bronquote:Jol houdt van Ajax en wil niet naar Aston Villa
[Gerucht] Martin Jol wordt door News of the World in verband gebracht met een overgang naar Aston Villa, maar volgens Express heeft een woordvoerder van Ajax bevestigd dat de Scheveninger de Amsterdammers trouw blijft.
"Martin houdt van Ajax", citeert het Engelse medium de woordvoerder. "Hij werd eerder deze zomer in verband gebracht met een overgang naar Fulham, maar dat is verleden tijd. Hij is gelukkig bij ons en wij zijn gelukkig met hem."
Aston Villa is op zoek naar een vervanger van Martin O'Neill. In het geruchtencircuit werden ook Diego Maradona en Bob Bradley in verband gebracht met de Engelse club.
Ik zie Jol toch al niet gaan. Die kan het haast niet meer maken om nu alsnog te gaan.quote:
Mooiquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Micky en Enoh is er weer bij tegen Kiev.
betekend niet dat andere/de coach dat vindenquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Micky vindt ik toch echt beter dan Eriksen....
Zo slecht is Eriksen nou ook wel weer niet.....alhoewel het gisteren niet echt geweldig wasquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Micky vindt ik toch echt beter dan Eriksen....
Ik denk inderdaad dat mijn oma die bal nog harder op het goal kan schieten. Hij richt wel goed alleen hij schiet veeeelste zacht.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:56 schreef HeatWave het volgende:
Eriksen heeft me nog geen minuut kunnen overtuigen en zijn schoten zijn echt zo belabberd dat ik hem een boete zou geven als ie nog 1 keer de bal zo weggeeft.
Die gast heeft gewoon een totaal verneukt zelfbeeld, hij denkt nog steeds dat wij gek zijn en hij beter dan Messiquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:04 schreef Yankee het volgende:
Ik heb nog steeds meer vertrouwen in Eriksen dan in Sulejmani...kan me er dood aan ergeren als sulejmani na weer een kutactie met een dikke glimlach op z'n gezicht in beeld komt.
Dat is dus inderdaad het probleem. Verhuren lijkt me de beste optiequote:Op zondag 15 augustus 2010 20:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Tja wat moet je er nu mee? Opstellen en hopen dat hij zijn oude vorm weer terug krijgt?
Ja, dat lukte dus nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:26 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat is dus inderdaad het probleem. Verhuren lijkt me de beste optie
No shit..............maar inderdaad hij zou toch wel ergens even aan te slijten moeten zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat lukte dus niet.
Er zal toch ook wel een andere club zijn ergens? Duitsland ofzo..
Zeg ook nergens dat hij slecht is, vindt alleen Micky wel een stuk verder dan Eriksen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:55 schreef Yankee het volgende:
[..]
Zo slecht is Eriksen nou ook wel weer niet.....alhoewel het gisteren niet echt geweldig was
Feyenoord heeft nog wel belang bij een aanvallende speler niet waar?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:32 schreef Yankee het volgende:
[..]
No shit..............maar inderdaad hij zou toch wel ergens even aan te slijten moeten zijn
denk niet dat hij bij feyenoord weer op z'n oude niveau zal komenquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog wel belang bij een aanvallende speler niet waar?
Kan z'n pa z'n salaris ophoesten dan?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog wel belang bij een aanvallende speler niet waar?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kan z'n pa z'n salaris ophoesten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |