Toch zuur, zo wisselen de blessures zich afquote:Op woensdag 22 september 2010 21:25 schreef -J-D- het volgende:
Latupeirissa heeft zijn enkelbanden gescheurd.
Twee maandjes
Stond op voetbalzone paar dagen terug.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:27 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ohja? Niet meegekregen. Is dat wel in het nieuws geweest?
wordt echt helemaal niks meer dit seizoen... maar waarom heeft goossens rood gekregen?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:52 schreef larry91 het volgende:
Wat een schande daar in Dordrecht. Met rust met 3-1 achter en net voor rust rood voor goossens.
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:52 schreef larry91 het volgende:
Wat een schande daar in Dordrecht. Met rust met 3-1 achter en net voor rust rood voor goossens.
Vind het tweede erger dan het eerste.quote:Het drama werd compleet nadat John Goossens na een forse charge met rood van het veld moest en Thomas Chatelle tevens het veld geblesseerd moest verlaten.
ja absoluut, die chatelle speelt 1 wedstrijd en vervolgens is hij er 3 geblesseerd.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[..]
Vind het tweede erger dan het eerste.
Hoopquote:
Ik vind dit nog veel erger! OM JE TE SCHAMEN GEWOONquote:Op donderdag 23 september 2010 21:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoop
Excelsior-uit once again!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar laten we verder vooral 4-3-3 blijven spelen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:46 schreef -J-D- het volgende:
Jup, telt mee. Dus 3 of 4 buitenspelers afwezig.
Cay, Goos, Chatelle en evt. George
haha ik dacht net hetzelfde. Suggesties voor een nieuwe titel....?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:32 schreef Ebbao het volgende:
Laten we ff dit topic volspammen, ik word een beetje misselijk van de tt..:'(
"NEC, het medicijn om als supporter in een dip te komen."quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:48 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
haha ik dacht net hetzelfde. Suggesties voor een nieuwe titel....?
"NEC, het medicijn om als club uit een dip te komen."
En natuurlijk in de hoop dat Goossens zondag mee mag doen, zodat Chatelle volgende week tegen NAC fit is, zodat Goossens zijn straf kan uitzitten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:51 schreef Mark het volgende:
Heb het net teruggekeken en vond het met direct rood erg zwaar bestraft. Logisch dat ze in beroep gaan.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:51 schreef Mark het volgende:
Heb het net teruggekeken en vond het met direct rood erg zwaar bestraft. Logisch dat ze in beroep gaan.
Niet gezien (tenminste helemaal). Maar 3 tegengoals uit spelhervattingen is iets wat juist níét mag gebeuren en daar moet je op trainen (dat reken ik dan ook deels vloet aan). Daarentegen een tegengoal met een man minder kan natuurlijk gebeuren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Inderdaad.
Heeft iemand trouwens de hele wedstrijd gezien? Ik kan m'n mening alleen baseren op de samenvatting. En daar zie ik drie tegengoals uit spelhervattingen, en een tegengoal tijdens de man-minder-situatie.
Dan zeg ik: "kan gebeuren"..
Op zich wel vreemd inderdaad, maar sowieso vraag ik me af waarom NEC in godsnaam in beroep is gegaan, het was maar 1 wedstrijd schorsing!quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:32 schreef BasNijmegen het volgende:
Goossens krijgt zwaardere straf na in beroep gegaan te zijn.......
Om uitstel te krijgen, voor de topper tegen Feyenoord denk ik.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:00 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Op zich wel vreemd inderdaad, maar sowieso vraag ik me af waarom NEC in godsnaam in beroep is gegaan, het was maar 1 wedstrijd schorsing!
Volgens mij is dat standaard.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:32 schreef BasNijmegen het volgende:
Goossens krijgt zwaardere straf na in beroep gegaan te zijn.......
Dat is volgens mij wel de reden waarom een verloren beroep meestal meer schorsing betekent: men wil vorkomen dat iedereen maar protest aantekent, zelfs bij de meest kansloze zaken.quote:Op zondag 26 september 2010 11:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zou het er niet aan liggen dat protesteren tegen één wedstrijd schorsing gezien wordt als het ondermijnen van het gezag van de scheidsrechter en de strafcommisie?
En dat is nu iig gebeurdquote:Op zondag 26 september 2010 14:16 schreef appeltjap het volgende:
Ze hebben wat goed te maken na de wedstrijd tegen Dordrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |