Dat valt me nog mee, moet je eens reageren op die appartementen waarbij het entree nummer telt! Dan zitten er mensen tussen met 2001.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:19 schreef IrishBastard het volgende:
Eerste hadden samen 96 punten, wij 52Maar ja, zulke inschrijftijden kun je verwachten op zo'n appartement denk ik dan
Ik zou ook een gescheiden slaapkamer willen als ik naast IB moest liggen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow we willen niet perse verhuizen, maar rituals attendeerde ons op deze kameren tsjah een 4 kamer appartement voor 414 euro, das niet duur
Verder zou ik het gewoon wel prettig vinden om een gescheiden slaapkamer te hebben, en wat meer kastruimte enzo.. (kunnen hier niet echt goed kasten kwijt) en ik ben bang met alle mensen die hier naar het huis komen kijken en grondboringen namens de gemeente enzo, dat de verkoop van het huis ook steeds serieuzer wordt... Dan liever nu alvast een beetje kijken, dan straks maar iets moeten accepteren omdat je er hier uit moet
Ik heb geen idee hoe groot die appartementen zijn eigenlijk? En die tekeningen van SSHN zijn sowiesoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:44 schreef IrishBastard het volgende:
Das ook allemaal wel waar, en op zich zitten we hier prima. Maar dit SSHN appartement was denk ik wel een van de grootsten die ze hebben, dus hebben we er maar op ingeschrevenVerder is het gewoon alleen reageren als we vantevoren al hadden gezegd dat we het de moeite waard vinden.
Gouverneur is bijvoorbeeld veel te klein, daar ga ik echt niet in als het niet hoeft
55m2 en dan geen gescheiden slaapkamer? Hoeveel kamers is het nu dan? Woonstudio + badkamer? Of moeten jullie dingen delen met anderen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu hebben we 55 m2
Maar dat appartement was echt heel groot, voor sshn doen dan, slaapkamer van 3,70 bij 3,60, grote slaapkamer van 4,10 bij 3,60, de woonkamer was wel minstens 25m2 en dan nog dat studeerkamertje erbij en aparte badkamer.. en het was net gerenoveerd.. Badkamer was groter gemaakt eg maar
Aha, daarom ben ik wel blij dat ik alles gewoon voor mezelf heb/had. Ik houd niet zo van dingen delen met anderen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:08 schreef IrishBastard het volgende:
Jawel, maar die zijn nog vrij klein. Nu hebben we gewoon 1 kamer van 55m2, en delen we keuken, badkamer en wc (alhoewel we de wc praktisch alleen gebruiken)
Ik weet niet eens of ze bij de SSHN wel tweepersoons eenheden hebben van een dergelijk oppervlakte.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:23 schreef IrishBastard het volgende:
We gaan binnenkort wel ff een keer kijken bij wat de SSHN aan tweepersoons eenheden heeft. Voorwaarde is dat de totale oppervlakte niet veel kleiner is dan wat we nu hebben (mag wel iets kleiner daar niet van), alles zelfstandig heeft (is bij alle tweepersoonseenheden, dus dat komt wel goed
), en het liefst een aangename ligging
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:36 schreef Difficult het volgende:
Hé ben jij ook weer terug, leuke vakantie gehad?
quote:
Leuk, vermoeiend! Krakau is mooi, hele leuke stad! Er is een leuk plein, aardige mensen, een Joodse wijk met veel synagogen, kerkjes, parkjes, een burcht, erg leuke winkeltjes (veel te veel gekocht natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:26 schreef AMDB het volgende:
Een goede morgen gewenst vanuit Nijmegen aan de Fjord! Heb een huisgenoot met een NEC vlag
Hey!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:26 schreef AMDB het volgende:
Een goede morgen gewenst vanuit Nijmegen aan de Fjord! Heb een huisgenoot met een NEC vlag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |