Niet te veel jammeren. Als je relaxed blijft, komt het wel goed. Ga jezelf alleen niet zielig zitten vinden, want op dat soort lelijke boosheid knappen de meeste meiden af.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:02 schreef hannekam het volgende:
Ik ben 20 en ik heb jaren geen vriendin meer gehad laatste keer toen ik wel wat vriendinnen was toen ik 12 was maar na die tijd ben ik zonder een vriendin gaan zitten en ik heb ook nooit nog gezoend en daar zit ik mee, nu is mijn vraag hoe ik ervoor kan zorgen dat ik weer van het vrouwelijke aandacht kan genieten, zodat ik voor genoeg meisjes weer aantrekkelijker gevonden wordt? meisjes komen zelf ook niet op me af als ik ze niet aanspreekt en alhoewel ik de eerste stap waagt heb ik er nogal geen succes mee.
Misschien is je manier van aanpakken gewoon slecht. Misschien ken je die ongeschreven sociale regels niet, waardoor je een slechte indruk maakt op de meeste meisjes.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:13 schreef hannekam het volgende:
[..]
Bij mij gaat het niet om mijn uiterlijk want lelijk ben ik absoluut niet. toch lijkt het alsof meiden me links laten liggen. Volgens mij straal ik onzekerheid uit want daar zit ik ook mee. Soms voel ik al die ogen van meiden op me branden waar ik tegemoet komt maar andere dagen lijkt het alsof ik geen oogcontact met meisjes krijgt, met andere woorden bedoel ik ermee dat ik nu minder vrouwelijke aandacht op straat heb.
Die stuk geschreven alinea over die ongeschreven sociale regels vat ik niet. begrijp niet wat er mee bedoelt of mee wilt bereiken? leg es uitquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Misschien is je manier van aanpakken gewoon slecht. Misschien ken je die ongeschreven sociale regels niet, waardoor je een slechte indruk maakt op de meeste meisjes.
In dat geval raad ik je aan om een boek te gaan lezen over de onderwerp.
Ah, dat doe ik dus al 10 jaar foutquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:04 schreef Zeurnietzo het volgende:
[..]
Niet te veel jammeren. Als je relaxed blijft, komt het wel goed. Ga jezelf alleen niet zielig zitten vinden, want op dat soort lelijke boosheid knappen de meeste meiden af.
Komt wel goed, je bent pas 20
je had er nog een paar gemistquote:
Die tweede zit bij mij goed in orde wat ik aan me zelf herkent is dat ik onzeker benquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:22 schreef Re het volgende:
[..]
je had er nog een paar gemist...
OT: blijven proberen maar niet obsessief, jezelf goed verzorgen en positiviteit uitstralen
Welke landen dan ?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:16 schreef jaha het volgende:
Welkom in Nederland, Hanekam![]()
Ik ben ooit een jaar in het buitenland geweest, en toen had ik altijd wel een beetje of veel vrouwelijke aandacht tijdens het uitgaan. Eenmaal terug in Nederland mocht ik blij zijn als ik 1 glimlach op een avond had gescoord. Zo werkt dat nu eenmaal in dit koude kikkerlandje, en dus kun je je daar beter bij neerleggen. Een meisje dat op je afkomt en zegt: he ik vind je leuk. Zullen we samen wat drinken? zal namelijk nooit gebeuren....
Thailand.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef Dipkip het volgende:
Misschien mik je gewoon teveel op meisjes die te hoog gegrepen zijn voor je. Probeer wat simpelere meisjes te benaderen die niet afknappen op dat je dingen niet begrijpt of beheerst.
Ja, maar ook het idee van sociale ongeschreven regels bijvoorbeeld. Hij schrijft dat hij er wel verzorgd uitziet en niet lelijk is, dus dan is het denk ik slim als hij een meisje zoekt wat een jongen wil om mee gezien te worden en die lief voor haar is, niet een die het van zijn erudiete persoonlijkheid moet hebben.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef rijsttafel het volgende:
![]()
Zoals de beheersing van de Nederlandse taal.
Dan heb ik altijd in het buitenland de goede tenten binnengelopen.... de beste gesprekken heb ik toch wel in buitenlandse tenten gehad met de leukste meiden... de enige tenten waar je in NL binnen kunt lopen voor leuke nachtelijke gesprekken is een lesbo bar.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:27 schreef sitting_elfling het volgende:
Begin eens onder aan de ladder en bouw vanaf die manier ervaring op. En wat een onzin dat er in Nederland geen meisjes op je afkomen met de text, zullen we wat drinken of iets in die geest. Dan loop je echt de verkeerde tenten binnen.
Er is niets mis met me nederlandse taal daar kan het niet aan liggen waarom moet je me afkraken terwijl ik om serieuse tips vraagt en geen opmerkingen die beledigend bedoeld is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Zoals de beheersing van de Nederlandse taal.
hannekam meet troll... troll meet hannekamquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:26 schreef hannekam het volgende:
[..]
Er is niets mis met me nederlandse taal daar kan het niet aan liggen waarom moet je me afkraken terwijl ik om serieuse tips vraagt en geen opmerkingen die beledigend bedoeld is.
Als je niets nuttigs aan tips kan bijbrengen verzoek je om hier niet te reageren
Lief zijn tegen dames is geen goede oplossing dan laten ze je juist links liggen en gaan ze verder opzoek naar een klootzak. Door je hard 2 get op te stellen bereik je meer. meiden kicken juist op jongens die weinig aandacht aan ze schenkt die zich hard voordoen tegen meiden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:44 schreef wesleyb91 het volgende:
[..]
hannekam meet troll... troll meet hannekam![]()
..
Denk dat het beste is gewoon zovaak mogelijk in een goeie bui te zijn. Vrolijk, assertief, grappig en je vooral niet schamen om de dingen die je zegt of doet (biertjes helpen daarbij) .. gewoon lol maken. maar probeer jezelf langzaam te ontwikkelen. Een compromi tussen wie jij bent, en wat de meisjes van je verwachten (vrolijk,lief, leuk etc.) succces..
Dit is van dat advies waar maar een deel van de jongens iets aan heeft. Hard to get kun je alleen spelen als je overduidelijk iets te bieden hebt. Een lelijke, verlegen jongen die hard to get gaat spelen gaat nix regelen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:23 schreef hannekam het volgende:
[..]
Lief zijn tegen dames is geen goede oplossing dan laten ze je juist links liggen en gaan ze verder opzoek naar een klootzak. Door je hard 2 get op te stellen bereik je meer. meiden kicken juist op jongens die weinig aandacht aan ze schenkt die zich hard voordoen tegen meiden.
Er zijn wel periodes dat ik me lekker in me vel voelt het valt me dan ook op dat ik meer vrouwelijke aandacht heb.
Het is niet beledigend bedoeld, het is gewoon zo dat je nederlands verre van optimaal is aan dit topic te zien. Misschien valt het als je praat minder op, dat zou kunnen, maar dan weet je in ieder geval dat het iets is om in je achterhoofd te houden als je vrouwen emailt of via een datingsite benaderd. Je komt met hoe je hier schrijft echt beneden gemiddeld intelligent over namelijk en dat werkt niet in je voordeel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:26 schreef hannekam het volgende:
Er is niets mis met me nederlandse taal daar kan het niet aan liggen waarom moet je me afkraken terwijl ik om serieuse tips vraagt en geen opmerkingen die beledigend bedoeld is.
Als je niets nuttigs aan tips kan bijbrengen verzoek je om hier niet te reageren
Hahaha. Hard to get spelen als je niet gewild bent is wel een goeie tactiek, ja.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:23 schreef hannekam het volgende:
[..]
Lief zijn tegen dames is geen goede oplossing dan laten ze je juist links liggen en gaan ze verder opzoek naar een klootzak. Door je hard 2 get op te stellen bereik je meer. meiden kicken juist op jongens die weinig aandacht aan ze schenkt die zich hard voordoen tegen meiden.
Er zijn wel periodes dat ik me lekker in me vel voelt het valt me dan ook op dat ik meer vrouwelijke aandacht heb.
Lach je me nu uit of lach je me toe?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:06 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Hahaha. Hard to get spelen als je niet gewild bent is wel een goeie tactiek, ja.
Donder toch op uit het topic als je niks zinnigs te zeggen hebt ik heb niets aan commentaar van mensen die me alleen maar proberen af te kraken. blijf liever weg met je nutteloze reacties daar heb ik niets aan en verzoek je om niet meer hier te postenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:27 schreef mvdlubbe het volgende:
Uit.
Misschien moet je over die tweede zin nog even nadenken. Die is namelijk totaal onbegrijpelijk.
Maar je gaat er toch mee zitten als je de meeste jongens om je heen ziet met een vriendin en jij blijft zonder zitten ik krijg nu ook minder vrouwelijke aandacht.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:59 schreef nightsleeper het volgende:
Ach, je bent pas 20. Niet zo druk om maken. Ik had tot een paar jaar terug ook moeite om een meisje te vinden. Dat is nu helemaal omgedraaid.
Uhm nee, we wijzen je er op dat je nederlands erg slecht is. Zo slecht zelfs dat sommige van je schrijfsels volkomen onontcijferbaar zijn voor je lezers. Als je tips wil is het wel handig als je leesbaar schrijft. Ben je misschien van buitenlandse afkomst dat je er zo'n moeite mee hebt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:24 schreef hannekam het volgende:
Het lijkt erop alsof sommige onder jullie mij en me geopende topic als doel dat ik tips nodig hebt in de maling neemt.
Verzorg jezelf optimaal, probeer is wat anders met je haar, ga nieuwe kleding kopen. Ga je zelfverzekerd voelen, en stap tijdens het uitgaan is op een meisje af (wel eerst oogcontact leggen, als ze interesse hebben zie je dat snel genoeg aan ze).quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:34 schreef hannekam het volgende:
[..]
Maar je gaat er toch mee zitten als je de meeste jongens om je heen ziet met een vriendin en jij blijft zonder zitten ik krijg nu ook minder vrouwelijke aandacht.
misschien ligt het er ook aan om het feit dat ik een introverte type bent
en het gek te vinden dat ik je daarover uitlach.quote:Door je hard 2 get op te stellen bereik je meer.
Dit is onzin.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:51 schreef MeanDutchy het volgende:
Off topic, ik vind het wel triest dat je zo gaat happen op sommige reacties hier. Ga anders naar een serieuzer forum, hier kun je zulke reacties verwachten.
Ik beweer ook niet dat er op fok geen serieus gesprek kan zijn, alleen dat je onnozele reacties wel kunt verwachten ongeacht wat voor topic je ook opent. Deze reacties komen ongetwijfeld door z'n houding ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:58 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dit is onzin.
Er was een tijdje geleden een prima topic (met vervolg) over een man van 29 met vergelijkbare problemen. De reacties daarin waren zeer goed.
TS lokt deze ellende zelf uit door zijn achter - eh - gestelde reacties.
Klopt helemaal. Maar die TS luisterde ook naar de replies. Deze TS heeft last van wat de meeste lui mankeert die 'boehoehoe niemand wil mij neuken' topics openen, namelijk eerst gaan zitten janken en als mensen dan met een idee komen van waar het misgaat direct in de verdediging schieten en je reuze beledigd voelen dat iemand iets negatiefs over je zegt. Want eigenlijk ligt het natuurlijk aan de oh zo gemene buitenwereld en aan hoe stom nederlandse vrouwen zijn en zij zijn groot en ik is klein is niet eerlijk ooooooh neee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:58 schreef mvdlubbe het volgende:
Dit is onzin.
Er was een tijdje geleden een prima topic (met vervolg) over een man van 29 met vergelijkbare problemen. De reacties daarin waren zeer goed.
TS lokt deze ellende zelf uit door zijn achter - eh - gestelde reacties.
Dipkipskequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar die TS luisterde ook naar de replies. Deze TS heeft last van wat de meeste lui mankeert die 'boehoehoe niemand wil mij neuken' topics openen, namelijk eerst gaan zitten janken en als mensen dan met een idee komen van waar het misgaat direct in de verdediging schieten en je reuze beledigd voelen dat iemand iets negatiefs over je zegt. Want eigenlijk ligt het natuurlijk aan de oh zo gemene buitenwereld en aan hoe stom nederlandse vrouwen zijn en zij zijn groot en ik is klein is niet eerlijk ooooooh neee.
Ja eikel, als je echt zo geweldig was liep je niet op een forum te piepen dat je geen chick kan scoren, dus suck it up en luister naar wat er volgens andere mensen mis is met jeanders heeft heel zo'n topic geen zin.
Doe zo en ze komen als vliegen op je afquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:02 schreef hannekam het volgende:
Ik ben 20 en ik heb jaren geen vriendin meer gehad laatste keer toen ik wel wat vriendinnen was toen ik 12 was maar na die tijd ben ik zonder een vriendin gaan zitten en ik heb ook nooit nog gezoend en daar zit ik mee, nu is mijn vraag hoe ik ervoor kan zorgen dat ik weer van het vrouwelijke aandacht kan genieten, zodat ik voor genoeg meisjes weer aantrekkelijker gevonden wordt? meisjes komen zelf ook niet op me af als ik ze niet aanspreekt en alhoewel ik de eerste stap waagt heb ik er nogal geen succes mee.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:12 schreef rubje het volgende:
[..]
Doe zo en ze komen als vliegen op je af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |