abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86656727
NEC geen recht op koop Eendracht-complex

NIJMEGEN - Er staat niets op papier waaruit blijkt dat NEC het keiharde recht heeft het eigen trainingscomplex te kopen van de gemeente. Dat blijkt uit een onderzoek dat is uitgevoerd in opdracht van de gemeenteraad.

Nijmegen wil NEC 2,2 miljoen euro betalen als de voetbalclub afziet van de koop van het Eendracht-complex. NEC heeft dit geld hard nodig omdat de club in financiële problemen zit.

Uit het onderzoek van Hekkelman Advocaten blijkt wel dat de gemeente moet onderhandelen met NEC over de verkoop. Woensdagavond is er een extra raadsvergadering over de kwestie.

(Bron: omroepgelderland)
pi_86658939
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:28 schreef Positive_Thinking het volgende:
NEC geen recht op koop Eendracht-complex

NIJMEGEN - Er staat niets op papier waaruit blijkt dat NEC het keiharde recht heeft het eigen trainingscomplex te kopen van de gemeente. Dat blijkt uit een onderzoek dat is uitgevoerd in opdracht van de gemeenteraad.

Nijmegen wil NEC 2,2 miljoen euro betalen als de voetbalclub afziet van de koop van het Eendracht-complex. NEC heeft dit geld hard nodig omdat de club in financiële problemen zit.

Uit het onderzoek van Hekkelman Advocaten blijkt wel dat de gemeente moet onderhandelen met NEC over de verkoop. Woensdagavond is er een extra raadsvergadering over de kwestie.

Dat zal een hoop problemen gaan geven.
Al stond er over de huurverlaging voor het Gelredome ook niets keihard op papier, uiteindelijk bleek het wel degelijk rechtsgeldig te zijn.
Wie dit leest is gek
pi_86660224
Ik reken nergens meer op. Ben benieuwd of we donderdag nog tegen Dordrecht mogen.
pi_86660359
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:56 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik reken nergens meer op. Ben benieuwd of we donderdag nog tegen Dordrecht mogen.
Nou donderdag zal nog wel doorgaan en feyenoord ook nog wel. We kunnen de licentie pas na 1 oktober kwijtraken. Ik begin serieus steeds angstiger te worden.
  dinsdag 21 september 2010 @ 00:06:51 #230
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86660554
Vraag me af of de politiek NEC durft te laten vallen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 21 september 2010 @ 00:15:06 #231
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_86660830
Jongens, dat gaat de verkeerde kant op... Maar ik blijf erbij: NEC gaat er niet aan, daar is de club te groot voor.

Edit: het is nu nog allemaal politiek geneuzel. Mocht dit niet door dreigen te gaan, stromen de volkswijken leeg en staat het stadhuisplein vol en worden het weer gouden weken voor glaszettersbedrijven. Zover is het nog niet
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  dinsdag 21 september 2010 @ 00:24:08 #232
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86661109
-O-
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 21 september 2010 @ 00:37:34 #233
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86661474
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:15 schreef Elvislives het volgende:
Jongens, dat gaat de verkeerde kant op... Maar ik blijf erbij: NEC gaat er niet aan, daar is de club te groot voor.

Edit: het is nu nog allemaal politiek geneuzel. Mocht dit niet door dreigen te gaan, stromen de volkswijken leeg en staat het stadhuisplein vol en worden het weer gouden weken voor glaszettersbedrijven. Zover is het nog niet
Ik denk dat je inderdaad de poppen aan het dansen hebt als "De Politiek" NEC laat vallen, terwijl "Ze" Vitesse overeind hebben gehouden....

Maar ik blijf er bij dat het allemaal wel los zal lopen. Al zou het lekker zijn als we eens van die financiele misere af zouden zijn en ons op het voetbal konden concentreren.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 21 september 2010 @ 01:11:17 #234
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_86662036
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:37 schreef Mark het volgende:

[..]

Ik denk dat je inderdaad de poppen aan het dansen hebt als "De Politiek" NEC laat vallen, terwijl "Ze" Vitesse overeind hebben gehouden....

Maar ik blijf er bij dat het allemaal wel los zal lopen. Al zou het lekker zijn als we eens van die financiele misere af zouden zijn en ons op het voetbal konden concentreren.
Ja hee, jullie willen zo graag niét op Vitesse lijken, dus wat dat betreft ;) Maar is toch een landelijke trend. In Arnhem gebeurde het, in Waalwijk en in Maastricht staat het plein volgens mij al 3 jaar lang constant vol met schorriemorrie met het 'hart op de juiste plaats' :D
Vamos el TRI!
pi_86669211
De raad gaat er dus waarschijnlijk mee instemmen. Maar het is voorlopig niets meer dan pappen en nathouden, er gaat dus na woensdag weer flink wat geld geleend worden. Dus eigenlijk zitten we, als er niet flink wat spelers voor een mooie prijs verkocht worden(wat ik niet zo snel zie gebeuren), over een bepaalde tijd weer in hetzelfde schuitje.
pi_86670982
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:37 schreef Mark het volgende:

[..]

Toen wij steun kregen van de overheid was het schandalig en dat moest niet kunnen. Nu gaan die principes wel erg snal over boord als het over je eigen club gaat. Want ondanks het bij ons schandalig was moet het nu ook bij jullie kunnen, want Vitesse is ook geholpen. Ik hoop dat je het dan ook net zo schandalig vind als jullie club ook geholpen wordt ;)
pi_86671087
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:58 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Toen wij steun kregen van de overheid was het schandalig en dat moest niet kunnen. Nu gaan die principes wel erg snal over boord als het over je eigen club gaat. Want ondanks het bij ons schandalig was moet het nu ook bij jullie kunnen, want Vitesse is ook geholpen. hoop dat je het dan ook net zo schandalig vind als jullie club ook geholpen wordt ;)
We worden niet voor de eerste keer geholpen hoor..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_86671416
Ik weet...
Maar de situatie bij julle is wel erg extreem nu ook.
Ik begreep dan ook al niet dat wat supporters riepen dat ze geen rijke georgier daar willen. Die hebben werkelijk geen idee hoe hun eigen club ervoor staat financieel.
pi_86671828
'Toch miljoenen Nijmegen voor NEC'

NIJMEGEN - Voetbalclub NEC lijkt gered. Een meerderheid van de raad gaat akkoord met het collegebesluit om de club 2,2 miljoen euro te betalen als de club afziet van het terugkopen van trainingsgebouw de Eendracht. Dat blijkt uit een rondgang langs de fracties.

NEC verkeert in financiële nood en staat onder toezicht bij de KNVB. Zonder de miljoenen van de gemeente zou de voetballicentie van de club op het spel staan. Woensdagavond is er een extra raadsvergadering over de kwestie.

Advocatenkantoor Hekkelman stelt dat er niets op papier staat waaruit blijkt dat NEC een keihard recht heeft om het complex terug te kunnen kopen. Wel zegt het kantoor dat de gemeente moet onderhandelen met NEC en dat de gemeente deze deal mag sluiten. Of het om ongeoorloofde staatssteun gaat, is niet onderzocht. De gemeenteraad heeft daar niet naar gevraagd.

pi_86672956
Er moet iets goed veranderen binnen NEC, alleen ben ik niet de persoon om de vinger op de zere plek te leggen. Er moet een grondig onafhankelijk onderzoek komen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 14:09:09 #241
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86673346
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:58 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Toen wij steun kregen van de overheid was het schandalig en dat moest niet kunnen. Nu gaan die principes wel erg snal over boord als het over je eigen club gaat. Want ondanks het bij ons schandalig was moet het nu ook bij jullie kunnen, want Vitesse is ook geholpen. Ik hoop dat je het dan ook net zo schandalig vind als jullie club ook geholpen wordt ;)
Selectief lezen is ook een vak. Lees je ergens dat ik vind dat de politiek NEC moet helpen?
Dommage arachide-fromage
pi_86673445
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:12 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ik weet...
Maar de situatie bij julle is wel erg extreem nu ook.
Ik begreep dan ook al niet dat wat supporters riepen dat ze geen rijke georgier daar willen. Die hebben werkelijk geen idee hoe hun eigen club ervoor staat financieel.
Ik wil nog steeds geen rijke georgier.
pi_86681953
Als we dan hulp nodig hebben van een investeerder.... dan een met een NEC hart, en nooit voor 100% eigenaar (zie contstructie bij Utrecht)
pi_86683157
Net zoals bij Vitesse in het verleden vind ik het een schande dat er zo makkelijk een club gered wordt, ook al is het mijn eigen club.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_86684548
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:42 schreef -J-D- het volgende:
Net zoals bij Vitesse in het verleden vind ik het een schande dat er zo makkelijk een club gered wordt, ook al is het mijn eigen club.
Maar als ik alle commotie goed begrijp werd De Eendracht al een aantal jaar als buffer gebruikt. Die buffer was nodig om aan te kunnen tonen bij de KNVB. Echter moest de gemeente elk jaar akkoord geven aan de KNVB dat het dat jaar op orde was (dus direct gekocht zou worden). Dit jaar deden ze dit niet, waardoor de comotie ontstond. (correct me if I'm wrong).

Was toch gewoon een bestaande (al een aantal jaar lopende) deal met de gemeente?
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:48:56 #246
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_86685613
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:42 schreef -J-D- het volgende:
:Y Helemaal mee eens. Heb ik toen ook (voorál) bij de talloze Vitesse reddingen gezegd: eigenlijk zouden we niet meer horen te bestaan...
Vamos el TRI!
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:47:41 #247
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86696180
Eigenlijk hoort het gros van de Nederlandse profclubs niet meer te bestaan :')
Dommage arachide-fromage
  woensdag 22 september 2010 @ 04:03:46 #248
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_86699562
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:47 schreef Mark het volgende:
Eigenlijk hoort het gros van de Nederlandse profclubs niet meer te bestaan :')
Precies. Daarom is het maar mooi dat de politiek ons een handje (heel wat handjes) boven het hoofd houdt, anders heb je straks geen clubs meer over
Vamos el TRI!
  woensdag 22 september 2010 @ 07:40:38 #249
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86700004
Het doet je wel verlangen naar de tijd dat je op woensdagavond (knockout) Europa Cup-voetbal had en we nog guldens hadden en Raiders en en en.......
;)
Dommage arachide-fromage
pi_86704850
quote:
Op woensdag 22 september 2010 07:40 schreef Mark het volgende:
Het doet je wel verlangen naar de tijd dat je op woensdagavond (knockout) Europa Cup-voetbal had en we nog guldens hadden en Raiders en en en.......
;)
en en en...... toen Beatrix nog sexy was. :|W

Ik zeg, achter de schermen moeten we een constructie hebben als bij Utrecht en we moeten het beleid van Twente hebben. Mooie gezonde combi
  woensdag 22 september 2010 @ 17:30:32 #251
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_86718006
Doe maar niet, dan worden jullie veel te goed. Misschien maakt een seizoen met nacompetitie jullie weer gezond, die grap maakten Nijmeegse vrienden altijd vroeger ;(
Vamos el TRI!
pi_86728068
Latupeirissa heeft zijn enkelbanden gescheurd.
Twee maandjes :W
pi_86729832
Beukie opgeroepen voor het nationale elftal _O-
van Indonesie
pi_86733997
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:25 schreef -J-D- het volgende:
Latupeirissa heeft zijn enkelbanden gescheurd.
Twee maandjes :W
Toch zuur, zo wisselen de blessures zich af
pi_86734296
Erton is weer terug toch? Had ook niet het gevoel dat Latupeirissa er al klaar voor was. Wel vervelend voor die jongen.

Cillissen's goeie optredens zijn trouwens beloond met een plaats in de voorselectie van Jong Oranje.
pi_86738584
Erton is er vanavond idd bij. Maar ik wist niet dat hij naast de blessure ook bewust door Vloet buiten de selectie werd gehouden. Vloet was boos, omdat Erton na zijn vakantie met een blessure terugkwam.
pi_86742878
Ohja? Niet meegekregen. Is dat wel in het nieuws geweest?
  donderdag 23 september 2010 @ 11:31:42 #258
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86743017
Ook nieuw voor mij
Dommage arachide-fromage
pi_86750427
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:27 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ohja? Niet meegekregen. Is dat wel in het nieuws geweest?
Stond op voetbalzone paar dagen terug.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=121018

“En ik moet zeggen; Erton maakt de laatste weken een goede indruk. Ik ben heel boos op hem geweest, nadat hij van vakantie terugkwam met een blessure. Hij zal moeten knokken om zijn plek weer te verdienen, maar voorlopig pikt hij het goed op. Hij traint hard en doet het goed in Jong NEC.”
pi_86764907
Wat een schande daar in Dordrecht. Met rust met 3-1 achter en net voor rust rood voor goossens.
pi_86765021
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:52 schreef larry91 het volgende:
Wat een schande daar in Dordrecht. Met rust met 3-1 achter en net voor rust rood voor goossens.
wordt echt helemaal niks meer dit seizoen... maar waarom heeft goossens rood gekregen?
  donderdag 23 september 2010 @ 20:56:43 #262
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86765104
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:52 schreef larry91 het volgende:
:')

quote:
Het drama werd compleet nadat John Goossens na een forse charge met rood van het veld moest en Thomas Chatelle tevens het veld geblesseerd moest verlaten.
Vind het tweede erger dan het eerste.
pi_86765245
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:56 schreef GSbrder het volgende:

[..]

:')
[..]

Vind het tweede erger dan het eerste.
ja absoluut, die chatelle speelt 1 wedstrijd en vervolgens is hij er 3 geblesseerd.
pi_86765879
yes 3-2 :')
pi_86765945
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:11 schreef larry91 het volgende:
yes 3-2 :')
er is nog hoop :P
pi_86766582
4-2 :') :') :')
  donderdag 23 september 2010 @ 21:28:50 #267
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86766781
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:25 schreef larry91 het volgende:
4-2 :') :') :')
Hoop :')
Excelsior-uit once again!
pi_86768655
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:28 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Hoop :')
Excelsior-uit once again!
Ik vind dit nog veel erger! OM JE TE SCHAMEN GEWOON :( :( :( :( :(
pi_86768735
Gelukkig maken we nog 4-3 in de laatste minuut, dat maakt het resultaat iets draaglijker! :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86772195
nou, lekker dan
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  donderdag 23 september 2010 @ 23:39:38 #271
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86773133
[Positivo-mode]
Kunnen we ons weer helemaal richten op dit seizoen
  vrijdag 24 september 2010 @ 00:31:49 #272
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86774796
Telt die rode kaart nog mee voor de competitie?
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 24 september 2010 @ 02:42:37 #273
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_86776768
Volgens mij wel. Was dat ook niet toen met Suarez die rood kreeg in een bekerduel?
Vamos el TRI!
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:32:57 #274
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86779209
Zou best eens kunnen :Y Nog een speler kwijt dus
Dommage arachide-fromage
pi_86779518
Jup, telt mee. Dus 3 of 4 buitenspelers afwezig.
Cay, Goos, Chatelle en evt. George
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:54:40 #276
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86779713
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:46 schreef -J-D- het volgende:
Jup, telt mee. Dus 3 of 4 buitenspelers afwezig.
Cay, Goos, Chatelle en evt. George
Maar laten we verder vooral 4-3-3 blijven spelen.
Dan plukken we wel een paar A1-tjes weg, want 4-4-2 is natuurlijk onmogelijk ;(.
pi_86780517
Het was weer 'ns helemaal niets
  vrijdag 24 september 2010 @ 10:45:16 #278
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86781161
Hoe speelde Erton?
Dommage arachide-fromage
pi_86782415
Erton speelde erg goed. Zorgde in z'n eentje voor meer dreiging dan dan in de eerste helft. Had een prachtige assist gegeven op Vleminckx, maar verzuimde te scoren. Erg gretig.
pi_86784789
Laten we ff dit topic volspammen, ik word een beetje misselijk van de tt..:'(
pi_86787647
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:32 schreef Ebbao het volgende:
Laten we ff dit topic volspammen, ik word een beetje misselijk van de tt..:'(
haha ik dacht net hetzelfde. Suggesties voor een nieuwe titel....?

"NEC, het medicijn om als club uit een dip te komen."
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:53:57 #282
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86787854
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:48 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

haha ik dacht net hetzelfde. Suggesties voor een nieuwe titel....?

"NEC, het medicijn om als club uit een dip te komen."
"NEC, het medicijn om als supporter in een dip te komen."
pi_86799012
Het duel tussen NEC en Feyenoord zondag in De Goffert is om meerdere redenen interessant. Trainer Mario Been van de Rotterdamse middenmoter keert terug naar de club waar hij tussen 2006 en 2009 met veel plezier en het nodige succes werkte. Bovendien zijn beide ploegen gebrand op revanche, na een miskleun in het toernooi om de KNVB-beker.

Feyenoord verloor woensdag op strafschoppen van Roda JC. ''Heel triest'', verzuchtte Been. NEC ging donderdag bij FC Dordrecht onderuit. ''Een wanprestatie'', foeterde trainer Wiljan Vloet.

De selectie van Feyenoord is dezelfde als bij het duel met Roda JC. Maar Jon Dahl Tomasson, Ron Vlaar, Erwin Mulder, Bart Schenkeveld, Dani Fernández (allen geblesseerd) en Bruno Martins Indi (geschorst) zijn nog niet van de partij.

Bij NEC keert Leroy George terug van een blessure. Thomas Chatelle is niet beschikbaar wegens een hamstringblessure. John Goossens is een twijfelgeval. Hij kreeg rood tegen FC Dordrecht, maar ging vrijdag niet akkoord met het schikkingsvoorstel van drie duels schorsing waarvan twee voorwaardelijk. Of hij zondag tegen Feyenoord speelgerechtigd is, is nog niet duidelijk.
Wie dit leest is gek
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:51:35 #284
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86813706
Heb het net teruggekeken en vond het met direct rood erg zwaar bestraft. Logisch dat ze in beroep gaan.
Dommage arachide-fromage
pi_86813994
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:51 schreef Mark het volgende:
Heb het net teruggekeken en vond het met direct rood erg zwaar bestraft. Logisch dat ze in beroep gaan.
En natuurlijk in de hoop dat Goossens zondag mee mag doen, zodat Chatelle volgende week tegen NAC fit is, zodat Goossens zijn straf kan uitzitten.
  zaterdag 25 september 2010 @ 00:20:21 #286
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86814980
Vond het ook wel overdreven.
Terecht beroep.
pi_86821957
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:51 schreef Mark het volgende:
Inderdaad.

Heeft iemand trouwens de hele wedstrijd gezien? Ik kan m'n mening alleen baseren op de samenvatting. En daar zie ik drie tegengoals uit spelhervattingen, en een tegengoal tijdens de man-minder-situatie.
Dan zeg ik: "kan gebeuren"..
pi_86822111
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 11:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Inderdaad.

Heeft iemand trouwens de hele wedstrijd gezien? Ik kan m'n mening alleen baseren op de samenvatting. En daar zie ik drie tegengoals uit spelhervattingen, en een tegengoal tijdens de man-minder-situatie.
Dan zeg ik: "kan gebeuren"..
Niet gezien (tenminste helemaal). Maar 3 tegengoals uit spelhervattingen is iets wat juist níét mag gebeuren en daar moet je op trainen (dat reken ik dan ook deels vloet aan). Daarentegen een tegengoal met een man minder kan natuurlijk gebeuren.
pi_86835932
Goossens krijgt zwaardere straf na in beroep gegaan te zijn....... :?
pi_86836935
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:32 schreef BasNijmegen het volgende:
Op zich wel vreemd inderdaad, maar sowieso vraag ik me af waarom NEC in godsnaam in beroep is gegaan, het was maar 1 wedstrijd schorsing!
pi_86841089
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:00 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Op zich wel vreemd inderdaad, maar sowieso vraag ik me af waarom NEC in godsnaam in beroep is gegaan, het was maar 1 wedstrijd schorsing!
Om uitstel te krijgen, voor de topper tegen Feyenoord denk ik.
Wie dit leest is gek
  zondag 26 september 2010 @ 11:04:41 #292
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86854022
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:32 schreef BasNijmegen het volgende:
Volgens mij is dat standaard.

Maar het wordt nu alleen nog maar bezopener: een rode kaart, die al zwaar is, dan ook nog eens een wedstrijd schorsing en nu zelfs 3, terwijl ik er bij blijf dat het amper een overtreding was.
Als je dat afzet tegen de 4 wedstrijden van Berg voor een opzettelijke elleboog of een Brama die zelfs zonder straf wegkomt, dan ga je stiekem toch weer denken dat kleine clubs vaker harder worden aangepakt.
Dommage arachide-fromage
  zondag 26 september 2010 @ 11:21:54 #293
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_86854346
Zou het er niet aan liggen dat protesteren tegen één wedstrijd schorsing gezien wordt als het ondermijnen van het gezag van de scheidsrechter en de strafcommisie?
Wie dit leest is gek
pi_86854411
Twijfel nog of ik ga... zo ziek als een hond.
  zondag 26 september 2010 @ 11:28:52 #295
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86854506
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zou het er niet aan liggen dat protesteren tegen één wedstrijd schorsing gezien wordt als het ondermijnen van het gezag van de scheidsrechter en de strafcommisie?
Dat is volgens mij wel de reden waarom een verloren beroep meestal meer schorsing betekent: men wil vorkomen dat iedereen maar protest aantekent, zelfs bij de meest kansloze zaken.

Maar in dit geval kan ik er nog steeds niet over uit: die actie is amper een kaart, laat staan een rode, en dan 3 wedstrijden schroring? En ondertussen wordt een George door Pieters uit de wedstrijd geschopt zonder sanctie :{w
Dommage arachide-fromage
pi_86859277
Ze hebben wat goed te maken na de wedstrijd tegen Dordrecht :r
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_86865334
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:16 schreef appeltjap het volgende:
Ze hebben wat goed te maken na de wedstrijd tegen Dordrecht :r
En dat is nu iig gebeurd :)
pi_86865524
Aardig verrassend dit. Erton speelde wel een stuk beter nu we een keer 4-4-2 spelen zoals hij dat graag zou willen.
pi_86865624
Prima wedstrijd en een keer de opstelling waarin we altijd moeten spelen. Vraag me wel af waarom deze inzet tegen Dordrecht nu niet kon.
  zondag 26 september 2010 @ 18:54:30 #300
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86869350
Viel me tegen dat bij de eerste verkeerde pass van Rens men al meteen begint te fluiten. Daar help je zo'n jongen absoluut niet mee.

Overigens was Kuipers met afstand de slechtste man op het veld.
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')