Dat was haar al gevraagdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:18 schreef iofn het volgende:
Heel leuk en aardig dat je geneeskunde gaat studeren, maar wat is je cupmaat?
Lukt natuurlijk wel, ik moest het vanwege naplaatsing ook doen. Wat wel jammer is, is dat je steeds een slaapplek moet regelen als je wat wilt gaan drinken omdat de treinen niet meer terug gaan. En vroeg opstaan. Ik had wel steeds alle zelfstudie af omdat ik toch 2 x 2 uur in de trein zatquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:12 schreef milowww het volgende:
Denken jullie dat ik de eerste maand september wel heen en weer kan reizen, of krijg ik het te druk?
Ken je al wat mensen uit je studiestad dan? Ik heb nu ook geen kamer dus ik ga ff bij wat vrienden slapen tot ik er een heb.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:58 schreef milowww het volgende:
Nog steeds geen kameren mijn schooljaar begint al bijna.
Heb je op vakantie nog wat leuke chickies kunnen hosselen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:16 schreef Seam het volgende:
Newbies
Misschien een beetje te oud, maar soms kan ervaring ook erg lekker zijn
Oh ja, zelfstudieopdrachten! Komend studiejaar ga ik écht zorgen dat ik bijblijfquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:46 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Lukt natuurlijk wel, ik moest het vanwege naplaatsing ook doen. Wat wel jammer is, is dat je steeds een slaapplek moet regelen als je wat wilt gaan drinken omdat de treinen niet meer terug gaan. En vroeg opstaan. Ik had wel steeds alle zelfstudie af omdat ik toch 2 x 2 uur in de trein zat.
En het is uiteraard een academisch jaar, waarin je colleges gegeven door docenten of professoren volgt op de faculteit, waarna je in de bieb zelfstudie maakt. Geen schooljaar, lessen, leraren en huiswerk.![]()
Twee en een half, dus ik ben tevreden. Was best geslaagd, alleen twee keer enorm misselijk geweestquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Heb je op vakantie nog wat leuke chickies kunnen hosselen?Intro al begonnen/bezig/afgelopen in Maastricht?
Ik wist dat ik dit moest gaan uitleggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:34 schreef Rituals het volgende:
Halve? Je hebt hem er even ingehangen, maar toen voelde ze niet jong genoeg?![]()
Na gynaecologische check-up besloot je het daar bij te laten?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik wist dat ik dit moest gaan uitleggen![]()
Ik bedoel dat ik er geen sex mee gehad heb
Er was sprake van slingerpijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:22 schreef EricT het volgende:
[..]
Na gynaecologische check-up besloot je het daar bij te laten?
Ik weet niet hoor, ik heb de Littmann Classic en die is echt prima voor je coschappen. Daarna kan je altijd nog een nieuwe kopen, ligt er maar net aan wat je gaat doen. Als psych voldoet zo'n verpleegkundig ding ook al primaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:14 schreef MaxC het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik de Littmann Cardiology III SE (149 euro) of de Spirit Triple Cardiology (77 euro) moet kopen. Die laatste scheelt natuurlijk veel geld en heeft 10 jaar garantie en er staat bij dat de kwaliteit zelfde is als die Littmann.
Maar veel mensen raden Littmann aan. Dus is het de verschil in prijs waard?
Nee, tijdens de coschappen krijg je het druk. Nu heb je nog 3 jaar om uit je neus te vreten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:12 schreef milowww het volgende:
Denken jullie dat ik de eerste maand september wel heen en weer kan reizen, of krijg ik het te druk?
Ik ben ook wel benieuwd!quote:
Nee ik hoef geen zieke bitchesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:17 schreef EricT het volgende:
[..]
Een follow-up was de moeite niet waard?
Ik weet nog niet precies wat het inhoudt. Dit jaar hebben we vier blokken van tien weken: Abdomen, Bewegingsapparaat, Circulatie en Psychomedische Aandoeningen. Circulatie leek me met afstand het leukstequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:00 schreef intoxicated het volgende:
Circulatie![]()
Moeten jullie daar dan een stethoscoop voor hebben?
Wij hebben tien blokken van vier wekenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik weet nog niet precies wat het inhoudt. Dit jaar hebben we vier blokken van tien weken: Abdomen, Bewegingsapparaat, Circulatie en Psychomedische Aandoeningen. Circulatie leek me met afstand het leukste
Tien toetsenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wij hebben juist tien blokken van vier weken.
Daarom begin ik altijd de laatste twee wekenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:11 schreef Merel1808 het volgende:
Wij hebben 4 grote blokken van 8 weken en dan nog 2 kleine blokken van 4 weken voor verpleeghulpstage, juco's, keuzeonderwijs, etc.
Ik vind 8 weken altijd wel megalang, dan weet je aan het eind totaal niet meer wat je aan het begin geleerd hebt
Ik vond mijn reactie anders super subtielquote:
Ow, die had ik even gemist.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:25 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Ik vond mijn reactie anders super subtiel
Bedankt voor je reactie, mijn tante woont in Haarlem dus bij haar kan ik ook een tijdje verblijven natuurlijk maar ik heb daar geen eigen kamer. Dus ik ga proberen zoveel mogelijk in de uni zelf studeren totdat ik een kamertje heb.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:46 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Lukt natuurlijk wel, ik moest het vanwege naplaatsing ook doen. Wat wel jammer is, is dat je steeds een slaapplek moet regelen als je wat wilt gaan drinken omdat de treinen niet meer terug gaan. En vroeg opstaan. Ik had wel steeds alle zelfstudie af omdat ik toch 2 x 2 uur in de trein zat.
En het is uiteraard een academisch jaar, waarin je colleges gegeven door docenten of professoren volgt op de faculteit, waarna je in de bieb zelfstudie maakt. Geen schooljaar, lessen, leraren en huiswerk.![]()
Nee, ik heb de EL CID wek moeten missenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:24 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Ken je al wat mensen uit je studiestad dan? Ik heb nu ook geen kamer dus ik ga ff bij wat vrienden slapen tot ik er een heb.
lol, nieuw schooljaar is toch nog niet begonnen :Squote:Op zondag 22 augustus 2010 19:20 schreef Repeat het volgende:
Ik heb van een aankomend eerstejaars al gehoord dat hij het niks vond. Teveel ballen![]()
Nee idd xDquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:34 schreef milowww het volgende:
[..]
lol, nieuw schooljaar is toch nog niet begonnen :S
Ik denk dat deze studie te hoog voor je gegrepen is! Misschien toch maar mbo Verpleegkunde doen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:34 schreef milowww het volgende:
[..]
En al helemaal geen MSN-smiley's proberenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:46 schreef dotKoen het volgende:
Zeikerdsquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:57 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik denk dat deze studie te hoog voor je gegrepen is! Misschien toch maar mbo Verpleegkunde doen?
Nogmaals:
[..]
En al helemaal geen MSN-smiley's proberen
Tuurlijk wel. Als eerstejaars ben je al begonnen met je intro, hoort er ook bij wmb.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:34 schreef milowww het volgende:
[..]
Ik heb EL CID moeten missen, maar intro dagen heb ik op 6,7 en 8 sept.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:21 schreef June. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als eerstejaars ben je al begonnen met je intro, hoort er ook bij wmb.
Dokters opgeleid in Leiden hebben 7% minder onderwijs gekregen dan de dokters uit Utrecht.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:47 schreef intoxicated het volgende:
Universiteit Leiden (315)
[..]
• 39 collegeweken per jaar![]()
Hij zou wel even beoordeeld moeten worden door een forensisch arts of psychiater, maar vraag blijft of je dan gronden voor een IBS hebt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 03:06 schreef fusionfake het volgende:
Las toevallig dit: http://www.infopolitie.nl(...)jkverhalen&Itemid=67
Ligt het nu aan mij of moet een agent zo iemand niet laten gaan? Je zou toch gelijk aan een psychisch instabiele man denken? Of ben ik nu zo 'ingesteld'?
die vraag is meer iets voor een zekere erturquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:18 schreef iofn het volgende:
Heel leuk en aardig dat je geneeskunde gaat studeren, maar wat is je cupmaat?
Syndroom van PPOP.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:06 schreef intoxicated het volgende:
Ik pain pain! Overal pain! Dokter wil antbiotiek!
Ik heb ook in Hardenberg gezeten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:10 schreef Pluizel het volgende:
[..]
die vraag is meer iets voor een zekere ertur
anyways, voor wie het vroeg: ik ga een heel jaar naar hardenberg en dat vind ik prima. Ik zit nu ook al een jaar in hetzelfde ziekenhuis en dat is echt primadeluxe![]()
Oh en MaxC, ik heb een littmann III, maar ik was verwend omdat ik hem kreeg van een vriend en gewoon lekker de duurste/beste mocht uitzoekenBen wel erg blij met m'n stethoscoopje trouwens :cool:
Oh en als je hem via internet bestelt issie nog wel eens goedkoper en kun je je naam erin laten graveren![]()
Heeft blijkbaar niet gewerkt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had ook pain en toen kwam de dokter met een spuit!
Dat is afwachten wat de methylprednisolon doet. Nu maar wachten tot de lidocaïne uitgewerkt is!quote:
LOL, hehequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef Christiaan het volgende:
Hiermee lijkt me de cupvraag dus wel beantwoord.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:29 schreef iofn het volgende:
Ok, voor jullie was er ook een excisie atheroomcyste op de rechter mamma bij een strakke 19-jarige chick.
Jij doet plastische neurologie ofzo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:29 schreef iofn het volgende:
Ok, voor jullie was er ook een excisie atheroomcyste op de rechter mamma bij een strakke 19-jarige chick.
Nee HAG, waar we niet moeilijk doen om een doosje doxy meer of minderquote:Op woensdag 25 augustus 2010 04:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jij doet plastische neurologie ofzo?
quote:Beste studenten,
De laatste mogelijkheid om je hertoetsvragen van Blok O210 in te zien is op dinsdag 14 september van 930-1000 uur in ruimte 1.105 , UMC St Radboud Oost, route 966.
Degene die inzage willen in de hertoets 5O210 juli 2010 moeten zich voor donderdag 9 september opgeven op onderstaand e-mailadres: onderwijs@psy.umcn.nl
Graag bij aanmelden je studentennummer vermelden.
Met vriendelijke groet, Candida [achternaam]
Psychoproblematiekquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:32 schreef dotKoen het volgende:
Dit vond ik vandaag op Blackboard:
[..]
Dan haat je je oudersquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:32 schreef dotKoen het volgende:
Dit vond ik vandaag op Blackboard:
[..]![]()
Helaasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef Christiaan het volgende:
Hiermee lijkt me de cupvraag dus wel beantwoord.
Ja ik ga vanavond en morgen. Jij er ook nog een van de avonden bij?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:59 schreef Merel1808 het volgende:
Gisteravond naar een introfeestje geweest van de MFAS, wat een schatjes allemaal! Allemaal zo heel onzeker om zich heen kijken en niet weten hoe ze zich moeten gedragen
Ik moet morgen KWM2.2/2.3 herkansen, dus ik wilde op zich wel naar de Ep, maar ik weet niet of dat mag? En donderdag ga ik denk ik ook nog wel even, als dat net zo mooi wordt als gisteravondquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:37 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja ik ga vanavond en morgen. Jij er ook nog een van de avonden bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |