Dan heb ik altijd in het buitenland de goede tenten binnengelopen.... de beste gesprekken heb ik toch wel in buitenlandse tenten gehad met de leukste meiden... de enige tenten waar je in NL binnen kunt lopen voor leuke nachtelijke gesprekken is een lesbo bar.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:27 schreef sitting_elfling het volgende:
Begin eens onder aan de ladder en bouw vanaf die manier ervaring op. En wat een onzin dat er in Nederland geen meisjes op je afkomen met de text, zullen we wat drinken of iets in die geest. Dan loop je echt de verkeerde tenten binnen.
Er is niets mis met me nederlandse taal daar kan het niet aan liggen waarom moet je me afkraken terwijl ik om serieuse tips vraagt en geen opmerkingen die beledigend bedoeld is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Zoals de beheersing van de Nederlandse taal.
hannekam meet troll... troll meet hannekamquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:26 schreef hannekam het volgende:
[..]
Er is niets mis met me nederlandse taal daar kan het niet aan liggen waarom moet je me afkraken terwijl ik om serieuse tips vraagt en geen opmerkingen die beledigend bedoeld is.
Als je niets nuttigs aan tips kan bijbrengen verzoek je om hier niet te reageren
Lief zijn tegen dames is geen goede oplossing dan laten ze je juist links liggen en gaan ze verder opzoek naar een klootzak. Door je hard 2 get op te stellen bereik je meer. meiden kicken juist op jongens die weinig aandacht aan ze schenkt die zich hard voordoen tegen meiden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:44 schreef wesleyb91 het volgende:
[..]
hannekam meet troll... troll meet hannekam![]()
..
Denk dat het beste is gewoon zovaak mogelijk in een goeie bui te zijn. Vrolijk, assertief, grappig en je vooral niet schamen om de dingen die je zegt of doet (biertjes helpen daarbij) .. gewoon lol maken. maar probeer jezelf langzaam te ontwikkelen. Een compromi tussen wie jij bent, en wat de meisjes van je verwachten (vrolijk,lief, leuk etc.) succces..
Dit is van dat advies waar maar een deel van de jongens iets aan heeft. Hard to get kun je alleen spelen als je overduidelijk iets te bieden hebt. Een lelijke, verlegen jongen die hard to get gaat spelen gaat nix regelen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:23 schreef hannekam het volgende:
[..]
Lief zijn tegen dames is geen goede oplossing dan laten ze je juist links liggen en gaan ze verder opzoek naar een klootzak. Door je hard 2 get op te stellen bereik je meer. meiden kicken juist op jongens die weinig aandacht aan ze schenkt die zich hard voordoen tegen meiden.
Er zijn wel periodes dat ik me lekker in me vel voelt het valt me dan ook op dat ik meer vrouwelijke aandacht heb.
Het is niet beledigend bedoeld, het is gewoon zo dat je nederlands verre van optimaal is aan dit topic te zien. Misschien valt het als je praat minder op, dat zou kunnen, maar dan weet je in ieder geval dat het iets is om in je achterhoofd te houden als je vrouwen emailt of via een datingsite benaderd. Je komt met hoe je hier schrijft echt beneden gemiddeld intelligent over namelijk en dat werkt niet in je voordeel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:26 schreef hannekam het volgende:
Er is niets mis met me nederlandse taal daar kan het niet aan liggen waarom moet je me afkraken terwijl ik om serieuse tips vraagt en geen opmerkingen die beledigend bedoeld is.
Als je niets nuttigs aan tips kan bijbrengen verzoek je om hier niet te reageren
Hahaha. Hard to get spelen als je niet gewild bent is wel een goeie tactiek, ja.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:23 schreef hannekam het volgende:
[..]
Lief zijn tegen dames is geen goede oplossing dan laten ze je juist links liggen en gaan ze verder opzoek naar een klootzak. Door je hard 2 get op te stellen bereik je meer. meiden kicken juist op jongens die weinig aandacht aan ze schenkt die zich hard voordoen tegen meiden.
Er zijn wel periodes dat ik me lekker in me vel voelt het valt me dan ook op dat ik meer vrouwelijke aandacht heb.
Lach je me nu uit of lach je me toe?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:06 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Hahaha. Hard to get spelen als je niet gewild bent is wel een goeie tactiek, ja.
Donder toch op uit het topic als je niks zinnigs te zeggen hebt ik heb niets aan commentaar van mensen die me alleen maar proberen af te kraken. blijf liever weg met je nutteloze reacties daar heb ik niets aan en verzoek je om niet meer hier te postenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:27 schreef mvdlubbe het volgende:
Uit.
Misschien moet je over die tweede zin nog even nadenken. Die is namelijk totaal onbegrijpelijk.
Maar je gaat er toch mee zitten als je de meeste jongens om je heen ziet met een vriendin en jij blijft zonder zitten ik krijg nu ook minder vrouwelijke aandacht.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:59 schreef nightsleeper het volgende:
Ach, je bent pas 20. Niet zo druk om maken. Ik had tot een paar jaar terug ook moeite om een meisje te vinden. Dat is nu helemaal omgedraaid.
Uhm nee, we wijzen je er op dat je nederlands erg slecht is. Zo slecht zelfs dat sommige van je schrijfsels volkomen onontcijferbaar zijn voor je lezers. Als je tips wil is het wel handig als je leesbaar schrijft. Ben je misschien van buitenlandse afkomst dat je er zo'n moeite mee hebt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:24 schreef hannekam het volgende:
Het lijkt erop alsof sommige onder jullie mij en me geopende topic als doel dat ik tips nodig hebt in de maling neemt.
Verzorg jezelf optimaal, probeer is wat anders met je haar, ga nieuwe kleding kopen. Ga je zelfverzekerd voelen, en stap tijdens het uitgaan is op een meisje af (wel eerst oogcontact leggen, als ze interesse hebben zie je dat snel genoeg aan ze).quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:34 schreef hannekam het volgende:
[..]
Maar je gaat er toch mee zitten als je de meeste jongens om je heen ziet met een vriendin en jij blijft zonder zitten ik krijg nu ook minder vrouwelijke aandacht.
misschien ligt het er ook aan om het feit dat ik een introverte type bent
en het gek te vinden dat ik je daarover uitlach.quote:Door je hard 2 get op te stellen bereik je meer.
Dit is onzin.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:51 schreef MeanDutchy het volgende:
Off topic, ik vind het wel triest dat je zo gaat happen op sommige reacties hier. Ga anders naar een serieuzer forum, hier kun je zulke reacties verwachten.
Ik beweer ook niet dat er op fok geen serieus gesprek kan zijn, alleen dat je onnozele reacties wel kunt verwachten ongeacht wat voor topic je ook opent. Deze reacties komen ongetwijfeld door z'n houding ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:58 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dit is onzin.
Er was een tijdje geleden een prima topic (met vervolg) over een man van 29 met vergelijkbare problemen. De reacties daarin waren zeer goed.
TS lokt deze ellende zelf uit door zijn achter - eh - gestelde reacties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |