Iemand is boos dat z'n fiets gejat isquote:Op maandag 16 augustus 2010 07:12 schreef Swine het volgende:
kanker! Een stelletje tyfus honden heeft mijn fiets gejat. Als ik die tering zigeuners tegenkom ga ik ze even hard voor hun mislukste, waardeloze kutmuil slaan. Kankerhonden! Dat ze mogen rotten bij dat gedrocht van een fyfusteef. Godverdomme wat ben ik kwaad
Wat een woedequote:Op maandag 16 augustus 2010 07:12 schreef Swine het volgende:
kanker! Een stelletje tyfus honden heeft mijn fiets gejat. Als ik die tering zigeuners tegenkom ga ik ze even hard voor hun mislukste, waardeloze kutmuil slaan. Kankerhonden! Dat ze mogen rotten bij dat gedrocht van een fyfusteef. Godverdomme wat ben ik kwaad
Dat wel, maar de woordkeuze voor een arts in spe laat wel te wensen over. Kanker, tering, tyfus (vermoed ik) en dat in een paar zinnen. Ik mis nog de cholera en difterie!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Best wel een beetje begrijpelijk toch?
Ben jaloers : (quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:16 schreef Merel1808 het volgende:
Sziget was fantastisch! Gelukkig mogen we weer naar huis
Alsnog succes!quote:
Hahaquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:16 schreef Merel1808 het volgende:
Sziget was fantastisch! Gelukkig mogen we weer naar huis
Merel is er weer om het goed te maken!quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Merel is er weer om het goed te maken!
wtfquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:54 schreef IrishBastard het volgende:
Hee vogelkooi, heb jij toevallig gezien wie er gister messen/vorken/lepels in jullie keukenplafond gestoken hebben?
Op welke manier zijn jullie als vereniging aansprakelijk dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:01 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, en nou gaan wij als vereniging een rekening krijgen voor het vervangen van die shit, not so nice
Ik vroeg zo aan die gangbewoner 'Weet je zeker dat het er niet al in zat', zegt 'ie 'Gast, er steken allemaal messen, vorken en lepels uit m'n plafond'Ik dacht dat er alleen gaten zaten
Woensdag begin van de avond kan wel ja. Niet te belachelijk laat lieverquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:53 schreef IrishBastard het volgende:
's Avonds? Anders kan ik nietEn alleen woensdag
Het waren onze kindjes + mentoren die aanwezig waren. Ga dus wel proberen uit te zoeken wie er verantwoordelijk waren, want dit slaat natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op welke manier zijn jullie als vereniging aansprakelijk dan?
[..]
Woensdag begin van de avond kan wel ja. Niet te belachelijk laat liever. Uurtje of zeven ofzo?
Failquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:20 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, Mikkie, dat squashen gaat toch niet lukken. Heb geen andere tijden om mijn herkansing van vrijdag te leren dan de avonden, dus moet dan toch maar leren
Hoe lang loopt je abonnement dan al? Ik kon de mijn kosteloos verlagen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:58 schreef morgane het volgende:
Potver...ik heb een sim-only abonnement bij Hi en wil eigenlijk een stapje omlaag (minder belminuten/sms per maand), maar je moet per verlaging 17,50 betalen en het kan pas na een half jaar.
Zit je ook bij Hi? Ik heb mn abonnement pas sinds begin juli.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe lang loopt je abonnement dan al? Ik kon de mijn kosteloos verlagen.
@Meesterchef: Hoe vlot je werkstuk/essay/paper? Ik ga de deadline niet meer halen.
Het was echt geweldig, maar 2,5 week in Hongarije in een tentje tukken op een matje, weinig slapen, veel te veel drinken en veel te ongezond eten is niet goed voor jequote:Op maandag 16 augustus 2010 17:17 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Hahavriend van me komt ook morgen terug en dan gaan we woensdag gelijk door naar belgium
![]()
Maar wel vette optredens gezien at sziget?
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het was echt geweldig, maar 2,5 week in Hongarije in een tentje tukken op een matje, weinig slapen, veel te veel drinken en veel te ongezond eten is niet goed voor jeWel hele gave dingen gezien, Muse was echt het toppunt, supermooie show!
[..]
Ik had de mijne wel meer dan een half jaar in ieder geval.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:34 schreef morgane het volgende:
[..]
Zit je ook bij Hi? Ik heb mn abonnement pas sinds begin juli.
Ik bel de klantenservice wel ffquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had de mijne wel meer dan een half jaar in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[ Bericht 27% gewijzigd door Cocktailprikker op 16-08-2010 22:11:23 ]
mobiele FOK! layout geeft spoilers ook sowieso weerquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef morgane het volgende:
Zet dat ding ff in een spoiler wil je?
Niet, wegens omstandigheden niet meer aan begonnen. Andere keer maar weerquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
@Meesterchef: Hoe vlot je werkstuk/essay/paper? Ik ga de deadline niet meer halen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
srslySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
heb je deze nog nooit gezien?
Ja doei.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Holy crap dat lagged de boel als een gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Vijf sterren microgolfovenkok
Via 'mijn hi' kan ik bij 'wijzig je abonnement' naar 'Verander binnen je huidige abonnementsvorm het bedrag van je bundel.' dus de hoogte van mijn belbundel aanpassen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:03 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik bel de klantenservice wel ffdacht dat het na een half jaar alsnog geld kost, maar misschien is dat inmiddels veranderd. Bedankt voor je reactie!
Idem.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:10 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Niet, wegens omstandigheden niet meer aan begonnen. Andere keer maar weer
Dat staat er bij mij niet, ik kan alleen voordeelbundels aan- of uitzetten. Ik denk dat die optie pas na een half jaar geactiveerd wordt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Via 'mijn hi' kan ik bij 'wijzig je abonnement' naar 'Verander binnen je huidige abonnementsvorm het bedrag van je bundel.' dus de hoogte van mijn belbundel aanpassen.
NEequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
srslyheb je deze nog nooit gezien?
quote:Kan ik mijn abonnement verlagen?
Je kunt je Hi Abonnement verlagen:
als je eerder in je contractsperiode al eens bent overgestapt naar een hoger Hi Abonnement. Je kunt dan weer verlagen naar je oorspronkelijke abonnement. Voorbeeld: als jouw eerste abonnement een Hi 30 was en je bent toen naar Hi 40 gegaan, dan mag je verlagen tot Hi 30, maar niet lager
met een onbeperkt aantal stappen, mits je dus niet onder je oorspronkelijke abonnement komt
één keer per maand
gratis
Bij een abonnementswijziging verandert de looptijd van het contract niet.
Volgens mij zit je gewoon tot het einde van je contract vast aan dat tarief?quote:Ik wil overstappen naar een andere bundel. Kan dat?
Bundel verhogen
Je kunt maximaal 1 keer per maand, gratis, een onbeperkt aantal stappen omhoog.
Regel dit direct via Mijn Hi
Bundel verlagen
Je mag verlagen als je eerder, tijdens je contractsperiode, naar een hogere bundel bent gemigreerd. Je mag niet tot onder dat eerste abonnement verlagen. Voorbeeld: als jouw eerste abonnement een Hi ¤ 30 was en je bent toen naar Hi ¤ 40 gegaan, dan mag je verlagen tot Hi ¤ 30. Lager is niet mogelijk.
Let op: bij verlaging van het abonnement wordt de looptijd van het contract niet gewijzigd. Wanneer deze einddatum wel wijzigt, dan is er sprake van contractverlenging.
Dat wordt even bellen met de klantenservice!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:38 schreef morgane het volgende:
Ik heb heel die veelgestelde vragen afgezocht en kon het niet vinden...maar ik denk dat ik het dan wel kan vergeten jadankjewel!
Op de site van Typhone (waar ik mijn telefoon heb gekocht) staat dit: Hi: U kunt verhogen en verlagen, maar pas na 6 maanden (per verlaging betaalt u ¤ 17,50 incl. BTW aan Hi)
Maar dat zal dan wel verouderd zijn.
Hmm wel jammer...heb een abonnement van 2 jaar. Ik dacht dat 175 belminuten/sms genoeg zou zijn, ik bel bijna nooit. Maar het was toch niet genoeg, zat er met smsjes overheen. Dus een onbeperkt sms-bundel genomen. Nu zit ik met 175 belminuten terwijl ik hoogstens een uurtje per maand bel![]()
Zeg, geef jij nog een goed verjaardagsfeest? Jij bent precies jarig op de dag van mijn laatste herkansingquote:
Jij vraagt wel heel onbeschaamd om een goedkoop zuipfeestjequote:Op maandag 16 augustus 2010 23:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zeg, geef jij nog een goed verjaardagsfeest? Jij bent precies jarig op de dag van mijn laatste herkansing
NU moet ik wel hèquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zeg, geef jij nog een goed verjaardagsfeest? Jij bent precies jarig op de dag van mijn laatste herkansing
Ik zeg al jaren dat ik een keer op Swine's verjaardag ga komen, maar dat komt er nooit van, dit is wel het ideale moment zoquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij vraagt wel heel onbeschaamd om een goedkoop zuipfeestje. Heb je die kratjes bier bij jou thuis nou al op?
ik kanquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:33 schreef Swine het volgende:
[..]
NU moet ik wel hèEn dan moet ik ook nog eens FOKkers uitnodigen
![]()
![]()
Ik heb nog geen idee eigenlijk, ik zal voorzichtig eens gaan informeren naar beschikbaarheden van allerlei mensen
En inderdaad, ik kan mn abonnement nooit verder verlagen dan het oorspronkelijke bedrag. Dus helaas, zit voortaan elke maand met een uur of 2 aan belminuten te veel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zit je gewoon tot het einde van je contract vast aan dat tarief?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
wat een kutweer, hoop dat het straks wel weg is want geen zin om nat aan te komen bij een tentamen
Dat kan niet hè! Veel organisatietijd in gestoken...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
yay, BBQ met dit weer
oh, en een vossenjacht, jippiemisschien dat ik die laatste maar afzeg
![]()
!
ze weten nog niet eens als wat ik verkleed gaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kan niet hè! Veel organisatietijd in gestoken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |