Want ik wil hem graag (grafisch) verbeterenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:39 schreef donroyco het volgende:
Wie heeft de openingspost in elkaar gezet?
Nou, de tussenkopjes zien er treurig uit en de header kan een oppoetsbeurt gebruikenquote:
Oja ik zie het, blond momentje.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:06 schreef rub3n het volgende:
De opdracht tot overboeking wordt op de 19e gegeven. Grote kans dat dat verwerkt wordt op de 20ste!
Wat is er mis met die header?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nou, de tussenkopjes zien er treurig uit en de header kan een oppoetsbeurt gebruiken
De header is net vernieuwd als ik het goed heb.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nou, de tussenkopjes zien er treurig uit en de header kan een oppoetsbeurt gebruiken
Mja die Plusmagazine's maken 't idd nogal dik. Kampioenen waren hier vorige week al overigens.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:45 schreef Tuvai.net het volgende:
Nu net pas klaar met mijn gebruikelijke wijkje van 3 uur, waar ik normaal iets van 2 á 3 niet al te volle grijze zakken heb. Had vandaag maar liefst 5 bomvolle grijze zakken, zonder reclame!Zaten ongelooflijk veel ANWB en Plus boekjes bij.
staat toch in de op?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:20 schreef Tuvai.net het volgende:
Heeft iemand trouwens een overzicht van de salarisperioden? Ik hou al mijn uurtjes keurig bij, maar weet nog niet over welke periodes TNT deze meetelt voor elke uitbetaling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |