Klopt helemaal. Maar die TS luisterde ook naar de replies. Deze TS heeft last van wat de meeste lui mankeert die 'boehoehoe niemand wil mij neuken' topics openen, namelijk eerst gaan zitten janken en als mensen dan met een idee komen van waar het misgaat direct in de verdediging schieten en je reuze beledigd voelen dat iemand iets negatiefs over je zegt. Want eigenlijk ligt het natuurlijk aan de oh zo gemene buitenwereld en aan hoe stom nederlandse vrouwen zijn en zij zijn groot en ik is klein is niet eerlijk ooooooh neee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:58 schreef mvdlubbe het volgende:
Dit is onzin.
Er was een tijdje geleden een prima topic (met vervolg) over een man van 29 met vergelijkbare problemen. De reacties daarin waren zeer goed.
TS lokt deze ellende zelf uit door zijn achter - eh - gestelde reacties.
Dipkipskequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar die TS luisterde ook naar de replies. Deze TS heeft last van wat de meeste lui mankeert die 'boehoehoe niemand wil mij neuken' topics openen, namelijk eerst gaan zitten janken en als mensen dan met een idee komen van waar het misgaat direct in de verdediging schieten en je reuze beledigd voelen dat iemand iets negatiefs over je zegt. Want eigenlijk ligt het natuurlijk aan de oh zo gemene buitenwereld en aan hoe stom nederlandse vrouwen zijn en zij zijn groot en ik is klein is niet eerlijk ooooooh neee.
Ja eikel, als je echt zo geweldig was liep je niet op een forum te piepen dat je geen chick kan scoren, dus suck it up en luister naar wat er volgens andere mensen mis is met jeanders heeft heel zo'n topic geen zin.
Doe zo en ze komen als vliegen op je afquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:02 schreef hannekam het volgende:
Ik ben 20 en ik heb jaren geen vriendin meer gehad laatste keer toen ik wel wat vriendinnen was toen ik 12 was maar na die tijd ben ik zonder een vriendin gaan zitten en ik heb ook nooit nog gezoend en daar zit ik mee, nu is mijn vraag hoe ik ervoor kan zorgen dat ik weer van het vrouwelijke aandacht kan genieten, zodat ik voor genoeg meisjes weer aantrekkelijker gevonden wordt? meisjes komen zelf ook niet op me af als ik ze niet aanspreekt en alhoewel ik de eerste stap waagt heb ik er nogal geen succes mee.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:12 schreef rubje het volgende:
[..]
Doe zo en ze komen als vliegen op je af
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |