, daar moet je het ook maar gewoon mee doen. Misschien krijg ik wel een jongetje dat graag prinsessenjurken draagt, who knows?
ben ik het helemaal met je eens hoor!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Cantare het volgende:
Mja, ik heb dan het idee van: je weet toch dat je er geen invloed op hebt, of je een jongetje of een meisje krijgt? Je kunt je wel enorm gaan verheugen op het één, maar dan maak je het jezelf toch alleen maar moeilijk als het het ander blijkt te zijn? Het is gewoon je kind, een eigen persoontje, en daar pas je je op aan. Ik vind bijvoorbeeld niet dat een jongen maar op voetbal moet omdat ik het zo leuk vind om aan de zijlijn te staan (not) of dat een meisje geen roze kamer mag omdat ik ervan zou walgen. En... misschien krijg ik wel een jongetje dat graag prinsessenjurken draagt, who knows? Ik ben benieuwd naar dat wezentje in mijn buik!
mee eens!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Cantare het volgende:
Mja, ik heb dan het idee van: je weet toch dat je er geen invloed op hebt, of je een jongetje of een meisje krijgt? Je kunt je wel enorm gaan verheugen op het één, maar dan maak je het jezelf toch alleen maar moeilijk als het het ander blijkt te zijn? Het is gewoon je kind, een eigen persoontje, en daar pas je je op aan. Ik vind bijvoorbeeld niet dat een jongen maar op voetbal moet omdat ik het zo leuk vind om aan de zijlijn te staan (not) of dat een meisje geen roze kamer mag omdat ik ervan zou walgen. En... misschien krijg ik wel een jongetje dat graag prinsessenjurken draagt, who knows? Ik ben benieuwd naar dat wezentje in mijn buik!
ja he, vond ik ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja toch
vind ik ook wel
Floris stond ook heel goed bij je!
tuurlijk, de (onzichtbare) navelstreng zit er nog hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja he, vond ik ook
komt ie morgen mee??
Leuk!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
tuurlijk, de (onzichtbare) navelstreng zit er nog he
(en vind t veel te leuk om m te showen natuurlijken heb geen zin om te kolven)
hier ben ik het ook helemaal mee eens! je kan van te voren je ideeen/voorkeuren hebben, maar je past je aan op wat je krijgt... (ik ga er in ieder geval gewoon van uit dat ik het net zo leuk vind om te horen dat het een meisje wordt als dat het een jongetje wordtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Cantare het volgende:
Dan hoop ik voor je dat je ook zo'n meisje krijgt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, ík kijk er heel erg naar uit. Laat me lekker.
De kans dat ik een meisje krijg dat uitsluitend van jongensdingen houdt lijkt me aanzienlijk kleiner dan de kans dat ik een meisje krijg dat (in min of meerdere mate) van meisjesdingen houdt. En laten we wel wezen: die verschillen zijn er in essentie tussen jongens en meisjes. Er zal ongetwijfeld een flinke dosis nurture en cultuur bij komen kijken, maarja, niemand leeft in een vacuum.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 04:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je ook zo'n meisje krijgt.
Haha, wat schattig, zo'n stuiterende zus. Mooie foto in ieder geval! En veel succes met de boel in goede banen leiden. Geniet ervan!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:14 schreef maffemuts het volgende:
Lief rustig mannetje, met een hyperdepiep zus die zich geen houding weet te geven... zal wel bijdraaien hoop ik, maar voor nu is het doodvermoeiend
nee hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:02 schreef Vicky het volgende:
Hee Tico is nie aan het nachtbraken geweest... Ze zal toch niet (aan het) bevallen zijn??
oeh spannend! Ik zet in op over 4 dagen dan, 39 + 6 !quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:21 schreef Ticootje het volgende:
40 en 3 dagen. Dus ik vind het niet raar dat ze er nog niet is. Misschien dat ze net iets voor de datum komt, maar niet veel. Misschien dit weekend ofzo. Of vrijdag, dat zou lekker zijn voor m.
Maar gaat zo'n ontsteking dan gewoon niet over?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:14 schreef huuphuup het volgende:
Nee nog van de ontsteking, nog steeds![]()
Had over moeten gaan maar dat kan lang duren en je hebt ook chronische variantenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar gaat zo'n ontsteking dan gewoon niet over?
Haha, nee hoor. Ik verbaas me denk ik een beetje over het speculeren rondom de bevalling omdat ik zelf er nooit op enige manier rekening mee heb gehouden dat een kind van mij voor de uitgerekende datum zou kunnen komen. Hoewel dat statistisch een veilige aanname is, is het ook een suffe veronderstelling. Er zijn zoveel vrouwen die eerder bevallen en er bestaat niet voor niets vanaf 37 weken meldplicht.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het zo gewoon wel genoeg geweest. Ik heb niet echt ongemakken hoor. Pijn in m'n bekken dat wel, maar valt goed mee te leven. Nee ik ben het gewoon zat.
Maar zoveel klaag ik er toch niet over?
Heeft een second opinion nut? Het lijkt me juist vanwege je jonge leeftijd belachelijk om te accepteren dat je hier maar mee rond moet lopen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Had over moeten gaan maar dat kan lang duren en je hebt ook chronische varianten![]()
De huisarts wil er verder niets aan doen, hij vindt me te jong om er spuiten in te gaan jassen (en dus moet k maar zo rondlopen whut? ), en volgens hem is de fysio onzin en heeft het weinig nut.
Als ik niet zwanger was dan had ik me er niet mee af laten schepen dat hij geen spuit wil zetten vanwege mijn leeftijd. Maar ik weet ook niet wat die spuit voor invloed heeft of kan hebben op de baby dus eigenlijk ben ik er zelf ook voorzichtig mee. Als het na de zw.schap nog niet weg is ga ik wel zeurenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heeft een second opinion nut? Het lijkt me juist vanwege je jonge leeftijd belachelijk om te accepteren dat je hier maar mee rond moet lopen.
Disclaimer: ik heb geen flauw benul waar ik het over heb en laat medische conclusies met liefde over aan de vaklui.![]()
nou die dag heb ik al een hele tijd geleden gereserveerd voor ticoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh spannend! Ik zet in op over 4 dagen dan, 39 + 6 !
Hoewel dat wel weer een beetje jammer voor M. zou zijnmaar wel een zondagskindje dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |