Hij zou wel even beoordeeld moeten worden door een forensisch arts of psychiater, maar vraag blijft of je dan gronden voor een IBS hebt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 03:06 schreef fusionfake het volgende:
Las toevallig dit: http://www.infopolitie.nl(...)jkverhalen&Itemid=67
Ligt het nu aan mij of moet een agent zo iemand niet laten gaan? Je zou toch gelijk aan een psychisch instabiele man denken? Of ben ik nu zo 'ingesteld'?
die vraag is meer iets voor een zekere erturquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:18 schreef iofn het volgende:
Heel leuk en aardig dat je geneeskunde gaat studeren, maar wat is je cupmaat?
Syndroom van PPOP.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:06 schreef intoxicated het volgende:
Ik pain pain! Overal pain! Dokter wil antbiotiek!
Ik heb ook in Hardenberg gezeten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:10 schreef Pluizel het volgende:
[..]
die vraag is meer iets voor een zekere ertur
anyways, voor wie het vroeg: ik ga een heel jaar naar hardenberg en dat vind ik prima. Ik zit nu ook al een jaar in hetzelfde ziekenhuis en dat is echt primadeluxe![]()
Oh en MaxC, ik heb een littmann III, maar ik was verwend omdat ik hem kreeg van een vriend en gewoon lekker de duurste/beste mocht uitzoekenBen wel erg blij met m'n stethoscoopje trouwens :cool:
Oh en als je hem via internet bestelt issie nog wel eens goedkoper en kun je je naam erin laten graveren![]()
Heeft blijkbaar niet gewerkt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had ook pain en toen kwam de dokter met een spuit!
Dat is afwachten wat de methylprednisolon doet. Nu maar wachten tot de lidocaļne uitgewerkt is!quote:
LOL, hehequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef Christiaan het volgende:
Hiermee lijkt me de cupvraag dus wel beantwoord.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:29 schreef iofn het volgende:
Ok, voor jullie was er ook een excisie atheroomcyste op de rechter mamma bij een strakke 19-jarige chick.
Jij doet plastische neurologie ofzo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:29 schreef iofn het volgende:
Ok, voor jullie was er ook een excisie atheroomcyste op de rechter mamma bij een strakke 19-jarige chick.
Nee HAG, waar we niet moeilijk doen om een doosje doxy meer of minderquote:Op woensdag 25 augustus 2010 04:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jij doet plastische neurologie ofzo?
quote:Beste studenten,
De laatste mogelijkheid om je hertoetsvragen van Blok O210 in te zien is op dinsdag 14 september van 930-1000 uur in ruimte 1.105 , UMC St Radboud Oost, route 966.
Degene die inzage willen in de hertoets 5O210 juli 2010 moeten zich voor donderdag 9 september opgeven op onderstaand e-mailadres: onderwijs@psy.umcn.nl
Graag bij aanmelden je studentennummer vermelden.
Met vriendelijke groet, Candida [achternaam]
Psychoproblematiekquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:32 schreef dotKoen het volgende:
Dit vond ik vandaag op Blackboard:
[..]
Dan haat je je oudersquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:32 schreef dotKoen het volgende:
Dit vond ik vandaag op Blackboard:
[..]![]()
Helaasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef Christiaan het volgende:
Hiermee lijkt me de cupvraag dus wel beantwoord.
Ja ik ga vanavond en morgen. Jij er ook nog een van de avonden bij?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:59 schreef Merel1808 het volgende:
Gisteravond naar een introfeestje geweest van de MFAS, wat een schatjes allemaal! Allemaal zo heel onzeker om zich heen kijken en niet weten hoe ze zich moeten gedragen
Ik moet morgen KWM2.2/2.3 herkansen, dus ik wilde op zich wel naar de Ep, maar ik weet niet of dat mag? En donderdag ga ik denk ik ook nog wel even, als dat net zo mooi wordt als gisteravondquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:37 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja ik ga vanavond en morgen. Jij er ook nog een van de avonden bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |