WTF? Bewaar jij fotocamera's in de koelkast?quote:
Koeling FTW, ze staan natuurlijk niet voor het mooie plaatjequote:Op zondag 28 november 2010 22:35 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
WTF? Bewaar jij fotocamera's in de koelkast?Dude...
Wat denk je dat er gebeurt als je fototoestellen en lenzen ineens meeneemt naar de kou buiten vanuit een omgeving van een graadje of 20?quote:Op zondag 28 november 2010 22:35 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
WTF? Bewaar jij fotocamera's in de koelkast?Dude...
en het beslaan gaat ook noooooooit meer weg natuurlijk? Leg jij je bril ook in de ijskast ?quote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als je fototoestellen en lenzen ineens meeneemt naar de kou buiten vanuit een omgeving van een graadje of 20?
Tip: iets met beslaan enzo. Fotoapparatuur altijd een poosje in een schuur (of ja, zelfs in de koelkast) leggen voordat je ermee naar buiten gaat met dit weer.
Aangezien een lens uit heel wat glazen elementen bestaat kan dat wel even duren, en het opwarmen resp. afkoelen van zo'n ding, met de uitzetting en inkrimping die erbij hoort zorgt voor onscherpe foto's. En dat kan best een hele poos duren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:36 schreef Markster het volgende:
[..]
en het beslaan gaat ook noooooooit meer weg natuurlijk? Leg jij je bril ook in de ijskast ?
één voor groothoek, andere tele.quote:Op woensdag 1 december 2010 02:46 schreef Fortitudo het volgende:
mwa, die camera's kosten flinke duit volgens mij. 1 van de duurste camera's die er zijn. kan ik wel begrijpen dat je zoiets det hoor.
waarom 2 trwns?
quote:Op woensdag 1 september 2010 15:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
*zucht en de zwijmel *![]()
(nu met eigen plaatje)
Wat ga je maken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:12 schreef tomaat52 het volgende:
Soldeerbout.
Soldeerbouthouder.
Krimpkousenset.
Tie-wraps.
Isolatietape.
Schroevendraaierset.
Combinatietang en een kniptang.
Tin.
Jezusquote:USB Stofzuiger.
Binnenkort een versterker...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:27 schreef Terpentin07 het volgende:
Keukenupgrade![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En later waarschijnlijk nog een nieuwe oven en weegschaal.
Omdat ik 5 jaar in dienst ben krijg ik een extra eenmalige bonus. Kreeg ik daarstraks te horen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
Een 19 jaar oude VW GolfEn hij rijdt nog lekker ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |