Heb je gezien hoe boos die vent kan worden?quote:
quote:
In de ochtend ja, anders koffie. In de ochtend Nickelodeon kijken, of de Pfaffs. Of Billy Mays!quote:
Nee, dat doe ik dan weer nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Maraca stuur eens een smsje met verklaring van die foto
In de ochtond is er toch niks boeiends op tv. Als ik dan tv kijk is het meestal discovery oidquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
In de ochtend ja, anders koffie. In de ochtend Nickelodeon kijken, of de Pfaffs. Of Billy Mays!
Inkoppen!quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe boos die vent kan worden?Nah, ga het waarschijnlijk wel doen
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:48 schreef PiRANiA het volgende:
Oh, ik ben er volgende week niet, lowlands
Wie opent dan de topics?
Het nieuws met een bakkie koffiequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:49 schreef TheKC het volgende:
[..]
In de ochtond is er toch niks boeiends op tv. Als ik dan tv kijk is het meestal discovery oid
Ok, ik zal niet naar deadmau5 gaan dan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij! komop zeg.. 8 topics lang discussie en dan opeens volgende week er niet bij zijn? dat kan niet!
Goed idee. Verleidelijk. Ik heb alleen geen broodroosterquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Blijven jullie SBS6 kijken? 2 weken geleden was Reportage wel aardig. Ik ga toast pakken met filét American.
Zonder naar Pepijn z'n stem geluisterd te hebben kan ik niet slapen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Blijven jullie SBS6 kijken? 2 weken geleden was Reportage wel aardig. Ik ga toast pakken met filét American.
Ga je niet wachten op de reactie van Alberto?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |