Heerlijk hoor, geniet ervan!quote:Op zondag 10 april 2011 12:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga een weekje naar Turkije. Luiervakantie
Al een halfjaar niet meer weggeweest (niet eens een weekendje weg ofzo) en vriend en ik hebben behoefte aan even niets aan ons hoofd en genieten van elkaar, zon, zee en natuur.
Ukkie.quote:Op maandag 11 april 2011 16:58 schreef Xantalien het volgende:
Hmmm.
Wellicht over een tijdje;
[ afbeelding ]
Ik twijfel een beetje.Ik moet een brommer hebben met lage zithoogte.
1.63 Dus ja, ukkie.quote:
koetsjie koetsjiequote:Op maandag 11 april 2011 19:20 schreef Xantalien het volgende:
[..]
1.63 Dus ja, ukkie.Maar ik weiger op een scooter te rijden.
![]()
HOU OP.quote:
lijkt me vet om zo'n ding te hebben, maar ik ga toch voor een mooie auto met rijbewijsquote:Op maandag 11 april 2011 16:58 schreef Xantalien het volgende:
Hmmm.
Wellicht over een tijdje;
[ afbeelding ]
Ik twijfel een beetje.Ik moet een brommer hebben met lage zithoogte.
Zolang jij groter bent dan 1.63 kan je erop.quote:Op maandag 11 april 2011 19:26 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
lijkt me vet om zo'n ding te hebben, maar ik ga toch voor een mooie auto met rijbewijs
Hé! Met 1.63 kun je er ook op.quote:Op maandag 11 april 2011 19:30 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zolang jij groter bent dan 1.63 kan je erop.Maar ik spaar ook door voor het rijbewijs.
als je een echt rijbewijs hebt mag je ook op een brommer/scooter ja. en ik ben 1.86, dus moet lukken. is een minibike niet iets voor xantalien?quote:Op maandag 11 april 2011 19:30 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zolang jij groter bent dan 1.63 kan je erop.Maar ik spaar ook door voor het rijbewijs.
LEES BOVENSTAANDE. Ik kan op die brommer. En een minibike is illegaal, midi bike kun je wel een kenteken op krijgen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
als je een echt rijbewijs hebt mag je ook op een brommer/scooter ja. en ik ben 1.86, dus moet lukken. is een minibike niet iets voor xantalien?
mijn ouders willen niet betalen voor brommer/scooter rijbewijs, gevaarlijk enzo. autorijbewijs welquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:34 schreef Xantalien het volgende:
[..]
LEES BOVENSTAANDE. Ik kan op die brommer. En een minibike is illegaal, midi bike kun je wel een kenteken op krijgen.En het is al zeker, we gaan een honda mt5 kopen, en helemaal opknappen.
Edit, ik krijg 't van m'n ouders. M'n rijbewijs en auto ook.Iets met enig kind.
Nja, m'n vader is zeg maar ook zo'n type van; 'Há, ze wil geen scooter. Mijn meisjequote:Op dinsdag 12 april 2011 07:36 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
mijn ouders willen niet betalen voor brommer/scooter rijbewijs, gevaarlijk enzo. autorijbewijs wel
Speelgoed brommertje van de Blokker...quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
als je een echt rijbewijs hebt mag je ook op een brommer/scooter ja. en ik ben 1.86, dus moet lukken. is een minibike niet iets voor xantalien?
Ik heb ook ingeslagen, was leuk shoppenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:31 schreef Sylvana het volgende:
50% korting bij het Kruidvat op alle make-up heeft er voor gezorgd dat ik voorlopig even een make-up koopverbod heb![]()
Je bent wel goed bezig met zelfverzorging! Nice!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:31 schreef Sylvana het volgende:
50% korting bij het Kruidvat op alle make-up heeft er voor gezorgd dat ik voorlopig even een make-up koopverbod heb![]()
Max Factor
[ afbeelding ]
Catrice
[ afbeelding ]
Catrice
[ afbeelding ]
Gosh
[ afbeelding ]
Essence
[ afbeelding ]
Rimmel
[ afbeelding ]