Bij welke bank? Moest je daar wat voor doen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Organiz3r het volgende:
[..]
Ik krijg mijn salarisstrookjes binnen in mijn internetbankierenomgeving en niet meer via de post. Ik weet niet meer precies hoe het in z'n werk ging maar enige tijd geleden is er een brief over rondgestuurd met tekst en uitleg over deze nieuwe mogelijkheid.
Ik heb nog even mijn archief doorgenomen maar ik kan helaas de specifieke instructies niet meer vinden. Als het goed is kan je binnen ING Internetbankieren sowieso je "aanmelden" bij bedrijven via het scherm "digitale nota's" wat weer te vinden is onder "betalen". Het lijkt me een goed begin om daar even te kijken, misschien kom je er dan wel uit... Als je bij ING zit natuurlijk. Anders moet je het maar even op jouw vestiging vragen...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:47 schreef rub3n het volgende:
[..]
Bij welke bank? Moest je daar wat voor doen?
ik kan wel via rabobank mijn nota's digitaal krijgen, mar ik weet eigenlijk niet of dat ook geldt voor salarisstrookjes.. ik zal het ook eens uitzoeken, want die papierwinkel vind ik maar irritant..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:28 schreef Organiz3r het volgende:
[..]
Ik heb nog even mijn archief doorgenomen maar ik kan helaas de specifieke instructies niet meer vinden. Als het goed is kan je binnen ING Internetbankieren sowieso je "aanmelden" bij bedrijven via het scherm "digitale nota's" wat weer te vinden is onder "betalen". Het lijkt me een goed begin om daar even te kijken, misschien kom je er dan wel uit... Als je bij ING zit natuurlijk. Anders moet je het maar even op jouw vestiging vragen...
Met alle bonussen erbij denk ik dat je het best voor het baantje van Peter Bakker kunt gaan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:47 schreef McNulty het volgende:
Welk baantje betaald het best uit bij TNT? Of wordt er puur naar je leeftijd gekeken?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:07 schreef TokenW het volgende:
[..]
Met alle bonussen erbij denk ik dat je het best voor het baantje van Peter Bakker kunt gaan.
Ik blijf express die loonstroken zo houden, zo ook mijn wegenbelasting..hebben we nog een beetje post :-)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:28 schreef Organiz3r het volgende:
[..]
Ik heb nog even mijn archief doorgenomen maar ik kan helaas de specifieke instructies niet meer vinden. Als het goed is kan je binnen ING Internetbankieren sowieso je "aanmelden" bij bedrijven via het scherm "digitale nota's" wat weer te vinden is onder "betalen". Het lijkt me een goed begin om daar even te kijken, misschien kom je er dan wel uit... Als je bij ING zit natuurlijk. Anders moet je het maar even op jouw vestiging vragen...
Wegenbelastingen laat ik ook zoals het is, maar aangezien TNT toch niets wint of verliest met de loonstrookjes (voor zover ik dat kan inschatten) heb ik toch voor het gemak gekozenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 05:18 schreef tntster het volgende:
[..]
Ik blijf express die loonstroken zo houden, zo ook mijn wegenbelasting..hebben we nog een beetje post :-)
Dat is ook precies de reden waarom ik er mee stopquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:01 schreef Dionysiou het volgende:
Op die folders die ik gister moest bezorgen: ''Maximaal 15 uur per week werken in je eigen vertrouwde wijk.''
Klopt geen hol van.
Ik begin het werk al minder leuk te vinden nu, krijg elke keer andere wijken.. volgens mij heb ik nu alle wijken al 1x gehad.. en krijg nu weer een onmogelijke dienst krijg je 2 wijken met een totale looptijd van 6 uur terwijl die steunzakken er om 1 uur pas staan........... En mijn eigen zaterdag dienst krijg ik ook zaterdag niet deze week.
Als het hier nog lang zo door gaat ben ik weg.
Ik heb in die anderhalve maand tijd dat ik er nu werk ook inmiddels al alle wijken van mijn team gehad. Ik vind het leuk om eens wat andere wijken te lopen, heb ik wat afwisseling.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:01 schreef Dionysiou het volgende:
Op die folders die ik gister moest bezorgen: ''Maximaal 15 uur per week werken in je eigen vertrouwde wijk.''
Klopt geen hol van.
Ik begin het werk al minder leuk te vinden nu, krijg elke keer andere wijken.. volgens mij heb ik nu alle wijken al 1x gehad.. en krijg nu weer een onmogelijke dienst krijg je 2 wijken met een totale looptijd van 6 uur terwijl die steunzakken er om 1 uur pas staan........... En mijn eigen zaterdag dienst krijg ik ook zaterdag niet deze week.
Als het hier nog lang zo door gaat ben ik weg.
Want ik wil hem graag (grafisch) verbeterenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:39 schreef donroyco het volgende:
Wie heeft de openingspost in elkaar gezet?
Nou, de tussenkopjes zien er treurig uit en de header kan een oppoetsbeurt gebruikenquote:
Oja ik zie het, blond momentje.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:06 schreef rub3n het volgende:
De opdracht tot overboeking wordt op de 19e gegeven. Grote kans dat dat verwerkt wordt op de 20ste!
Wat is er mis met die header?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nou, de tussenkopjes zien er treurig uit en de header kan een oppoetsbeurt gebruiken
De header is net vernieuwd als ik het goed heb.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nou, de tussenkopjes zien er treurig uit en de header kan een oppoetsbeurt gebruiken
Mja die Plusmagazine's maken 't idd nogal dik. Kampioenen waren hier vorige week al overigens.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:45 schreef Tuvai.net het volgende:
Nu net pas klaar met mijn gebruikelijke wijkje van 3 uur, waar ik normaal iets van 2 á 3 niet al te volle grijze zakken heb. Had vandaag maar liefst 5 bomvolle grijze zakken, zonder reclame!Zaten ongelooflijk veel ANWB en Plus boekjes bij.
staat toch in de op?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:20 schreef Tuvai.net het volgende:
Heeft iemand trouwens een overzicht van de salarisperioden? Ik hou al mijn uurtjes keurig bij, maar weet nog niet over welke periodes TNT deze meetelt voor elke uitbetaling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |