Wat voor loon stond in het contract wat je bij TNT getekend hebt?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:21 schreef JochemP het volgende:
Eerste twee weken dus via Randstad gewerkt, kreeg mooi salaris voor 16-jarige: 5,92
Daarna dus bij TNT in dienstverband, krijg vandaag loonstrookje en verdien nu niet eens de helft daarvan: 2,96 per uur. Dat kan toch niet kloppen, dat is amper het minimumloon. Ben behoorlijk pissig nu...
Als je in dienstverband bent getreden bij TNT, dan heb je ook een contract getekend. Op dit contract staat altijd het loon op wat je gaat verdienen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:28 schreef JochemP het volgende:
Naar mijn weten heb ik alleen een contract bij Randstad getekend. Bij TNT een formulier ingevuld en getekend en een papier getekend over de loonheffingskorting (die ik overigens ook niet heb)...
dat is een lange voorbereiding zeg.. jij liever dan ik... als ik 3 wijken achter elkaar doe heb ik het wel gehadquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:35 schreef Ohrpolster. het volgende:
Hopen dat morgen een beetje rustig dagje wordt, veel mensen met vakantie en volgens de planning heb ik van 5.00 tot 11.30 ofzo voorbereiding en dan nog een uitvoering van 4 uur...het kan allemaal wel sneller, maar dan moet het niet te druk zijn
Ja oké, vanaf 7.30 pas wijken voorbereiden, daarvoor ander binnenwerk. Anders zou ik ook wel gek worden denk ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:07 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat is een lange voorbereiding zeg.. jij liever dan ik... als ik 3 wijken achter elkaar doe heb ik het wel gehad
je hebt nu het contractloon van augustus en het overwerk van juli gehadquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:30 schreef Ziewoarut het volgende:
Huuuuh ik heb echt veel minder loon gekregen dan wat ik dacht. Volgens mijn loonstrookje heb ik maar 7 uur per week gewerkt maar dit moet toch echt ongeveer het dubbele zijn.
Ik heb officieel een contract als zaterdagmedewerker maar nu in de vakantie werk ik ook doordeweek. Klopt het dan dat dat ik alleen het loon heb gekregen van de zaterdagen van afgelopen maand en dan het loon van de doordeweekse werkuren van de maand daarvoor?
Als dat niet zo is en ik nu gewoon het loon van afgelopen maand heb gekregen kan ik namelijk heel makkelijk nachecken of het klopt.
sta je dan om half 8 met een aangetekende op de stoep?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:44 schreef Organiz3r het volgende:
Zo, morgenochtend weer de weg op voor de steunpunten en aangetekenden. Ben benieuwd hoeveel halfnaakte mensen ik dan weer aan de deur tref
wow! dat is wel heel laat!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:36 schreef Jojoortje het volgende:
WAT EEN KUTDAG VANDAAAAAAAAAAAAAAG.
Kampioen, Makro, 2 HAH
Bovendien had ik mijn wijk niet helemaal goed gezetIn mijn nabrengzak zaten heel wat stukken die ik aan het begin moest lopen eigenlijk en zo raakte ik helemaal in de war
Gisteren hebben ze bij ons nog tot 15.00 post lopen zettenZe waren tot 20.00 nog post aan het rondlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |