FIPO!quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kijk jij ook vaak The Office?
You already did me!
''That's what she said!''
Wow Michael, you really suprise me, you really think you can go all night long?
THAT'S WHAT SHE SAID! HAHAHAHA!
quote:
Blijft de hele week regenenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als het morgen valt kan het tijdens lowlands niet vallen
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:45 schreef TheKC het volgende:
[..]
Rest staat hier:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=5
Wat een kutdag morgen, regenquote:
Niet elk deelquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:46 schreef TheKC het volgende:
Waarom staan de vorige delen eigenlijk nog in de OP? Ze staan allemaal netjes op de stats-site.
Waarom zou je het niet doen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:47 schreef Maraca het volgende:
Argh.. ik wil Alberto nu een smsje sturen over RMV... damn it
Met een grote mok theequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dan kunnen we TV kijken en lekker slowchatten! Fantastisch!
Je had gewoon meer moeten posten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik sta op 11... je deed het met opzet he? zeg maar?
dat dit kan....
Heb je gezien hoe boos die vent kan worden?quote:
quote:
In de ochtend ja, anders koffie. In de ochtend Nickelodeon kijken, of de Pfaffs. Of Billy Mays!quote:
Nee, dat doe ik dan weer nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Maraca stuur eens een smsje met verklaring van die foto
In de ochtond is er toch niks boeiends op tv. Als ik dan tv kijk is het meestal discovery oidquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
In de ochtend ja, anders koffie. In de ochtend Nickelodeon kijken, of de Pfaffs. Of Billy Mays!
Inkoppen!quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe boos die vent kan worden?Nah, ga het waarschijnlijk wel doen
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:48 schreef PiRANiA het volgende:
Oh, ik ben er volgende week niet, lowlands
Wie opent dan de topics?
Het nieuws met een bakkie koffiequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:49 schreef TheKC het volgende:
[..]
In de ochtond is er toch niks boeiends op tv. Als ik dan tv kijk is het meestal discovery oid
Ok, ik zal niet naar deadmau5 gaan dan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij! komop zeg.. 8 topics lang discussie en dan opeens volgende week er niet bij zijn? dat kan niet!
Goed idee. Verleidelijk. Ik heb alleen geen broodroosterquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Blijven jullie SBS6 kijken? 2 weken geleden was Reportage wel aardig. Ik ga toast pakken met filét American.
Zonder naar Pepijn z'n stem geluisterd te hebben kan ik niet slapen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Blijven jullie SBS6 kijken? 2 weken geleden was Reportage wel aardig. Ik ga toast pakken met filét American.
Ga je niet wachten op de reactie van Alberto?quote:
Als hij toch luisterboeken hadquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zonder naar Pepijn z'n stem geluisterd te hebben kan ik niet slapen.
Dus je hebt wat verstuurdquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga je niet wachten op de reactie van Alberto?
Je hebt al gesmst?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga je niet wachten op de reactie van Alberto?
Nog niet..quote:
Ik heb ook maar pinda's gepakt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:52 schreef Hyundai het volgende:
Ik ga nu wel even pinda's eten en morgen maak ik lekkere toast
quote:
"Ik heb weer genoten! Zin in volgende week"quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nog niet..Zit nog te verzinnen wat ik ga sturen
Iemand ideeën?
Whehequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dan kwamen mijn kinderen elke nacht bang mijn kamer in.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
"Ik heb weer genoten! Zin in volgende week"
Hallo Alberto, Red mijn vakantie was weer prachtig. Ben je zelf ook nog op vakantie geweestquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nog niet..Zit nog te verzinnen wat ik ga sturen
Iemand ideeën?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
"Ik (en alle andere Fok!ers) hebben weer genoten! Zin in volgende week. Groetjes van je fanclub op Fok!"
Goeie!quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hallo Alberto, Red mijn vakantie was weer prachtig. Ben je zelf ook nog op vakantie geweest
Groeten
Maraca
Dat er nog bij ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En vragen waar hij op vakantie was
"Hoi! RMV is zeer goed ontvangen op Fok! Je krijgt van iedereen de groetjes en we kijken uit naar volgende week. Groetjes, Maraca."quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hallo Alberto, Red mijn vakantie was weer prachtig. Ben je zelf ook nog op vakantie geweest
Groeten
Maraca
SBS zal de rechten wel gekocht hebben voor die beelden, te lui om zelf te filmenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:55 schreef Hyundai het volgende:
Die Wilco is toch Nederlands? Waarom praat ie dan Engels
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
"Hoi! RMV is zeer goed ontvangen op Fok! Je krijgt van iedereen de groetjes en we kijken uit naar volgende week. Groetjes, Maraca."
Zal ik dit doen?
Vragen of ie zelf nog op vakantie is geweest.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
"Hoi! RMV is zeer goed ontvangen op Fok! Je krijgt van iedereen de groetjes en we kijken uit naar volgende week. Groetjes, Maraca."
Zal ik dit doen?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:55 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Welterusten en tot volgende week, oh nee, tot ziens
Ze moeten natuurlijk al hun budget proppen in Propstarsquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:55 schreef TheKC het volgende:
[..]
SBS zal de rechten wel gekocht hebben voor die beelden, te lui om zelf te filmen
Superquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zal ik dit doen?
Dat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:55 schreef TheKC het volgende:
[..]
SBS zal de rechten wel gekocht hebben voor die beelden, te lui om zelf te filmen
Even kijken..quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:56 schreef TheKC het volgende:
[..]
Vragen of ie zelf nog op vakantie is geweest.
Topquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Even kijken..
"Hoi! RMV is zeer goed ontvangen op Fok! Je krijgt van iedereen de groetjes en we kijken uit naar volgende week zondag. We vroegen ons alleen nog wel af of je zelf nog op vakantie bent geweest. Groetjes, Maraca"
Zo dan?
Reportage is alleen leuk als het over seks gaatquote:
Topquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Even kijken..
"Hoi! RMV is zeer goed ontvangen op Fok! Je krijgt van iedereen de groetjes en we kijken uit naar volgende week zondag. We vroegen ons alleen nog wel af of je zelf nog op vakantie bent geweest. Groetjes, Maraca"
Zo dan?
Soort van waarquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Reportage is alleen leuk als het over seks gaat
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Reportage is alleen leuk als het over seks gaat
Je ondertitelquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:04 schreef Maraca het volgende:
Het was gewoon alweer bijna 2 maanden geleden voordat ik hem voor het laatst heb lastiggevallen.. schandalig
Hoe kom je aan dit nummer, wie ben jij?quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:04 schreef Maraca het volgende:
Het was gewoon alweer bijna 2 maanden geleden voordat ik hem voor het laatst heb lastiggevallen.. schandalig
Dat was nog iets langer geledenquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:05 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dit nummer, wie ben jij?
Dat is altijd bij reportage..quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:04 schreef Hyundai het volgende:
Deze beelden zijn duidelijk overgekocht
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jongens, kap met SBS 6! Stoppen op het hoogtepunt hadden jullie gemoeten...
Okeequote:Op zondag 15 augustus 2010 23:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
We gaan altijd door tot iedereen gaat slapenquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ja dacht ik ook al aanquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:09 schreef teamlead het volgende:
had ie niet een extra paar sokken bij zich dan
Maraca, ik lag te slapen, maar bedankt voor je sms. knor knorquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:09 schreef Maraca het volgende:
Maar we wachten op Albertodie ik hopelijk niet wakker heb ge-sms't
Waarom kijkt iedereen naar zo'n stomme reportage? En nu een andere reden dan Pepijntje.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
We gaan altijd door tot iedereen gaat slapen
Pepijn is de enige redenquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waarom kijkt iedereen naar zo'n stomme reportage? En nu een andere reden dan Pepijntje.
quote:
Vakantie of geen vakantie.. ik heb gewoon een volle agendaquote:
Mijn telefoon heeft niet de neiging om smsjes te wissenquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja maar.... dan mis je het antwoord van Alberto mischien...
tssss.... en wij dan? laat je ons gewoon in onzekerheid zitten hierquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft niet de neiging om smsjes te wissenAlleen als Alberto zou bellen, dan mis ik dat ..
Ik weet niet eens of Alberto überhaupt gaat reagerenquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
tssss.... en wij dan? laat je ons gewoon in onzekerheid zitten hier
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of Alberto überhaupt gaat reagerenDan moet ik daar de hele nacht voor wakker blijven?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:17 schreef Maraca het volgende:
Smsje van Alberto!
"Mooi hoor zo'n vaste groep kijkers. Zelf op vakantie zit er niet in voorlopig. Groetjes terug!"
quote:
Ja, echt nietquote:
Waarom niet?quote:
Nu kan ik vredig stervenquote:
ik blijf nog wel even hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:21 schreef Hyundai het volgende:
Wie gaat er nu nog door? Ik wil wel nog in de reeks blijven posten maar niet in mn eentje.
reportage begint weer overigens.
En dan knal je tegen een steen opquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik blijf nog wel even hoor
met 60/70 km per uur een berg afvet...
Die krijg je echt nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:22 schreef Hyundai het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEHHEEEEEEEEEEEEEEe
NOG NIEEEEEEEEEEEEEET
eerst alberto's nummer graag.
Dat ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:22 schreef Hyundai het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEHHEEEEEEEEEEEEEEe
NOG NIEEEEEEEEEEEEEET
eerst alberto's nummer graag.
Spoilerrrrquote:Op 2 augustus 2008 kwamen 11 bergbeklimmers om op de K2 na het succesvol beklimmen van deze berg. Het op 1 na grootste klimdrama uit de geschiedenis werd veroorzaakt door een ijslawine die het afdaal- en beklim-touw doorsneed. Bij dit ongeval waren ook de twee Nederlandse bergbeklimmers Wilco van Rooijen en Cas van der Gevel betrokken. Van Rooijen was zelfs 3 dagen vermist en moest bij terugkeer bijna al zijn tenen missen. Van der Gevel overleefde ook. Wilco van Rooijen keerde na twee nachten in de 'dodenzone' (= boven 8000 meter) terug in kamp 3 en daarna terug naar het basiskamp. Met 4 man bereikte de Norit K2 expeditie de top zonder gebruik te maken van extra zuurstof. Op de afdaling kwam de Ierse teamgenoot Gerard McDonnell om het leven, nadat hij andere klimmers het leven probeerde te redden.
mja.. dat lijkt me wel wat minder inderdaad... maar die paar seconden vóór die klap.. wow...quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:23 schreef Hyundai het volgende:
[..]
En dan knal je tegen een steen op
Maar als jij vredig sterft kunnen we geen contact meer onderhouden met Alberto als we geen nummer hebben.quote:
Smsje van Alberto!
"Mooi hoor zo'n vaste groep kijkers. Zelf op vakantie zit er niet in voorlopig. Groetjes terug!"
Ik geef je een hint: de eerste cijfers zijn 06quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:24 schreef Hyundai het volgende:
[..]
er zijn maar 21 miljoen combinaties mogelijk.
zo moeilijk kan het niet zijn toch.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik geef je een hint: de eerste cijfers zijn 06
Ja en er gaan nog 9 dood nu hé.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:25 schreef teamlead het volgende:
tja.. en dan sta je bovenop die berg... en dat moet je dat hele klere end nog terug ook
Sorryquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar als jij vredig sterft kunnen we geen contact meer onderhouden met Alberto als we geen nummer hebben.
1 down.. 8 to go....quote:
quote:
ik ook niet.. heb al last van hoogtevrees op een hoog stoepjequote:
Same here!quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ook niet.. heb al last van hoogtevrees op een hoog stoepje
echt he? had hem dan in het engels nagesynchroniseerd zeg...quote:
Ja. Of SBS moest die Nederlandse interviews gewoon zelf doen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
echt he? had hem dan in het engels nagesynchroniseerd zeg...
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bij dat Engels moet ik steeds aan Rob denken.
Nou ik zie mezelf daar niet zo 1,2,3 navigerenquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:33 schreef teamlead het volgende:
hoe kun je nou verdwalen op die berg? Je moet naar beneden, hoe moeilijk kan het zijn
Joe must faind an eesie wee toe go doun i think.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:33 schreef teamlead het volgende:
hoe kun je nou verdwalen op die berg? Je moet naar beneden, hoe moeilijk kan het zijn
neuh, maar "naar beneden" zou toch moeten lukken lijkt me. Loslaten en zwaartekracht doet de restquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:35 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou ik zie mezelf daar niet zo 1,2,3 navigeren
viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Aarrgh de berg ging helemaal trillen Patrick.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Aarrgh de berg ging helemaal trillen Patrick.
quote:
Reportagequote:Op zondag 15 augustus 2010 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat zijn jullie aant kijken
Pepijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat zijn jullie aant kijken
Ja je zou bijna denken; sterf nou een keer manquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:47 schreef teamlead het volgende:
die "zone des doods" moeten ze ook maar eens een nieuw naampje geven. Die Wilco gaat maar niet de pijp uit\
ze spitijual zing zet joe ken belief in somtsing
Doe niet zo engquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:49 schreef teamlead het volgende:
"hij weet dat hij nog leeft, maar ook dat hij dichter bij de dood is dan ooit". Dat geldt toch voor iedereen die 's ochtends weer wakker wordt
zit die niet in de zone des doods?quote:
Ffffuuuuquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:53 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat je nu kan gaan slapen hoor
Frasierquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:54 schreef Hyundai het volgende:
Nou mensjes ik ga even comedycentral kijken
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
zit die niet in de zone des doods?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:08 schreef PiRANiA het volgende:
IK GA NOOIT MEER ZEGGEN DAT IK GA SLAPEN.
Hoi lieverdquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:08 schreef PiRANiA het volgende:
IK GA NOOIT MEER ZEGGEN DAT IK GA SLAPEN.
Alberto stuurde een smsje terugquote:
BOTSquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:17 schreef Maraca het volgende:
Smsje van Alberto!
te weinigquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoeveel episodes komen er van RmV?
En waarschijnlijk ook nog op 1quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:13 schreef PiRANiA het volgende:
Voor het eerst in tijden weer in de dagcijfers
ik zie ze nog nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:13 schreef PiRANiA het volgende:
Voor het eerst in tijden weer in de dagcijfers
Boven de 100 kun je er wel vanuit gaan dat je er in staatquote:
Statsquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:15 schreef Maraca het volgende:
echt.. PiRANiA gaat me gewoon inhalen bij de stats..
WTFquote:01. 444 PiRANiA
02. 255 Stephan1237
03. 210 TheKC
Ben benieuwd naar de dagcijfers, die komen over 10 minquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
PiRANiA weer met belachelijke getallen zoals we gewend zijn
Negeer me nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
PiRANiA weer met belachelijke getallen zoals we gewend zijn
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:20 schreef TheKC het volgende:
Snelste gevulde topics
23.15 posts per minuut - [TV SC #9] Red Mijn Vakantie: Ten eerste, het is Alberto!
17.71 posts per minuut - [TV SC #10 ] Red Mijn Vakantie: Pardon? PARDON?! ALBERTO!
16.72 posts per minuut - [TV SC #8] Wegmisbruikers! Blauw Blauw!
12.54 posts per minuut - [TV SC #7] Waar de SBS-avond weer begonnen is!
11.15 posts per minuut - [TV SC #12] PARDON? Twee topics? Albertoooooo![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Joepie de poepie
Zo goed?
Nee geen zin anquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:16 schreef Maraca het volgende:
Maar Sinterklaasje.. had je nou al teruggelezen?
Maar.. maar.. Alberto doet je de groetjesquote:
Kijk dan naar Frasierquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Er gebeuren weer smerige dingen op mijn tv bij Fear Factor.
Hoever moet ik terug kijkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar.. maar.. Alberto doet je de groetjes
Niet verquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoever moet ik terug kijken![]()
pardon?quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:27 schreef Maraca het volgende:
Ik wil later trouwen met een man zoals Frasier
Dat is.. als Alberto niet wil..
Ouder dan de TV SC reeksquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
You rage you lose
pussymode: 10 seconden
easymode: 20 seconden
normal mode: 50 seconden
hard mode: 1:30 min
god mode: HELE VIDEO
quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:27 schreef Maraca het volgende:
Ik wil later trouwen met een man zoals Frasier
Dat is.. als Alberto niet wil..
quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is ook zo, ik wilde alleen even pardon zeggen
Smsje van Alberto!
quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zie alleen dat er een sms is verstuurt maar niet wat hij heeft gestuurt
quote:Top 20 in de TV SC-reeks van vandaag tot en met 00:09 uur
01. 002 teamlead
02. 001 Maraca
03. 001 PiRANiA
quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:31 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zondag 15 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 643 JustinK
02. 605 Ancest
03. 491 PiRANiA
04. 292 Kali-Mist1
05. 287 Stephan1237
06. 248 Maraca
07. 247 Ayca
08. 238 Hyundai
09. 228 TheKC
10. 221 AdvancedPower
11. 208 Salatrel
12. 205 Loveless85
13. 204 chufi
14. 193 Socios
15. 181 Nectar
16. 176 JanPiraat
17. 172 aight1
18. 165 Karina
19. 157 zarGon
20. 154 o.us
20. 154 08gnoT.
22. 152 Sinnie
23. 151 naatje_1
24. 150 Kally
24. 150 Mexicaantje.
26. 148 Paul-89
27. 147 Ml-etje
28. 141 Koenitjuh
29. 140 Bellatrix
29. 140 Zeroku
Monitor geeft geen garantie wat de geschiktheid van de informatie voor een bepaald doel betreft.
Ik snap nog steeds niet waar die cijfers op slaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook niet, maar ik sta bovenaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waar die cijfers op slaan
Hoeveel posts je in deze SC hebt gemaakt de afgelopen dag (dus niet afgelopen 24 uur)quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waar die cijfers op slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |