quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Over de ring trouwens: Cobb heeft de ring 1 down wel aan, maar in wat wij zien als realiteit niet. Dat is redelijk consistent. Daarnaast hebben we het probleem dat Cobb na Mombassa, waar hij de Chemist's middel probeert niet meer zijn tol gebruikt tot het einde van de film, waardoor bij mij het beeld ontstaat dat hij daar door zijn realiteit heen zakt. Hij probeert hem wel te gebruiken in de WC, maar laat hem dan vallen. Daarna wordt hij nooit meer gebruikt in wat de kijker ziet als realiteit. Ik blijf erbij dat Cobb ofwel inceptie op zichzelf pleegt of dat iemand uit zijn eigen omgeving dat doet om hem Mal te laten vergeten zodat hij verder kan. Probleem is dat hij daarna pas zijn architect tegenkomt, en Mal keer op keer terecht op hem inpraat dat alles wel heel toevallig is, als een autonoom persoon reageert (ook al heeft Cobb aangegeven dat je ook gesprekken kunt voeren met het onbewustzijn als projectie).
Crap. Zilla.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 07:23 schreef Bellatrix het volgende:
Dat ie de ring alleen aan heeft in zijn dromen duidt toch alleen maar dat het einde wel de realiteit moet zijn? Aangezien hij hem dan niet meer aan heeft.
Na meer dan 150.000 stemmen nog altijd op #3.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:36 schreef Stefan het volgende:
Nee, deze film zal ergens naar de 30 zakken. Verhaal is niet ingenieus genoeg voor een top 10 plek.
Ben je het daar mee eens?quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Na meer dan 150.000 stemmen nog altijd op #3.
In de IMDb Top 250 dus.
Bril-jant.quote:
Ik vond 'm zo hilarisch, dat mij dat nu pas opvaltquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze Michael Caine verkeerd gespeld hebben![]()
.
quote:
Omg dat had ik ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:03 schreef Klipnap het volgende:
Het zou btw een erg schrikeffect zijn als die kinderen op het eind hun hoofd laten zien en dan zo'n aangetast horrorfilm hoofd hebben.
Door de keren dat je die hoofden niet kon zien werd ik er zoiezo al een beetje huiverig voor.
Op het einde is het gewoon voortgang van de scène in het beginquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:43 schreef minibeer het volgende:
zonet gezien! wel erg vette film
alleen heb ik een paar dingen die me niet helemaal helder waren:
Waarom ziet Cobb Saiko nou twee keer? Een aan het begin van de film en een aan het eind.
Hoe komen Saiko en Cobb nou terug uit de Limbo?
(ze schieten zichzelf neer, maar dan komen ze toch alleen maar in een niveau minder? of ze zouden opnieuw in de limbo terecht moeten komen, omdat ze zwaar gedrogeerd waren)
Ik moet hem binnenkort nog maar eens kijken
ik lees net dat ze in één keer uit de limbo kunnen komen door zichzelf daar te vermoorden. dan begrijp ik het allemaal welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Op het einde is het gewoon voortgang van de scène in het begin
Volgens mij hebben ze gewoon paar keer zelfmoord gepleegd en kwamen ze daarna weer in vliegtuig.
Ja dat was toch ook het hele idee waarom die vrouw van DiCaprio uiteindelijk zelfmoord pleegde? "I planted the idea that this world wasn't real and she had to kill herself", dat gedoe. Ik kom net uit de bios voor de 1e keer en ben dumbfounded - nog nooit Leo zo in vorm gezien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
ik lees net dat ze in één keer uit de limbo kunnen komen door zichzelf daar te vermoorden. dan begrijp ik het allemaal wel
Ja klopt inderdaadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:54 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja dat was toch ook het hele idee waarom die vrouw van DiCaprio uiteindelijk zelfmoord pleegde? "I planted the idea that this world wasn't real and she had to kill herself", dat gedoe. Ik kom net uit de bios voor de 1e keer en ben dumbfounded - nog nooit Leo zo in vorm gezien.
Zoals wie dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Leo was goed, maar de cast om hem heen ook en enkele zelfs beter
Mal was toch Frans? Hij had haar toch ontmoet in Parijs ofquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad![]()
Leo was idd in topvorm, rest was degelijk, maar niet geweldig ofzo. Marion Cotillard was een prima vrouw, accent had ze nog wel lichtjes, maar dat kan net zo goed iets Amerikaans zijn.
Joseph Gordon-Lewiit heeft me wel verrast, met zo'n ijskoude uitstraling heb ik hem nog niet gezien. Hij is nogal gegroeid sinds 3rd rock from the sun qua acteren. In 500 days of summer vond ik hem ook erg goed.quote:
Amenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Joseph Gordon-Lewiit heeft me wel verrast, met zo'n ijskoude uitstraling heb ik hem nog niet gezien. Hij is nogal gegroeid sinds 3rd rock from the sun qua acteren. In 500 days of summer vond ik hem ook erg goed.
Ik vond het een irritant wijf. Vooral omdat de dromen bestonden uitquote:
Zo grappig is het nou ook weer nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:49 schreef Siral het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL![]()
[ afbeelding ]
joh, laat mij in mn droge humor bui zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zo grappig is het nou ook weer niet
dus jij had liever een brainless actie film?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:28 schreef Mainport het volgende:
Ik was door een vriend meegesleurd naar de bioscoop omdat er een film zou draaien die op dit moment helemaal hot was. De film heette Inception en omdat ik niet wist wat dat betekende vroeg ik hem waar het over ging. Hij zei dat het gewoon een vette actiefilm was en omdat ik daar wel van houd vond ik het niet erg om 10,50 euro voor mijn kaartje neer te leggen. We gingen zitten, ik opende het flesje Red Label dat ik van huis had meegenomen en het spektakel begon.
Ik bedoel, het was wel grappig op sommige momenten, zoals wanneer die ene gast in plaats van een mitrailleur een bazooka pakt, en op een ander moment de Chinees zegt dat hij het vliegveld heeft gekocht, maar aan het einde hield de film gewoon op zonder te vertellen hoe het nou helemaal zat. Bovendien, al dat gedoe over die dromen, dat kan toch helemaal niet. Nouja, ik denk dat het niets voor mij is. Smaken verschillen zeg ik dan.
stel je voor dat je zelf moet nadenken bij een film. En zelf drinken meenemen naar de biosquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:28 schreef Mainport het volgende:
Ik was door een vriend meegesleurd naar de bioscoop omdat er een film zou draaien die op dit moment helemaal hot was. De film heette Inception en omdat ik niet wist wat dat betekende vroeg ik hem waar het over ging. Hij zei dat het gewoon een vette actiefilm was en omdat ik daar wel van houd vond ik het niet erg om 10,50 euro voor mijn kaartje neer te leggen. We gingen zitten, ik opende het flesje Red Label dat ik van huis had meegenomen en het spektakel begon.
Ik bedoel, het was wel grappig op sommige momenten, zoals wanneer die ene gast in plaats van een mitrailleur een bazooka pakt, en op een ander moment de Chinees zegt dat hij het vliegveld heeft gekocht, maar aan het einde hield de film gewoon op zonder te vertellen hoe het nou helemaal zat. Bovendien, al dat gedoe over die dromen, dat kan toch helemaal niet. Nouja, ik denk dat het niets voor mij is. Smaken verschillen zeg ik dan.
Ik wilde zeggen dat dit echt de slechtste troll ever was, maar de reacties boven me geven me ongelijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:28 schreef Mainport het volgende:
Vond ik ook. Verder heb ik genoten van Inception, maar niet zo als van The Dark Knight. Regie is in beide films top, cinematografie top, acteerprestaties prima, maar TDN zit gewoon veel ingenieuzer en origineler in elkaar. Inception is toch een beetje de zoveelste eXistenZ. Niet dat dat de film slecht maakt, verre van zelfs, en ik wil 'm graag een tweede keer zien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:28 schreef DragonFodder het volgende:
Joseph Gordon-Lewiit heeft me wel verrast, met zo'n ijskoude uitstraling heb ik hem nog niet gezien. Hij is nogal gegroeid sinds 3rd rock from the sun qua acteren. In 500 days of summer vond ik hem ook erg goed.
Fantasieloosquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:56 schreef ValHallen het volgende:
Paar dagen geleden gezien en ik vond het een toffe, maar nogal sfeerloze en ook fantasieloze film. Heb me er desondanks prima mee vermaakt en een welverdiende 7.
Jep. Als je Christopher Nolan heet, je praktisch een vrijbrief hebt om de meest verbluffende werelden uit je computers te stampen en je komt aan met een sneeuwwereld + bunker en een zelfgemaakte stad met alleen maar wolkenkrabbers, dan ben je wat mij betreft aardig fantasieloos.quote:
Nog ff en je gelooft het zelfquote:Op dinsdag 7 september 2010 02:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jep. Als je Christopher Nolan heet, je praktisch een vrijbrief hebt om de meest verbluffende werelden uit je computers te stampen en je komt aan met een sneeuwwereld + bunker en een zelfgemaakte stad met alleen maar wolkenkrabbers, dan ben je wat mij betreft aardig fantasieloos.
Het is geen Alice in Wonderland of Dr. Parnassusquote:Op dinsdag 7 september 2010 02:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jep. Als je Christopher Nolan heet, je praktisch een vrijbrief hebt om de meest verbluffende werelden uit je computers te stampen en je komt aan met een sneeuwwereld + bunker en een zelfgemaakte stad met alleen maar wolkenkrabbers, dan ben je wat mij betreft aardig fantasieloos.
Scherp. En deels ook mee eens.quote:Op dinsdag 7 september 2010 02:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat roken jullie?quote:
Helemaal hier mee eens!quote:Op woensdag 8 september 2010 12:52 schreef Rookert het volgende:
Maar over wat voor werelden wil je het dan hebben? Het zijn plekken die je tegenkomt in je dromen. Wat voor geweldige locaties en gebouwen heb jij doorgaans in je dromen? Bij mij zijn ze allemaal gewoon normaal zoals je ze in de echte wereld ook tegenkomt hoor. Als het raar gevormde pretentieuze bouwsels waren geweest was het voor mij afleidend geweest en vind het ook afbreuk doen aan de sfeer/het verhaal.
Ik droom nooit over schietende achtervolgingen op sneeuwscooters in een besneeuwd landschap met bunkers. Die zie ik meestal wel gewoon in een James Bond film.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:52 schreef Rookert het volgende:
Maar over wat voor werelden wil je het dan hebben? Het zijn plekken die je tegenkomt in je dromen. Wat voor geweldige locaties en gebouwen heb jij doorgaans in je dromen? Bij mij zijn ze allemaal gewoon normaal zoals je ze in de echte wereld ook tegenkomt hoor. Als het raar gevormde pretentieuze bouwsels waren geweest was het voor mij afleidend geweest en vind het ook afbreuk doen aan de sfeer/het verhaal.
De film gaat dan ook gelukkig niet over jou.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik droom nooit over schietende achtervolgingen op sneeuwscooters in een besneeuwd landschap met bunkers. Die zie ik meestal wel gewoon in een James Bond film.
Dat klopt. Je informeert zélf naar mijn dromen, dus leek mij fatsoenlijk om daar op te reageren.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
De film gaat dan ook gelukkig niet over jou.
Hoelang zaten die twee vast in die droom? 50 jaar toch? Als ik zou dromen dat je ergens aanspoelt op een stuk land en je hebt alle tijd en ruimte om het vol te bouwen, dan zou niemand het helemaal volgooien met wolkenkrabbers. Juist in je dromen plant je er wat eigenaardige dingen neer. En dan heb ik het niet over felroze bomen met allerlei vreemde kronkels en tierlantijntjes maar dingen als een jungle midden in de stad of het centrum van Amsterdam vermengd met het centrum van Rotterdam. In je dromen verwerk je wat je in je dagelijks leven ziet of meemaakt en ik kan me heel erg moeilijk voorstellen dat Mal en Dom alletwee ontzettend veel houden of nadenken over wolkenkrabbers. Het zijn geen architecten.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:52 schreef Rookert het volgende:
Nee, tuurlijk niet, maar wie zegt dat ie in die stad niet New York met stukken Chicago, Miami en San Francisco is gemengd? Verder moet de stad in dat gedeelte vooral een middel zijn en geen doel, zoals ik al zei leidt dat alleen maar af.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoelang zaten die twee vast in die droom? 50 jaar toch? Als ik zou dromen dat je ergens aanspoelt op een stuk land en je hebt alle tijd en ruimte om het vol te bouwen, dan zou niemand het helemaal volgooien met wolkenkrabbers. Juist in je dromen plant je er wat eigenaardige dingen neer. En dan heb ik het niet over felroze bomen met allerlei vreemde kronkels en tierlantijntjes maar dingen als een jungle midden in de stad of het centrum van Amsterdam vermengd met het centrum van Rotterdam. In je dromen verwerk je wat je in je dagelijks leven ziet of meemaakt en ik kan me heel erg moeilijk voorstellen dat Mal en Dom alletwee ontzettend veel houden of nadenken over wolkenkrabbers. Het zijn geen architecten.
Die sneeuwwereld vind ik inderdaad nogal afgezaagd. Iemand vergeleek het met James Bond, ik heb meer het gevoel alsof ik naar een Metal Gear Solid film aan het kijken was.
Maargoed, ieder zijn mening en ik heb ook al aangegeven dat ik Inception best tof vind.
quote:Na meer dan 200.000 stemmen nog op #4. Een blijvertje dus, kunnen we nu wel stellen.Op zondag 15 augustus 2010 11:29 schreef Arcee het volgende:
Na meer dan 150.000 stemmen nog altijd op #3.
In de IMDb Top 250 dus.
quote:Zo'n IMDB top 250 of een moviemeter top 250 is natuurlijk heerlijk voor de lijstjesfreaks zoals ik, maar waarde hecht ik er niet echt aan. Ik vind het dan ook niet terecht dat Inception op #4 staat, aardige film, niet meer.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Na meer dan 200.000 stemmen nog op #4. Een blijvertje dus, kunnen we nu wel stellen.
quote:En daar heb je het mis. Dom en Mal waren volgens mij juist wel architecten. Droomarchitecten welteverstaan. Wat dat betreft niet heel gek dus om grote wolkenkrabbers te maken. Hoe groter hoe meer je als (droom)architect rekening moet houden met details.
quote:Hij is iig beter dan de Shawshank Redemption. De IMDB top250 is dan ook een mix van films die de meeste mensen wel ok vinden maar neit perse fantastisch (oftewel goede blockbusters) en klassiekers die niet altijd de tand des tijds doorstaan. De lijst is dan ook heel goed te gebruiken om films uit te halen die je met veel anderen wil kijken, meestal is het dan een succes.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo'n IMDB top 250 of een moviemeter top 250 is natuurlijk heerlijk voor de lijstjesfreaks zoals ik, maar waarde hecht ik er niet echt aan. Ik vind het dan ook niet terecht dat Inception op #4 staat, aardige film, niet meer.
Dat je daar uberhaupt over na moet denken. Het was echt duidelijk wanneer er wel of geen realiteit was. Besides, is het niet juist leuk om na te moeten denken bij een film? Dood hersenvoedsel is er in movieland al genoeg:)quote:Op maandag 1 november 2010 00:59 schreef NotYou het volgende:
Mwoah, ik ben toch enigszins teleurgesteld. Cinematografisch staat de film erg sterk - zo is film als je 't mij vraagt bedoeld te zijn - maar qua plot.. Nee, het uitgangspunt is imo al flawed en 't hele "Is hij nou wakker of droomt hij nog" is al vaak én al stukken beter gedaan. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar eXistenZ (1999!) en daar heb ik zo goed als niet over na hoeven denken.
Moeten nadenken was niet het probleem; suspension of disbelief wel.quote:Op maandag 1 november 2010 15:02 schreef Loodje het volgende:
[..]
Dat je daar uberhaupt over na moet denken. Het was echt duidelijk wanneer er wel of geen realiteit was. Besides, is het niet juist leuk om na te moeten denken bij een film? Dood hersenvoedsel is er in movieland al genoeg:)
Ik vond het een aardige film
Juist ja..quote:Op maandag 1 november 2010 16:05 schreef Loodje het volgende:
De mogelijkheid om te dromen wat anderen dromen is er wel, echter niet wetenschappelijk bewezen net als geesten, 6e zintuig e.d.. Je gelooft dat het kan, of niet. Het blijft natuurlijk een Hollywood productie
Het punt is niet dat iets niet kan of onrealistisch/onwaarschijnlijk is, dat heb je met vrij veel (ook erg goede) films. Het punt is dat het idee volstrekt belachelijk/ronduit dom is.quote:Op maandag 1 november 2010 17:35 schreef DrDentz het volgende:
O nee, zitten er hier van die mensen die roepen "DAT KAN TOCH NOOIT!!"
Het is een film heur.
Ja en bij Existenz niet? Dat is ook een belachelijk idee maar wel een fucking awesome film.quote:Op maandag 1 november 2010 17:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het punt is niet dat iets niet kan of onrealistisch/onwaarschijnlijk is, dat heb je met vrij veel (ook erg goede) films. Het punt is dat het idee volstrekt belachelijk/ronduit dom is.
Daarin draait het om fake zintuigelijke input die de personages door (al dan niet organische) computers aangeleverd krijgen. Het menselijk brein doet daar slechts het gebruikelijke; van die (zogenaamd) zintuigelijke data jouw perceptie van de wereld, het hier en nu, construeren. Oa dat maakt eXistenZ vele malen sterker plotwise.quote:Op maandag 1 november 2010 23:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja en bij Existenz niet? Dat is ook een belachelijk idee maar wel een fucking awesome film.
Hoezo kijk je dan wel Stargate, dat is ook allemaal volstrekt belachelijk? Dit is echt een onzinnig betoog, een film hoeft maar in 1 zin realistisch en consistent te zijn en dat is binnen haar eigen logica. Dat jij het belachelijk vindt is geen 'punt' maar een gebrek aan inlevingsvermogen in de film aan jouw kant. Prima, maar probeer niet anderen te overtuigen van je 'gelijk'. Als vele anderen het idee accepteren (en dat doet men overduidelijk) is dat nogal een nutteloze bezigheid.quote:Op maandag 1 november 2010 17:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het punt is niet dat iets niet kan of onrealistisch/onwaarschijnlijk is, dat heb je met vrij veel (ook erg goede) films. Het punt is dat het idee volstrekt belachelijk/ronduit dom is.
quote:Ik probeer anderen helemaal niet te overtuigen van mijn gelijk, ik geef slechts mijn persoonlijke mening. Is jou op de basisschool nooit verteld dat er als ´t op meningen aankomt, van gelijk/ongelijk geen sprake kan zijn? Anders wordt het als er feitelijke beweringen worden gedaan, de juistheid daarvan staat tenslotte vast.Op dinsdag 2 november 2010 10:41 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hoezo kijk je dan wel Stargate, dat is ook allemaal volstrekt belachelijk? Dit is echt een onzinnig betoog, een film hoeft maar in 1 zin realistisch en consistent te zijn en dat is binnen haar eigen logica. Dat jij het belachelijk vindt is geen 'punt' maar een gebrek aan inlevingsvermogen in de film aan jouw kant. Prima, maar probeer niet anderen te overtuigen van je 'gelijk'. Als vele anderen het idee accepteren (en dat doet men overduidelijk) is dat nogal een nutteloze bezigheid.
Wat ben jij een raar figuur. Ten eerste kun je niet woorden als "ronduit dom" en "volstrekt belachelijk" gebruiken als je pretendeert slechts je mening te geven. Ja het kan wel, maar je bent hier op die manier al meerdere posts duidelijk bezig je gram te halen. Dat je dat ontkent is raar.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik probeer anderen helemaal niet te overtuigen van mijn gelijk, ik geef slechts mijn persoonlijke mening. Is jou op de basisschool nooit verteld dat er als ´t op meningen aankomt, van gelijk/ongelijk geen sprake kan zijn? Anders wordt het als er feitelijke beweringen worden gedaan, de juistheid daarvan staat tenslotte vast.
Ik voel me trouwens gevleid dat je mijn postgeschiedenis ingekeken hebt om die sneer mbt Stargate te kunnen maken maar om eerlijk te zijn mis ik de relevantie en vind ik dat je bijzonder kinderachtig bezig bent.
Ik zou je nu het verschil, in mijn optiek, tussen Stargate en Inception - op dit vlak - kunnen uitleggen maar dat zou volkomen offtopic zijn en jou if anything slechts meer frustreren.
Mijn UI komt uit de recente V remake, een vrij matige serie overigens en imo een lachwekkend shot. Wat de agressieve benadering betreft raad ik je aan je eerdere post nog eens te lezen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:52 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wat ben jij een raar figuur. Ten eerste kun je niet woorden als "ronduit dom" en "volstrekt belachelijk" gebruiken als je pretendeert slechts je mening te geven. Ja het kan wel, maar je bent hier op die manier al meerdere posts duidelijk bezig je gram te halen. Dat je dat ontkent is raar.
Verder is je UI van stargate natuurlijk, dus hoef je niet briljant te zijn om dat te zien en was het duidelijkgeen sneer maar een vergelijking![]()
Dat je het als sneer ziet, dat je een basisschoolvergelijking nodig hebt en dat je eindigt met een zwaaismiley zegt voldoende. Die default agressieve houding is een zwaktebod en diskwalificeert je op ongeveer dezelfde manier dat als je gaat schreeuwen in een discussie...
Sowieso een vreemd iets van het web in het algemeen en fok in het bijzonder, om iemand direct op een dergelijke manier te benaderen, iets wat werkelijk niemand doet als je in het echt met elkaar discussieert (iig niet bij mij dan).
Uiteindelijk heb je immers geen woord besteed aan de kern van de post, dat een film slechts consistent hoeft te zijn in zijn eigen verhaal om de geloofwaardigheid te kunnen bewaren. De rest is slechts smaak.
Tot slot kan een mening wel degelijk feitelijk onjuist zijn of aantoonbaar minder waarde hebben. Niet elke mening van ieder persoon staat op hetzelfde niveau.
Maar hoe kun je series als V en stargate dan wel accepteren, ik snap daar niks van? Daar nemen ze veel meer een loopje met realisme en vaak ook nog eens met interne logica. Dat dit geen ruimteschepen heeft maakt het niet ineens geen sci-fi.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mijn UI komt uit de recente V remake, een vrij matige serie overigens en imo een lachwekkend shot. Wat de agressieve benadering betreft raad ik je aan je eerdere post nog eens te lezen.
En hoewel je hierin: "een film slechts consistent hoeft te zijn in zijn eigen verhaal" gelijk hebt, ga je hier: "om de geloofwaardigheid te kunnen bewaren" finaal de mist in. Voor mij persoonlijk ligt dit overduidelijk anders; met dit uitgangspunt was voor mij de geloofwaardigheid bij voorbaat al verspeeld.
En nee, een mening kan slechts feitelijk onjuist zijn als er in de mening feitelijke beweringen worden gedaan.
ofnoh, ik vind haar overbodig in de film, imo.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:00 schreef Symer het volgende:
Gister gezien, toffe film maar ik ergerde mij aan Ariadne. Komt net kijken en vervolgens aan de grote Cobb uitleggen hoe het allemaal zit. Had daar die shapeshifter voor gebruikt ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |