bronquote:Jol houdt van Ajax en wil niet naar Aston Villa
[Gerucht] Martin Jol wordt door News of the World in verband gebracht met een overgang naar Aston Villa, maar volgens Express heeft een woordvoerder van Ajax bevestigd dat de Scheveninger de Amsterdammers trouw blijft.
"Martin houdt van Ajax", citeert het Engelse medium de woordvoerder. "Hij werd eerder deze zomer in verband gebracht met een overgang naar Fulham, maar dat is verleden tijd. Hij is gelukkig bij ons en wij zijn gelukkig met hem."
Aston Villa is op zoek naar een vervanger van Martin O'Neill. In het geruchtencircuit werden ook Diego Maradona en Bob Bradley in verband gebracht met de Engelse club.
Ik zie Jol toch al niet gaan. Die kan het haast niet meer maken om nu alsnog te gaan.quote:
Mooiquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Micky en Enoh is er weer bij tegen Kiev.
betekend niet dat andere/de coach dat vindenquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Micky vindt ik toch echt beter dan Eriksen....
Zo slecht is Eriksen nou ook wel weer niet.....alhoewel het gisteren niet echt geweldig wasquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Micky vindt ik toch echt beter dan Eriksen....
Ik denk inderdaad dat mijn oma die bal nog harder op het goal kan schieten. Hij richt wel goed alleen hij schiet veeeelste zacht.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:56 schreef HeatWave het volgende:
Eriksen heeft me nog geen minuut kunnen overtuigen en zijn schoten zijn echt zo belabberd dat ik hem een boete zou geven als ie nog 1 keer de bal zo weggeeft.
Die gast heeft gewoon een totaal verneukt zelfbeeld, hij denkt nog steeds dat wij gek zijn en hij beter dan Messiquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:04 schreef Yankee het volgende:
Ik heb nog steeds meer vertrouwen in Eriksen dan in Sulejmani...kan me er dood aan ergeren als sulejmani na weer een kutactie met een dikke glimlach op z'n gezicht in beeld komt.
Dat is dus inderdaad het probleem. Verhuren lijkt me de beste optiequote:Op zondag 15 augustus 2010 20:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Tja wat moet je er nu mee? Opstellen en hopen dat hij zijn oude vorm weer terug krijgt?
Ja, dat lukte dus nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:26 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat is dus inderdaad het probleem. Verhuren lijkt me de beste optie
No shit..............maar inderdaad hij zou toch wel ergens even aan te slijten moeten zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat lukte dus niet.
Er zal toch ook wel een andere club zijn ergens? Duitsland ofzo..
Zeg ook nergens dat hij slecht is, vindt alleen Micky wel een stuk verder dan Eriksen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:55 schreef Yankee het volgende:
[..]
Zo slecht is Eriksen nou ook wel weer niet.....alhoewel het gisteren niet echt geweldig was
Feyenoord heeft nog wel belang bij een aanvallende speler niet waar?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:32 schreef Yankee het volgende:
[..]
No shit..............maar inderdaad hij zou toch wel ergens even aan te slijten moeten zijn
denk niet dat hij bij feyenoord weer op z'n oude niveau zal komenquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog wel belang bij een aanvallende speler niet waar?
Kan z'n pa z'n salaris ophoesten dan?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog wel belang bij een aanvallende speler niet waar?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kan z'n pa z'n salaris ophoesten dan?
Ik dacht mertens, die deed het namelijk wel goed, en Ajax scout altijd met het bord op schootquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:44 schreef mad-dog79 het volgende:
WTF heeft Roy Beerens bij Ajax te zoeken? Hoorde net bij Studio Voetbal dat Ajax een bod heeft gedaan...............
Die speelde vorig seizoen ook prima. Ik zie hem ook wel graag komen. Volgens mij zoekt Jol echter een vervanger voor Rommedahl.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht mertens, die deed het namelijk wel goed, en Ajax scout altijd met het bord op schoot.
Begin nu aan mezelf te twijfelenquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht mertens, die deed het namelijk wel goed, en Ajax scout altijd met het bord op schoot.
eens, maar beerens wel weer liever dan een figuur als de ridderquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mertens mag van mij wel komen, Beerens aub niet zeg.
Het gaat ook om Beerens.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:01 schreef mad-dog79 het volgende:
[..]
Begin nu aan mezelf te twijfelenDacht dat ik Beerens hoorde. Mertens zou wel wat logischer zijn
Lodeiro geblesseerd en Atouba op tournee met het circusquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:29 schreef Doublepain het volgende:
Waar is Atouba en Lodeiro eigenlijk?
Baasquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:41 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Lodeiro geblesseerd en Atouba op tournee met het circus
Beerens zou 6 miljoen moeten kosten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 07:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
denk dat er que geld wel een vershcil tussen mertens en beerens zit...
Ja mag woensdag meespelenquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:00 schreef Schanulleke het volgende:
Beerens heeft bij mij altijd wel een dreigende indruk achtergelaten. Geen slechtere optie dan Rommedahl.
El Hamdaoui valt me zeer mee trouwens, die lijkt geen wenperiode nodig te hebben. Mag hij eigenlijk spelen komende week?
Eigenlijk wil ik hem best wel weer als linksback zien voetballen bij Ajax. Het ziet er altijd wel grappig uit.quote:
Fijn. Ik heb er toch een goed gevoel over, al is Kiev natuurlijk een lastige stugge tegenstander.quote:
Dit zal allemaal wel over de komende wedstrijden tegen Kiev getild worden, als CL gehaald wordt is er ruimte zoniet dan wordt het roeien met de riemen die er zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:30 schreef Noedie7 het volgende:
Vindt trouwens dat Ajax gevaarlijk bezig is mijn zijn aankopen!
Eerst is er geen geld en komt er naar buiten dat ze er financieel zeer slecht voorstaan. Vervolgens gaat Jol dreigen met opstappen en gaat Ajax opeens El Ham en Mido halen. En dan nu mogelijk nog 6 mil. voor Beerens...
Het is idd blufpoker wat men speelt CL moet gehaald worden...quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:30 schreef Noedie7 het volgende:
Vindt trouwens dat Ajax gevaarlijk bezig is mijn zijn aankopen!
Eerst is er geen geld en komt er naar buiten dat ze er financieel zeer slecht voorstaan. Vervolgens gaat Jol dreigen met opstappen en gaat Ajax opeens El Ham en Mido halen. En dan nu mogelijk nog 6 mil. voor Beerens...
Het rendement van Beerens is veelte laag voor een Ajax aanvaller. Hierover hadden we nog een discussie over dat Urby te weinig zou presteren, nou Beerens heeft nu nog minder laten zien. Ik sluit niet uit dat Beerens wel wat zou kunnen worden maar met Mertens heb je dan toch meer zekerheid.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:23 schreef mash_ het volgende:
Mertens is zeker welkomen beerens vind ik niet eens zo`n slecht idee
maakt altijd wel een goede indruk
Welke speler wil er nu naar Vitesse? Heeft die club een enige vorm van historie op voetbalgebied? Nee. Ze spelen geen Europees voetbal. NL competitie voor grote spelers niet zoo heel aantrekkelijk. Dus vrij kansloos. Het is al een kutclub en met die nieuwe eigenaar al helemaal.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Jongens we krijgen binnen 3 jaar een nieuwe titelkandidaat:
'Vitesse gaat met nieuwe eigenaar voor de landstitel'
Gaat een soort Manchester City worden als ik het zo lees. Maar ver komen ze niet (denk + hoop ik)
AZ en Twente hebben het rustig opgebouwd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:54 schreef Omega het volgende:
Ik had tot 5 jaar geleden ook nooit gedacht dat AZ of Twente kampioen zou worden. Het kan dus wel. Verder ligt het natuurlijk aan het geld dat die koper heeft. Er zullen heus geen Messi's en Rooney's komen. Maar spelers die toch wel naar nederland willen komen, zouden best voor 2x salaris van psv, ajax naar vitesse willen gaan.
Als er maar geld genoeg in gaat kan het zeker in Nederland. Dan zijn ze echt binnen 3 jaar kampioen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Jongens we krijgen binnen 3 jaar een nieuwe titelkandidaat:
'Vitesse gaat met nieuwe eigenaar voor de landstitel'
Gaat een soort Manchester City worden als ik het zo lees. Maar ver komen ze niet (denk + hoop ik)
Ik zie City binnen nu en 2 jaar echt wel een keer kampioen worden hoor, die lui groeien gewoon naar de top. Zie niet waarom het bij Vitesse niet zou kunnen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar met het kopen kom je niet ver, misschien in de top 6 in Nederland, maar kampioen? nee.. (zie Man. City)
Niets is onmogelijk, als die Jovanovic een elftal van het niveau Man City kan neerzetten dan wordt Vitesse eerder kampioen dan Man City maar dat zie ik nog niet gebeuren, de echte toppers gaan al niet naar City en dus helemaal niet naar Vitessequote:Op maandag 16 augustus 2010 16:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik zie City binnen nu en 2 jaar echt wel een keer kampioen worden hoor, die lui groeien gewoon naar de top. Zie niet waarom het bij Vitesse niet zou kunnen.
Welnee. City zal geen kampioen worden. En van groeien is al helemaal geen sprake. Er zal ook iets van visie en een organisatie moeten zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik zie City binnen nu en 2 jaar echt wel een keer kampioen worden hoor, die lui groeien gewoon naar de top. Zie niet waarom het bij Vitesse niet zou kunnen.
Ik vind Beerens wat wisselvallig, speelt soms aardig maar kan niets toevoegen aan Ajax. Mertens vind ik wel aardig maar die is te klein, ik denk bovendien dat hij te duur zou zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:23 schreef mash_ het volgende:
Mertens is zeker welkomen beerens vind ik niet eens zo`n slecht idee
maakt altijd wel een goede indruk
Zijn d'r nog kaarten?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toch kaarten besteld voor Ajax - Kiev, heb er zin in
Beerens zit ik ook niet op te wachten. Mertens zou wel welkom zijn alleen dat kan Ajax alleen betalen als ze CL halen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vind Beerens wat wisselvallig, speelt soms aardig maar kan niets toevoegen aan Ajax. Mertens vind ik wel aardig maar die is te klein, ik denk bovendien dat hij te duur zou zijn.
Mertens is aardig bij Utrecht omdat hij ook de ruimte krijgt door de omschakeling, Ajax speelt meestal al op de helft van de tegenstander en dan lijkt hij me minder bruikbaar, geef Eriksen wat tijd zou ik zeggenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:51 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Beerens zit ik ook niet op te wachten. Mertens zou wel welkom zijn alleen dat kan Ajax alleen betalen als ze CL halen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ja volgens mij nog meer dan genoeg
Eriksenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mertens is aardig bij Utrecht omdat hij ook de ruimte krijgt door de omschakeling, Ajax speelt meestal al op de helft van de tegenstander en dan lijkt hij me minder bruikbaar, geef Eriksen wat tijd zou ik zeggen
Geef die jongen wat tijd, belachelijk om nu alquote:
Gaat inderdaad weer nergens overquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geef die jongen wat tijd, belachelijk om nu alte doen
Hij is te vroeg naar de selectie gebracht.. Hij had nog een jaartje moeten rijpen bij Jong Ajax..quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geef die jongen wat tijd, belachelijk om nu alte doen maar jij zal er wel verstand van hebben, o ik zie nu dat je uit Rotterdam komt, zeker een Excelsior fan
![]()
Vitesse, NEC, VVV kan hij wel aan, hij had gister z'n dag niet. Tegen PSV enzo zal hij niet in de basis staan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is te vroeg naar de selectie gebracht.. Hij had nog een jaartje moeten rijpen bij Jong Ajax..
En dan af en toe laten invallen. Dat was inderdaad verstandiger geweestquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is te vroeg naar de selectie gebracht.. Hij had nog een jaartje moeten rijpen bij Jong Ajax..
Ja, dat wel maar niet in de basis tegen Kiev ofzo.. Alleen snap ik niet dat hij zo vroeg bij de Deense selectie werd gebracht, Van Bommel had geen moeite met hemquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vitesse, NEC, VVV kan hij wel aan, hij had gister z'n dag niet. Tegen PSV enzo zal hij niet in de basis staan.
Dat ben ik met je eens maar dat zegt genoeg over het niveau van het Deense voetbalquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen snap ik niet dat hij zo vroeg bij de Deense selectie werd gebracht, Van Bommel had geen moeite met hem
Dit dus, hij is gewoon nog te licht voor Ajax. Een jaartje of misschien 2 verhuren kan ook geen kwaad volgens mij.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vitesse, NEC, VVV kan hij wel aan, hij had gister z'n dag niet. Tegen PSV enzo zal hij niet in de basis staan.
Maar bij Ajax blijven toch ook niet? Tegen slechte clubs kan hij lekker z'n wedstrijden spelen, en op de trainingen leert hij volgens mij meer van De Zeeuw dan een speler van NEC ofzo.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit dus, hij is gewoon nog te licht voor Ajax. Een jaartje of misschien 2 verhuren kan ook geen kwaad volgens mij.
Als er niemand goed speelt kan je zeker van zo'n jongen niet verwachten dat hij dan wel even zal uitblinken, ik denk niet dat hij te licht is, hij speelde een slechte wedstrijd op een positie waar hij niet thuis hoort.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit dus, hij is gewoon nog te licht voor Ajax. Een jaartje of misschien 2 verhuren kan ook geen kwaad volgens mij.
Of hij is gewoon geselecteerd omdat, de media hem zo'n supertalent vond en nog meer Super positief over hem was... Terwijl hij pas net bij de selectie zat, Chelsea, Barça boden hem een contract etc.. Volgensmij hebben die clubs hem niet eens gescoutquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar dat zegt genoeg over het niveau van het Deense voetbal
Morten Olsen is een serieuze man, die zal hem wel een paar keer aan het werk gezien hebben lijkt mequote:Op maandag 16 augustus 2010 20:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Of hij is gewoon geselecteerd omdat, de media hem zo'n supertalent vond en nog meer Super positief over hem was... Terwijl hij pas net bij de selectie zat, Chelsea, Barça boden hem een contract etc.. Volgensmij hebben die clubs hem niet eens gescoutof Piet was undercover
Ik ben een ajax fanquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geef die jongen wat tijd, belachelijk om nu alte doen maar jij zal er wel verstand van hebben, o ik zie nu dat je uit Rotterdam komt, zeker een Excelsior fan
![]()
dat eerste is dan weer een meevaller voor jequote:Op maandag 16 augustus 2010 20:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik ben een ajax fanen hoezo om nu al?? hij heeft al aardig wat wedstrijden gespeeld sinds vorig jaar, en zie hem vrij weinig goeds doen. veel fout doet hij ook niet hoor. maar het is gewoon geen versterking voor het eerste op dit moment
Want? vind jij dat hij op dit moment een aanwinst is dan?? verhuur hem een jaar, of laat hem mee spelen met het 2e. dan kan het echt een goede voetballer worden. maar op dit moment is hij gewoon geen versterking voor het team.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat eerste is dan weer een meevaller voor jemaar ik blijf het toch belachelijk vinden dat een talent dat pas in 2010 bij de selectie is gekomen nu al door jou uitgekotst wordt
Als je hem verhuurd, dan wordt er weer geklaagd dat we niemand op de bank hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
Want? vind jij dat hij op dit moment een aanwinst is dan?? verhuur hem een jaar, of laat hem mee spelen met het 2e. dan kan het echt een goede voetballer worden. maar op dit moment is hij gewoon geen versterking voor het team.
Als hij tegen de winterstop nog niets heeft laten zien ok, maar na 2 competitie wedstrijden in een team wat in zijn geheel (nog) niet goed speelt??quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
Want? vind jij dat hij op dit moment een aanwinst is dan?? verhuur hem een jaar, of laat hem mee spelen met het 2e. dan kan het echt een goede voetballer worden. maar op dit moment is hij gewoon geen versterking voor het team.
quote:Ajax-directeur: Winnen of verkopen
Mocht Ajax tegen Dinamo Kiev sneuvelen voor een plek in de Champions League, dan start financieel directeur Jeroen Slop van Ajax intern een gevoelige discussie.
"Dan vind ik dat we niet te krampachtig moeten doen, juist moeten nadenken over spelers verkopen. Het kan namelijk ook goed zijn om gevestigde namen te laten gaan. Al moeten we oppassen, dat we niet te veel aan kwaliteit inboeten en de Champions League de komende jaren onhaalbaar wordt. Dit is echter een eeuwenoude discussie. De hele club was in rep en roer toen Wim Kieft vertrok, maar het talent dat daarachter zat, heeft het aardig gedaan: Marco van Basten," aldus Slop.
"Deze wedstrijden kunnen ons seizoen maken of breken", zegt financieel directeur van Ajax, Jeroen Slop, aan de vooravond van de Champions League-play-off tegen Dinamo Kiev. Slop, die afgelopen boekjaar een recordverlies van 21 miljoen euro netto presenteerde. ,,Als we ons plaatsen voor de groepsfase, scheelt dat miljoenen. Zo niet? Dan valt een resultaat als afgelopen jaar bepaald niet uit te sluiten."
,,Laat ik vooropstellen dat we Europa Leaguevoetbal hebben gebudgetteerd", doceert de Amsterdamse schatkistbewaarder. ,,Ik pas ervoor om bij de KNVB een begroting in te dienen met inkomsten, die nog niet zeker zijn. Hoe groot de meevaller is als we de Champions League halen, kan - en mag - ik niet zeggen, omdat er een aantal onzekere exponenten is."
De startpremie is naar verluidt echter dertien miljoen euro en dat bedrag loopt op door recettes en eventuele resultaatbonussen. Geld, dat Ajax bijzonder goed kan gebruiken. ,,Het is op dit moment moeilijk om de boel drijvend te houden", aldus Slop, die benadrukt dat Ajax zich gek genoeg nog wél zo'n rampjaar als vorig jaar kan veroorloven. ,,We hebben bij de beursgang 53 miljoen euro opgehaald en nog altijd zo'n 29 miljoen euro eigen vermogen. Maar vervelend is het natuurlijk wel als je zo snel inteert. Het voetbal bevindt zich nu eenmaal in een financieel moeilijke situatie. Kijk eens hoeveel clubs er in categorie 2 zitten."
Met de wetenschap van nu had Slop in het verleden zaken anders aangepakt. ,,We zeiden op een gegeven moment dat het kapitaal op het veld moest staan. Maar dat kapitaal wordt pas wat waard als je verkoopt. En sinds de vorige zomer hebben we geen transfer meer gedaan. Terwijl we onder Marco van Basten wel 35 miljoen euro hebben geïnvesteerd. Oleguer, Cvitanich, Sno, Wielaert, Sulejmani, Aissati. Zeg mij maar wat een goede aankoop was." Slop vindt niet dat de directie blaam treft. ,,Ik ga niet over de aan te trekken kwaliteit, zit alleen bij de onderhandelingen om er voor Ajax zo'n goed mogelijke deal uit te slepen. Voor de techniek zijn en waren er andere mensen." De exorbitante salarissen hangen de club inmiddels als een molensteen om de nek. Slop snakt naar een goed resultaat tegen Dinamo Kiev. ,,Als club heb je maar een beperkt aantal mogelijkheden om geld binnen te halen. En sportief succes is natuurlijk de mooiste manier. Als er onderaan de streep een negatief bedrag overblijft - zoals bij Ajax - zijn er andere opties, zoals lenen bij de bank of net als Feyenoord een kapitaalfonds te starten. Supporters zitten er namelijk niet op te wachten dat de toegangsprijs wordt verdrievoudigd."
quote:Op het bezwete gezicht van Andriy Shevchenko (33) verschijnt een grote grote glimlach. "Sprak Ajax van de moeilijkst denkbare loting? Wij waren anders ook niet blij", zegt de vedette van Dinamo Kiev aan de vooravond van de play-off van de Champions League. De goaltjesdief kreeg tijdens de oefeninterland Oekraïne-Nederland (1-1) nog maar eens de bevestiging van hetgeen hij al wist. "Nederland is een echt voetballand. Zelfs als jullie met de derde keus komen, staat er een geweldig elftal. Oranje was jong, fris en indrukwekkend. Alleen daarom al zullen wij Ajax nooit onderschatten."
"Ajax lijkt namelijk op het Nederlands elftal van woensdag", zegt 'Shevagol'. "Het is een elftal zonder echte vedetten, maar met veel talent en spirit. We weten dat de Nederlandse school elk jaar weer goede spelers aflevert. En Ajax is daar het voorbeeld van."
Shevchenko, die voor 34 miljoen euro naar Chelsea verkaste, maar in augustus 2009 terugkeerde op het oude nest in Kiev, verwacht dat Ajax er vanavond ook zal staan. "Dat het elftal de laatste wedstrijden veel doelpunten tegen heeft gekregen, zegt me helemaal niets. Vorig jaar hebben dezelfde spelers bewezen juist - net als Dinamo Kiev - een heel solide team te vormen. Bovendien gelden in de Champions League andere wetten dan in de competitie en zullen de Ajax-spelers nog meer geconcentreerd zijn dan tegen Vitesse."
De Amsterdamse gasten moeten zich op hun beurt weer geen zand in de ogen laten strooien door de nederlaag die Kiev zaterdag leed op bezoek bij Vorskla Poltava (3-1). "De laatste maanden zijn door alle competitiewedstrijden, Champions Leagueduels en de interland zwaar geweest en de coach vond het verstandig een aantal bepalende spelers te sparen. Helaas lukte het zonder ons niet om te winnen."
Ik had juist gehoopt op extra centen voor nieuwe spelers als we het zouden halen. Niet dat we spelers weg moeten doen als we het niet halenquote:
moet ik dan dingen gaan herhalen die al lang bekend zijn?quote:
Nee, je moet helemaal niets. Maar als je niets toe te voegen hebt, post dan niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
moet ik dan dingen gaan herhalen die al lang bekend zijn?
Gelijkspel en ajax maakt het thuis afquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:04 schreef Schanulleke het volgende:
Mooi verhaal van Shevchenko. Ben echt benieuwd wat het vanavond wordt!
En het tijdstip zo vlak voor een belangrijke wedstrijd vind ik ook ongelukkig gekozenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, je moet helemaal niets. Maar als je niets toe te voegen hebt, post dan niet.
En natuurlijk heeft Slop gelijk. We kunnen niet blijven bloeden. Geen Champions League? Dan maar spelers verkopen. Wel veegt hij keurig zijn eigen straatje schoon. Dat is weer lafjes.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, je moet helemaal niets. Maar als je niets toe te voegen hebt, post dan niet.
---------quote:En natuurlijk heeft Slop gelijk. We kunnen niet blijven bloeden. Geen Champions League? Dan maar spelers verkopen. Wel veegt hij keurig zijn eigen straatje schoon. Dat is weer lafjes.
Mooi, opzoutenquote:NAC denkt aan Wielaert
AMSTERDAM (ANP) - Trainer Robert Maaskant van NAC wil zijn elftal graag versterken met Rob Wielaert. De club uit Breda wil echter niet voldoen aan het hoge salaris van de 31-jarige verdediger die het afgelopen jaar voor Jong Ajax uitkomt.
Ja ik ook.. Maar Suarez levert 30 miljoen op... Ik denk dat je voor Van der Wiel hooguit 15 miljoen vangt... dus dan zul je nog iemand moeten verkopen denk ik...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik behoud toch liever Suarez dan Van der Wiel!
Dan hem je hem er bij, ook goed. maar niet in de basis. gewoon pas inbrengen als het al duidelijk is dat je gaat winnen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:25 schreef Omega het volgende:
[..]
Als je hem verhuurd, dan wordt er weer geklaagd dat we niemand op de bank hebben.
Eriksen heeft vorig jaar laten zien dat het een groot talent is, helaas gaat het dit seizoen nog niet zo best. Om hem dan gelijk te verhuren of in het 2e te laten spelen, vind ik erg voorbarig. Ik ben het wel ermee eens dat hij vanavond beter op de bank kan beginnen. Maar zaterdag tegen Roda kan hij weer meespelen hoor.
2?? heb je vorig seizoen niet gekeken?quote:Als hij tegen de winterstop nog niets heeft laten zien ok, maar na 2 competitie wedstrijden in een team wat in zijn geheel (nog) niet goed speelt??
Een aanwinst is hij nog niet maar hij heeft talent genoeg
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
[..]
2?? heb je vorig seizoen niet gekeken?
Hij heeft echt wel meer wedstrijden gespeeld waar ajax ook niet goed speelde hoor.quote:
Ik denk dat Jol weinig keus had ivm blessuresquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hij heeft echt wel meer wedstrijden gespeeld waar ajax ook niet goed speelde hoor.![]()
Ik vind gewoon een talent is leuk. maar zolang het nog geen aanwinst is zet je hem niet in de basis zolang het rest van het team ook niet goed loopt. Loopt het rest van het team weer zo goed als 2e helft van het vorige seizoen dan kan je hem wat meer laten spelen. maar nu nog niet
Ja Suarez bij vittesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:38 schreef HeatWave het volgende:
Ach, verkoop alles meteen maar aan Vitesse dan, als die plannen doorgaan is het toch gedaan met alle andere clubs.
Ik ook. Hoop ook echt dat koning luis nog even een jaartje blijft. Zal zwaar kut zijn als hij nog vertrektquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:12 schreef mash_ het volgende:
ik ben wel heel benieuwd naar suarez en el ham samen
Gewoon winnen hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:49 schreef Urquhart het volgende:
Zin in vanavondIk heb er best veel vertrouwen in, we zullen in ieder geval wel een doelpuntje maken.
lekker op de hoogtequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:40 schreef InGebruik het volgende:
Vanavond de grote dag. Nulletje of drie winnen, dan maak je het jezelf in Kiev niet te moeilijk. Ben namelijk bang dat als ze maar met één doelpunt verschil winnen het in Kiev nog wel eens kan gaan spoken.
We gaan het zien vanavond Luis en Mounir samen in de aanval.
Je moet die langertermijn management wel vol kunnen houden. Als jij zo in de schulden zit dat je gelijk spelers moet verkopen is het niet anders.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]ja pa
[..]
---------
We hebben nu dan wel een flink verlies, maar volgens mij is iedereen de jaren vergeten dat Slop met een stijve piemel bij de presentatie van de jaarcijfers stond dat Ajax wéér winst had gemaakt. Ja hij haalde niet aan dat dit kwam door op cruciale momenten hele belangrijke spelers te verkopen vlak voor beging nieuw seizoen of in de winterstop. Ik noem een Sneijder, VDV, Huntelaar enzovoort.
Okay het is geen garantie dat je met die spelers in die jaren kampioen was geworden maar de kans was wel aanzienlijk groter. Kampioen, betekent CL, CL betekent miljoenen. Dus in plaats van de korte termijn een snelle opbrengst was de gok toen meer waard door de spelers te houden om eventueel kampioen te worden. Op de lange termijn haal je daar meer geld uit dan op de korte termijn zwarte cijfers te schrijven. En als ze nou niet zoveel mis-investeringen, verbouwingen en dat soort zaken hadden gedaan en eens bij hun lange termijn visie bleven was het financieel niet eens noodzakelijk om spelers te verkopen. Maar door mismanagement is dat wel nodig.
Zelfde type spelers, maar Drogba en Anelka kunnen het ook dus heb er vertrouwen in.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom zouden el Hamdaoui en Suarez normaal gesproken niet samen kunnen spelen aldus Jol..?
Messi en Pedro, Rooney en Cristiano, Forlan en Ageuro, Pato en Ronaldinho, Suarez en el Hamdaouiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfde type spelers, maar Drogba en Anelka kunnen het ook dus heb er vertrouwen in.
Nee de vraag was of ze samen konden spelen terwijl ze amper samen getraind/gespeeld hebben. En daarop antwoordde Jol dat het normaal niet zo is, maar in deze voorbereiding moest het nu eenmaal zo en hebben ze al vaker noodgrepen toegepast. Of zoiets.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom zouden el Hamdaoui en Suarez normaal gesproken niet samen kunnen spelen aldus Jol..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |