abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85315574
Ik ben 20 en ik heb jaren geen vriendin meer gehad laatste keer toen ik wel wat vriendinnen was toen ik 12 was maar na die tijd ben ik zonder een vriendin gaan zitten en ik heb ook nooit nog gezoend en daar zit ik mee, nu is mijn vraag hoe ik ervoor kan zorgen dat ik weer van het vrouwelijke aandacht kan genieten, zodat ik voor genoeg meisjes weer aantrekkelijker gevonden wordt? meisjes komen zelf ook niet op me af als ik ze niet aanspreekt en alhoewel ik de eerste stap waagt heb ik er nogal geen succes mee.
pi_85315648
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:02 schreef hannekam het volgende:
Ik ben 20 en ik heb jaren geen vriendin meer gehad laatste keer toen ik wel wat vriendinnen was toen ik 12 was maar na die tijd ben ik zonder een vriendin gaan zitten en ik heb ook nooit nog gezoend en daar zit ik mee, nu is mijn vraag hoe ik ervoor kan zorgen dat ik weer van het vrouwelijke aandacht kan genieten, zodat ik voor genoeg meisjes weer aantrekkelijker gevonden wordt? meisjes komen zelf ook niet op me af als ik ze niet aanspreekt en alhoewel ik de eerste stap waagt heb ik er nogal geen succes mee.
Niet te veel jammeren. Als je relaxed blijft, komt het wel goed. Ga jezelf alleen niet zielig zitten vinden, want op dat soort lelijke boosheid knappen de meeste meiden af.

Komt wel goed, je bent pas 20 ^O^
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:05:05 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85315658
Gewoon die hannekam goed laten uitgroeien.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_85315708
ach, je komt vanzelf iemand tegen, ik ben ook lelijk en heb het best getroffen.
pi_85315819
je schrijft genoeg.... maar ik geloof dat 1 al genoeg voor jou is.

Gewoon jezelf zijn en alles komt goed.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_85315825
Wel gewoon meisjes blijven aanspreken. Een beetje moeite doen is nooit verkeerd. Probeer wel altijd telefoonnummers uit te wisselen en daarna een nietszeggend smsje te sturen als: He leuk je te hebben ontmoet, zullen we nog eens afspreken? Je merkt daarna vanzelf wel dat je een keer beet hebt. ;)
pi_85315908
[quote]Op zondag 15 augustus 2010 18:06 schreef nightfall het volgende:
ach, je komt vanzelf iemand tegen, ik ben ook lelijk en heb het best getroffen.
Niet van toepassing

[ Bericht 15% gewijzigd door hannekam op 15-08-2010 20:20:45 ]
pi_85316000
Welkom in Nederland, Hanekam *O*

Ik ben ooit een jaar in het buitenland geweest, en toen had ik altijd wel een beetje of veel vrouwelijke aandacht tijdens het uitgaan. Eenmaal terug in Nederland mocht ik blij zijn als ik 1 glimlach op een avond had gescoord. Zo werkt dat nu eenmaal in dit koude kikkerlandje, en dus kun je je daar beter bij neerleggen. Een meisje dat op je afkomt en zegt: he ik vind je leuk. Zullen we samen wat drinken? zal namelijk nooit gebeuren....
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:17:42 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85316024
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:13 schreef hannekam het volgende:

[..]

Bij mij gaat het niet om mijn uiterlijk want lelijk ben ik absoluut niet. toch lijkt het alsof meiden me links laten liggen. Volgens mij straal ik onzekerheid uit want daar zit ik ook mee. Soms voel ik al die ogen van meiden op me branden waar ik tegemoet komt maar andere dagen lijkt het alsof ik geen oogcontact met meisjes krijgt, met andere woorden bedoel ik ermee dat ik nu minder vrouwelijke aandacht op straat heb.
Misschien is je manier van aanpakken gewoon slecht. Misschien ken je die ongeschreven sociale regels niet, waardoor je een slechte indruk maakt op de meeste meisjes.

In dat geval raad ik je aan om een boek te gaan lezen over de onderwerp.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_85316391
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_85316753
Doe alsof je zelfverzekerd bent en wees assertief.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_85316873
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Misschien is je manier van aanpakken gewoon slecht. Misschien ken je die ongeschreven sociale regels niet, waardoor je een slechte indruk maakt op de meeste meisjes.

In dat geval raad ik je aan om een boek te gaan lezen over de onderwerp.
Die stuk geschreven alinea over die ongeschreven sociale regels vat ik niet. begrijp niet wat er mee bedoelt of mee wilt bereiken? leg es uit
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:00:59 #13
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_85317341
Bagger verwijderd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_85317474
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:04 schreef Zeurnietzo het volgende:

[..]

Niet te veel jammeren. Als je relaxed blijft, komt het wel goed. Ga jezelf alleen niet zielig zitten vinden, want op dat soort lelijke boosheid knappen de meeste meiden af.

Komt wel goed, je bent pas 20 ^O^
Ah, dat doe ik dus al 10 jaar fout :D.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:22:03 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_85318061
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:00 schreef Biogarde het volgende:
Bagger verwijderd.
je had er nog een paar gemist :P...

OT: blijven proberen maar niet obsessief, jezelf goed verzorgen en positiviteit uitstralen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_85321016
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:22 schreef Re het volgende:

[..]

je had er nog een paar gemist :P...

OT: blijven proberen maar niet obsessief, jezelf goed verzorgen en positiviteit uitstralen
Die tweede zit bij mij goed in orde wat ik aan me zelf herkent is dat ik onzeker ben
pi_85327571
Wil je echt geen complex aanpraten maar 20 en nog nooit gezoend hebben is toch gewoon vreemd. Ben het er wel mee eens dat je niet je houding ernaar moet laten staan. Probeer toch lekker zelfverzekerd door het leven te gaan, maar ik zou er wel eens werk van gaan maken.

Waar denk je zelf dat het probleem zit? Uiterlijk? Kom je geen nieuwe mensen tegen?
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:51:13 #18
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_85328500
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:16 schreef jaha het volgende:
Welkom in Nederland, Hanekam *O*

Ik ben ooit een jaar in het buitenland geweest, en toen had ik altijd wel een beetje of veel vrouwelijke aandacht tijdens het uitgaan. Eenmaal terug in Nederland mocht ik blij zijn als ik 1 glimlach op een avond had gescoord. Zo werkt dat nu eenmaal in dit koude kikkerlandje, en dus kun je je daar beter bij neerleggen. Een meisje dat op je afkomt en zegt: he ik vind je leuk. Zullen we samen wat drinken? zal namelijk nooit gebeuren....
Welke landen dan ?
pi_85328603
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:51 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Welke landen dan ?
Thailand.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_85328869
Misschien mik je gewoon teveel op meisjes die te hoog gegrepen zijn voor je. Probeer wat simpelere meisjes te benaderen die niet afknappen op dat je dingen niet begrijpt of beheerst.
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:59:47 #21
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_85328904
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:53 schreef teknomist het volgende:

[..]

Thailand.
:')
pi_85328908
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef Dipkip het volgende:
Misschien mik je gewoon teveel op meisjes die te hoog gegrepen zijn voor je. Probeer wat simpelere meisjes te benaderen die niet afknappen op dat je dingen niet begrijpt of beheerst.
_O-

Zoals de beheersing van de Nederlandse taal.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_85329023
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef rijsttafel het volgende:
_O-

Ja, maar ook het idee van sociale ongeschreven regels bijvoorbeeld. Hij schrijft dat hij er wel verzorgd uitziet en niet lelijk is, dus dan is het denk ik slim als hij een meisje zoekt wat een jongen wil om mee gezien te worden en die lief voor haar is, niet een die het van zijn erudiete persoonlijkheid moet hebben.
pi_85329905
zoals ik vroeger eens naar een vriend schreef: je moet bijna een platinum lul hebben om in de buurt van een vergulde kut te komen.
pi_85330084
Begin eens onder aan de ladder en bouw vanaf die manier ervaring op. En wat een onzin dat er in Nederland geen meisjes op je afkomen met de text, zullen we wat drinken of iets in die geest. Dan loop je echt de verkeerde tenten binnen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_85337309
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:27 schreef sitting_elfling het volgende:
Begin eens onder aan de ladder en bouw vanaf die manier ervaring op. En wat een onzin dat er in Nederland geen meisjes op je afkomen met de text, zullen we wat drinken of iets in die geest. Dan loop je echt de verkeerde tenten binnen.
Dan heb ik altijd in het buitenland de goede tenten binnengelopen.... de beste gesprekken heb ik toch wel in buitenlandse tenten gehad met de leukste meiden... de enige tenten waar je in NL binnen kunt lopen voor leuke nachtelijke gesprekken is een lesbo bar.
  maandag 16 augustus 2010 @ 07:04:25 #27
313504 Trololo.
Russianbrides.nu
pi_85337380
Begin eens met een dik meisje aan te spreken. Nu ze je aandacht krijgt, zal ze die proberen vast te houden. Goed voor je conversatieskills! :)
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:12:03 #28
290585 Pweer
What else ?
pi_85342954
Gewoon jezelf zijn! Als je dit niet doet, zul je ook niet bij een meisje uitkomen dat echt bij jou past.
Wat wel helpt bij vrouwen aantrekken is zorgen dat je er verzorgd uitziet, leuke kleding, lekker open staan voor nieuw contact en niet bang zijn voor een blauwtje. Succes :)!
I like, Sexy time! :D
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:14:37 #29
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_85343064
Geen zelfkennis, geen zelfvertrouwen
Geen zelfvertrouwen, geen uitstraling
Geen uitstraling, geen meisjes

Wees dus niet jezelf, maar ontwikkel jezelf. Ga lekker uit, heb lol, probeer nieuwe dingen uit en leer in het proces jezelf kennen. Dan komen de vrouwen vanzelf wel!
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_85343536
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

_O-

Er is niets mis met me nederlandse taal daar kan het niet aan liggen waarom moet je me afkraken terwijl ik om serieuse tips vraagt en geen opmerkingen die beledigend bedoeld is.

Als je niets nuttigs aan tips kan bijbrengen verzoek je om hier niet te reageren
pi_85344285
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:26 schreef hannekam het volgende:

[..]

Er is niets mis met me nederlandse taal daar kan het niet aan liggen waarom moet je me afkraken terwijl ik om serieuse tips vraagt en geen opmerkingen die beledigend bedoeld is.

Als je niets nuttigs aan tips kan bijbrengen verzoek je om hier niet te reageren
hannekam meet troll... troll meet hannekam :)

..

Denk dat het beste is gewoon zovaak mogelijk in een goeie bui te zijn. Vrolijk, assertief, grappig en je vooral niet schamen om de dingen die je zegt of doet (biertjes helpen daarbij) .. gewoon lol maken. maar probeer jezelf langzaam te ontwikkelen. Een compromi tussen wie jij bent, en wat de meisjes van je verwachten (vrolijk,lief, leuk etc.) succces..
pi_85346025
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:44 schreef wesleyb91 het volgende:

[..]

hannekam meet troll... troll meet hannekam :)

..

Denk dat het beste is gewoon zovaak mogelijk in een goeie bui te zijn. Vrolijk, assertief, grappig en je vooral niet schamen om de dingen die je zegt of doet (biertjes helpen daarbij) .. gewoon lol maken. maar probeer jezelf langzaam te ontwikkelen. Een compromi tussen wie jij bent, en wat de meisjes van je verwachten (vrolijk,lief, leuk etc.) succces..
Lief zijn tegen dames is geen goede oplossing dan laten ze je juist links liggen en gaan ze verder opzoek naar een klootzak. Door je hard 2 get op te stellen bereik je meer. meiden kicken juist op jongens die weinig aandacht aan ze schenkt die zich hard voordoen tegen meiden.

Er zijn wel periodes dat ik me lekker in me vel voelt het valt me dan ook op dat ik meer vrouwelijke aandacht heb.
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:31:14 #33
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_85348908
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:23 schreef hannekam het volgende:

[..]

Lief zijn tegen dames is geen goede oplossing dan laten ze je juist links liggen en gaan ze verder opzoek naar een klootzak. Door je hard 2 get op te stellen bereik je meer. meiden kicken juist op jongens die weinig aandacht aan ze schenkt die zich hard voordoen tegen meiden.

Er zijn wel periodes dat ik me lekker in me vel voelt het valt me dan ook op dat ik meer vrouwelijke aandacht heb.
Dit is van dat advies waar maar een deel van de jongens iets aan heeft. Hard to get kun je alleen spelen als je overduidelijk iets te bieden hebt. Een lelijke, verlegen jongen die hard to get gaat spelen gaat nix regelen.

En er zijn wel degelijke goede, aardige gasten die hele reservaten regelen. Vind jouw stijl en gebruik die, het aanleren van nieuw gedrag kost jaren. Je kunt wel goed leren gebruiken wat je wel hebt. Een verlegen gast heeft ook charme ( vraag het de vrouwtjes), dus leer gebruiken wat je hebt en dat te ontwikkelen.

Wat het beste werkt is jezelf ontwikkelen en veel mensen tegenkomen, maar goed dat duurt natuurlijk lang. Men wil hier de succesformule om volgend weekend te scoren. Sja... en dan is er niet.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_85351960
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:26 schreef hannekam het volgende:

Het is niet beledigend bedoeld, het is gewoon zo dat je nederlands verre van optimaal is aan dit topic te zien. Misschien valt het als je praat minder op, dat zou kunnen, maar dan weet je in ieder geval dat het iets is om in je achterhoofd te houden als je vrouwen emailt of via een datingsite benaderd. Je komt met hoe je hier schrijft echt beneden gemiddeld intelligent over namelijk en dat werkt niet in je voordeel.
pi_85352752
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_85424368
Ach, je bent pas 20. Niet zo druk om maken. Ik had tot een paar jaar terug ook moeite om een meisje te vinden. Dat is nu helemaal omgedraaid :s) .
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 09:06:50 #37
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85425316
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:23 schreef hannekam het volgende:

[..]

Hahaha. Hard to get spelen als je niet gewild bent is wel een goeie tactiek, ja.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_85433074
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:06 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Hahaha. Hard to get spelen als je niet gewild bent is wel een goeie tactiek, ja.
Lach je me nu uit of lach je me toe?

Het lijkt erop alsof sommige onder jullie mij en me geopende topic als doel dat ik tips nodig hebt in de maling neemt. nog op wat je hierboven zegt volgens jou niet gewild te zijn soms zijn er wel dagen dat ik veel vrouwelijke aandacht wat ik daarmee bedoelt in de zin dat ik de meeste ogen op me voelt branden waar ik ze tegemoet komt alleen houdt niet weken aan.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:27:08 #39
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85433169
Uit.

Misschien moet je over die tweede zin nog even nadenken. Die is namelijk totaal onbegrijpelijk.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:27:35 #40
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85433186
Toevoeging:
De tweede versie van dezelfde zin is mogelijk nog cryptischer geworden.
pi_85433366
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:27 schreef mvdlubbe het volgende:
Uit.

Misschien moet je over die tweede zin nog even nadenken. Die is namelijk totaal onbegrijpelijk.
Donder toch op uit het topic als je niks zinnigs te zeggen hebt ik heb niets aan commentaar van mensen die me alleen maar proberen af te kraken. blijf liever weg met je nutteloze reacties daar heb ik niets aan en verzoek je om niet meer hier te posten o|O
pi_85433495
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 07:59 schreef nightsleeper het volgende:
Ach, je bent pas 20. Niet zo druk om maken. Ik had tot een paar jaar terug ook moeite om een meisje te vinden. Dat is nu helemaal omgedraaid :s) .
Maar je gaat er toch mee zitten als je de meeste jongens om je heen ziet met een vriendin en jij blijft zonder zitten ik krijg nu ook minder vrouwelijke aandacht.

misschien ligt het er ook aan om het feit dat ik een introverte type bent
pi_85433792
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:24 schreef hannekam het volgende:
Het lijkt erop alsof sommige onder jullie mij en me geopende topic als doel dat ik tips nodig hebt in de maling neemt.
Uhm nee, we wijzen je er op dat je nederlands erg slecht is. Zo slecht zelfs dat sommige van je schrijfsels volkomen onontcijferbaar zijn voor je lezers. Als je tips wil is het wel handig als je leesbaar schrijft. Ben je misschien van buitenlandse afkomst dat je er zo'n moeite mee hebt?
pi_85434195
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:34 schreef hannekam het volgende:

[..]

Maar je gaat er toch mee zitten als je de meeste jongens om je heen ziet met een vriendin en jij blijft zonder zitten ik krijg nu ook minder vrouwelijke aandacht.

misschien ligt het er ook aan om het feit dat ik een introverte type bent
Verzorg jezelf optimaal, probeer is wat anders met je haar, ga nieuwe kleding kopen. Ga je zelfverzekerd voelen, en stap tijdens het uitgaan is op een meisje af (wel eerst oogcontact leggen, als ze interesse hebben zie je dat snel genoeg aan ze).

Off topic, ik vind het wel triest dat je zo gaat happen op sommige reacties hier. Ga anders naar een serieuzer forum, hier kun je zulke reacties verwachten. :')
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:56:56 #45
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85434423
Verlegen en stil en als er wat uit komt is het meer een boer van een orakel dan een goed gesprek. Ja, geen wonder dat de vrouwen niet blijven hangen... :').

En verder open jij hier een topic over te weinig aandacht van vrouwen, knulletje, om vervolgens te brullen
quote:
Door je hard 2 get op te stellen bereik je meer.
en het gek te vinden dat ik je daarover uitlach.

Open dan geen topic. Scheelt de rest van de wereld ook meteen een hoop puzzelen.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:58:09 #46
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85434471
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:51 schreef MeanDutchy het volgende:

Off topic, ik vind het wel triest dat je zo gaat happen op sommige reacties hier. Ga anders naar een serieuzer forum, hier kun je zulke reacties verwachten. :')
Dit is onzin.
Er was een tijdje geleden een prima topic (met vervolg) over een man van 29 met vergelijkbare problemen. De reacties daarin waren zeer goed.
TS lokt deze ellende zelf uit door zijn achter - eh - gestelde reacties.
pi_85434750
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:58 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Dit is onzin.
Er was een tijdje geleden een prima topic (met vervolg) over een man van 29 met vergelijkbare problemen. De reacties daarin waren zeer goed.
Ik beweer ook niet dat er op fok geen serieus gesprek kan zijn, alleen dat je onnozele reacties wel kunt verwachten ongeacht wat voor topic je ook opent. Deze reacties komen ongetwijfeld door z'n houding ja.
pi_85434834
Genoeg meiden :D
Zeg, ken jij de mosselman?
pi_85434998
:')
pi_85435230
minder achter je pc zitten, meer in de zon! lekker kleurtje en dat witte licht flatteert niet :P
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:16:58 #51
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_85435250
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:21:01 #52
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85435429
je uiterlijk genoeg verzorgen om op te vallen is stap 1
Intelligent, but fucked up.
pi_85437555
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:58 schreef mvdlubbe het volgende:
Dit is onzin.
Klopt helemaal. Maar die TS luisterde ook naar de replies. Deze TS heeft last van wat de meeste lui mankeert die 'boehoehoe niemand wil mij neuken' topics openen, namelijk eerst gaan zitten janken en als mensen dan met een idee komen van waar het misgaat direct in de verdediging schieten en je reuze beledigd voelen dat iemand iets negatiefs over je zegt. Want eigenlijk ligt het natuurlijk aan de oh zo gemene buitenwereld en aan hoe stom nederlandse vrouwen zijn en zij zijn groot en ik is klein is niet eerlijk ooooooh neee.

Ja eikel, als je echt zo geweldig was liep je niet op een forum te piepen dat je geen chick kan scoren, dus suck it up en luister naar wat er volgens andere mensen mis is met je :{ anders heeft heel zo'n topic geen zin.
pi_85438276
:P Laat zulke topics maar komen, ik voel me gelijk weer 100x normaler door al dit "kijk mij zielig zijn, maar ik wil er niks aan doen" gedoe!
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:56:14 #55
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85439579
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:10 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Maar die TS luisterde ook naar de replies. Deze TS heeft last van wat de meeste lui mankeert die 'boehoehoe niemand wil mij neuken' topics openen, namelijk eerst gaan zitten janken en als mensen dan met een idee komen van waar het misgaat direct in de verdediging schieten en je reuze beledigd voelen dat iemand iets negatiefs over je zegt. Want eigenlijk ligt het natuurlijk aan de oh zo gemene buitenwereld en aan hoe stom nederlandse vrouwen zijn en zij zijn groot en ik is klein is niet eerlijk ooooooh neee.

Ja eikel, als je echt zo geweldig was liep je niet op een forum te piepen dat je geen chick kan scoren, dus suck it up en luister naar wat er volgens andere mensen mis is met je :{ anders heeft heel zo'n topic geen zin.
Dipkipske O+
Intelligent, but fucked up.
pi_85440275
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:02 schreef hannekam het volgende:
Doe zo en ze komen als vliegen op je af
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:48:39 #57
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_85441731
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')