Nog nietquote:
Zet een film op waarvan je in slaap valt, heb je alle twee gedaanquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik val haast in slaap.
Ben aan het twijfelen... Nu baar bed gaan of filmpje kijken
Goed planquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zet een film op waarvan je in slaap valt, heb je alle twee gedaan
Nou dan is dit je kansquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb serieus zin om op te ruimen. En dat heb ik echt nooit.
Ik zat even in een katten topic foto's te kijkenquote:
Sommige daar zijn zo liefquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat even in een katten topic foto's te kijken
Ja wat een schatjes zitten daar tussenquote:
Bende gij luiquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja wat een schatjes zitten daar tussen
witte tochquote:
O ja sommige mensen fokken mobiel, daar sta ik niet altijd bij stilquote:
Neequote:
quote:
Ze zat met rood karton te spelen wat nog nat was van de verf of iets dergelijksquote:
Oquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze zat met rood karton te spelen wat nog nat was van de verf of iets dergelijks.
Wutquote:
Lippenstift dacht jij?quote:
Volgens mij zit je dan bij mij in de buurtquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:21 schreef Avey het volgende:
Ik zat net lekker buiten, en ineens regen
Verbeter mijn ui eens!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:25 schreef zarGon het volgende:
Kally, je UI nu:
[ afbeelding ]
Je UI verbeterd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat aardig.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:25 schreef zarGon het volgende:
Kally, je UI nu:
[ afbeelding ]
Je UI verbeterd:
[ afbeelding ]
O tnxquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:25 schreef zarGon het volgende:
Kally, je UI nu:
[ afbeelding ]
Je UI verbeterd:
[ afbeelding ]
Jouw UI is al duidelijk en scherp (én je UI is niet korrelig).quote:
Oh, goed plan. Ga ik denk ik ook zo doen.quote:
Wijnquote:
Ge liek wel n wijf.quote:
Mits Bavariaquote:
Ben ik niet.quote:
Drink dan episch pilsner. of >40% alcohol.quote:
Ik drink ook bier. En gin tonicquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Drink dan episch pilsner. of >40% alcohol.
Dat is ook wel te drinken idd. Wodka Jus met ijs is ook fucking geil voor je mond.quote:
Kiek es oan.quote:
Die laatste twee is echt puur om het zat worden, beide zijn echt niet te zuipen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zeg,
Sambuca![]()
Tequila![]()
Goldstrike![]()
![]()
Doar ken k altied zo lekker van lulleh
Alleen ijs en ijskoudquote:
is dat llquote:
Wut? Nooit van gehoordquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
Een vriendin van mij had het over vanille tequila.Klinkt echt viez, net zoals Vanille cola.
Ja.quote:
dank je wel namens de_kardinaalquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jouw UI is al duidelijk en scherp (én je UI is niet korrelig).
Nu:
[ afbeelding ]
Poging:
[ afbeelding ]
Geen verschil in te zien, dus. Die van mij vind ik iets scherper, that's it..
cola vanille was hemelsquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
Een vriendin van mij had het over vanille tequila.Klinkt echt viez, net zoals Vanille cola.
Krijg er koppijn van, al zal dat wel tussen de oren zitten.quote:
Vaak zit je kop wel tussen je oren ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:06 schreef Bellatrix het volgende:
K
[..]
Krijg er koppijn van, al zal dat wel tussen de oren zitten.
Kwam ze uit Anime.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:06 schreef Zeroku het volgende:
Straks in Eindhoven, zo'n meidje met donkerblond haar en lichtblauwe/grijze ogen.
Ja.quote:
Neequote:Op zondag 15 augustus 2010 21:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Vandaag was dancetour he. Goed weer gehad ?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:10 schreef Zeroku het volgende:
Bella. [Dames] anaal vingeren tijdens masturberen? Doe eens antwoorden.
Regen was echt zwaar klotequote:Op zondag 15 augustus 2010 21:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Ik ben er geweest echt het regende dat het zeek
. Maar alsnog wel tof.
Ja ik kwam vanuit Tilburg en ik had geen zin om voor niks te gaan dus ik ben gewoon doorgelopen, maar na een uur was ik echt zeik en zeiknat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Regen was echt zwaar kloteIk was buiten aan het sporten
whoessss nat
ja dat is niet leukquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja ik kwam vanuit Tilburg en ik had geen zin om voor niks te gaan dus ik ben gewoon doorgelopen, maar na een uur was ik echt zeik en zeiknat.
Niet echt neequote:
Nee, God was daar niet toen ik er was.quote:
Zegt ie ook niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, God was daar niet toen ik er was.
Ohja, je bent daar al geweest, niet? Heb je ook die gigantische Gundam gezienquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, God was daar niet toen ik er was.
quote:
Hoop voor je dat je volgende week meer geluk hebt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar achja 't was wel tof op zich.
Doe mij maar Zomergasten. Net al een Japanner (of Chinees?) gezien die een kip onthoofd, en een dikke vette puist die uitgeknepen wordt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:18 schreef Pheno het volgende:
Ah, weer wat anorexia voor de zondagavond
Mwa, denk niet dat ik nog een keer ga. Afgelopen jaren was het een hoop gezeik in Tilburg.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je volgende week meer geluk hebt.
Nee die stond ergens anders. Maar volgens mij was de gundam er in 2007 niet. In 2009 is het me gelukt het ook te missen, en dit jaar denk ik ook, in mei iig niet en september weet ik niet of dat ding er nog staatquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja, je bent daar al geweest, niet? Heb je ook die gigantische Gundam gezien?
Ik dacht altijd dat het zo'n brave stad wasquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa, denk niet dat ik nog een keer ga. Afgelopen jaren was het een hoop gezeik in Tilburg.
Chinees. Ik vind zomergasten saai worden, echt een slechte brugjesmaker zit er nu.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe mij maar Zomergasten. Net al een Japanner (of Chinees?) gezien die een kip onthoofd, en een dikke vette puist die uitgeknepen wordt.
Holy crap. Hoevaak ben je er al geweestquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee die stond ergens anders. Maar volgens mij was de gundam er in 2007 niet. In 2009 is het me gelukt het ook te missen, en dit jaar denk ik ook, in mei iig niet en september weet ik niet of dat ding er nog staat
Ja JBC is niet veel, maar Malherbe is een verademing.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Chinees. Ik vind zomergasten saai worden, echt een slechte brugjesmaker zit er nu.
VIer keer straks. En ja, ik ben rondom mount fuji geweest. Dus ook hakone en dat bos.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Holy crap. Hoevaak ben je er al geweest? En ben je ooit in Aokigahara geweest?
Tofquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
VIer keer straks. En ja, ik ben rondom mount fuji geweest. Dus ook hakone en dat bos.
Dat leek me ook, maar dan ga ik ook gewoon. Het is alleen wat uit de hand gelopenquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tof. Lijkt me echt zo vet om daar een keer heen te gaan.
Ben je er al eens geweest in de herst? Volgens mij is dat zo tof met al die bloesem daar. Heb je trouwens enig idee hoe deze rijstvelden heten met die huisjes erop, die je ook in de Pickwick reclame zietquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:31 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, na deze keer moet ik nog eens naar het meest zuidelijke en naar hokkaido, maar die dan liefst in de herfst. Ah well, we zien wel.
Ja, 2007. Al is het vooral mooi gekleurde bomen. Dan moet hokkaido dus heel mooi zijn, maar dat heb ik nog niet gezien. Maar hanami is tien keer toffer, in de lente. De sakura is dan zo tof, kersenbloesem en allemaal japanners die uit hun plaat gaan. Dat was vorig jaar, goed gegokt qua bloeitijd, gelukkig. Heb je naast het normale we een bloesempraatje, dat wordt allemaal in de gaten gehouden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben je er al eens geweest in de herst? Volgens mij is dat zo tof met al die bloesem daar. Heb je trouwens enig idee hoe deze rijstvelden heten met die huisjes erop, die je ook in de Pickwick reclame ziet?
Oh, dat zou wel tof zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, 2007. Al is het vooral mooi gekleurde bomen. Dan moet hokkaido dus heel mooi zijn, maar dat heb ik nog niet gezien. Maar hanami is tien keer toffer, in de lente. De sakura is dan zo tof, kersenbloesem en allemaal japanners die uit hun plaat gaan. Dat was vorig jaar, goed gegokt qua bloeitijd, gelukkig. Heb je naast het normale we een bloesempraatje, dat wordt allemaal in de gaten gehouden.
Geen idee hoe ze heten, ik kan het eens op zoeken, of laten op zoeken.
Japan is mooi ja, maar het is echt toeval dat ik er vaker ben geweest. Maar als ik er een baan zou kunnen vinden ben ik gisteren nog weg. Dat land, die mensen, de cultuur, het eten....
Vind ik eigenlijk wel meevallen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel tof zijn.
Ja, ik ga hier wel eens om met Japanners, maar echt zo vriendelijk en aardig. Echt toffe mensen. Maarja, die reizen zijn best duur toch? 6/700 euro per ticket.
Ach, duur. Ik werk, heb geen uitgaansleven, dus wat is duurquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel tof zijn.
Ja, ik ga hier wel eens om met Japanners, maar echt zo vriendelijk en aardig. Echt toffe mensen. Maarja, die reizen zijn best duur toch? 6/700 euro per ticket.
een sawa?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben je er al eens geweest in de herst? Volgens mij is dat zo tof met al die bloesem daar. Heb je trouwens enig idee hoe deze rijstvelden heten met die huisjes erop, die je ook in de Pickwick reclame ziet?
Je hebt dan nog geen hotel, eten, drinken etc. etc. daar he?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel meevallen.
Dat is het rijstveld inderdaad, maar die huisjes mis ikquote:
Ticket naar Oregon kostte toen ik laatst keek 1300 euro.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt dan nog geen hotel, eten, drinken etc. etc. daar he?
Die inktvis? Ja, ik mag het hopen. Toch maar weer eens terug gaan om nog een levende te eten, het was verdomd lekkerquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
is die vis op bord nou al eens dood Ph?
Da's ook geld zatquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ticket naar Oregon kostte toen ik laatst keek 1300 euro.
Nee, zoals bij elke vliegreis. Het ligt er dan waar je wilt zitten. Ik heb in tokio altijd hetzelfde hotel eigenlijk, omdat ik dan op loopafstand van shinjuku station ben. En dat betekent dus dat je overal terecht kan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt dan nog geen hotel, eten, drinken etc. etc. daar he?
Ja ben daarom ook niet gegaan.quote:
Ja, dat vraagteken moest eigenlijk een punt zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, zoals bij elke vliegreis. Het ligt er dan waar je wilt zitten. Ik heb in tokio altijd hetzelfde hotel eigenlijk, omdat ik dan op loopafstand van shinjuku station ben. En dat betekent dus dat je overal terecht kan.
Als je maar een keer wilt gaan? Tijdens Hanami, hands down. Eind maart, begin april meestal, wanneeer de kersenbloesem uit komt. Japan op z'n mooist. Reis van het zuiden naar het Tokio en je pikt het overal mee, het zuiden is warmer, dus daar komt de bloesem eerder uit. Prijstechnisch boeit het allemaal niet zo.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
J
[..]
Ja ben daarom ook niet gegaan.
Maar Pheno, wat is qua tijd van het jaar en prijs de beste tijd om te gaan naar Japan?
Oké.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je maar een keer wilt gaan? Tijdens Hanami, hands down. Eind maart, begin april meestal, wanneeer de kersenbloesem uit komt. Japan op z'n mooist. Reis van het zuiden naar het Tokio en je pikt het overal mee, het zuiden is warmer, dus daar komt de bloesem eerder uit. Prijstechnisch boeit het allemaal niet zo.
Maar je kunt daarna wel de boot nemen. Die wil ik ook nog eens doen, maar niet in de winter, mij te koud.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:57 schreef Zeroku het volgende:
Om van Moskou in Bejing te komen hoeft je toch niet via Japan?
Ik zeg ook, heeft niets met Japan te maken. Was offtopic Japan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:57 schreef Zeroku het volgende:
Om van Moskou in Bejing te komen hoeft je toch niet via Japan?
Oohquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zeg ook, heeft niets met Japan te maken. Was offtopic Japan.
Gekquote:
Ghihi. Rusland lijkt me trouwens ook tof, ofja Moskou en St. Petersburg in ieder gevalquote:
Mij ook ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ghihi. Rusland lijkt me trouwens ook tof, ofja Moskou en St. Petersburg in ieder geval.
Moet je vooral niet buiten het centrum gaan, want dat is pure armoedequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ghihi. Rusland lijkt me trouwens ook tof, ofja Moskou en St. Petersburg in ieder geval.
Da's ook al een heul eindquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mij ook ja.Maar ik zal eerst maar eens beginne met Berlijn.
Ik weetquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je vooral niet buiten het centrum gaan, want dat is pure armoede
Precies.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik weet. Maar het Hermitage lijkt me echt tof om eens te zien, net als het Kremlin en het mausoleum van Lenin.
We kunnen wel samen gaanquote:
Hele dag.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Is het hier de hele avond al zo rustigjes
Of landen er geen vliegtuigen in Bakelquote:
Alleen tractors.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of landen er geen vliegtuigen in Bakel?
Wa voor kleur tractor hedde gijquote:
grun, allin ons pap het un rooie die vink mooier.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
grun, allin ons pap het un rooie die vink mooier.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Ons liefje heeft de zeilen gestreken
[ afbeelding ] d
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:39 schreef Zeroku het volgende:
Even manfappen op het feit dat ik met Bella ga vliegen.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Ons liefje heeft de zeilen gestreken
[ afbeelding ] d
Klaar. Hihi ik zei klaar.quote:
20 minuten.quote:
Dit kan ik niet ontkennen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:00 schreef Koen66 het volgende:
Is Myraela nu weer bij Socios geweest vandaag
Ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:00 schreef Zeroku het volgende:
Aan een vliegtuig denken helpt niet echt als je staat te sjorren.
Wat ontken ik?quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gezellie toch
Maar andere dingen ontken je wel
De belangrijkste vraag die in de lucht hangt: Heb je genuektquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:07 schreef Myraela het volgende:
Dat zijn gewoon opmerkingen die ik subtiel negeer of ontloop.
Misschien toch maar aan jou denken.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De belangrijkste vraag die in de lucht hangt: Heb je genuekt
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:07 schreef Myraela het volgende:
Je hebt groot gelijk!quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:07 schreef Myraela het volgende:
Je hebt geen beeld. Dus is moeilijk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien toch maar aan jou denken.
Hahaha da's ook een manier om het te vragen, de directequote:Op zondag 15 augustus 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De belangrijkste vraag die in de lucht hangt: Heb je genuekt
kan niet zienquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1513041
De fipo
:-Oquote:
En als ik nu gewon wil mastuberen???????quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:29 schreef Koen66 het volgende:
Wel te rusten allemaal
Sweet dreams
Handjes boven de lakens
fppmpppmffmpmpppfffmffmmfmpmppppp pmpppfmppppp!quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:29 schreef Koen66 het volgende:
Wel te rusten allemaal
Sweet dreams
Handjes boven de lakens
Boven de lakens gaan liggen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En als ik nu gewon wil mastuberen???????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is niet lekker.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Koude lucht tegen je natte poe... ach laat maar.
Ik had ze gezien.quote:
quote:
Welke is dat?quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:41 schreef Rauzer het volgende:
Ik vind die nieuwe KPN-reclame echt geniaal
Ik heb ook een giraffe getekend daarvoor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
dan is die gast met 1 miljoen giraffen al verder
http://www.onemilliongiraffes.com/
Dat wordt nueken!quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:40 schreef Zeroku het volgende:
Van de 108 die mee op introkamp gaan zijn er 72 niet mannelijk.
Nee, introkamp.quote:
Welke opleiding.quote:
Rechten.quote:
Waar.quote:
Chillburg.quote:
O cool. Ga ik misschien tijdje wonen.quote:
Yay. Je bent wel van het verhuizen, nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O cool. Ga ik misschien tijdje wonen.
Nee. Dit jaar was eerste keer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Yay. Je bent wel van het verhuizen, niet?
Geil.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:47 schreef Zeroku het volgende:
Overigens is de kans redelijk aanwezig dat ik er binnen nu en een jaar ook woon.
Pareltje wederom.quote:
Ohquote:
Jewaids, anders lekker iedere dag 2 uur in de stoptreinquote:
Ik weet ze steeds op te sporen. Was je vandaag trouwens ook naar Dancetour in EHV geweest? Fucking ruig daar.quote:
Nee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik weet ze steeds op te sporen. Was je vandaag trouwens ook naar Dancetour in EHV geweest? Fucking ruig daar.
Vette shit. Was ook op DanceTour in Leeuwarden. Hadden ze daar ook een SMS-scherm hangen? Ik had nog de groeten gedaan via dat grote scherm aan heel FOK! van Socios.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:52 schreef Zeroku het volgende:
Ik weet ze steeds op te sporen. Was je vandaag trouwens ook naar Dancetour in EHV geweest? Fucking ruig daar.
Hmm. Schade.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee.Was ook nog brak van gister.
Ja, waren twee groepen met elkaar aan het flirtenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Vette shit. Was ook op DanceTour in Leeuwarden. Hadden ze daar ook een SMS-scherm hangen? Ik had nog de groeten gedaan via dat grote scherm aan heel FOK! van Socios.
Boxtelquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Schade.
[..]
Ja, waren twee groepen met elkaar aan het flirten, jonges en meiden uit
Boxtel
"Zijn er nog leuke dames uit Boxel, groetjes jongens voor het scherm"quote:
Godverdomme.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
"Zijn er nog leuke dames uit Boxel, groetjes jongens voor het scherm"
"Ja jongens, wij zijn dames uit Boxtel en we staan rechts"
"Oké dames uit Boxtel kom voor het scherm"
"Jongens uit Boxtel zijn jullie nog voor het scherm"
"Nee dames uit Boxtel we zijn nu voor de mac aan de linkerkant."
Mja, zulke kansloze mensen wonen er dus in Boxtel.quote:
Ok, kusjes op je achillespees.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:12 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga slapen, kusjes op je schedelbasis.
:-Oquote:
matig ja.quote:
Haal dat goede maar weg.quote:
quote:
Ook jij Pheno Môggequote:
Is het zo erg?quote:
Nog zo'n gadgethoerquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het zo erg?
Ik ga toch voor de iPad trouwens.
Ik wil hem gebruiken voor internet, lezen, spelletjes, emailen en op vakantie meenemen.
Nog 1 vraagje, zit er een word op ofzo? Of kan je die downloaden?
Mijn laptop doet het nog wel, en die ga ik gerbuiken voor downloaden enzo
Ik neem niet die met 3G. Ik twijfel nog hoeveel GB ik moet nemen?
Op mijn iphone heb 16 GB en op zich vind ik dat al genoeg.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog zo'n gadgethoer
Er zijn verschillende Word dingetjes voor in de Appstore. Die van Apple werkt an sich, maar heeft problemen met voetteksten en zo. Er was een ander, maar daar ben ik de naam even van kwijt, die was iig een stuk beter. Zal ik vanavond nog even zoeken voor je.
16G is genoeg, of je moet gehele films in HD willen meenemen en er op willen laten staan.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Kally
crv
Zeroku
Koen66
Myraela
Bellatrix
Loveless85
D.
Rauzer
Pheno
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
iBenny
Kally
D.
-Vaduz-
Marlalala
Bellatrix
crv
BVO
CrazyDutchPunk
PatriQue89
Svensational
Symphonic
Koen66
Tha_Erik
gomi
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohja waar doe je dat ook alweer
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
pgrferrari
Pisces29
tombolafan
Greys
Kally
charmed_angel
Pheno
D.
Bellatrix
JJH
Oh jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
Verdomd veel sc'ersquote:Nebo
wc-eend
KoosyNL
Loveless85
Greys
Kally
lizardtattoo
koei
charmed_angel
Pisces29
Ml-etje
iteejer
pgrferrari
Zeroku
tombolafan
GEEN TVquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat is beter, een LCD, LED of PLASMA, tv?
Ik zou voor de Samsung gaan...quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zeg LEDquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom?quote:
Neeuhj, moet niet te duur zijn, gewoon, studentje he ;P.. max. 300 euroquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou voor de Samsung gaan...
Wil je met 3D functie?
Stel je voor dat je een leven krijgtquote:
Hoe groot wil je het scherm hebben?quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neeuhj, moet niet te duur zijn, gewoon, studentje he ;P.. max. 300 euro
quote:
Nog altijd minder dan LCDquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom?
Twee soorten LED-TV's!
1. De eerste variant: de nieuwste technologie: LED-Matrix Backlight-LCD: ook 'Direct LED' genoemd. Honderden kleine LED-lampjes zitten achter het LCD-scherm.
Gevolg: het contrast is veel beter! Deze LEDjes kunnen gelokaliseerd gedimd of zelfs helemaal worden uitgeschakeld.
Nadeel van deze nieuwe technologie: omdat er zo veel LEDjes nodig zijn, verbruikt hij meer stroom, ontwikkelt meer hitte en is duurder.
2. De tweede variant heeft alleen maar aan de zijkanten LED-lampen. Dit noemt daarom Edge-Lit LED-LCD.
Voordeel: je krijgt een ultradunne TV omdat er geen verlichting meer achter het scherm aanwezig is.
Nadeel: het lokaal dimmen van de LEDjes is (nog) niet mogelijk. Het contrast is dus beter dan bij een plasma-TV maar bereikt niet de beeldkwaliteit van de matrixversie van 1.
quote:LED FACTS
State of the Art Picture Quality
About 40% Less Energy usage than a same sized LCD TV
Mercury Free and a VERY Thin Design
Currently LED TV's Cost about 20-30% more
quote:LCD FACTS
Good Picture Quality, but Images may "burn" in Display
Energy Costs run Between $150-200 per year to operate an LCD
Mercury IS used in Manufacturing Process
Cost is the Cheaper of the Two Choices
Pas op 5 een TAL-erquote:JustinK
Yuki
Lotusss
tong80
charmed_angel
Graseter
crv
Bellatrix
Good.vs.Evil
Zeroku
Dan zou ik gewoon voor een LCD tv gaan van samsung ofzo idd, ik heb er 1 van LG en die is kwa prijs ook erg aantrekkelijk en heeft goed beeldquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Idd een LG lijkt erg veel op se Samsung qua beeld.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon voor een LCD tv gaan van samsung ofzo idd, ik heb er 1 van LG en die is kwa prijs ook erg aantrekkelijk en heeft goed beeld
Dan kom je denk ik siewosie op LCD. LED heb je niet voor 300 euro.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Toe maarquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idd een LG lijkt erg veel op se Samsung qua beeld.
Voor een student is LG dan wel een optie.
Tenzij je iets meer geld heb, dan zou ik echt voor de Samsung gaan... en dan de 5 serie
Hoewel ik meer heb met de 6 serie
(heb nu al 2 LCD van 102 cm vd 6 serie in huis... love it)
Nu hebben we heel de huiskamer verbouwd en nu vinden we onze tv te klein, nu willen we de 55 inch
We hebben er 1 in de Gamingroom staan... En 1 in de huiskamer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toe maar, ja in de huiskamer hebben wij ook een Samsung (wel een oudje toen was LCD er nog niet zo super lang maar zonde om een nieuwe te kopen als de oude het nog doet.) Op mijn slaapkamer een LG omdat ik sowieso weinig TV kijk eigenlijk.
Gamingroomquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben er 1 in de Gamingroom staan... En 1 in de huiskamer.
Op de slaapkamer zo kleintje, oude met die toeter aan de achterkant.
Nu willen we een 55 inch kopen voor de huiskamer, zodat we op de slaapkamer ook een grote tv hebben.
Ik kijk nogaal veel series, en meestal als ik in bed lig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |