Inderdaadquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:18 schreef Karina het volgende:
Hah lekker na 3 dagen pas gedoucht. En koude douche is toch lekker als het zo heet is?
Volgens mij ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:18 schreef Karina het volgende:
Hah lekker na 3 dagen pas gedoucht. En koude douche is toch lekker als het zo heet is?
Wat is er mis mee?quote:
Noooo...quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:19 schreef TheKC het volgende:
Dat turkenvrouwtje doet me denken aan Consuela van Family Guy
Huilliequote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:20 schreef capricia het volgende:
Tja, ranzige mensen krijgen een ranzig appartement...
Niet zo verwonderlijk ook.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:20 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ben van SBS!
-> Dan kom ik niet met U praten.
Terechte klacht.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:20 schreef Karina het volgende:
Die irritante reclame steeds boven in beeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogalquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:22 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij is dat een behoorlijke dominante dame
Dikkie dikquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:22 schreef Albertoooo het volgende:
Als ik dat hotel was zou ik ook klagen over de gasten bij Alberto, nu de bank is doorgezakt door die walrus.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:22 schreef Stephan1237 het volgende:
Maraca, jij was diegene die engels sprakWait.. what?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Dat zou nog eens goeie tv zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:22 schreef Albertoooo het volgende:
Als ik dat hotel was zou ik ook klagen over de gasten bij Alberto, nu de bank is doorgezakt door die walrus.
Je vergat:quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:22 schreef teamlead het volgende:
hoe kan het [dramatische stilte] dat Neckermann.[dramatische stilte] niet weet.[dramatische stilte]waar het zijn gasten stopt?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:22 schreef Albertoooo het volgende:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:22 schreef Albertoooo het volgende:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:22 schreef teamlead het volgende:
hoe kan het [dramatische stilte] dat Neckermann.[dramatische stilte] niet weet.[dramatische stilte]waar het zijn gasten stopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |