memento en the prestige zijn idd goede films.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:22 schreef MMaRsu het volgende:
Bwhahahah wat een aap ben jij. Het is niet ingewikkeld genoeg dus het is voor hollywood gemaakt? Nolan maakt zijn films zoals hij ze zelf wil maken, tuurlijk het is wel een blockbuster maar al zijn films zijn fucking geniaal zie The Prestige, Memento noem maar op.
Wat was er precies doorzichtig aan het verhaal dan? En wat vond je tegenvallen?
Begrijp me niet verkeerd, Donnie Darko is een fucking vette film, maar waarom zoiets vergelijken met Inception?
Ze zijn wie ze denken dat ze zijn in Limbo, zodra ze besloten hebben dat Limbo Limbo is, gaan ze terug naar hun werkelijke uiterlijk. Het is als een echte droom, je realiseert je normaliter niet dat je droomt, met als twist dat de droom erg lang duurt voor je gevoel.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:53 schreef Wootism het volgende:
Oké ik snapte nog 1 ding niet....
Nadat Cobb en Mal 50 jaar in Limbo hebben gezeten besluiten ze terug te gaan naar de echte wereld en plegen dus zelfmoord door met hun hoofd op de rails te gaan liggen.
Waarom zijn ze op dat moment niet twee oude mensen?
Later in de film zie je weer wel een shot van hun twee als ouder echtpaar...
Hmm dat dan is het voor mij nog niet duidelijk waarom ze in één shot er wel uitzien als twee bejaarden en in het shot wanneer ze zelfmoord plegen er normaal uitzien, terwijl dat er eigenlijk na is. Snap het nu wel trouwens, dat moment op dat spoor was een herinnering en het ouder echtpaar was een soort van 'realiteit'.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ze zijn wie ze denken dat ze zijn in Limbo, zodra ze besloten hebben dat Limbo Limbo is, gaan ze terug naar hun werkelijke uiterlijk. Het is als een echte droom, je realiseert je normaliter niet dat je droomt, met als twist dat de droom erg lang duurt voor je gevoel.
Omdat ze op dat moment in de droomwereld van de droomwereld van de droomwereld zitten en dus niet wakker te krijgen zijn. Ze moeten wakker zijn in de laag boven de laag dat ze wakker willen worden.quote:Op zondag 7 november 2010 17:02 schreef vault_tec het volgende:
inception, als ze vallen moeten ze toch wakker worden? Hoe ken het dat als dat busje omflikkert ze in die droom in de droom blijven? :gay:
Er zitten bijna geen animaties in hoor.. alleen in Limbo.quote:Op maandag 8 november 2010 13:01 schreef Komakie het volgende:
Afgelopen weekend gezien en ik vond het wel een gruwelijke film.
Goed acteerwerk, goede cast, bij vlagen wat computeranimaties maar niet overdreven veel en een goed verhaal. Precies zoals een film hoort te zijn.
Ik vind het alleen een beetje gek dat ze uit alle dromen zijn, alleen een beetje lachen en dan is het over. Een beetje rare climax vond ik dat.
Daarnaast begreep ik die bloem niet van die gast waarvoor ze dromen niet.
Veel mensen snapten er geen hol van, wat lul je nu.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:30 schreef shizzlefizzle het volgende:
vond hem zwaar tegenvallen.
qua cast goed en goede acteerprestaties, vond ellen page ook sterk (en mooi).
goede actie, computerwerk en filmwerk.
maar het belangrijkste, het verhaal vond ik erg tegenvallen en doorzichtig.
het idee isgoed maar je kon duidelijk zien dat het voor het grote publiek gemaakt moest worden en dus niet te ingewikkeld.doe me dan maar donnie darko
Heb hem gisteren ook voor de 2e keer gezien. Toen werd ie toch wat minder... Hij is leuk als je niet weet wat er gaat gebeuren.quote:Op maandag 8 november 2010 18:42 schreef Jaytonism het volgende:
Ik ga hem vanavond nog een x heerlijk voor de 2e x kijken, maar dan de DVDrip ipv cinema.
Ik zeg toch ook bij vlagen?quote:Op maandag 8 november 2010 17:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er zitten bijna geen animaties in hoor.. alleen in Limbo.
Omdat je alleen uit een droom kan komen als je dood gaat IN de droom of een schok krijgt in de laag onder je droom.quote:Op zondag 7 november 2010 20:38 schreef vault_tec het volgende:
Hoe kan het dat die gast die de rest wakker moet maken dan niet wakker wordt? Voor de rest een degelijke film maar kan me daar niet overheen zetten. En die gay is een smiley op een ander forum.
Een kick uit een ''hogere laag''.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:57 schreef znarch het volgende:
Wat moest je nou precies doen om te ontwaken? Zon "kick" IRL was toch voldoende? (ben net wakker, sorry)
Maar iemand "irl" omver duwen haalt hem dus niet uit die droom?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:14 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Een kick uit een ''hogere laag''.
Dus een kick in het hotel zorgde ervoor dat ze ontwaakten in het sneeuwlandschap. En de kick in de taxi zorgde weer voor de ontwaking in het hotel enz.
Alleen uit de laag daaronder.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:32 schreef znarch het volgende:
[..]
Maar iemand "irl" omver duwen haalt hem dus niet uit die droom?
Wat ik me dan (met een nog steeds duf hoofd) afvraag. Waarom gebeurde er niets toen dat busje bijna crashte dan? Dat zijn toch minstens 2 "kicks" ?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:35 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Alleen uit de laag daaronder.
De sneeuwlaag is al laag 4 (sneeuwlaag --> hotel --> taxi --> real life). Je moet per laag ontwaken zeg maar. In een keer kan niet.
De kicks moeten gelijktijdig gebeuren, dus tegelijk met het liftdeel in het hotel en de explosie in de sneeuw.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:02 schreef znarch het volgende:
[..]
Wat ik me dan (met een nog steeds duf hoofd) afvraag. Waarom gebeurde er niets toen dat busje bijna crashte dan? Dat zijn toch minstens 2 "kicks" ?
Ik welquote:Op woensdag 8 september 2010 13:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik droom nooit over schietende achtervolgingen op sneeuwscooters in een besneeuwd landschap met bunkers. Die zie ik meestal wel gewoon in een James Bond film.
Nooit van Lucid Dreaming en False Awakenings gehoord?quote:Op maandag 1 november 2010 17:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het punt is niet dat iets niet kan of onrealistisch/onwaarschijnlijk is, dat heb je met vrij veel (ook erg goede) films. Het punt is dat het idee volstrekt belachelijk/ronduit dom is.
zelfde vraag dus..quote:Op zondag 14 november 2010 16:47 schreef hornage het volgende:
Ik wil graag de dvd hebben, maar dan uiteraard wel de SE. Op bol.com staat de SE alleen als blue rayIemand een idee waar ik hem online kan bestellen?
Weet je wanneer die word verwacht?quote:Op maandag 6 december 2010 10:56 schreef Timo20 het volgende:
Als ik `t goed heb is er geen SE dvd verschenen. in ieder geval niet in Nederland, misschien wel in Engeland of Amerika.
Heb vandaag de Franse koffer ontvangen![]()
![]()
Wat `n set! 2 blu-ray`s, 2 dvd`s, de soundtrack, 2 grote posters, 3 boekjes en de tol van Cobb
![]()
Nutteloos maar oh zo lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 10:56 schreef Timo20 het volgende:
Als ik `t goed heb is er geen SE dvd verschenen. in ieder geval niet in Nederland, misschien wel in Engeland of Amerika.
![]()
Wat `n set! 2 blu-ray`s, 2 dvd`s, de soundtrack, 2 grote posters, 3 boekjes en de tol van Cobb
![]()
I'm jealous.quote:Op maandag 6 december 2010 10:56 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
Bij de Mediamarkt was de DVD 13 euro, de Blu-Ray 15, en dan is die DVD ook nog een single disc? Lekkere prijsstelling dan...quote:Op maandag 6 december 2010 00:01 schreef Siral het volgende:
Weet iemand waar ik de dvd met 2 discs kan kopen?
Ik wil namelijk deleted scenes + andere extras enzo.
bol verkoopt alleen bluray in 2 disc.. en ik wil geen bluray.
Ik vind dat echt niet duur hoor, voor een single disk. Meestal zijn de startprijzen veel hoger naar mijn idee. Ik kan wel een SE kopen op play.com trouwens. Maar dan zijn zitten er geen nl subs bij. Niet dat mij dat iets uit maakt (al vaker daar gekocht), ik kan het allemaal wel volgen. Maar je weer maar nooit met wat voor talenleek je een keer die film wil gaan kijkenquote:Op maandag 6 december 2010 11:21 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Bij de Mediamarkt was de DVD 13 euro, de Blu-Ray 15, en dan is die DVD ook nog een single disc? Lekkere prijsstelling dan...
13 euro valt idd wel mee, maar ik vind eerder dat de Blu-ray zo goedkoop is (bij introductie)! En hij is het waard.quote:Op maandag 6 december 2010 13:38 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niet duur hoor, voor een single disk. Meestal zijn de startprijzen veel hoger naar mijn idee. Ik kan wel een SE kopen op play.com trouwens. Maar dan zijn zitten er geen nl subs bij. Niet dat mij dat iets uit maakt (al vaker daar gekocht), ik kan het allemaal wel volgen. Maar je weer maar nooit met wat voor talenleek je een keer die film wil gaan kijken![]()
Vind het voor bluray inderdaad ook erg weinig ..quote:Op maandag 6 december 2010 14:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
13 euro valt idd wel mee, maar ik vind eerder dat de Blu-ray zo goedkoop is (bij introductie)! En hij is het waard.
Nutteloos? hoezo dat? de posters, de cd en de boekjes zijn zeker niet nutteloos, net als de dvd`s en blu-ray`s zelfquote:
Gewoon gimmicks, leuk, maar staat waarschijnlijk niet in verhouding met prijs denk ik (pure speculatie hoorquote:Op maandag 6 december 2010 15:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nutteloos? hoezo dat? de posters, de cd en de boekjes zijn zeker niet nutteloos, net als de dvd`s en blu-ray`s zelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |