abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85546074
wat wel onwijs kut is, ze hebben bij ons nu de nieuwe stickers geplakt, voor optivo. Normaal had je zeg maar 1 rijtje per flat. Nu hebben ze dat opgeschoven, zodat je 2 vakjes in 1 rij hebt, en dan 4 uit de volgende :r Zo onhandig!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_85546444
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:46 schreef sbientje het volgende:

[..]

sta je dan om half 8 met een aangetekende op de stoep? :D
Nee, maar ook tussen 9 en 12 zijn er nog genoeg mensen die in bed liggen op de zaterdag ;)
pi_85546976
Niet eens zo'n hele drukke zaterdag (wel veel dunne zooi die met de hand moest, oa Postcodeloterij en Sligro) maar we waren flink te laat met z'n allen. Het was nml wel aanmerkelijk drukker dan de voorgaande zaterdagen, terwijl we maar met 2 man stonden te VOSSEN (meestal 3 a 4) en we ook nog opdeel hadden.

Met als gevolg postbezorgers die 2 uur moesten wachten op hun wijk, en dan nog 3 wijken moesten lopen. Tja, de wijken voor de 1e rit moeten ongeveer 10 uur klaar zijn, is zo'n wijk niet af dan vertraagt de boel meteen 3 uur!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_85547496
Kutdag ja.

Mijn eerste wijk zou er zo rond 11, iets over 11 moeten zijn. Om half 12 was ie er nog niet dus toen ben ik maar doorgefietst naar mijn andere wijk, die rond 11.15/11.30 klaar ligt. Geen telefoontje of niks gehad ook dat het later zou zijn... de andere wijk lag er iig wel, maar al met al toch al 40 minuten verloren.

Andere wijk gelopen, ging op zich aardig, maar veel fouten. Na nr 53 bijv ineens weer een stapel post voor nr 25 t/m39 oid, zulke dingen. En dat gebeurt de laatste tijd echt vaak, dus als het me te ver is loop ik niet meer terug. Daarna terug naar de andere wijk, die was er inmiddels. Fietswijk, en 3 volle tassen, woei. 2 ervan waren ook superzwaar door de kampioen.. dus ik kon daar echt niet mee fietsen. Met de fiets aan de hand ging het nog net (al viel ie alsnog een paar keer bijna), dus een groot gedeelte maar lopend gedaan. En dat terwijl er halverwege de wijk nog een adres is waar een zak neergelegd kan worden als dat nodig is. Jammer dat ze dat niet deden. Misschien omdat het geen officieel zakjesadres is, en wist de vervangende postbode+ het niet. Maar verder ook in deze wijk veel fouten, en dat vond ik wel erg vreemd. Brieven die niet in mijn wijk hoorden, waar wel de goede code vd machine op stond, en die at random tussen mijn post zaten. Daarmee bedoel ik dus dat niks overeenkwam, ook de huisnummers niet. En dat waren er nog best wat uiteindelijk, stuk of 10.

Kan gewoon goed merken dat ze ook de tijd van de voorbereiders inkorten. Er komen steeds meer fouten in, en dat komt volgens mij gewoon omdat ze te weinig tijd krijgen ervoor. Voor hen ook niet fijn natuurlijk. Maar TNT moet niet denken dat ik dan 100x heen en weer ga lopen... -O-
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_85547599
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:43 schreef VixenFromHell het volgende:
Andere wijk gelopen, ging op zich aardig, maar veel fouten. Na nr 53 bijv ineens weer een stapel post voor nr 25 t/m39 oid, zulke dingen. En dat gebeurt de laatste tijd echt vaak, dus als het me te ver is loop ik niet meer terug.
Dat heb ik ook vaak de laatste tijd en ik ga ook echt niet meer altijd teruglopen. In het begin deed ik dat altijd braaf, maar nu: screw it.
Noot noot.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 18:02:35 #131
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_85547928
Leukste laatste werkdag gehad! :)
Kom je om 9.20 uur aan.. is er nog geen één wijk gezet van de 3,5 wijk die ik vandaag moest lopen. Zelf maar een wijk gesorteerd, rond 11-11.30 uur waren de wijken klaar. Komt zo'n knakker (niet mijn eigen baas) naar mij toe:

Je moet ook een stuk van de W meenemen..
- Pardon?
Ja, je team komt niet met een oplossing, dus dan geven we iedereen een paar straten mee...
- Oké, maar ik heb al 3,5 wijk, en dit (wijzend naar 4 zakken) is nog niet eens de helft..
Oh, hoeveel straten moet ik apart zetten? En op welke naam?
- Ik denk dat ik hiermee al zeker 5 uur zoet ben...
Het gebouw is tot 17 uur geopend hoor!
- Ik weet niet eens waar die W ligt...
Ja, daar kan ik niks aan doen...
etc. etc.

(om van het gezeik af te zijn)
- Leg er maar twee klaar.
Oké.
- Wel met plattegrond, hè?
Ja, natuurlijk!

Kom ik om 16.50 uur terug op het sorteercentrum, zijn de lampen uit, is de vogel gevlogen, liggen er twee bundels met HAH op mij te wachten zonder plattegrond.
En die heb ik net nog na 17 uur bezorgd.

-O-
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_85547936
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:47 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dat heb ik ook vaak de laatste tijd en ik ga ook echt niet meer altijd teruglopen. In het begin deed ik dat altijd braaf, maar nu: screw it.
Dat is idd irritant ja. Een collega van me had dat laatst ook. De verantwoordelijke postbode wel op aangesproken, maar een aantal hebben er gewoon schijt aan..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_85548071
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 18:02 schreef donroyco het volgende:
-knip!-
Oh, dat KAN toch niet man.. :{ Ik had diegene er nog even flink op aangesproken :r Maar ja.. Jouw laatste werkdag! Zeiden ze nog wat ofzo?
Noot noot.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 18:14:25 #134
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_85548142
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 18:11 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Oh, dat KAN toch niet man.. :{ Ik had diegene er nog even flink op aangesproken :r Maar ja.. Jouw laatste werkdag! Zeiden ze nog wat ofzo?
Ja, er was niemand meer rond die tijd, dus ik kon niemand aanspreken. Gisteren werd ik door mijn eigen baas (die altijd heel vriendelijk en sociaal is) bedankt voor mijn diensten en dat ik hard moest gaan overwegen om zaterdagmedewerker te worden (omdat ik volgens hem een diehard was ( :') )). Die kan maandag in ieder geval nog een telefoontje verwachten over dit voorval.
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_85548954
De ergste zaterdag ooit sinds de invoering van Optivo, 3 maal HAH, Makro, SLigro, Postcodeloterij, Effect, boodschappendienst en het ergste 11 bakken dun voor de VOS, waarvan 8 van Den Haag Centraal, diensten die open stonden omdat er veel te weinig mensen waren. De Den Haag centraal-kaarten zijn niet eens meegegaan en nog was er niet doorheen te komen, pas om half 3 was alles klaar. Ruim een anderhalf uur buiten tijd en dan heb ik vandaag mijn wijk die in de dienst zit a 1:30 uur nog niet eens meer weggelopen. Dit schijnt tegenwoordig ook nog eens scenario rustig te heten :?

[ Bericht 0% gewijzigd door TokenW op 21-08-2010 20:56:20 ]
pi_85558152
oh die kaarten van de sligro waren irritant :r Wij hadden er ook nog veel ziggo tussen, ook irritant :P
pi_85559952
Ik kreeg het vandaag ook weer op mijn heupen van de slecht gesorteerde post. Op een gegeven moment had ik dus echt een bundel die leuk alsof die totaal niet gesorteerd en gewoon samengevoegd was. :r Uitgerekend van de lange/brede/drukke straten en/of villawijkjes ook elke keer waar dat mee gebeurd. :r Ik ga dan echt niet 10 keer op en neer lopen, die brieven neem ik de volgende keer wel mee. Sneu voor de mensen die dan geen/minder post hebben, maar ik ga geen 3,5 uur over een wijk lopen waar ik max. 2,5 voor betaald krijg natuurlijk. Deze week was het echt absurd, met de enorme hoeveelheden post en vandaag drie stuks reclame.
pi_85560231
Meer dan "wat een rampendag" heb ik niet te zeggen :') Is hierboven al genoeg duidelijk gemaakt haha :P
  zondag 22 augustus 2010 @ 09:23:55 #139
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85563790
Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik niet hoefde te werken. :D
  Redactie Frontpage / Sport zondag 22 augustus 2010 @ 10:47:32 #140
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_85564469
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 09:23 schreef Lastpost het volgende:
Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik niet hoefde te werken. :D
Ach joh, niet overal was het slecht :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 22 augustus 2010 @ 10:54:57 #141
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85564593
Nou meestal als hier de berichten negatief zijn is het eenzelfde teringzooi op m'n eigen locatie haha.
Ik moet morgen weer 4 van die kleine rotwijken waarbij het lopen langer duurt als het bezorgen, zal wel weer lekker brak zijn aangezien ik vanavond ook nog m'n verjaardag moet vieren.
En ja, verkapt zie me jarig zijn post. :')
  Redactie Frontpage / Sport zondag 22 augustus 2010 @ 10:56:02 #142
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_85564610
Gefeliciteerd
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:15:07 #143
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_85564909
Gefeliciteerd met je verjaardag, Lastpost *O*
pi_85565406
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 16:30 schreef Peterselieman het volgende:
Viel vandaag weer genoeg mee
Hier niet het was verschrikkelijk:)
Veel te veel mensen die op vakantie waren.
De kampioen bracht nog even een extra lst mee.
Ah ding is een lachertje
De laatste voorbereiding was rond 14uur klaar dus laat op zaterdag.
pi_85565481
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 01:03 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik kreeg het vandaag ook weer op mijn heupen van de slecht gesorteerde post. Op een gegeven moment had ik dus echt een bundel die leuk alsof die totaal niet gesorteerd en gewoon samengevoegd was. :r Uitgerekend van de lange/brede/drukke straten en/of villawijkjes ook elke keer waar dat mee gebeurd. :r Ik ga dan echt niet 10 keer op en neer lopen, die brieven neem ik de volgende keer wel mee. Sneu voor de mensen die dan geen/minder post hebben, maar ik ga geen 3,5 uur over een wijk lopen waar ik max. 2,5 voor betaald krijg natuurlijk. Deze week was het echt absurd, met de enorme hoeveelheden post en vandaag drie stuks reclame.
Het is iets aangetrokken dat is meestal rond deze tijd.
Depost zelf is een lachertje,als je 10 jaar geleden keek had je gem 3/4 rode bakken tegen nu
1 soms 1,5
Waternet heeft even voor de toename gezorgd afgelopen week.
pi_85565564
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 18:02 schreef donroyco het volgende:
Leukste laatste werkdag gehad! :)
Kom je om 9.20 uur aan.. is er nog geen één wijk gezet van de 3,5 wijk die ik vandaag moest lopen. Zelf maar een wijk gesorteerd, rond 11-11.30 uur waren de wijken klaar. Komt zo'n knakker (niet mijn eigen baas) naar mij toe:

Je moet ook een stuk van de W meenemen..
- Pardon?
Ja, je team komt niet met een oplossing, dus dan geven we iedereen een paar straten mee...
- Oké, maar ik heb al 3,5 wijk, en dit (wijzend naar 4 zakken) is nog niet eens de helft..
Oh, hoeveel straten moet ik apart zetten? En op welke naam?
- Ik denk dat ik hiermee al zeker 5 uur zoet ben...
Het gebouw is tot 17 uur geopend hoor!
- Ik weet niet eens waar die W ligt...
Ja, daar kan ik niks aan doen...
etc. etc.

- Leg er maar twee klaar.
Oké.
- Wel met plattegrond, hè?
Ja, natuurlijk!

Kom ik om 16.50 uur terug op het sorteercentrum, zijn de lampen uit, is de vogel gevlogen, liggen er twee bundels met HAH op mij te wachten zonder plattegrond.
En die heb ik net nog na 17 uur bezorgd.

-O-
@Don

Ja de mentaliteit is heel erg veranderd,er moeten nog veel meer collega s uit,
dan wordt het nog veel later met voorbereiden en bezorgen.
Gelukkig heb je daar geen last meer van:)
(om van het gezeik af te zijn)
  zondag 22 augustus 2010 @ 12:58:00 #147
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_85567252
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 16:30 schreef Peterselieman het volgende:
Viel vandaag weer genoeg mee
Hier ook. :)
Nothing is what it seems
pi_85579076
Voor mensen met Rabobank, die ook graag hun salarisspecificatie online willen krijgen, je kan je aanmelden via de NotaBox. Er staat in de info dat het ook voor medewerkers is, dus ik heb me nu aangemeld. Zal het bij het volgende salarisstrookje wel even laten horen of het werkt!
pi_85583752
Volgens mij krijg je het dan niet meer op papier je loonstrook sbientje. Weet niet of jij dat erg vind, maar ik heb het altijd graag op papier.
pi_85583829
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:33 schreef Troeta het volgende:
Volgens mij krijg je het dan niet meer op papier je loonstrook sbientje. Weet niet of jij dat erg vind, maar ik heb het altijd graag op papier.
ik niet hoor, wat moet ik met die papierwinkel... Ik kan me altijd weer afmelden toch, kijk even een maandje hoe het eruit ziet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')