FIPO!quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kijk jij ook vaak The Office?
You already did me!
''That's what she said!''
Wow Michael, you really suprise me, you really think you can go all night long?
THAT'S WHAT SHE SAID! HAHAHAHA!
quote:
Blijft de hele week regenenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als het morgen valt kan het tijdens lowlands niet vallen
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:45 schreef TheKC het volgende:
[..]
Rest staat hier:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=5
Wat een kutdag morgen, regenquote:
Niet elk deelquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:46 schreef TheKC het volgende:
Waarom staan de vorige delen eigenlijk nog in de OP? Ze staan allemaal netjes op de stats-site.
Waarom zou je het niet doen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:47 schreef Maraca het volgende:
Argh.. ik wil Alberto nu een smsje sturen over RMV... damn it
Met een grote mok theequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dan kunnen we TV kijken en lekker slowchatten! Fantastisch!
Je had gewoon meer moeten posten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik sta op 11... je deed het met opzet he? zeg maar?
dat dit kan....
Heb je gezien hoe boos die vent kan worden?quote:
quote:
In de ochtend ja, anders koffie. In de ochtend Nickelodeon kijken, of de Pfaffs. Of Billy Mays!quote:
Nee, dat doe ik dan weer nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Maraca stuur eens een smsje met verklaring van die foto
In de ochtond is er toch niks boeiends op tv. Als ik dan tv kijk is het meestal discovery oidquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
In de ochtend ja, anders koffie. In de ochtend Nickelodeon kijken, of de Pfaffs. Of Billy Mays!
Inkoppen!quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe boos die vent kan worden?Nah, ga het waarschijnlijk wel doen
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:48 schreef PiRANiA het volgende:
Oh, ik ben er volgende week niet, lowlands
Wie opent dan de topics?
Het nieuws met een bakkie koffiequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:49 schreef TheKC het volgende:
[..]
In de ochtond is er toch niks boeiends op tv. Als ik dan tv kijk is het meestal discovery oid
Ok, ik zal niet naar deadmau5 gaan dan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij! komop zeg.. 8 topics lang discussie en dan opeens volgende week er niet bij zijn? dat kan niet!
Goed idee. Verleidelijk. Ik heb alleen geen broodroosterquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Blijven jullie SBS6 kijken? 2 weken geleden was Reportage wel aardig. Ik ga toast pakken met filét American.
Zonder naar Pepijn z'n stem geluisterd te hebben kan ik niet slapen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Blijven jullie SBS6 kijken? 2 weken geleden was Reportage wel aardig. Ik ga toast pakken met filét American.
Ga je niet wachten op de reactie van Alberto?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |