Dus het kon hem helemaal niks schelen. Nou ja, als hij wat leuks te vertellen heeft gaat het zo:quote:> Heee
< Joo
> Ik krijg een nieuwe telefoon
< ok
Ik ben gewoon vriendelijk en ik ben natuurlijk blij voor hem dat hij een laptop krijgt. Ik snap alleen niet dat sommige mensen het dan dus apart vinden om blij voor iemand te zijn terwijl andere dat wel voor hen moeten zijn.quote:< Jooo
> Hee
< Ik heb een nieuwe laptop
> Gaaf!
Snap ik ook wel. Maar het is gewoon zo irritant omdat hij echt iedere week met zo'n verhaal komt en ik reageer gewoon altijd 'enthousiast' omdat ik hem dat gun. Alleen hij is volgens mij gewoon asociaal wat dat betreft.quote:
Dat is het punt niet ( in dit topic ).quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:25 schreef DuTank het volgende:
Gaan lopen roepen dat je een nieuwe telefoon/laptop hebtAandachtshoertje
Ja, zulke types heb je altijd. Hij denkt vast dat de hele wereld om zichzelf gaat.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:25 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Maar het is gewoon zo irritant omdat hij echt iedere week met zo'n verhaal komt en ik reageer gewoon altijd 'enthousiast' omdat ik hem dat gun. Alleen hij is volgens mij gewoon asociaal wat dat betreft.
Ik bespeur een gebrek aan opleiding.quote:Ik bespeur wat jalozie.
Ik dacht dat ik toch altijd wel redelijk goed Nederlands typte op schoolquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik bespeur een gebrek aan opleiding.
Misschien toch maar wat minder msnen en meer opletten bij Nederlands?
Nee. Maar daar is hij ook een beetje te onredelijk voor. Kaderopleiding hé.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, zulke types heb je altijd. Hij denkt vast dat de hele wereld om zichzelf gaat.
Heb je dit onderwerp met hem ooit eens besproken?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:31 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nee. Maar daar is hij ook een beetje te onredelijk voor. Kaderopleiding hé.
Nee niet eens, ik moest gewoon even lachen om de opmerkingquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:38 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat ik ook een kaderniveau heb?
Ohw hehequote:Op maandag 16 augustus 2010 01:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee niet eens, ik moest gewoon even lachen om de opmerking
Onze ouders zijn al heel lang hele goede vrienden. En normaal kan ik best goed met hem opschieten, al zijn er wel vaak van die momenten van: "Ben je nou zo dom of doe je nou zo dom?"quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Waarom ga je dan ook om met mensen om die geen interesse tonen?
Je gaat met autisten omquote:Op maandag 16 augustus 2010 02:34 schreef Hyundai het volgende:
Verdomme zeg,
Ik ging hem even testen:
> Heb jij nog wat leuks gedaan?
< nee niet echt jij wel?
> Nou.. telefoon besteld hé![]()
< Ok :p
Ja dat valt ook niet op nu je het hier plaatstquote:Op maandag 16 augustus 2010 02:36 schreef DrDentz het volgende:
Zal ik hier een lemming over openen of niet? Dat ik doe alsof ik met TS chat die me allerlei oninteressante dingen vertelt via msn? Lijkt me wel lachen.
Ik doe gewoon sociaalquote:Op maandag 16 augustus 2010 02:39 schreef Salvad0R het volgende:
Misschien vindt die persoon je oppervlakkige egocentrische gelul gewoon niet interessant.
Echt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:01 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Onze ouders zijn al heel lang hele goede vrienden. En normaal kan ik best goed met hem opschieten, al zijn er wel vaak van die momenten van: "Ben je nou zo dom of doe je nou zo dom?"
Dan gedraagt hij zich in het openbaar gewoon heel onbeleefd, en misschien overdrijf ik nu wel maar je gaat toch niet in een trein aan allerlei knopjes zitten kloten en kijken wat er gebeurd?
Ook is ie soms best gierig, ik ging dus laatst naar de bioscoop met hem. Ik kocht een vrij grote zak snoep voor ons allebei, en hij kocht maltesers. Hij at wel van 'mijn' snoep maar zijn maltesers delen, ho maar.
Het boeit mij echt helemaal niet dat ik geen maltesers mochtmaar het gaat gewoon om het principe.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:34 schreef Hyundai het volgende:
Verdomme zeg,
Ik ging hem even testen:
> Heb jij nog wat leuks gedaan?
< nee niet echt jij wel?
> Nou.. telefoon besteld hé![]()
< Ok :p
quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:39 schreef Salvad0R het volgende:
Misschien vindt die persoon je oppervlakkige egocentrische gelul gewoon niet interessant.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 03:31 schreef tho_Omas het volgende:
Mensen zijn niet geinteresseerd in het wel en wee van Macedoniërs.
OK:pquote:Op maandag 16 augustus 2010 03:32 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Ik heb vandaag een pak druivensap gekocht
Ik interesseer mij niet in jouw soortquote:Op maandag 16 augustus 2010 03:33 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[..]
Waarom doe je zo? Kun je niet blij zijn voor mij?
Ok het spijt me ik was gewoon jaloersquote:Op maandag 16 augustus 2010 03:40 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
alleen maar omdat ik het sap drink van kleinsoortige bessen die groeien in trosvorm?
Nee hoor dat ging me alleen om het principequote:Op maandag 16 augustus 2010 03:42 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Oh ik begrijp het wel hoor, wil je soms wat maltesers?
Vertaling:quote:> Heee
< ejhh
> Ik krijg een nieuwe telefoon
quote:> Heee
< ejhh
> GEEF MIJ AANDACHT! TOE NOU, IK WIL AANDACHT! HEY, HOOR JE ME!?
Je bent gewoon een vervelend sujet waar mensen zo snel mogelijk vanaf willen komen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:43 schreef Hyundai het volgende:
Net weer een gesprek met iemand gehad ( iemand anders )
> Hee, hoe gaat het?
< goed, met u?
> slecht, ik ben boos
< oke
De bedoeling was:
> Hee, hoe gaat het?
< Goed, met jou?
> Slecht, ben boos.
< Wtan
> Jaa T-Mobile is traag met mijn nieuwe abonnement en dan heb ik mijn nieuwe telefoon morgen niet.
MAAR DAT GEBEURDE DUS NIET![]()
En als hun wat nieuws hebben dan moet ik minutenlang naar hun geblaat luisteren maar ik reageer tenminste normaal. Autisten zijn het.
sowieso altijd mooi wanneer mensen een gesprek dood maken met 'ok'.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:43 schreef Hyundai het volgende:
Net weer een gesprek met iemand gehad ( iemand anders )
> Hee, hoe gaat het?
< goed, met u?
> slecht, ik ben boos
< oke
De bedoeling was:
> Hee, hoe gaat het?
< Goed, met jou?
> Slecht, ben boos.
< Wtan
> Jaa T-Mobile is traag met mijn nieuwe abonnement en dan heb ik mijn nieuwe telefoon morgen niet.
MAAR DAT GEBEURDE DUS NIET![]()
En als hun wat nieuws hebben dan moet ik minutenlang naar hun geblaat luisteren maar ik reageer tenminste normaal. Autisten zijn het.
Dat vind ik echt domquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:45 schreef Knevelt het volgende:
[..]
sowieso altijd mooi wanneer mensen een gesprek dood maken met 'ok'.
Ja en als ze een keer een probleem hebben of zo dan mag ik het gelijk oplossen ( IT - gerelateerd probleem ).quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:44 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vervelend sujet waar mensen zo snel mogelijk vanaf willen komen.
TS is IT'er.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:48 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja en als ze een keer een probleem hebben of zo dan mag ik het gelijk oplossen ( IT - gerelateerd probleem ).
En dat wil ik ook best doen maar dan mogen ze wel wat normaler reageren tegen mij.
Ik heb daar altijd een pesthekel aan. Iemand deed dat bij mij altijd.. toen schold ik haar maar meteen uit, wat dacht dat wijf wel niet..quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:45 schreef Knevelt het volgende:
[..]
7 draken voor jou!quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:21 schreef Hyundai het volgende:
Samenvatting & klacht : Mensen die niet blij voor je kunnen zijn en je niks gunnen.
Doe is liev?quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:02 schreef Paxcon het volgende:
Wij hadden een keer 25K met de postcode loterij gewonnen, dus ik dat zo via msn aan iemand vertellen.
> We hebben 25k gewonnen met de postcodeloterij
< Oh, waarschijnlijk heb je dan eigenlijk niet zo veel verdiend aangezien je ook al veel geld hebt besteed aan al die jaren loten blijven kopen
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:33 schreef Dastan het volgende:
[..]![]()
Sowieso is 'ok' een verschrikkelijke dooddoener. Je hoort het steeds meer.
Great minds think alikequote:Op maandag 16 augustus 2010 11:45 schreef Knevelt het volgende:
[..]
OKquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:33 schreef Dastan het volgende:
[..]![]()
Sowieso is 'ok' een verschrikkelijke dooddoener. Je hoort het steeds meer.
Zwijgen is goud.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:34 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[..]
OK
Alsof je altijd wat te zeggen moet hebben. Wat is er mis met af en toe een tijdje je gore tyfhus bek te houden.
quote:
Precies. En als je dan per se wat terug wilt zeggen, gebruik dan 'ja'. Dat kun je bijna altijd gebruiken als vervanger voor 'ok'.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:34 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[..]
OK
Alsof je altijd wat te zeggen moet hebben. Wat is er mis met af en toe een tijdje je gore tyfhus bek te houden.
ik voel een band ontstaan.quote:
Ja, maar dan kun je het diegene toch nog wel gunnen ipv het gesprek te doden met 'ok'.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Je gaat toch geen interesse faken als het je geen reet uitmaakt?
En toen gingen jullie elkaar hard pijpen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:24 schreef Nitrouz het volgende:
Ja dat had ik vanmiddag ook, zat ik lekker fifa te spelen tegen een vriend van me. Schiet ik de bal vanuit een onmogelijke hoek met Kaka precies in de kruising. Dus ik juichen, schitterend doelpunt. Zegt die vriend van me dat het wel mee viel, en dat het een gelukstreffer is.
Maargoed, een nieuwe mobiel dus.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:41 schreef Dyll het volgende:
[..]
En toen gingen jullie elkaar hard pijpen?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:41 schreef Dyll het volgende:
[..]
En toen gingen jullie elkaar hard pijpen?
Beste Sinnie,quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:31 schreef Sinnie het volgende:
Beste TS,
Wat voor telefoon krijg je en waarvoor ga je hem allemaal gebruiken?
Groetjes,
Sinnie.
dat zijn veel mensen geloof me.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:25 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Maar het is gewoon zo irritant omdat hij echt iedere week met zo'n verhaal komt en ik reageer gewoon altijd 'enthousiast' omdat ik hem dat gun. Alleen hij is volgens mij gewoon asociaal wat dat betreft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |