Hij zou wel even beoordeeld moeten worden door een forensisch arts of psychiater, maar vraag blijft of je dan gronden voor een IBS hebt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 03:06 schreef fusionfake het volgende:
Las toevallig dit: http://www.infopolitie.nl(...)jkverhalen&Itemid=67
Ligt het nu aan mij of moet een agent zo iemand niet laten gaan? Je zou toch gelijk aan een psychisch instabiele man denken? Of ben ik nu zo 'ingesteld'?
die vraag is meer iets voor een zekere erturquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:18 schreef iofn het volgende:
Heel leuk en aardig dat je geneeskunde gaat studeren, maar wat is je cupmaat?
Syndroom van PPOP.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:06 schreef intoxicated het volgende:
Ik pain pain! Overal pain! Dokter wil antbiotiek!
Ik heb ook in Hardenberg gezeten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:10 schreef Pluizel het volgende:
[..]
die vraag is meer iets voor een zekere ertur
anyways, voor wie het vroeg: ik ga een heel jaar naar hardenberg en dat vind ik prima. Ik zit nu ook al een jaar in hetzelfde ziekenhuis en dat is echt primadeluxe![]()
Oh en MaxC, ik heb een littmann III, maar ik was verwend omdat ik hem kreeg van een vriend en gewoon lekker de duurste/beste mocht uitzoekenBen wel erg blij met m'n stethoscoopje trouwens :cool:
Oh en als je hem via internet bestelt issie nog wel eens goedkoper en kun je je naam erin laten graveren![]()
Heeft blijkbaar niet gewerkt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had ook pain en toen kwam de dokter met een spuit!
Dat is afwachten wat de methylprednisolon doet. Nu maar wachten tot de lidocaïne uitgewerkt is!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |