quote:Op zondag 15 augustus 2010 08:28 schreef Markster het volgende:
wtf @ dat tshirt, jij geeft 365 euro uit, aan 2 zouteloze shirts? Want die jij laat zien is gewoon echt lelijk, prijs slaat helemaal nergens op, en een chickmagnet? right
Mijn vriendin vond het een shirt van 15 euro ofzo![]()
snap niet dat er mensen zijn die zoveel geld aan (in dit geval nog lelijk ook) kleding uitgeven
achterlijik, heb je zoveel geld ofzo, of woon je nog bij je pappie en mammie
Ja het is een mooi snel ding, hij wil alleen wel eens herrie maken als hij bezig is met virusscannen of kopieren van bestanden, als hij bezig is dusquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Heb jij hem ook? Zo ja, maakt dat ding veel herrie en is ie een beetje snel?
Nice die samsung!quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:21 schreef BrandX het volgende:
deze windstopper gekocht voor mijn bergvakantie over twee weken:
[ afbeelding ]
en vorige week de Samsung Galaxy S verkregen bij abonnementsverlenging:
[ afbeelding ]
Met beiden zeeeeeer happy!
klopt, alleen de software/interface is om te janken vind ik. Me radio doet het niet, webfeeds ook niet. De rest gelukkig welquote:
Nieuwsgierig.quote:
sodeju. dat is nog eens een camera. Daar maak je vast niet alleen vakantiekiekjes meequote:Op woensdag 1 september 2010 15:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
*zucht en de zwijmel *![]()
(nu met eigen plaatje)
Een wii is kut. Weetje wat leuk is? Dat zowel sony als microsoft beide met motion systemen komen, die de wii volledig overtreffenquote:
voor een anti wii pro whatever discussie ga je maar naar weet ik het wat voor forum, maar niet hierquote:Op woensdag 15 september 2010 13:57 schreef Markster het volgende:
[..]
Een wii is kut. Weetje wat leuk is? Dat zowel sony als microsoft beide met motion systemen komen, die de wii volledig overtreffen
DAT is leuk
ow maar ik was toch ook even ontopicquote:Op woensdag 15 september 2010 13:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
voor een anti wii pro whatever discussie ga je maar naar weet ik het wat voor forum, maar niet hier
leek me een prima verjaardagpresentje voor mezelfquote:
Nee totaal niet!!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:59 schreef Markster het volgende:
[..]
ow maar ik was toch ook even ontopic
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:59 schreef Markster het volgende:
[..]
ow maar ik was toch ook even ontopic
oeh, is die kjewl? ik heb er gister mee in mijn handen gestaan... Ik heb eerst gister maar even de beta versie gedowned om uit te proberenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee totaal niet!!
Echt ontopic:
[ afbeelding ]
Ziet er een stuk beter uit dan 2007 iig!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh, is die kjewl? ik heb er gister mee in mijn handen gestaan... Ik heb eerst gister maar even de beta versie gedowned om uit te proberen
WTF? Bewaar jij fotocamera's in de koelkast?quote:
Koeling FTW, ze staan natuurlijk niet voor het mooie plaatjequote:Op zondag 28 november 2010 22:35 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
WTF? Bewaar jij fotocamera's in de koelkast?Dude...
Wat denk je dat er gebeurt als je fototoestellen en lenzen ineens meeneemt naar de kou buiten vanuit een omgeving van een graadje of 20?quote:Op zondag 28 november 2010 22:35 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
WTF? Bewaar jij fotocamera's in de koelkast?Dude...
en het beslaan gaat ook noooooooit meer weg natuurlijk? Leg jij je bril ook in de ijskast ?quote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als je fototoestellen en lenzen ineens meeneemt naar de kou buiten vanuit een omgeving van een graadje of 20?
Tip: iets met beslaan enzo. Fotoapparatuur altijd een poosje in een schuur (of ja, zelfs in de koelkast) leggen voordat je ermee naar buiten gaat met dit weer.
Aangezien een lens uit heel wat glazen elementen bestaat kan dat wel even duren, en het opwarmen resp. afkoelen van zo'n ding, met de uitzetting en inkrimping die erbij hoort zorgt voor onscherpe foto's. En dat kan best een hele poos duren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:36 schreef Markster het volgende:
[..]
en het beslaan gaat ook noooooooit meer weg natuurlijk? Leg jij je bril ook in de ijskast ?
één voor groothoek, andere tele.quote:Op woensdag 1 december 2010 02:46 schreef Fortitudo het volgende:
mwa, die camera's kosten flinke duit volgens mij. 1 van de duurste camera's die er zijn. kan ik wel begrijpen dat je zoiets det hoor.
waarom 2 trwns?
quote:Op woensdag 1 september 2010 15:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
*zucht en de zwijmel *![]()
(nu met eigen plaatje)
Wat ga je maken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:12 schreef tomaat52 het volgende:
Soldeerbout.
Soldeerbouthouder.
Krimpkousenset.
Tie-wraps.
Isolatietape.
Schroevendraaierset.
Combinatietang en een kniptang.
Tin.
Jezusquote:USB Stofzuiger.
Binnenkort een versterker...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:27 schreef Terpentin07 het volgende:
Keukenupgrade![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En later waarschijnlijk nog een nieuwe oven en weegschaal.
Omdat ik 5 jaar in dienst ben krijg ik een extra eenmalige bonus. Kreeg ik daarstraks te horen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
Een 19 jaar oude VW GolfEn hij rijdt nog lekker ook
Ik heb die ook, wel een ander model, maar dit is echt een fijne muis hoor! Gebruik hem al jaren en wil niet anders meer.quote:
Ik ben meer van het lichtgevende, slanke en gestroomlijnde design. Voor mij is een muis van Razer dus een juiste keuze.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:51 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik heb die ook, wel een ander model, maar dit is echt een fijne muis hoor! Gebruik hem al jaren en wil niet anders meer.
Die wil ik ook wel. Kostda?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:40 schreef 8108139dpths het volgende:
Nieuwe audio-interface. De combinatie van mijn huidige audio-interface en mixer is niks, en waardeloos als je live opnames wilt maken.![]()
Dus dan maar gewoon een goede interface aanschaffen waarmee de mixer ook gelijk overbodig wordt.![]()
[ afbeelding ]
Mooi is anders...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:34 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Zo blij mee
Niet langer headsets mollen doordat ik mijn kabels kapotruk
50cc met brommerkenteken. Loopt 60, en de prop zit nog in de uitlaat.quote:
Lekker kleurtje ookquote:Op zondag 20 februari 2011 19:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
3 gordijnen voor de achterkant van de woonkamer.
heb jij je badkamer in de woon kamer danquote:Op zondag 20 februari 2011 19:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lievelingskleur.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:10 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
heb jij je badkamer in de woon kamer dan
Moest lachen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:10 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
heb jij je badkamer in de woon kamer dan
omg, wat een verschrikkelijke kleur.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
omg, wat een verschrikkelijke kleur.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:59 schreef Miam het volgende:
[..]
omg, wat een verschrikkelijke kleur.wat zal dat snel vervelen en bovendien irriteren.
Verse bloemen gekocht hier.
witte rozen
Das mooi over 3 weken zijn ze bruinquote:Op zondag 20 februari 2011 20:16 schreef Xantalien het volgende:
[..]
omg, wat een verschrikkelijke kleur.wat zal dat snel vervelen en bovendien irriteren.
Ohja, da's nog mooier.quote:
huiliequote:Op zondag 20 februari 2011 20:37 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ohja, da's nog mooier.Sorry, ik irriteerde me aan haar reactie.
wat een ophef over die kutgordijnen.quote:
Zo, dit ding gaat dus -terug-.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:40 schreef 8108139dpths het volgende:
Nieuwe audio-interface. De combinatie van mijn huidige audio-interface en mixer is niks, en waardeloos als je live opnames wilt maken.![]()
Dus dan maar gewoon een goede interface aanschaffen waarmee de mixer ook gelijk overbodig wordt.![]()
[ afbeelding ]
dan is het goed.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooh, m'n plaatje stierf. Het is benzine
Ik heb hier een 32 inch staan. Is groot genoeg voor in de slaapkamer.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef Markster het volgende:
[..]
Waarom in deze tijd nog een 37inch?
Waarom groter voor een klein appartement?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef Markster het volgende:
[..]
oh god..... nu komt het..... ben blij dat ik niet je buurman ben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:31 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
oh god..... nu komt het..... ben blij dat ik niet je buurman ben.
Niet iedereen wil zijn ePenis compenseren.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja want dat doe je met een tv.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet iedereen wil zijn ePenis compenseren.
Vind ik nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee hč toch niet.... dat was net zo onnozel als de jouw vraag eigenlijk.
Ik heb het niet zo op Behringer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat moet je dan nemen voor de huidige prijzen? Groter?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:42 schreef Markster het volgende:
[..]
Vind ik niet
Met die huidige prijzen ga je toch niet meer voor een 37inch, of je moet er echt geen ruimte voor hebben.
Er zijn bepaalde producten van Behringer die ik echt niet in huis zal halen, maar doorgaans hebben ze, in mijn ervaring, prima spul.quote:
Subs moeten gewoon grommen.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde producten van Behringer die ik echt niet in huis zal halen, maar doorgaans hebben ze, in mijn ervaring, prima spul.![]()
Ooit bij Feedback eens een bassamp uitgeprobeerd van ze (vraag me niet welk type), en damn, wat een heerlijke 'grom' zat daarin. Prachtgeluid.
Dat imago hebben ze ook, vooral vanwege de prijzen en het feit dat vele van de producten 1 op 1 kopieen zijn van duurdere merken. Maar dat wil niet zeggen dat het slecht is.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef Houniet het volgende:
Ik vind Behringer een beetje de Trust/Sweex op het gebied van audio. Maar dat is mijn ervaring/mening.
Nee dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat imago hebben ze ook, vooral vanwege de prijzen en het feit dat vele van de producten 1 op 1 kopieen zijn van duurdere merken. Maar dat wil niet zeggen dat het slecht is.
We zijn nu bijna 2 maanden verder en hij rijdt nog steeds lekker.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
Een 19 jaar oude VW GolfEn hij rijdt nog lekker ook
AMERIKAANSE OLDTIMERquote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
We zijn nu bijna 2 maanden verder en hij rijdt nog steeds lekker.
Ik rij nu al meer dan 15 jaar auto en dit is veruit de oudste en de goedkoopste auto die ik ooit gekocht heb (ik ben aan het sparen voor een Amerikaanse oldtimer, en mijn vorige auto zou teveel geld gaan kosten om hem door de APK te krijgen, dus het idee was om een zo goedkoop mogelijke -want tijdelijke- auto aan te schaffen ter overbrugging), maar het is stiekem toch wel een van de fijnste auto's die ik ooit gehad heb
![]()
Ik zit er over te denken om hem er straks, als ik eenmaal mijn Amerikaan heb, als 2e auto bij te houden voor in de wintermaanden.
Is toch een van mijn beste aankopen ooit geweest. Elke keer blijf ik me erover verbazen.
Die kende ik nog nietquote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef Xantalien het volgende:
[..]
AMERIKAANSE OLDTIMERNeem een chrysler cordoba!
Of het is een tweede televisie, voor in de slaapkamer, op de boot, in de caravan of in de keuken.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:42 schreef Markster het volgende:
of je moet er echt geen ruimte voor hebben.
groter = meer beleving, zeker in films en gamesquote:Op maandag 28 februari 2011 00:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Of het is een tweede televisie, voor in de slaapkamer, op de boot, in de caravan of in de keuken.
Kortom, legio
Voor de rest snap ik sowieso niet waarom je persé groter zou willen?
Nee, sorry zo ervaar ik dat niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:49 schreef Markster het volgende:
[..]
groter = meer beleving, zeker in films en games
Ook mooie grote snuit, lekker achterkantje en een heeeeeeeerlijk geluid.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet![]()
Nee, het gaat uiteindelijk of een Cadillac Coupe de Ville (plusminus 1965-1970), of een Cadillac Eldorado (circa 1970-1973) of een Lincoln Continental mark IV worden![]()
In principe zou ik er qua financiën al eind 2011 een kunnen kopen, maar ik heb besloten om nog een jaartje door te sparen.
Mijn besluit om voor een Amerikaan te gaan (oude jeugddroom) was trouwens ook de reden om na 19 jaar te stoppen met roken (en met succes).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zullen we trouwen?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:37 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ook mooie grote snuit, lekker achterkantje en een heeeeeeeerlijk geluid.
Ik heb een vriend, sorry.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:38 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik heb een vriend, sorry.![]()
Maar ik ben ontzettend fan van Amerikaanse auto's, alles wat kan crossen, een mooi geluid maakt en keihard kan.
Ik heb dan ook niet voor niets een quad ipv een scooter of zo.quote:
Ik wacht gewoon tot ik een auto heb.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:56 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet voor niets een quad ipv een scooter of zo.
Mamsie en papsie betalen 't voor me.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:29 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot ik een auto heb.Wel 1 van ¤1000. Om mee te beginnen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:35 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Mamsie en papsie betalen 't voor me.
Auto en autorijbewijs ook.quote:
Autorijbewijs betaald m'n oma.quote:
Nog 4 van deze gordijnen, dit keer in het zwart.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Wat apart. Niet mijn smaak maar ook wel heel erg tof.quote:Op zondag 3 april 2011 12:14 schreef IDisposable het volgende:
Een nieuwe salontafel:
[ afbeelding ]
En al iets eerder een dressoir en eettafel (staat er niet bij maar is eigenlijk een grote versie van de salontafel, zonder die onderste plank):
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:10 schreef Sylvana het volgende:
Oorbellen:
[ afbeelding ]
Make-up:
[ afbeelding ]
2 Kettingen:
[ afbeelding ]
Thnx en lekker hoor, op vakantiequote:Op zondag 10 april 2011 09:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nice
Ik heb gisteren een vakantie geboekt. Over twee weekjes al weg.
Ik ga een weekje naar Turkije. Luiervakantiequote:Op zondag 10 april 2011 09:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Thnx en lekker hoor, op vakantieWaar ga je heen? Veel plezier
Heerlijk hoor, geniet ervan!quote:Op zondag 10 april 2011 12:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga een weekje naar Turkije. Luiervakantie
Al een halfjaar niet meer weggeweest (niet eens een weekendje weg ofzo) en vriend en ik hebben behoefte aan even niets aan ons hoofd en genieten van elkaar, zon, zee en natuur.
Ukkie.quote:Op maandag 11 april 2011 16:58 schreef Xantalien het volgende:
Hmmm.
Wellicht over een tijdje;
[ afbeelding ]
Ik twijfel een beetje.Ik moet een brommer hebben met lage zithoogte.
1.63 Dus ja, ukkie.quote:
koetsjie koetsjiequote:Op maandag 11 april 2011 19:20 schreef Xantalien het volgende:
[..]
1.63 Dus ja, ukkie.Maar ik weiger op een scooter te rijden.
![]()
HOU OP.quote:
lijkt me vet om zo'n ding te hebben, maar ik ga toch voor een mooie auto met rijbewijsquote:Op maandag 11 april 2011 16:58 schreef Xantalien het volgende:
Hmmm.
Wellicht over een tijdje;
[ afbeelding ]
Ik twijfel een beetje.Ik moet een brommer hebben met lage zithoogte.
Zolang jij groter bent dan 1.63 kan je erop.quote:Op maandag 11 april 2011 19:26 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
lijkt me vet om zo'n ding te hebben, maar ik ga toch voor een mooie auto met rijbewijs
Hé! Met 1.63 kun je er ook op.quote:Op maandag 11 april 2011 19:30 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zolang jij groter bent dan 1.63 kan je erop.Maar ik spaar ook door voor het rijbewijs.
als je een echt rijbewijs hebt mag je ook op een brommer/scooter ja. en ik ben 1.86, dus moet lukken. is een minibike niet iets voor xantalien?quote:Op maandag 11 april 2011 19:30 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zolang jij groter bent dan 1.63 kan je erop.Maar ik spaar ook door voor het rijbewijs.
LEES BOVENSTAANDE. Ik kan op die brommer. En een minibike is illegaal, midi bike kun je wel een kenteken op krijgen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
als je een echt rijbewijs hebt mag je ook op een brommer/scooter ja. en ik ben 1.86, dus moet lukken. is een minibike niet iets voor xantalien?
mijn ouders willen niet betalen voor brommer/scooter rijbewijs, gevaarlijk enzo. autorijbewijs welquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:34 schreef Xantalien het volgende:
[..]
LEES BOVENSTAANDE. Ik kan op die brommer. En een minibike is illegaal, midi bike kun je wel een kenteken op krijgen.En het is al zeker, we gaan een honda mt5 kopen, en helemaal opknappen.
Edit, ik krijg 't van m'n ouders. M'n rijbewijs en auto ook.Iets met enig kind.
Nja, m'n vader is zeg maar ook zo'n type van; 'Há, ze wil geen scooter. Mijn meisjequote:Op dinsdag 12 april 2011 07:36 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
mijn ouders willen niet betalen voor brommer/scooter rijbewijs, gevaarlijk enzo. autorijbewijs wel
Speelgoed brommertje van de Blokker...quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
als je een echt rijbewijs hebt mag je ook op een brommer/scooter ja. en ik ben 1.86, dus moet lukken. is een minibike niet iets voor xantalien?
Ik heb ook ingeslagen, was leuk shoppenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:31 schreef Sylvana het volgende:
50% korting bij het Kruidvat op alle make-up heeft er voor gezorgd dat ik voorlopig even een make-up koopverbod heb![]()
Je bent wel goed bezig met zelfverzorging! Nice!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:31 schreef Sylvana het volgende:
50% korting bij het Kruidvat op alle make-up heeft er voor gezorgd dat ik voorlopig even een make-up koopverbod heb![]()
Max Factor
[ afbeelding ]
Catrice
[ afbeelding ]
Catrice
[ afbeelding ]
Gosh
[ afbeelding ]
Essence
[ afbeelding ]
Rimmel
[ afbeelding ]
Ben jij een klein meisjequote:
euuh, 1.72. ik vind het aan de kleine kant. hoezo?quote:
Nee gewoon, omdat je zo groot wordt van die dingenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:37 schreef Miam het volgende:
[..]
euuh, 1.72. ik vind het aan de kleine kant. hoezo?
ik heb ze net binnen gekregen en ze zijn best petite, qua vorm enzo ..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee gewoon, omdat je zo groot wordt van die dingen. Beter kleine meisjes (lees: lengte) dan lange vrouwen
.
OT:
http://www.strawberrynet.com/images/products/01761484006.jpg
Kon ik niet laten staan, was zwaar goedkoopjes.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef StateOfMind het volgende:
en
[ afbeelding ]
in het donkerbruin.
De Audi 80 is inderdaad een toffe betrouwbare auto. Had mijn broer en een maat nooit in de steek gelaten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:45 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag een Audi 80 (B3 type89) uit 1988 () gekocht.
Nette no-nonsense auto, kost geen drol, harde bodem, absoluut roestvrij (vanaf dat model hadden ze een verzinkte carrosserie), wat erop zit werkt, volledige onderhoudshistorie enz.
Voor de jonkies onder ons:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies dezelfde als hierboven (zelfs de lak is niet dof of verweerd, wat je best vaak tegenkomt bij oude rode auto's).
Wij zien het projecttopic op PTA met plezier tegemoetquote:
geen project autoquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:07 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Wij zien het projecttopic op PTA met plezier tegemoet
Gaarne een projecttopic over de velgen van je nieuwe bolidequote:Op vrijdag 23 december 2011 15:20 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
geen project auto
auto is van Zichzelf perfecthoeft niks aan te gebeuren, op misschien mooie velgen en iets groter na maar verder niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |