Nog nietquote:
Zet een film op waarvan je in slaap valt, heb je alle twee gedaanquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik val haast in slaap.
Ben aan het twijfelen... Nu baar bed gaan of filmpje kijken
Goed planquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zet een film op waarvan je in slaap valt, heb je alle twee gedaan
Nou dan is dit je kansquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb serieus zin om op te ruimen. En dat heb ik echt nooit.
Ik zat even in een katten topic foto's te kijkenquote:
Sommige daar zijn zo liefquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat even in een katten topic foto's te kijken
Ja wat een schatjes zitten daar tussenquote:
Bende gij luiquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja wat een schatjes zitten daar tussen
witte tochquote:
O ja sommige mensen fokken mobiel, daar sta ik niet altijd bij stilquote:
Neequote:
quote:
Ze zat met rood karton te spelen wat nog nat was van de verf of iets dergelijksquote:
Oquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze zat met rood karton te spelen wat nog nat was van de verf of iets dergelijks.
Wutquote:
Lippenstift dacht jij?quote:
Volgens mij zit je dan bij mij in de buurtquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:21 schreef Avey het volgende:
Ik zat net lekker buiten, en ineens regen
Verbeter mijn ui eens!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:25 schreef zarGon het volgende:
Kally, je UI nu:
[ afbeelding ]
Je UI verbeterd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat aardig.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:25 schreef zarGon het volgende:
Kally, je UI nu:
[ afbeelding ]
Je UI verbeterd:
[ afbeelding ]
O tnxquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:25 schreef zarGon het volgende:
Kally, je UI nu:
[ afbeelding ]
Je UI verbeterd:
[ afbeelding ]
Jouw UI is al duidelijk en scherp (én je UI is niet korrelig).quote:
Oh, goed plan. Ga ik denk ik ook zo doen.quote:
Wijnquote:
Ge liek wel n wijf.quote:
Mits Bavariaquote:
Ben ik niet.quote:
Drink dan episch pilsner. of >40% alcohol.quote:
Ik drink ook bier. En gin tonicquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Drink dan episch pilsner. of >40% alcohol.
Dat is ook wel te drinken idd. Wodka Jus met ijs is ook fucking geil voor je mond.quote:
Kiek es oan.quote:
Die laatste twee is echt puur om het zat worden, beide zijn echt niet te zuipen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zeg,
Sambuca![]()
Tequila![]()
Goldstrike![]()
![]()
Doar ken k altied zo lekker van lulleh
Alleen ijs en ijskoudquote:
is dat llquote:
Wut? Nooit van gehoordquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
Een vriendin van mij had het over vanille tequila.Klinkt echt viez, net zoals Vanille cola.
Ja.quote:
dank je wel namens de_kardinaalquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jouw UI is al duidelijk en scherp (én je UI is niet korrelig).
Nu:
[ afbeelding ]
Poging:
[ afbeelding ]
Geen verschil in te zien, dus. Die van mij vind ik iets scherper, that's it..
cola vanille was hemelsquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
Een vriendin van mij had het over vanille tequila.Klinkt echt viez, net zoals Vanille cola.
Krijg er koppijn van, al zal dat wel tussen de oren zitten.quote:
Vaak zit je kop wel tussen je oren ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:06 schreef Bellatrix het volgende:
K
[..]
Krijg er koppijn van, al zal dat wel tussen de oren zitten.
Kwam ze uit Anime.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:06 schreef Zeroku het volgende:
Straks in Eindhoven, zo'n meidje met donkerblond haar en lichtblauwe/grijze ogen.
Ja.quote:
Neequote:Op zondag 15 augustus 2010 21:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Vandaag was dancetour he. Goed weer gehad ?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:10 schreef Zeroku het volgende:
Bella. [Dames] anaal vingeren tijdens masturberen? Doe eens antwoorden.
Regen was echt zwaar klotequote:Op zondag 15 augustus 2010 21:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Ik ben er geweest echt het regende dat het zeek
. Maar alsnog wel tof.
Ja ik kwam vanuit Tilburg en ik had geen zin om voor niks te gaan dus ik ben gewoon doorgelopen, maar na een uur was ik echt zeik en zeiknat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Regen was echt zwaar kloteIk was buiten aan het sporten
whoessss nat
ja dat is niet leukquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja ik kwam vanuit Tilburg en ik had geen zin om voor niks te gaan dus ik ben gewoon doorgelopen, maar na een uur was ik echt zeik en zeiknat.
Niet echt neequote:
Nee, God was daar niet toen ik er was.quote:
Zegt ie ook niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, God was daar niet toen ik er was.
Ohja, je bent daar al geweest, niet? Heb je ook die gigantische Gundam gezienquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, God was daar niet toen ik er was.
quote:
Hoop voor je dat je volgende week meer geluk hebt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar achja 't was wel tof op zich.
Doe mij maar Zomergasten. Net al een Japanner (of Chinees?) gezien die een kip onthoofd, en een dikke vette puist die uitgeknepen wordt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:18 schreef Pheno het volgende:
Ah, weer wat anorexia voor de zondagavond
Mwa, denk niet dat ik nog een keer ga. Afgelopen jaren was het een hoop gezeik in Tilburg.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je volgende week meer geluk hebt.
Nee die stond ergens anders. Maar volgens mij was de gundam er in 2007 niet. In 2009 is het me gelukt het ook te missen, en dit jaar denk ik ook, in mei iig niet en september weet ik niet of dat ding er nog staatquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja, je bent daar al geweest, niet? Heb je ook die gigantische Gundam gezien?
Ik dacht altijd dat het zo'n brave stad wasquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa, denk niet dat ik nog een keer ga. Afgelopen jaren was het een hoop gezeik in Tilburg.
Chinees. Ik vind zomergasten saai worden, echt een slechte brugjesmaker zit er nu.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe mij maar Zomergasten. Net al een Japanner (of Chinees?) gezien die een kip onthoofd, en een dikke vette puist die uitgeknepen wordt.
Holy crap. Hoevaak ben je er al geweestquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee die stond ergens anders. Maar volgens mij was de gundam er in 2007 niet. In 2009 is het me gelukt het ook te missen, en dit jaar denk ik ook, in mei iig niet en september weet ik niet of dat ding er nog staat
Ja JBC is niet veel, maar Malherbe is een verademing.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Chinees. Ik vind zomergasten saai worden, echt een slechte brugjesmaker zit er nu.
VIer keer straks. En ja, ik ben rondom mount fuji geweest. Dus ook hakone en dat bos.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Holy crap. Hoevaak ben je er al geweest? En ben je ooit in Aokigahara geweest?
Tofquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
VIer keer straks. En ja, ik ben rondom mount fuji geweest. Dus ook hakone en dat bos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |