Dus het kon hem helemaal niks schelen. Nou ja, als hij wat leuks te vertellen heeft gaat het zo:quote:> Heee
< Joo
> Ik krijg een nieuwe telefoon
< ok
Ik ben gewoon vriendelijk en ik ben natuurlijk blij voor hem dat hij een laptop krijgt. Ik snap alleen niet dat sommige mensen het dan dus apart vinden om blij voor iemand te zijn terwijl andere dat wel voor hen moeten zijn.quote:< Jooo
> Hee
< Ik heb een nieuwe laptop
> Gaaf!
Snap ik ook wel. Maar het is gewoon zo irritant omdat hij echt iedere week met zo'n verhaal komt en ik reageer gewoon altijd 'enthousiast' omdat ik hem dat gun. Alleen hij is volgens mij gewoon asociaal wat dat betreft.quote:
Dat is het punt niet ( in dit topic ).quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:25 schreef DuTank het volgende:
Gaan lopen roepen dat je een nieuwe telefoon/laptop hebtAandachtshoertje
Ja, zulke types heb je altijd. Hij denkt vast dat de hele wereld om zichzelf gaat.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:25 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Maar het is gewoon zo irritant omdat hij echt iedere week met zo'n verhaal komt en ik reageer gewoon altijd 'enthousiast' omdat ik hem dat gun. Alleen hij is volgens mij gewoon asociaal wat dat betreft.
Ik bespeur een gebrek aan opleiding.quote:Ik bespeur wat jalozie.
Ik dacht dat ik toch altijd wel redelijk goed Nederlands typte op schoolquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik bespeur een gebrek aan opleiding.
Misschien toch maar wat minder msnen en meer opletten bij Nederlands?
Nee. Maar daar is hij ook een beetje te onredelijk voor. Kaderopleiding hé.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, zulke types heb je altijd. Hij denkt vast dat de hele wereld om zichzelf gaat.
Heb je dit onderwerp met hem ooit eens besproken?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik bespeur een gebrek aan opleiding.
Misschien toch maar wat minder msnen en meer opletten bij Nederlands?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:31 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nee. Maar daar is hij ook een beetje te onredelijk voor. Kaderopleiding hé.
Nee niet eens, ik moest gewoon even lachen om de opmerkingquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:38 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat ik ook een kaderniveau heb?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |