Maar wat zou dat dan worden?? Ook werd er verteld dat niet alleen Amerika getroffen zou worden, maar ook Europa..
Ik zat zelf te denken aan een Atoombom of zelfmoordcommando's.. Wat zijn jullie ideeen hierover??
C.
quote:Ben jij ook zo bang, dat alles automatisch wordt
Op dinsdag 21 mei 2002 11:36 schreef Camickaeze het volgende:
Wat zijn jullie ideeen hierover??
refr.:
Ben jij ook zo bang
Ben jij ook zo bang
Ben jij ook zo bang
Ben jij ook zo bang
Ben jij ook zo bang, dat we weer naar vroeger gaan
Dat je net als toen weer voor je eten in de rij moet staan
Dat we turf gaan steken en terug naar de natuur
Dat de melk alleen maar vol is en een werkweek 80 uur.
refr.
Ben jij ook zo bang, dat alles bij het oude blijft
Dat je net als gisteren een koekje bij de koffie krijgt
En dat je in slaap valt als je aan morgen denken moet
En dat je dan maar zegt "we hebben het toch goed"
refr.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 21-05-2002 11:39]
als 't gebeurt, gebeurt 't... er is niet veel wat wij daar aan kunnen doen, dus 't heeft daarom weinig zin om je daar veel zorgen over te maken, imo.
quote:Jah, tuurlijk... En alleen met Pim waren we helemaal perfect
Op dinsdag 21 mei 2002 11:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ach ik dacht dat ze rosenmuller als premier in zouden zetten in nederland, dan heb je pas een echte ramp
quote:is die aanslag niet doorgegaan dan????
Ik hoorde laatst op het nieuws dat de mensen die de aanslag op het WTC gebouw vereideld hebben, ......
quote:idd, als je er wat aan wil doen raad ik je een carriere bij de BVD aan (hoewel dat ook niet echt indrukwekkend is volgens mij), verder doe je er hiervandaan toch niks aan.
Op dinsdag 21 mei 2002 11:38 schreef Jordy-B het volgende:
niet...als 't gebeurt, gebeurt 't... er is niet veel wat wij daar aan kunnen doen, dus 't heeft daarom weinig zin om je daar veel zorgen over te maken, imo.
quote:Scherp!
Op dinsdag 21 mei 2002 11:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
is die aanslag niet doorgegaan dan????
quote:Voor de goede orde, de aanslag op het WTC was niet verijdeld. Hij had plaats op 11 september 2001.
Ik hoorde laatst op het nieuws dat de mensen die de aanslag op het WTC gebouw vereideld hebben, weer een aanslag willen gaan plegen met een grotere impact dan de eerste..
quote:Te laat, smartass.
Op dinsdag 21 mei 2002 11:48 schreef Lucille het volgende:[..]
Voor de goede orde, de aanslag op het WTC was niet verijdeld. Hij had plaats op 11 september 2001.
neem het leven nou maar zoals het komt, wegkwijnen in angst heb je ook niks aan. Voor het zelfde geld kom je vanmiddag onder een auto en hoef je het niet meer mee te maken. Niet dat ik je dit toewens ofzo maar om aan te geven dat je je leven toch niet in eigen hand hebt.
Grtz en suc6
p.s. een aanslag met een nog grotere impact lijkt me onwaarschijnlijk, net zoals een nieuwe politieke moord in Nederland in het vervolg ook wat milder onthaald zal worden. De eerste keer dat iets gebeurt is meestal het heftigst. (niet bij sex heb ik begrepen )
quote:Ja, de telefoon ging terwijl ik aan het typen was.
Op dinsdag 21 mei 2002 11:50 schreef SunChaser het volgende:[..]
Te laat, smartass.
STEL dat er een tweede aanslag komt, maar de imnpact is volgens hun groter dan de eerste..
Wat zou dat dan kunnen worden??
quote:ja doe maar
Op dinsdag 21 mei 2002 11:45 schreef spaceben het volgende:
laat maar vallen, want het komt er toch wel van!
quote:Wat heeft Pim er mee te maken ??? Niets ..dus laat die er buiten .. Met je uitlating geef je aan dat je vindt dat ik rechts zou zijn. Althans een PF stemmer.
Op dinsdag 21 mei 2002 11:45 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Jah, tuurlijk... En alleen met Pim waren we helemaal perfect
Het zou verstandiger zijn als je er gewoon om zou lachen i.p.v dit soort domme op merkingen te maken.
-on topic-
Aanslagen en vooral zelfmoord aanslagen zijn gewoon nooit te voorkomen. Het lijkt me alleen wat overdreven om met z'n allen in een schuilkelder te blijven zitten.
Dan geven we toch de terroristen hun zin en hebben ze hun doel bereikt.
quote:Volgens wie? Volgens CNN?
Op dinsdag 21 mei 2002 11:56 schreef Camickaeze het volgende:
maar de imnpact is volgens hun groter dan de eerste..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |