Je bent niet de enige. We vroegen in Krakau aan een man of hij een foto van ons samen wilde maken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:52 schreef swarmahoer het volgende:
swine je hebt echt een goede naborrel gemist
rituals weer terug? ben benieuwd naar de (tieten) fotos
fuck wat ben ik dronken, welterusten!!!!
Dat had ik ook, ik vond het na 10 dagen toch ook wel écht weer genoeg geweestquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:50 schreef Dupje het volgende:
Sziget verslagje in hoogte- en minpunten:
Hoogtepunten:
- Op de schouders bij een vriend van me bij Faithless tijdens Insomnia!
- Danko Jones, mijn jubileumconcert, het was de 10e keer dat ik ze zag. En genoeg contact met JC gehad, hij herkent me inmiddelsIk zag er niet uit toen het concert was afgelopen, knalrood haha. Het was geweldig! Effenaar weer
![]()
- Gotan Project, ik ken de band van mijn vader en vind het hele mooie lounge/dance muziek.
- Bezoekjes aan het oudste badhuis van Budapest. Heerlijk om al het stof, bier en zweet van je af te spoelen.
- Laatste avond goed gekletst met een aantal lieve vrienden
- Drinken in flesjes!![]()
- Jagermeister tent op de eerste zaterdag, wat een feestje (met voornamelijk Nederlanders, maar toch!)
- Szigetfoon!
Minpuntjes:
- Beveiliging en regeltjes, ineens mocht je nog maar 2 flessen water per persoon mee het terrein op nemen, jahoor, heb ik voor niks 6 flessen water lopen slepen van de Auchan naar Sziget.
- Italianen die in mijn tent vielen (al bleken het achteraf hele leuke Italianen te zijn)
- De oleeeeeeee oleee oleee oleeeee megafoon om 4 uur 's nachts, trauma's!
- Lek luchtbed op dag 6, en alle luchtbedden waren overal uitverkocht.
- Nu heel erg verkouden zijn!
Overall was het!! Maar ik denk dat ik toch meer gemaakt ben voor een 3 daags festival
Voor Lowlands kun je dit jaar gewoon nog kaartjes krijgen hèquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:59 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. We vroegen in Krakau aan een man of hij een foto van ons samen wilde maken.
'Yes, of course, I will take a picture of your faces and your beautiful breasts'___!
Wat een slaaptijden hebben sommigen hier! De intro bevalt wel?
Moblo! Wat een verhaal!Gelukkig is er niet verder uit de hand gelopen!
Dupje, wat leuk!Heel misschien ga ik volgend jaar naar Sziget, als ik ga interrailen in die buurt, maar dat is nog een heel voorzichtig plan
. Ik hoop ook al naar Lowlands te gaan, dus ik moet t.z.t. maar eens kijken wat ik allemaal ga doen. Het duurt natuurlijk ook nog wel even
.
Just-out-of-bed-look promotenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:11 schreef IrishBastard het volgende:
En natuurlijk was ik vanochtend vergeten dat het fotoboek-fotodag was op werkSta ik daar met m'n 'het is alleen maar werk, en ik moet vroeg op dus ik doe m'n haar niet echt' kop op de foto
Met wie ga je barbeknoeien dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
en nog bedankt voor de worsten,! nu hebben we 60 braadworsten
als er nog mensen zijn die zaterdag zin hebben om te komen barbecue-enneem drank mee en je komt er in
Met iedereen die wil komenquote:
Waarschijnlijk heb al een andere planning zaterdagquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met iedereen die wil komende vriezer ligt vierkant vol met barbecuevlees van de bruiloft en dat moet op zodat we weer fatsoenlijk brood in kunnen vriezen en zulks..
30 braadworsten (+30 ofzo van gisteren)
30 huge ass karbonades
30 speklappen
70 stokjes saté![]()
allemaal van de Keurslager overigens, echt goddelijk lekker vlees
![]()
Dus raap wat FOK!kers bij elkaar en kom gezellig langs zou ik zeggen
Ik denk gewoon een typo in het topicnummerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
hihi
Moeten we bang worden??
eerst deze posten hè? Wat was je van plan? Helpen?
Had per ongeluk het laatste cijfer van de link gedeletequote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
hihi
Moeten we bang worden??
Als jullie dat gewoon de dag verwerken dat ik het op stuur, dan was er nog wel plek geweest stelletje mongolenquote:Beste student,
Onlangs heb je een formulier “voorwaardelijke aanmelding mastervakken” ingevuld op onze website. Daarbij heb je aangegeven welk werkcollege jouw voorkeur heeft. Helaas hebben we je niet kunnen plaatsen in de groep van je keuze. Er waren teveel studenten met deze zelfde voorkeur, waardoor het maximumaantal studenten voor het werkcollege werd bereikt. Je bent daarom voor een ander werkcollege ingeschreven, zie TIS.
quote:4ARBR Arbeidsrecht AR03 WERKC di 18:15 20:00 Tva 8.00.14 Laagland, F.G.;Aksu, M.
Djeejs!quote:
Hoezo voor mijn ritme? Zie je mij hier nog regelmatig om 0400 posten?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Damn dat is echt bagger D_K
Alhoewel, voor jou ritme wel weer oke
Dat laatste meer. Het is meer een vol dan een schraal rooster. Ik zie wel waar het schip strandt!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:36 schreef IrishBastard het volgende:
Dat is wel echt kut. Betekent dat dan dat je tussendoor veel tijd vrij hebt, of zit je echt hele dagen? Wat een schraal rooster zeg
True, dat heb ik eik de laatste tijd niet meer gezien, maar hee, dat je niet post betekent niet dat je niet wakker kan zijn, ik bedoel je hebt nu Laysa enzoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoezo voor mijn ritme? Zie je mij hier nog regelmatig om 0400 posten?![]()
En ik heb ook 's morgens vroeg college dus ik moet er toch vroeg uit!
Wel bizar, dat het ook nog waar bleek te zijn..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
hihi
Moeten we bang worden??
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik kreeg een hartaanval komt hier ineens een politiemotor naar beneden rijden, dus ik denk owjeeh wat nu weer.. Maar hij draaide meteen om
Die eerste post is al van na de aanslagen op het WTC hèquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wel bizar, dat het ook nog waar bleek te zijn..
owjah dat is in 2001 gebeurt, ik dacht ff 2002quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die eerste post is al van na de aanslagen op het WTC hè
Mijnes was sowieso beterquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:52 schreef swarmahoer het volgende:
swine je hebt echt een goede naborrel gemist
rituals weer terug? ben benieuwd naar de (tieten) fotos
fuck wat ben ik dronken, welterusten!!!!
Jij moest studeren toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu staat ie hier in de tuin te telefoneren, man man ik maak wat mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |