Vertaling:quote:> Heee
< ejhh
> Ik krijg een nieuwe telefoon
quote:> Heee
< ejhh
> GEEF MIJ AANDACHT! TOE NOU, IK WIL AANDACHT! HEY, HOOR JE ME!?
Je bent gewoon een vervelend sujet waar mensen zo snel mogelijk vanaf willen komen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:43 schreef Hyundai het volgende:
Net weer een gesprek met iemand gehad ( iemand anders )
> Hee, hoe gaat het?
< goed, met u?
> slecht, ik ben boos
< oke
De bedoeling was:
> Hee, hoe gaat het?
< Goed, met jou?
> Slecht, ben boos.
< Wtan
> Jaa T-Mobile is traag met mijn nieuwe abonnement en dan heb ik mijn nieuwe telefoon morgen niet.
MAAR DAT GEBEURDE DUS NIET![]()
En als hun wat nieuws hebben dan moet ik minutenlang naar hun geblaat luisteren maar ik reageer tenminste normaal. Autisten zijn het.
sowieso altijd mooi wanneer mensen een gesprek dood maken met 'ok'.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:43 schreef Hyundai het volgende:
Net weer een gesprek met iemand gehad ( iemand anders )
> Hee, hoe gaat het?
< goed, met u?
> slecht, ik ben boos
< oke
De bedoeling was:
> Hee, hoe gaat het?
< Goed, met jou?
> Slecht, ben boos.
< Wtan
> Jaa T-Mobile is traag met mijn nieuwe abonnement en dan heb ik mijn nieuwe telefoon morgen niet.
MAAR DAT GEBEURDE DUS NIET![]()
En als hun wat nieuws hebben dan moet ik minutenlang naar hun geblaat luisteren maar ik reageer tenminste normaal. Autisten zijn het.
Dat vind ik echt domquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:45 schreef Knevelt het volgende:
[..]
sowieso altijd mooi wanneer mensen een gesprek dood maken met 'ok'.
Ja en als ze een keer een probleem hebben of zo dan mag ik het gelijk oplossen ( IT - gerelateerd probleem ).quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:44 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vervelend sujet waar mensen zo snel mogelijk vanaf willen komen.
TS is IT'er.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:48 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja en als ze een keer een probleem hebben of zo dan mag ik het gelijk oplossen ( IT - gerelateerd probleem ).
En dat wil ik ook best doen maar dan mogen ze wel wat normaler reageren tegen mij.
Ik heb daar altijd een pesthekel aan. Iemand deed dat bij mij altijd.. toen schold ik haar maar meteen uit, wat dacht dat wijf wel niet..quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:45 schreef Knevelt het volgende:
[..]
7 draken voor jou!quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:21 schreef Hyundai het volgende:
Samenvatting & klacht : Mensen die niet blij voor je kunnen zijn en je niks gunnen.
Doe is liev?quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik bespeur een gebrek aan opleiding.
Misschien toch maar wat minder msnen en meer opletten bij Nederlands?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:02 schreef Paxcon het volgende:
Wij hadden een keer 25K met de postcode loterij gewonnen, dus ik dat zo via msn aan iemand vertellen.
> We hebben 25k gewonnen met de postcodeloterij
< Oh, waarschijnlijk heb je dan eigenlijk niet zo veel verdiend aangezien je ook al veel geld hebt besteed aan al die jaren loten blijven kopen
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:33 schreef Dastan het volgende:
[..]![]()
Sowieso is 'ok' een verschrikkelijke dooddoener. Je hoort het steeds meer.
Great minds think alikequote:Op maandag 16 augustus 2010 11:45 schreef Knevelt het volgende:
[..]
OKquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:33 schreef Dastan het volgende:
[..]![]()
Sowieso is 'ok' een verschrikkelijke dooddoener. Je hoort het steeds meer.
Zwijgen is goud.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:34 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[..]
OK
Alsof je altijd wat te zeggen moet hebben. Wat is er mis met af en toe een tijdje je gore tyfhus bek te houden.
quote:
Precies. En als je dan per se wat terug wilt zeggen, gebruik dan 'ja'. Dat kun je bijna altijd gebruiken als vervanger voor 'ok'.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:34 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[..]
OK
Alsof je altijd wat te zeggen moet hebben. Wat is er mis met af en toe een tijdje je gore tyfhus bek te houden.
ik voel een band ontstaan.quote:
Ja, maar dan kun je het diegene toch nog wel gunnen ipv het gesprek te doden met 'ok'.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Je gaat toch geen interesse faken als het je geen reet uitmaakt?
En toen gingen jullie elkaar hard pijpen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:24 schreef Nitrouz het volgende:
Ja dat had ik vanmiddag ook, zat ik lekker fifa te spelen tegen een vriend van me. Schiet ik de bal vanuit een onmogelijke hoek met Kaka precies in de kruising. Dus ik juichen, schitterend doelpunt. Zegt die vriend van me dat het wel mee viel, en dat het een gelukstreffer is.
Maargoed, een nieuwe mobiel dus.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:41 schreef Dyll het volgende:
[..]
En toen gingen jullie elkaar hard pijpen?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:41 schreef Dyll het volgende:
[..]
En toen gingen jullie elkaar hard pijpen?
Beste Sinnie,quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:31 schreef Sinnie het volgende:
Beste TS,
Wat voor telefoon krijg je en waarvoor ga je hem allemaal gebruiken?
Groetjes,
Sinnie.
dat zijn veel mensen geloof me.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:25 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Maar het is gewoon zo irritant omdat hij echt iedere week met zo'n verhaal komt en ik reageer gewoon altijd 'enthousiast' omdat ik hem dat gun. Alleen hij is volgens mij gewoon asociaal wat dat betreft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |