SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Swine op 16-08-2010 18:20:37 ]
Iemand is boos dat z'n fiets gejat isquote:Op maandag 16 augustus 2010 07:12 schreef Swine het volgende:
kanker! Een stelletje tyfus honden heeft mijn fiets gejat. Als ik die tering zigeuners tegenkom ga ik ze even hard voor hun mislukste, waardeloze kutmuil slaan. Kankerhonden! Dat ze mogen rotten bij dat gedrocht van een fyfusteef. Godverdomme wat ben ik kwaad
Wat een woedequote:Op maandag 16 augustus 2010 07:12 schreef Swine het volgende:
kanker! Een stelletje tyfus honden heeft mijn fiets gejat. Als ik die tering zigeuners tegenkom ga ik ze even hard voor hun mislukste, waardeloze kutmuil slaan. Kankerhonden! Dat ze mogen rotten bij dat gedrocht van een fyfusteef. Godverdomme wat ben ik kwaad
Dat wel, maar de woordkeuze voor een arts in spe laat wel te wensen over. Kanker, tering, tyfus (vermoed ik) en dat in een paar zinnen. Ik mis nog de cholera en difterie!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Best wel een beetje begrijpelijk toch?
Ben jaloers : (quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:16 schreef Merel1808 het volgende:
Sziget was fantastisch! Gelukkig mogen we weer naar huis
Alsnog succes!quote:
Hahaquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:16 schreef Merel1808 het volgende:
Sziget was fantastisch! Gelukkig mogen we weer naar huis
Merel is er weer om het goed te maken!quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Merel is er weer om het goed te maken!
wtfquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:54 schreef IrishBastard het volgende:
Hee vogelkooi, heb jij toevallig gezien wie er gister messen/vorken/lepels in jullie keukenplafond gestoken hebben?
Op welke manier zijn jullie als vereniging aansprakelijk dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:01 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, en nou gaan wij als vereniging een rekening krijgen voor het vervangen van die shit, not so nice
Ik vroeg zo aan die gangbewoner 'Weet je zeker dat het er niet al in zat', zegt 'ie 'Gast, er steken allemaal messen, vorken en lepels uit m'n plafond'Ik dacht dat er alleen gaten zaten
Woensdag begin van de avond kan wel ja. Niet te belachelijk laat lieverquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:53 schreef IrishBastard het volgende:
's Avonds? Anders kan ik nietEn alleen woensdag
Het waren onze kindjes + mentoren die aanwezig waren. Ga dus wel proberen uit te zoeken wie er verantwoordelijk waren, want dit slaat natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op welke manier zijn jullie als vereniging aansprakelijk dan?
[..]
Woensdag begin van de avond kan wel ja. Niet te belachelijk laat liever. Uurtje of zeven ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |