abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85439200
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Organiz3r het volgende:

[..]

Ik krijg mijn salarisstrookjes binnen in mijn internetbankierenomgeving en niet meer via de post. Ik weet niet meer precies hoe het in z'n werk ging maar enige tijd geleden is er een brief over rondgestuurd met tekst en uitleg over deze nieuwe mogelijkheid.
Bij welke bank? Moest je daar wat voor doen?
pi_85439346
Ik was snel klaar vandaag.. 3 wijken voorbereiden, eentje weggelopen..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_85440937
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:47 schreef rub3n het volgende:

[..]

Bij welke bank? Moest je daar wat voor doen?
Ik heb nog even mijn archief doorgenomen maar ik kan helaas de specifieke instructies niet meer vinden. Als het goed is kan je binnen ING Internetbankieren sowieso je "aanmelden" bij bedrijven via het scherm "digitale nota's" wat weer te vinden is onder "betalen". Het lijkt me een goed begin om daar even te kijken, misschien kom je er dan wel uit... Als je bij ING zit natuurlijk. Anders moet je het maar even op jouw vestiging vragen...
pi_85441065
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:28 schreef Organiz3r het volgende:

[..]

Ik heb nog even mijn archief doorgenomen maar ik kan helaas de specifieke instructies niet meer vinden. Als het goed is kan je binnen ING Internetbankieren sowieso je "aanmelden" bij bedrijven via het scherm "digitale nota's" wat weer te vinden is onder "betalen". Het lijkt me een goed begin om daar even te kijken, misschien kom je er dan wel uit... Als je bij ING zit natuurlijk. Anders moet je het maar even op jouw vestiging vragen...
ik kan wel via rabobank mijn nota's digitaal krijgen, mar ik weet eigenlijk niet of dat ook geldt voor salarisstrookjes.. ik zal het ook eens uitzoeken, want die papierwinkel vind ik maar irritant..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:32:08 #55
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85441087
Hier hebben we sinds vandaag ook weer een nieuwe teamchef, ze gaan standaard nog geen jaar mee hier.
Direct maar even aangegeven wat ik medisch allemaal mankeer, waarom ik bepaalde dingen op een andere manier dan menig ander postbezorger doe en dat ik m'n wijk-tijden zelf inricht.
Dit was de eerste die het gewoon begreep en het logisch vond en hij zou er rekening mee gaan houden, dat is toch wel prettig om te horen.
pi_85445283
Vandaag tijdens mijn buslichting KEIHARD OP MIJN PLAAT GEGAAN. Fuck wat doet dat (nog steeds) zeer. Ipv over een stoeprand te stappen plant ik mijn voet erop zeg maar. Met alsgevolg dat ik gewoon keihard voorover donder. Blij dat er geen auto ofzo aan kwam en dat de post netjes in mijn buslichting zak bleef, die 2m verderop lag.

Knieën open, helemaal blauw (dik(ker) worden zal nog wel komen). Ik had het grint rechtop in mijn duim staan. AUW! Maar even langs de TNT vestiging gereden en mijzelf eerst met pleisters beplakt voor ik verder reed ('t was mijn eerste brievenbus!)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:39:49 #57
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_85445460
Wie heeft de openingspost in elkaar gezet? :)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_85446242
Right...

TC verlangt van ons dat wij onze geloopte uren exact op de minuut doorgeven op de daglijst wat je meekrijgt in je mapje.. Wat is het nut hiervan? -O-

Of is dit tegenwoordig weer nieuw? Dit is vanaf 17/8 in werking gesteld.. :')
I pwn u!
pi_85447646
Welk baantje betaald het best uit bij TNT? Of wordt er puur naar je leeftijd gekeken?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_85450964
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:47 schreef McNulty het volgende:
Welk baantje betaald het best uit bij TNT? Of wordt er puur naar je leeftijd gekeken?
Met alle bonussen erbij denk ik dat je het best voor het baantje van Peter Bakker kunt gaan.
pi_85451127
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:07 schreef TokenW het volgende:

[..]

Met alle bonussen erbij denk ik dat je het best voor het baantje van Peter Bakker kunt gaan.
_O- _O-
pi_85452455
Voor wie het vergeten is trouwens;

De 2e Ecco-schoenenbon (mei-aug) is ook voor familieleden, moet je wel zelf bij de aankoop zijn. Ik heb de komende twee weken geen nieuwe schoenen nodig, dus mijn moeder heeft geluk :P
Keuze uit het gehele assortiment is voor familieleden alleen in de groene winkels op de lijst.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_85461413
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:28 schreef Organiz3r het volgende:

[..]

Ik blijf express die loonstroken zo houden, zo ook mijn wegenbelasting..hebben we nog een beetje post :-)
pi_85462560
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 05:18 schreef tntster het volgende:

[..]

Ik blijf express die loonstroken zo houden, zo ook mijn wegenbelasting..hebben we nog een beetje post :-)
Wegenbelastingen laat ik ook zoals het is, maar aangezien TNT toch niets wint of verliest met de loonstrookjes (voor zover ik dat kan inschatten) heb ik toch voor het gemak gekozen ;)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:01:51 #65
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_85465855
Op die folders die ik gister moest bezorgen: ''Maximaal 15 uur per week werken in je eigen vertrouwde wijk.''

Klopt geen hol van. :')
Ik begin het werk al minder leuk te vinden nu, krijg elke keer andere wijken.. volgens mij heb ik nu alle wijken al 1x gehad.. en krijg nu weer een onmogelijke dienst krijg je 2 wijken met een totale looptijd van 6 uur terwijl die steunzakken er om 1 uur pas staan........... En mijn eigen zaterdag dienst krijg ik ook zaterdag niet deze week. :')

Als het hier nog lang zo door gaat ben ik weg.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:05:27 #66
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85465946
Vorig jaar kreeg ik echt standaard altijd dezelfde wijken in het dorp naast ons (we zijn zo'n gemeente die in 3'en is gesplitst) en toen ik dit jaar weer in dienst kwam heb ik de eerste 6 maanden echt geen enkele dag 2 dezelfde wijken gehad, constant maar weer ergens anders heen.
De laatste maanden dan weer de wijk waar ik woon en een andere wijk die ernaast ligt en sinds ik nog maar 1 wijk doe krijg ik m'n eigen woonwijk, alleen is dat wel weer de grootste in dit regio-deel, maar liever dat dan 10km verder een wijk te moeten bezorgen, want ook die hebben we hier.

Vooral de combinatie van wijken irriteerde me weleens, dan mocht je blij zijn als je rond 5 uur klaar was terwijl collega's al rond een uur of 1 lekker thuis zaten. :')
pi_85469211
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:01 schreef Dionysiou het volgende:
Op die folders die ik gister moest bezorgen: ''Maximaal 15 uur per week werken in je eigen vertrouwde wijk.''

Ik begin het werk al minder leuk te vinden nu, krijg elke keer andere wijken.. volgens mij heb ik nu alle wijken al 1x gehad.. en krijg nu weer een onmogelijke dienst krijg je 2 wijken met een totale looptijd van 6 uur terwijl die steunzakken er om 1 uur pas staan........... En mijn eigen zaterdag dienst krijg ik ook zaterdag niet deze week. :')

Dat is ook precies de reden waarom ik er mee stop :)
Noot noot.
pi_85469480
Zaterdag 2x HAH hier; C1000 en AH (hamsterrreeeeenweken!) + Makro
Ben gelukkig vrij :D
pi_85469600
Als je nieuw in dienst ben klopt het dan dat je eerst voor een uitzendbureau werkt.

en pas later een contract krijgt?.
en betaalt het uitzendbureau je dan ook uit?

thnx!
pi_85470114
Doen ze tegenwoordig vaak ja, BigApple, dan kan je meteen de dag erna beginnen, anders moet je wachten tot alle contracten naar het hoofdkantoor gestuurd zijn en goedgekeurd enz.
pi_85471524
Nu net pas klaar met mijn gebruikelijke wijkje van 3 uur, waar ik normaal iets van 2 á 3 niet al te volle grijze zakken heb. Had vandaag maar liefst 5 bomvolle grijze zakken, zonder reclame! :D Zaten ongelooflijk veel ANWB en Plus boekjes bij.
pi_85471746
Ik ga zo nog even bezorgen :) best veel post, tvgidsen en kampioen idd..

Edit bedenk nu dat ik mijn schoudertas heb laten liggen grmbl
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:53:02 #73
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85471807
Inderdaad veel post vandaag, ik heb vandaag net voordat m'n jaarcontract afloopt eindelijk te horen gekregen dat het geld teruggestort wordt voor die verklaring omtrend gedrag, lekker vlot. :')
pi_85471983
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:01 schreef Dionysiou het volgende:

Ik heb in die anderhalve maand tijd dat ik er nu werk ook inmiddels al alle wijken van mijn team gehad. Ik vind het leuk om eens wat andere wijken te lopen, heb ik wat afwisseling. :)

Maar die overschatting is irritant inderdaad. Er is gewoon één wijk waar je gemakkelijk 4 uur voor kwijt bent, misschien wel meer als je zoals vandaag veel post en/of veel reclame hebt. Sowieso ligt die wijk 20 minuten fietsen van mij vandaan. Laatst had ik die wijk een keer, kwam de post pas om kwart over 11 en zaten er veel slecht gesorteerde brieven tussen. Om 15:30 begint mijn haalrit. :P Keken ze ook nog vreemd op toen ik ze vertelde dat ik die wijk alleen nog maar wou hebben als er écht niemand anders was, en als de post er op tijd staat. :D Op dat gebied vind ik ze best ondankbaar inderdaad; ik heb tot nu toe op alles "ja" gezegd waar ze me extra voor gevraagd hebben, doe je het één keer niet, zijn ze meteen beledigd. :{
pi_85475197
Iemand al loon binnen? Of loonstrookje?

Ik hoop dat we nog voor 't weekend krijgen! :)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:22:28 #76
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_85475561
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:39 schreef donroyco het volgende:
Wie heeft de openingspost in elkaar gezet? :)
Want ik wil hem graag (grafisch) verbeteren :@
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_85475608
Verklaar je nader! :)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:29:43 #78
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_85475877
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:23 schreef rub3n het volgende:
Verklaar je nader! :)
Nou, de tussenkopjes zien er treurig uit en de header kan een oppoetsbeurt gebruiken :)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:43:44 #79
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85476482
Mee eens. :)
Trouwens, klopt dat betalingsoverzicht m.b.t de salaris-uitbetalingen nog?
Geloof niet dat het hier is bijgeschreven, ook geen salarisstrookjes voorbij zien komen vandaag. :P
pi_85477610
De opdracht tot overboeking wordt op de 19e gegeven. Grote kans dat dat verwerkt wordt op de 20ste!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:07:35 #81
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85477659
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:06 schreef rub3n het volgende:
De opdracht tot overboeking wordt op de 19e gegeven. Grote kans dat dat verwerkt wordt op de 20ste!
Oja ik zie het, blond momentje. O+
pi_85478698
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:29 schreef donroyco het volgende:

[..]

Nou, de tussenkopjes zien er treurig uit en de header kan een oppoetsbeurt gebruiken :)
Wat is er mis met die header?
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_85479185
En nog steeds geen digitaal salarisstrookje voorbij zien komen... Kom op TNT, wat zijn jullie traag deze maand ~O>
pi_85479383
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:29 schreef donroyco het volgende:

[..]

De header is net vernieuwd als ik het goed heb. :P
Nothing is what it seems
pi_85481648
Morgen lekker vrij :)
pi_85483790
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:43 schreef sbientje het volgende:
Morgen lekker vrij :)
Ik ook. :)
Nothing is what it seems
  donderdag 19 augustus 2010 @ 21:40:24 #87
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85489942
Ik hoef morgen maar een uurtje en dan maandag weer 4 wijken, waarvan eentje dusdanig ver van die andere 3 afligt dat ik alleen al aan de reistijd langer bezig ben met die wijk als met 2 van de 3 andere wijken. :')
Heerlijk geregeld.
pi_85498900
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:45 schreef Tuvai.net het volgende:
Nu net pas klaar met mijn gebruikelijke wijkje van 3 uur, waar ik normaal iets van 2 á 3 niet al te volle grijze zakken heb. Had vandaag maar liefst 5 bomvolle grijze zakken, zonder reclame! :D Zaten ongelooflijk veel ANWB en Plus boekjes bij.
Mja die Plusmagazine's maken 't idd nogal dik. Kampioenen waren hier vorige week al overigens.
Toch was het eindelijk weer eens een beetje "standaard", voor mijn geval dan, 2 wijken waar ook zo'n 3 a 4 uur voor staat, met meestal 3+3 tassen. Afgelopen periode kwam het vaak voor dat er maar 2+2 tassen waren.... maar met kerst..... of met irritant groot en veel HAH "gewoon" gelijk 7+6 tassen ofzo... 't went... ;)
Pomtiedomtiedom...
pi_85502072
Mijn zaterdagdienst is ook weer veranderd, heb nu maar 1 van mijn normale wijken en een ander klein wijkje bij mijn huis in de buurt. Ik vind t wel prima allemaal :)
pi_85502406
Ik krijg deze zaterdag ook maar één wijk, voor de verandering. :) Schijnbaar had ik al 'meer dan genoeg' uren, en hadden een paar andere collega's veel te weinig. :P
pi_85502429
Heeft iemand trouwens een overzicht van de salarisperioden? Ik hou al mijn uurtjes keurig bij, maar weet nog niet over welke periodes TNT deze meetelt voor elke uitbetaling. :)
pi_85502475
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 09:20 schreef Tuvai.net het volgende:
Heeft iemand trouwens een overzicht van de salarisperioden? Ik hou al mijn uurtjes keurig bij, maar weet nog niet over welke periodes TNT deze meetelt voor elke uitbetaling. :)
staat toch in de op?
pi_85502589
Loon is binnen *O*
pi_85502601
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 09:22 schreef sbientje het volgende:

[..]

staat toch in de op?
:@
pi_85506894
Loon is binnen. Alleen toch ietsje minder dan ik had verwacht. Als ik het goed heb komt vandaag ook het loonstrookje in de bus?
pi_85506965
Geld *O*

Meer dan ik normaal krijg, maar volgens mij heb ik in het tijdvak dat deze maand wordt uitbetaald niet extra gewerkt :?

* Cerbie wacht loonstrookje af
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:12:02 #97
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_85507114
Ik heb m'n loonstrookje ook al binnen! *O*

Flink bedrag. :9 Ben benieuwd of ik straks als de tnt niet meer bestaat weer een bijbaantje kan vinden die even goed verdient. :)
Nothing is what it seems
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:21:47 #98
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_85507410
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 09:27 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

:@
Ach, je bent niet de 1e die er naar vraagt. :P
Nothing is what it seems
pi_85507456
ik heb ook wat meer dan normaal, van een paar daagjes extra werk in juli :) Volgende maand komt het schip binnen (hoop ik dan :D)
pi_85508058
Zo, daar ben ik weer :') Nu is het echt afgelopen met het op vakantie gaan _O- Begin pas in september met school, kan dus op zich wel veel werken maar ik moet ook nog verhuizen.
Wel leuk om telkens dit topic bij te lezen trouwens :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')